Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) VIBO


VIBO
őstag

Video alapján megfogott :)

iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7

(#2) oriic válasza VIBO (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Sajnos már régi a videó. :(

Live-Die-Respawn

(#3) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

a körökre osztott harcrendszer mikor halt ki a FF szériából? ha csak a videót láttam volna cím nélkül lehet nem mondom meg hogy ez egy FF játék.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#4) BeerBier válasza Kvelstadt (#3) üzenetére


BeerBier
senior tag

XII-ben már nem volt körökre osztva,utoljára az X/X-2 ben volt

Olyan vagyok mint egy hal....fejem is van,de a farkam irányit

(#5) Kvelstadt válasza BeerBier (#4) üzenetére


Kvelstadt
veterán

és csak én gondolom úgy hogy ez a játék szerves része volt?

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#6) BeerBier


BeerBier
senior tag

Nekem is meglepetés volt hogy új harcrendszert csináltak,dehát ez van..
Akár szerves részének tekintették a régi körökre osztott rendszert,akár nem,valamiért változtattak..
(szerintem nagyon nem előnyösen,de ez magánvélemény)

Olyan vagyok mint egy hal....fejem is van,de a farkam irányit

(#7) Kvelstadt válasza BeerBier (#6) üzenetére


Kvelstadt
veterán

én nem vagyok nagy FF játékos és ezt az újítást tudva nem is baj. mikor megláttam hogy ott ugrál a fickó és csápol gondoltam itt már a látványvilág az utolsó kapocs ami még az igazi FF-hez köti a játékot de már az se nagyon.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#8) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Mijazaverzusztizenhárom? :U A XIII alapból kevéssé tekinthető klasszikus FF-nek, a Versus meg alapból halva született ötlet volt.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#9) oriic válasza Mister_X (#8) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Pedig előzetes alapján nekem jobban bejött mint XIII.

Live-Die-Respawn

(#10) cer


cer
tag

Szerintem ez kínai....

(#11) oriic válasza cer (#10) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

??? Mi kínai???

Live-Die-Respawn

(#12) Petya597


Petya597
tag

PS meetingen azt mondták, hogy az E3 -mon fogják bejelenteni a következő FF -et. Szerintem simán lehet a Versus XIII (avagy XV) az új FF. Lehet akkor a XIII miatt inkább szüneteltették, aztán most hogy jön a PS4, átrakták arra a fejlesztését. Aztán lehet tévedek, de szerintem ez egy lehetséges ok lehet. E3 -mon minden kiderül.
Amúgy abszolút látványosnak tűnik a játék, de ez már nem hozná az igazi FF -ek hangulatát. Ahogy a XIII se hozta. :)

[ Szerkesztve ]

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#13) Jander


Jander
senior tag

Pedig még a XII-ben és a XIII-ban is körökre osztott a harc, csak már egy csík jelzi, kinek mikor jön el az ideje akciózni, profession-től is függ ennek gyorsasága, stb stb. Nekem nagyon bejött a XII harcrendszere, jó volt, hogy lehetett mászkálni, helyezkedni és ki lehetett osztani szabályokat, hogy ki mit csináljon harc közben. Jönne belőle HD verzió beneveznék rá.

Ez a Versus viszont nem fogott meg. Az sem igaz, hogy a XIII és folytatása miatt késik, ugyanit a Versus-on tök más csapat dolgozik, állítólag az eredeti FF csapatból a nagyok. Én nemrég azt olvastam, hogy kukázzák a project-et, bár az évek alatt ez többször is felmerült. Sajnos rájár a rúd a sorozatra, a gyatra XIV mmorpg és a felemás XIII után igen nagyot kéne már robbantani.

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#14) oriic válasza Petya597 (#12) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Másra én sem tudok gondolni.

Live-Die-Respawn

(#15) Petya597 válasza Jander (#13) üzenetére


Petya597
tag

Oké, hogy tök más csapat dolgozik, de nem fog a Square egyidejűleg két fő címet kiadni. Kiadták a XIII -mat, jöttek azok folytatásai, a főcím és a folytatások között meg érdekesen nézett volna ki egy Versus XIII. Valamiért maradt a XIII, az évek alatt valóban felmerült a kukázás lehetősége, de most hogy a PS meeting -en Shinji Hashimoto úr elmondta hogy az E3 -mon lesz bejelentés a következő FF -ről, és a weboldalukon a Versus XIII név XV -re változott, könnyen lehet, hogy elraktározták a next gen konzol(ok)nak a játékot.

Persze csak találgatunk, és talán a hosszú csend okát a Versus XIII -ról soha nem tudjuk meg, de egy a biztos, hogy az E3 -mon minden kiderül. Hogy ha nem a Versus XIII -mat XV -t mutatják be, akkor onnantól kezdve elég nyilvánvaló, hogy felejtős a projekt.

A Versus XIII -ban ott lehetne a robbantás lehetősége (ha nem is olyan nagyé), de vissza kéne hozni a classic harcrendszert, és elsősorban kell egy nagyon jó sztori.
Mindenesetre én nagyon kíváncsian várom a bejelentést az E3 -mon. :)

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#16) oriic válasza Petya597 (#15) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

A régi harcrendszer szerintem a mai világban már nem állná meg a helyét.

"a weboldalukon a Versus XIII név XV -re változott,"

Ezt hol látod?

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#17) Jander válasza Petya597 (#15) üzenetére


Jander
senior tag

Szerintem lett volna idő a XIII és társai között egy PS3 exkluzív Versus-nak. Főképp mivel szinte 90%-ban japánban ment volna jól eladásilag. Nem áll olyan jól az SE szerintem, hogy ilyen hosszú ideig húzzon egy spin-off játékot (fejlesztésileg). Én már szinte biztosra mondom, hogy kuka-blues lett ennek a sorsa.

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#18) ldave


ldave
félisten

SE elmehet a fenébe amúgy. Szerintem sokan vannak, akik amikor megvásárolták a PS3-ukat, akkor a Versus XIII az egyike volt a leendő játékoknak, amiért a Sony gépe mellett döntöttek. A FF XIII-mal összességében elégedett voltam, de a csodálatos, fantasztikus, forradalmi (és még sorolhatnám a jelzőket) XII után azért visszalépésnek tekintettem, amit mondjuk felrónak annak a ténynek, hogy az első PS3-as játékuk volt, még nem ismerték annyira a rendszert, hogy tényleg kiemelkedőt tudjanak alkotni. De azt nem tudom megérteni, hogy miért erőltetik a folytatásokat, szerintem nem volt abban a világban ennyi (bár nem játszottam az XII-2-vel, szóval lehet tévedek), de úgy látszik az anyagi indokok erősebbek voltak.

A Slime draws near! Command?

(#19) Petya597 válasza oriic (#16) üzenetére


Petya597
tag

Szerintem meg igen, kellően átalakítva a mai igényekhez, de nem radikálisan megváltoztatva, mint ahogy azt a XII is tette.

Bocsi, a Roen divatcég oldalára gondoltam, hogy nem Versus XIII van ott, hanem XV. Félrefogalmaztam. :)

(#17) Jander

Idő lett volna, de én személy szerint furcsállottam volna két fő rész megjelenését, ha az egyik PS3 exkluzív, ha nem. Persze ez saját vélemény. :) Én még mindig úgy gondolom hogy csak félretették a részt, és akár PS4 exkluzívként most meg is jelenhet. De hamarosan minden kiderül. :)

(#18) ldave

Szerintem is sokan a Versus XIII miatt (is) vettek PS3 -mat. Nem rossz játék a XIII sem, csak kevés. Főleg sztoriban, de harcrendszer sem volt valami nagyon jó. Persze ezt csak a látott walkthrough -k és általam olvasottak alapján mondom, mert még nem játszottam vele, de nem hiszem hogy változik majd a véleményem. Elég nagy név a Final Fantasy és elég sokat tettek le az asztalra ahhoz hogy egy félig meddig sikerült XIII után még két folytatást is készítsenek.
A X esetében megértem, nekem tetszett a folytatás.
A VII esetében főleg, mind a mellékrészek mind a film folytatás nagyon nagyon jó. :) Sőt, szerintem mindenki akarta hogy jöjjön kiegészítés, folytatás, mégiscsak máig a legsikeresebb Final Fantasy. :)
Viszont hogy a felemás XIII után miért kellett még két folytatás, az rejtély.
Na majd az E3, csak győzzem kivárni addig. :)

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#20) Jander válasza Petya597 (#19) üzenetére


Jander
senior tag

Elég durva lenne, ha PS4 exkluzív címként jelentenék be. Hatalmas lincselés lenne azután, hogy (ahogy lentebb is írja az előttem szóló) PS3-t azért vett mert ez exkluzív címként lett előadva! :P

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#21) ldave válasza Jander (#20) üzenetére


ldave
félisten

Nem ezért az egy játékért vettem PS3-at, de ez is benne volt abban a ~10 címben, ami miatt a Sony gépe mellett döntöttem :) Tetszett a trialer metropolis hangulata, tényleg jó lenne egy FF játék, ami ilyen urbanista világban játszódik.

A Slime draws near! Command?

(#22) Sident96


Sident96
tag

Minden Final Fantasy rajongót szívesen várunk bármilyen FF téma megvitatására a Gamepodon lévő forumunkba, melynek címe Final Fantasy, könnyen megtaláljátok. (lehet szóköz nélkül)

(#23) Petya597 válasza Jander (#20) üzenetére


Petya597
tag

Na igen, az tényleg gonosz lenne a Square részéről. :D Nem is nézem ki belőlük.. Nem olyanok ők :) Meg tényleg felháborodást keltene. Viszont az sem lenne fair, ha nem lenne exkluzív cím, mert az megint csúnya dolog lenne, hisz exkluzívnak ígérték.
Ennek ellenére még mindig rendíthetetlenül úgy gondolom hogy nem kukázták, és remélem is. :) (Én amúgy örülnék ha visszatérne PS -re exkluzívként a sorozat.) Hozzák csak vissza ezt az akkor meg nem valósult tervet, a játék világa egész jónak tűnik. Meglátjuk mi lesz. :)

[ Szerkesztve ]

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#24) Jander válasza Petya597 (#23) üzenetére


Jander
senior tag

Pedig most a VG247 (nem biztos!) lehozta pletyka szinten, hogy PS4 exkluzív címként lesz előadva nemsokára :D

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#25) Petya597 válasza Jander (#24) üzenetére


Petya597
tag

Aaaaa, ma még nem olvastam a VG247 -et, most fórum után akartam nekiállni, de most akkor már tudom ezt :D

No, hát ahogy fentebb beszéltük, abszolút lehetséges lenne a dolog, de valamilyen szinten gonoszság is.
Ha nem kukázták, amit nagyon remélek, akkor a PS -esek számára két lehetséges rossz opció van:

1. PS4 -re exkluzív lesz, ami tekintve hogy sokan a Versus XIII -ért vettek PS3 -mat, nem szép dolog, de legalább kiadják, és PS exkluzív marad.
2. Megkapják az X -esek is ahogy a XIII -t is, és ez lenne a nagy szemétség szerintem, mert PS exkluzív címként adták ki, anno azért is vették a PS3 -mat, erre megkapják az X -esek is. Ha akkor nem adták ki de most kiadják, akkor maradjon már exkluzív, ahogy tervezték.

Ha meg nem adják ki, az sem lenne valami szép, végül is vártuk, vették a PS3 -akat miatta. PS4 -re ez nagyszerű kárpótlás lenne, ha mindent beleadnak a játékba, és nem egy közepes játékot adnak ki, mint a XIII volt.

Egyre jobban izgulok hogy mi lesz a sorsa a játéknak, drukkolok hogy jöjjön. :)

[ Szerkesztve ]

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#26) ldave válasza Petya597 (#25) üzenetére


ldave
félisten

Őszintén, én már leszarom hogy PS exkluzív lesz-e vagy sem, az SE lejáratta magát minden szempontból nálam, ha ez egy PS4/X720 játék lesz. Míg más fejlesztők egész trilógiákat ki tudtak hozni erre a generációra (Gears of War, Mass Effect, Uncharted ...) addig ők az FF XIII-at reszelgetik még mindig. Ha nem vették volna meg az Eidost pár éve (Hitman, Deus Ex, Tomb Raider...), szerintem már sehol se lenne az SE. Egy vicc az, ami az egykoron kedvenc kiadómból maradt mára, legalábbis a japán részleget nézve.

A Slime draws near! Command?

(#27) Petya597 válasza ldave (#26) üzenetére


Petya597
tag

Én egy olyan ember vagyok aki az utolsó pillanatig reménykedik, és hiszem hogy az Square-Enix végre visszatalál magához.
Számomra az egyetlen kedvenc kiadóm/fejlesztőm (volt) a Squaresoft, és amióta egybeolvadt az Enix -el..
SE -ként is rengeteg minőségi produktum jött ki tőlük, de számomra már a FF XII -től felfele csak összevissza tapogatnak, nem találják el még a X szintjét sem, nem hogy a VII szintjét.

Most az új PS4 -el új, tiszta lappal indíthatnak. A sorozat elkezdődött NES -en, folytatta SNES -en, az igazi áttörést viszont a máig etalon VII -el érték el, azóta hiába készültek spin-off részeket (kézikonzolokra is), számomra PS only a játék. XIII -től felfele meg.. hát húztam a számat amikor bejelentették hogy X-re is megy. De ezt a balul sikerült XIII -s történetet le lehetne zárni, és ha most robbantanak, akkor én hajlandó lennék nekik elfelejteni a XIII -at. Mint mondtam, reménykedek. Oda kell figyelniük a játékosaikra, sorra látom sok helyen hogy visszasírják a régi időket, ahogy én is. :)

(Nem tartottam jó ötletnek az Eidos megvételét. Foglalkozzon az SE a valóban a saját címeikkel inkább. Lehet üzletileg megérte nekik - én nem tudom mert nem érdekelnek már a volt Eidos játékai, ők is csak régen csináltak igazán jókat, szerintem -, de jobban örülnék ha nem úgy történt volna. Na mindegy, ez így lett. :) )

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#28) Sident96


Sident96
tag

Elveszik a Final Fantasy ,,szabadságát" :( 12ben már csak 1 embert irányíthattunk. XIII pedig ,,csőjáték". Legyen aranyközépút. Választható harcrendszer (miért ne? olyan módon, amivel nem változik meg a játék nehézsége), és legyen nyitott map mellékküldetésekkel, de aki szeretné, az pörgethesse végig a játékot gyorsan. A régi FF-hez úgysem térnek vissza :( (Szigorúan saját vélemény!)

(#29) Petya597 válasza Sident96 (#28) üzenetére


Petya597
tag

Hogy érted hogy már csak 1 embert irányíthattunk?

A harcrendszer rendben volt a XII -ig. Ott annyira újat kapott a játék, ami elég nagy változtatás volt, és ilyenkor vannak akik nagyon szeretik, meg akik nagyon nem. Én tiszteletben tartom azoknak a véleményét, akik szeretik, holott nekem kevésbé tetszik. (Amúgy én úgy tudom hogy elég jól fogadták a újat, nyilván akik a klasszikus harcrendszerért vannak oda, azoknak kevésbé tetszett.) Nagyon jól lehetne a mai igényekre szabni a klasszikusat, ahogy eddig is tették.
A legnagyobb gond inkább a sztori, ami még a XII -ban úgy ahogy jó volt, a XIII meg förtelem, de még mindig folytatják és folytatják.. Erre kéne legesleginkább ráfeküdni, nagyon sok erre a panasz.

Valamikor régen egy XIII -ról szóló tesztet vagy cikket olvastam, ahol a srác így jellemezte a játék linearitását (megpróbálom szó szerint idézni): "A PS1 -es időszakban a játékossal el lehetett hitetni hogy a zöld paca egy erdő, a kék paca a víz.."
Hát jól lebunkóztam és elküldtem a fenébe a cikkírót. A mai világban azért valóban nehéz lenne egy tényleg jó világtérképes rendszert csinálni, de az SE -s srácok elég kreatívak ahhoz hogy valami frankó megoldást találjanak erre. De már a X óta nincs világtérkép (mármint olyan mint a PS1 -es FF -ekben), azért egész jól megoldották ott még, persze szűkült a szabadság. Na de a XIII..

Final Fantasy -t ne lehessen gyorsan végigpörgetni, még csak a fő sztorivonalat véve sem. Aki alkalmi játékos, vagy csak a pörgős játékokat szereti, az játsszon mással. Egy FF legyen hosszú, kell idő a történet felvezetéséhez, stb. és egy jó sztorit szerintem mindenki szeret sokáig élvezni. :) Gyorsan végigjátszani tilos! :)

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

(#30) ldave válasza Petya597 (#29) üzenetére


ldave
félisten

Bevallom, elfogult vagyok a Matsuno játékok iránt, szóval nekem emiatt az FF 12 világa és rendszere nagyon, de nagyon tetszik, talán pont azért mert annyira más, mint minden ami FF volt előtte. Sajna a történet tényleg nem lett a legjobb, de ezt betudom annak, hogy Matsuno betegség miatt kiszállt a játékból, mielőtt végeztek volna vele. Mivel real time a harc, nem is lehetne másképp, minthogy 1 ember irányítunk, viszont a másik kettőt "felprogramozhatjuk", így ha hülyén viselkednek, akkor az nem az AI hibája, hanem a mi bénaságunk következménye.

XIII esetén szerintem túl sok idő és pénz ment el a grafikai motor készítésére, emiatt nem volt már lehetőségük jobban kidolgozni a körítést, én ennek tudom be a lineárisságot.

A Slime draws near! Command?

(#31) Jander válasza ldave (#30) üzenetére


Jander
senior tag

Nekem nagyon bejött, harc közben simán átválthattál másik karakterre, ha el akartál lőni egy varázslatot pl. Plusz ami a legjobban tetszett, hogy végre nincs random encounter. Na attól a mai napig a hajamat tépem, nem vagyok hajlandó egy ideje olyan játékkal játszani ahol üres térképen megyek és egyszer csak baaaam. imádok felfedezni, jó sok időt eltölteni egy helyen ha épp úgy tartja kedvem, de a RE egyszerűen megölte bennem a felfedezőt azokban a játékokban.

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#32) Petya597 válasza ldave (#30) üzenetére


Petya597
tag

Ja hogy akkor így érthette az egy emberes irányítást, igen, így már értem mire gondolt. :)

Rendben is van hogy ez neked tetszik, beszéltük ezt már, különbözőek vagyunk. Valaki vagy nagyon szereti a nagy változtatást, vagy nagyon ellenzi. Én a kettő között vagyok ugyan, mert nem utálom én egyáltalán, de nem is a kedvencem. :) Abszolút érdekes élmény így játszani egy FF -et, de így ennyi nagyjából. Számomra a régi sokkal inkább hozza a harc feelinget (holott persze a XII azért talán reálisabb), meg a régiben szerintem sokkal látványosabbak voltak a harcok, persze ez csak az én véleményem. :)

Ötletes volt nagyon az a Gambit rendszer, úgy ahogy be is jött, bevallom én volt hogy inkább a nehezebb utat választottam a Gambit helyett és inkább folyamatosan adtam ki a parancsokat, mintsem hogy programozzam a cselekvéseket. :D Persze aztán volt szentségelés, aztán nekiálltam beállítgatni. :D Azért az elején élveztem a real time harcot, a közepe felé laposodott el nekem.

A történet mellett még a zenék sem jöttek be nekem (újabb magánvélemény), hiányoztak a jó kis boss fight zenék - igen, voltak, de olyan semmilyenek. Emlékszel mondjuk a VII -re, amikor mentél, és jött a boss fight, és annak a zenéje? Aaaa.. :)

Lehetséges amit a XIII -al kapcsolatban mondasz. Nagyon remélem hogy ez már nem fog megismétlődni, a Luminous Engine gyönyörű lett, most már csak minden másban kéne oda tenni magukat. Nagyon. :)

(#31) Jander

Nekem pont hogy nagyon hiányzott a random encounter, és ott vannak real time -ban a szörnyek.
Ahogy fentebb említettem Idave -nek, engem a mai napig kiráz a hideg ha megyek a VII -ben megyek, megtámad egy szörny váratlanul, és főleg ha boss az, beindul a zene, és tudom hogy irgalmatlan nagy csata lesz. :) Ez hiányzik nagyon nekem a mai FF -ekből.

[ Szerkesztve ]

http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.