" ... egy utcai autó áttételezése egészen más ... "
Tegyük fel megcsinálják, hogy jó legyen. Az átlag "sunday driver" nincs az ilyen kormányhoz ill. áttételezéshez szokva.
Még a teljesítményhez sincsenek az emberek hozzászokva. Az ilyen túlmotorizált villanyautóknál (Tesla, Taycan) egyébként is tele van a net olyan videókkal, hogy "szétszaladnak a lovak": mondjuk rossz pedált nyom a user, aztán mire felfogná, hogy hibázott, már letarolt mindent.
#48 Kopi31415
"A kormányzásnak muszáj mechanikai kapcsolatot fenntartania ... "
Igen, ezt én is tudom, de ennek ellenére, amiket korábban írtam a gyártók mégis meg tudták oldani. Viszont rémlik, hogy valamelyik márkának - talán a Lexus-nak - van olyan autója, amiben jelen van mindkét megoldás. Vagyis alapból steer-by-wire, de ha gáz van, akkor egy kuplungon keresztül zár a fizikai kapcsolat a kormány és a kerekek között.
Egyébként pont náluk volt elég komoly visszahívás a kormánymű hibás működése miatt.
[ Szerkesztve ]