Ja, csak konzol esetében elég egy hardverre optimalizálni és alacsony szintű hozzáférést kapnak a hardverhez a fejlesztők (libGCM stílusú API), míg PC esetében sokféle konfigurációra kell(ene) optimalizálni és a fejlesztők magas szintű grafikus API-kon (DirectX, OpenGL) keresztül érik csak el a hardvert, ami komoly sebességvesztést hoz maga után. Szóval örülhetünk ha egy mai csúcs PC-n nagyjából úgy fog kinézni és futni a GTA 5, mint a jelenlegi konzol generáción, ami már kb. hét éves.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)