A kettőt kéne valahogy ötvözni. Lehetne MMO-t csinálni jó alapsztorival, amivel elvan pl 2 hetet az ember. De a készítők meg a game kiadása után ne csak "üljenek a babérjaikon", hanem igenis, gőzerővel csináljanak ingame contenteket [nem fél év után vmivel előrukkolnak], amit beleraknak. De ez ne csak amolyan ünnepség legyen, meg húú, most lehet ilyentmegolyantat csinálni, hanem: történet tovább. Mint valami sorozat... Nincs vége. Azaz lesz, egyszer, vmikor lezárul teljesen, úgy 10 év múlva, de az ember már csak azért is játszana vele, hogy megtudja, most mi történt ezzel meg azzal, mi lesz ha ezt megcsinálja. És tudja, hogy még nincs vége, várja a következő alkalmat. S szerintem ezt valamilyen úton MMO-ba is meg lehet csinálni... elvégre WoW-ban Arthas-t is megölték már kismilliószor. Amikor meg épp nincs semmi, akkor ugye a jól bevált PVP.
Nem kell új helyszín, új kaszt, 30ezer új küldetés, új kieg. Élet kell a játékba. Igaz, a fejlesztőknek is jócskán kellene dolgozniuk, de ez akár havidíjat is bőven megérdemelne, és ha sok előfizető van, igencsak kifizetődő dolog.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)