azért terelem erre mert végül is ezek miatt szedették ki a Xenont a kocsiból.
Nem, nem ezek miatt.
A járművön bármely változtatást engedélyeztetni kell a Nemzeti Közlekedési Hatósággal. (Közlekedési (Fő)felügyelet.) Tervet kell készíteni az átalakításról. Amennyiben minden előírásnak megfelel, engedélyezik az átalakítást. Ezen engedély, és az engedélyben leírt további kötelezettségek betartásával megvalósítható az átalakítás.
Az intézkedő rendőr nem tekintendő közlekedési szakértőnek. Ha egy engedély nélküli változtatást fedez fel, nincs mérlegelési lehetősége. Az engedély birtokában csak jó utat tud kívánni az intézkedő rendőr. Engedély nélkül, csak a változtatás megszüntetését tudja kezdeményezni.
Persze ez bonyolult és költséges eljárás. De csak így biztosítható, hogy bármely a járművön elvégzett módosítás, ne tegye ön- és közveszélyessé a járművet.
(Vannak tipikus módosítások, pl. utánfutó vonószerkezet, ahol a gyártó előre engedélyezteti az átalakítást.)
Tisztán emlékszem minden előző életemre, ezért nem hiszek a reinkarnációban!