Ja hogy akkor így érthette az egy emberes irányítást, igen, így már értem mire gondolt.
Rendben is van hogy ez neked tetszik, beszéltük ezt már, különbözőek vagyunk. Valaki vagy nagyon szereti a nagy változtatást, vagy nagyon ellenzi. Én a kettő között vagyok ugyan, mert nem utálom én egyáltalán, de nem is a kedvencem. Abszolút érdekes élmény így játszani egy FF -et, de így ennyi nagyjából. Számomra a régi sokkal inkább hozza a harc feelinget (holott persze a XII azért talán reálisabb), meg a régiben szerintem sokkal látványosabbak voltak a harcok, persze ez csak az én véleményem.
Ötletes volt nagyon az a Gambit rendszer, úgy ahogy be is jött, bevallom én volt hogy inkább a nehezebb utat választottam a Gambit helyett és inkább folyamatosan adtam ki a parancsokat, mintsem hogy programozzam a cselekvéseket. Persze aztán volt szentségelés, aztán nekiálltam beállítgatni. Azért az elején élveztem a real time harcot, a közepe felé laposodott el nekem.
A történet mellett még a zenék sem jöttek be nekem (újabb magánvélemény), hiányoztak a jó kis boss fight zenék - igen, voltak, de olyan semmilyenek. Emlékszel mondjuk a VII -re, amikor mentél, és jött a boss fight, és annak a zenéje? Aaaa..
Lehetséges amit a XIII -al kapcsolatban mondasz. Nagyon remélem hogy ez már nem fog megismétlődni, a Luminous Engine gyönyörű lett, most már csak minden másban kéne oda tenni magukat. Nagyon.
(#31) Jander
Nekem pont hogy nagyon hiányzott a random encounter, és ott vannak real time -ban a szörnyek.
Ahogy fentebb említettem Idave -nek, engem a mai napig kiráz a hideg ha megyek a VII -ben megyek, megtámad egy szörny váratlanul, és főleg ha boss az, beindul a zene, és tudom hogy irgalmatlan nagy csata lesz. Ez hiányzik nagyon nekem a mai FF -ekből.
[ Szerkesztve ]
http://wolfkatirajongok.wordpress.com/ http://katiwolf.gportal.hu/