Találtam belőle trial verziót (14 nap, összesen 10 óra); a grafika aranyos (hasonlót az általam próbált MMO-k közül a LotRO-ban és a Sword of the New Worldben láttam). A questhubokban nem kevesen vannak; viszont a térkép megoldása (ti. instance jellegű térképek, ahol csak akkor van másik player, ha partyban vagyok vele) nekem nem jött be már a Mythosban sem annyira. Az sem, ahogy a felszínt megoldották; nem lehet leugrani egy dombtetőről vagy átugrani egy kerítést? Miért nem? Egyáltalán, miért vagyunk ennyire bekényszerítve a domborzat keretei közé?
A szintezés nem lassú, és előre érzem, a 20 szint kevés lesz - csúnya lenne, ha mire lejár a próba, meg is csinálnám... Ennyire nem vagyok pro. A felszerelés nem igazán változatos, a nagyja vendortrash a dropból és a rewardokból is... Engem nem győzött meg arról, hogy az általam eddig próbált MMO-khoz képest jobb lenne, gyakorlatilag kizárt, hogy megvegyem.
(szerk: amiket próbáltam: WoW, LotRO, Matrix Online, 9 Dragons, Sword of the New World, Mythos, Tabula Rasa)
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)