Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gericooper


gericooper
aktív tag

jó, hogy hozzá lett adva ez a kis kiegészítés a hírhez. az amcsik hajlamosak félrevezetni.
:)

(#2) rog válasza gericooper (#1) üzenetére


rog
addikt

akkor mar inkabb a nemetek... :))

erdemes megnezni a cikk forrasanak, forrasat is.
[L]http://www.barefeats.com/rad9800.html[/L]

(#3) erdoke


erdoke
titán

Ezúttal jobban tetszik a hír + hozzáfűzött megjegyzés együttese. :))

A legjobb aláírás a héten

(#4) Power


Power
senior tag

Ennek aztán tényleg sokértelme volt. :))
Egy G4-eshez a sima 9700 bőven elég.

Power

(#5) Csigapa


Csigapa
tag

Azért érdemes lett volna végigolvasni előbb a cikket, és csak utána írni róla...:)
Annyira nem akarnak félrevezetni senkit:U

Ne egyél mosatlan rajzszöget!!!

(#6) .rewerse.


.rewerse.
tag

ahogy elnezem szerintem annak az mp-nek nem volt tul sok ertelme.. :)

may da Force be with ya!

(#7) gliskard


gliskard
senior tag

Az sem mindegy hogy OS X vagy Classic futott a mac-en, mert nem kicsit
befolyasolja a teljesitményt. a Classic multitaskingja a win3.1 szintjén van.

No meg a G4 még nem tudja az AGP x8at, és csak a legutolso modellek használnak
DDR266-ramot...

szerintem ehez a kártyához ez a Mac kicsi...

-gliskard-

(#8) arn


arn
félisten

en csak azt nem ertem, hogy miert kellett volna videolimitesnek lennie a tesztnek... kartyatesztet mar lattunk egy valaggal szerintem sokkal inkabb az lett volna az erdekes, hogy a cpu hogy teljesit a kartyak alatt... ebben van a teszt ''unikum resze'' es nem a videotesztekben. persze szvsz...

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#9) Csigapa válasza arn (#8) üzenetére


Csigapa
tag

Ha megnézed a linket - rog(#2) - pont ez az igalmas az egészben,
kiderül P43,06/G4/G5 mellett hogy teljesít a 9800!

Ne egyél mosatlan rajzszöget!!!

(#10) Bgs válasza arn (#8) üzenetére


Bgs
senior tag

Egyetertek, itt nem az nv vs. ati tesztrol szolt a dolog, hanem arrol, hogy a mac felhasznalok a sajat hardverukon melyik kartyaval mire jutnak. Mondjuk AA nelkul nem teljes a teszt ...

Bgs Kek modolt farmer, SMP bicska, spam taszito ing, integralt karora, personal firewall gatya, antisztatikus zokni, 5 sec alatt rebootolhato cipo.

(#11) bzs


bzs
tag

A cikk forrásának forrását megnézve nekem az jött át, hogy a ''Kiemelkedő grafikai képességekkel rendelkező Macintosh''-t 30-110%-kal verte egy hozzá képest fele-kétharmad árban hozzáférhető rendes PC.

És ez már elég régóta így van. Mi is ezért hagytunk fel az Apple termékeinek forgalmazásával.

(#12) rog válasza bzs (#11) üzenetére


rog
addikt

ez jott le?
pedig nem is dtp programokkal teszteltek. :))

(#13) bzs válasza rog (#12) üzenetére


bzs
tag

Még ez a szerencse, mert ott a nagyobb fájlok mozgatása miatt a jelentősen jobb I/O teljesítményével még nagyobb előnyre tud szert tenni a PC.
;)

(#14) rog válasza bzs (#13) üzenetére


rog
addikt

es ez mind a quake3 tesztrol jutott eszedbe?

miert?

(#15) bzs válasza rog (#14) üzenetére


bzs
tag

Nem csak a Q3-ról, éppen most olvastam a ZDNet-en egy cikket arról h' mi lenne ha a macost portolnák x86-ra. Elméletben ott is az jött ki, hogy javulna az ár/teljesítmény viszony, az Apple meg elpatkolna, mer szoftverből nem tudna megélni...

(#16) e-biza


e-biza
őstag

amennyiben 1600x1200ben játszottak,ugy megkéröjelezem az értelmét az FSAA-nak, de nem 1600x1200-ban tesztelték a kártyákat ;]

[L]http://www.barefeats.com/how.html[/L]

QUAKE 3 -- Lately I've been testing with the 1.31b4 version for OS 9 and OS X in one or more of the following modes:
1. ''Fastest'' 32 bit depth and textures, 640x480
2. ''Normal'' 32 bit depth and textures, 800x600
3. ''High Quality'' 32 bit depth and textures, 800x600, or 1024x768 or 1280x1024
4. ''Maximum'' 32 bit depth and textures, 800x600, or 1024x768 or 1280x1024
(Maximum is the same as ''High Quality'' setting but with Geometric Detail and Texture Detail pushed to maximum)
I also have made the following config tweaks in console mode (''~''):

s_chunksize 2048 (OS X only)
s_mixahead .07 (the fastest setting without disabling sound)
cg_scoreplums 0 (OS 9 and Windows XP)
r_smp 1 (for MP machines) or r_smp 0 (for single cpu machines)
all other settings remain at default
The DEMO file run is the one that comes with version 1.30 called FOUR.DM_66 (renamed to FOUR.DM_67 for version 1.31b4)


TEST METHOD: When the main screen appears, I press ''~'' and enter ''timedemo 1'' (return) and ''~'' once more. Then I click on DEMOS and run the first DEMO. Once it finishes and returns to the main screen, I press ''~'' once more to get the average frames per second readout.

(A Windows version of Quake3 is available also. )

UNREAL TOURNAMENT -- Unreal Tournament (436 for OS 9 and 436x3 for OS X) was used with the Wicked400.dem document. All or some of these settings are used depending on the model of Mac being tested:
1. ''FASTEST'' -- 640x480, 32 bit, LOW World Texture Detail, LOW Skin Detail, Decals OFF, Dynamic Lighting OFF, Minimum Frame Rate = 0, Sound Quality LOW and volume OFF, All other Sound options OFF, Gore Level NORMAL, View Bob LOWEST, Game Speed 100%, Weapon Flash OFF, Dodging OFF, ngStats Local OFF, HUD - OFF.
2. ''MAX'' -- 1024x768, 32bit, HIGH World Texture Detail, HIGH Skin Detail, Decals ON, Dynamic Lighting ON, Minimum Frame Rate = 0, Sound Quality HIGH and volume LOW, Gore Level NORMAL, View Bob MEDIUM, Game Speed 100%, Weapon Flash ON, Dodging ON, ngStats Local ON, HUD - all boxes checked.

TEST PROCEDURE: Practice Session was selected. Instead of pressing the ''shoot'' key to start, I press the ''~'' key. When the console comes up, I enter ''demoplay wicked400'' (return or enter). Then immediately press ''~'' (to make console disappear. When the fight sequence is done and the words Unreal Tournament appear alone on the screen, I press ''~'' again to get the minimum, maximum, and average frames per second. Bare Feat's graphs show AVERAGE. (Wicked400.dem has to be in the main folder and can be obtained from 3Dpulpit.com) (A Windows version of Unreal Tournament is also available. )

UNREAL TOURNAMENT 2003 Macintosh DEMO was released on May 9th, 2003. We'll be using it in place of Unreal Tournament (2001) in the days ahead. For more info on UT2003, visit MacSoft. To download a copy of the Mac DEMO, visit MacGameFiles.

You'll also want the app that automatically runs the benchmark samples: BenchUT2003. First launch the DEMO (or commercial version) to set video quality to maximum and screen rez to 1024x768. Then quit and run BenchUT2003.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.