Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) b. válasza dkess (#47) üzenetére


b.
félisten

Valamit beneztel. Ez a monitorom.
[link]
És ez a Samsung oldala [link]
FreeSync 2 és HDR..

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#52) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Azt magyarázza el valaki, hogy egy monitort miért HDMI csatlakozóval szórnak meg, miért nem DP csatlakozókkal?

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#53) #72042496 válasza -=RelakS=- (#52) üzenetére


#72042496
törölt tag

Van rajta DP is.

A konzolok (lejátszók, illetve a szórakoztatóelektronikai eszközök) viszont HDMI-sek, és van, aki ilyet is kötne a monitorra.

Ennél a konkrét monitornál valószínű lényegtelen, de a régi VGA-kon (pl. GTX 580), egyes alaplapokon (pl. Gigabyte B360M DS3H) sincs feltétlenül DP.

[ Szerkesztve ]

(#54) -=RelakS=- válasza #72042496 (#53) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Igen, láttam, hogy van rajta DP: 1db. HDMI meg 3db.

Miért nem lehet mondjuk 2-2? Vagy HDMI-ből 1db, DP-ből 3db, mint a vga-kon? Persze, 3 konzolt akarnak ráakasztani, mi? :D

Mondjuk ilyen alapon az sem lenne hülyeség, hogy lehessen mondjuk 4 eszközt rákötni, és eszközönként lenne egy HDMI, meg egy DP port, de egyszerre csak az egyik működne. VGA-ban már láttunk ilyet :)

Amúgy hagyjuk a régi VGA-kat. Valami hülye megfontolásból az új laptopokon is HDMI-t erőltetnek, pedig a prociba DP képesség is van beépítve. Tudom, 100 forinttal többe kerülne mind a kettőt kivezetni, aztán a paraszt majd eldönti, melyik kell neki.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#55) #72042496 válasza -=RelakS=- (#54) üzenetére


#72042496
törölt tag

Miért ne lehetne akár több konzol, médialejátszó, HTPC, HDMI-s NAS? Biztos lehetne 2-2 is, de szerintem a 3-1 se rossz elosztás.

[ Szerkesztve ]

(#56) -=RelakS=- válasza #72042496 (#55) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Miért ne lehetne több PC, mindegyik DP-on? :) Esetleg PC és laptop?
Ezért mondom, hogy a két csatlakozós portok lennének a legjobbak.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#57) #72042496 válasza -=RelakS=- (#56) üzenetére


#72042496
törölt tag

Biztosan lehetne, csak gondolom, ez egy olyan ritka use-case, hogy nem érte meg figyelembe venni.

(#58) Cifu válasza -=RelakS=- (#56) üzenetére


Cifu
nagyúr

PC-ken is inkább van HDMI mint DP....

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#59) Abu85 válasza b. (#45) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Attól, hogy bekapcsolod még nem kapod meg. A FreeSync 2 HDR-hez az kell, hogy a hardver biztosítson bizonyos információkat a monitor számára. Ezek kódolva lesznek közvetítve, és a kijelző az AMD licence birtokában képes dekódolni ezeket, majd ha megvannak az adatok, akkor ki tudja kapcsolni a kijelzőoldali tone mappingot, plusz van még egy visszaolvasásra is specifikáció. Amíg ezek az adatok nem érkeznek be, addig a kijelzőoldali tone mapping működik. Az NV nem tud adatokat adni a kijelzőnek, mert nincs meg a licenc az AMD-től, így sosem fog működni a FreeSync 2 HDR, vagyis a kijelzőoldali tone mapping állandóan aktív marad.

(#47) dkess: A FreeSync 2 HDR esetében nem a HDR-t magát kell támogatni. Azt kell tudnia a kijelzőnek, hogy a játék oldalán számolt tone mappinggal jelenítse meg a képet, vagyis a beépített tone mappingot kapcsolja ki. A sima FreeSync plusz még a HDR az annyit jelent, hogy lesz VRR, de a kijelző oldalán lesz egy extra tone mapping fázis, vagyis nem azt jeleníti meg a kijelző, amit a fejlesztő elgondolt. Na most ez a nehéz része, mert ahhoz, hogy ebből végül jó eredmény legyen, magának a GPU-nak kell információkat adni a kijelző felé, a kijelzőnek pedig a GPU felé, amit a GPU a konkrét program felé, tud továbbadni, hogy a fejlesztőnek meglegyenek az információi arra, hogy a kijelző oldali tone mapping elhagyható legyen. Ezért van az, hogy a FreeSync 2 HDR-re program oldali támogatás kell, mert automatikusan nem kapcsolható csak úgy ki a kijelző oldali tone mapping, annak csúnya lenne az eredménye, de ha a program képes olvasni a monitor adatait, és a monitor is megkapja a GPU adatait, akkor nyilván van egy olyan pipeline, amivel biztosítható, hogy már az alkalmazás oldalán számolt tone mapping megfelelő legyen a kijelzőnek, és akkor tényleg nincs szükség a kijelző oldalira, így végeredményben jobb lesz a képminőség és alacsonyabb késleltetésű lesz a megjelenítés.

Sima FreeSync mellett is lehet 120 Hz-es frissítés HDR-rel. A FreeSync 2 HDR az valójában csak egy HDR specifikáció, és emellé még megszabja, hogy a VRR-hez LFC-t is aktiváló, relatíve nagy tartomány kell. De valójában ez a FreeSync esetében sincs kizárva. A FreeSync 2 azért rakták oda a HDR-t utólag, mert ez tényleg inkább a HDR-re vonatkozik, egy olyan specifikációt ad, ami lehetővé teszi a játék oldalán számolt tone mapping közvetlen megjelenítését. Ami persze bonyolult, egy csomó szoftver is kell még hozzá a szabványos API-kon kívül, de az alapja mégis az, hogy a kijelző adjon és kapjon bizonyos információkat.

Erre egyébként van egy szabványosítási kísérlet, régen írtam róla: [link] - nem tudom, hogy hol tart, de eléggé azon voltak az érintettek, hogy a FreeSync 2 HDR-t szabványosítani kellene, mert pont a lényeget fogta meg, amire szüksége van a játékosoknak, és arra szabványos alternatíva a HDR-rel nincs még. Ami jó hír, hogy az Intel és az NVIDIA sem másolja a FreeSync 2 HDR képességeit, vagyis valószínűleg a szabvány mielőbbi érkezése mellett vannak. Tulajdonképpen maga az ötlet nem bonyolult, egyáltalán nem igényel plusz hardvereket, szimplán új firmware-ből és API kiegészítésekből hozható a mai hardvereken is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#60) -=RelakS=- válasza Cifu (#58) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Határozottan nem ugyanolyan pc-ket használunk.
A melóson két DP meg egy VGA van (meg még van rajta soros port is :Y )
Az otthonin az alaplapon eddig volt DP is meg HDMI is, valamiért a Gigabyte a mostaniról lespórolta a DP-t. A VGA-n meg a szokásos 3DP-1HDMI van.

Viszont ha te inkább HDMI-s PC-kkel találkozol, azt azért nem értem még ennyire sem, mert a DP tudtommal "ingyen" van, legalábbis nem kell licenselni.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#61) Cifu válasza -=RelakS=- (#60) üzenetére


Cifu
nagyúr

1.: Most hiába kerülgetjük a számokat, több olyan gépet / VGA-t fogsz találni, amin csak HDMI van, mint olyat, amin csak DP. Ez nem arról szól, hogy egy dVGA-n 3 DP csatit találsz, de csak egy HDMI-t... :U

2.: Hiába nincs licenc a DP-n, a HDMI sokkal elterjedtebb csatlakozó, hála annak, hogy a házimozi / TV / szórakoztató elektronikában kvázi standard lett.

3.: Ezzel az erővel a TV és erősítő gyártók asztalát verd, hogy miért olyan hülyék, hogy HDMI csatlakozót használnak, ha ott van a licencdíj mentes DP is. Biztos a saját zsebük ellen dolgoznak, nem? :F

4.: Az eredeti problémád az volt, hogy miért nem 2 DP és 2 HDMI van, miért 1-3 a felállás. De ugye adott esetben számítógépet is rá tudod kötni a HDMI bemenetre, szóval nem értem a problémát...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#62) nexplo


nexplo
őstag

Jesszus uram isten. Van ára. Nem rossz de na, ez sok kicsit, bár a célközönség nem én vagyok :)

Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)

(#63) -=RelakS=- válasza Cifu (#61) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

3. pontnál csak azért nem verném az asztalt, mert kvázi az terjedt el, és kész. olyan érzés, mintha morognék, hogy miért SCART-ot használtak, a VGA jobb.

Ami még jobb lenne az az, ha nem mókolnának két párhuzamos szabvánnyal.

Persze, tudom, örüljek, régen a monitorokon egy bemenet volt, az is beforrasztva :))

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#64) #72042496 válasza -=RelakS=- (#63) üzenetére


#72042496
törölt tag

Tartok tőle, hogy egy szabvány mellett még a 10 Gbps maximális átvitel környékén tartanánk, elég kevés feature mellett. Összességében szerintem bőven pozitív a hozadéka annak, hogy létezik DP és HDMI is. :)

Más kérdés, hogy ennek a monitornak a képességeit csak DP-n lehet teljesen kihasználni. HDMI-n 2160p@60, illetve 1440p@120 a maximum, és HDMI-n nincs FreeSync2 HDR se.

[ Szerkesztve ]

(#65) -=RelakS=- válasza #72042496 (#64) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Na, ez a másik, amitől falnak megyek.

A 4K monitoromon a
DP-on csak 30 és 60Hz van, a 24-et külön programmal kell ráerőszakolni (CRU)
A HDMI2.0-án csak 30Hz és alatta van, a 60-at külön programmal kell ráerőszakolni (Ez is CRU)
A HDMI1.4-en nem lehet variálni, az olyan amilyen.

A 240Hz-es monitorom meg ha tudna HDMI2.0-t, akkor nem lenne ott, hogy DP only. Hogy HDMI-n miért csak 60Hz a max rajta, az nekem magas, mintha csak 1.2a-s verziójú lenne :F

A szóban forgó monitor HDMI2.1-el vígan el tudna pöfögni. Nem tudom, hogy 2.0-ról elég-e egy szoftverfrissítés hozzá, ha amúgy DP-n meg támogatja a 4K@120-at, illetve videókártyán egy firmware update ezt megoldhatná-e.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#66) #72042496 válasza -=RelakS=- (#65) üzenetére


#72042496
törölt tag

A kézikönyv alapján a 24 Hz ennél se választható ki csak úgy (#23-ban linkeltem, a legvégén van a lista). Nem is tudom, a monitorok általában kezelik-e a 24 Hz-et. Nem emlékszem, hogy bármelyik monitorom felkínálta volna a menüben.

Nincs ebben HDMI 2.1-es vezérlő szerintem, 18 Gbps lehet a hardver maximuma.

[ Szerkesztve ]

(#67) -=RelakS=- válasza #72042496 (#66) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ez lehet.

Fura, hogy mintha úgy emlékeznék, hogy 1.4-ről ígérték TV gyártók, hogy firmware frissítéssel majd lehet 2.0-ra váltani, pedig ott is van ugrás a sávszélességben :F

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#68) #72042496 válasza -=RelakS=- (#67) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ilyenre nem emlékszem. Inkább az maradt meg, hogy az első 4K tévék HDMI 1.4-gyel jöttek, ami nem volt elég a 2160p@60.hoz. (Ahogy most az első 8K tévéken levő HDMI 2.0 sem elég a 4320p@60-hoz.)

(#69) -=RelakS=- válasza #72042496 (#68) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ez tuti :)
Nagy öröm volt látni az első 60Hz/2.0 feliratokat a HDMI mellett :)

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#70) b. válasza Abu85 (#59) üzenetére


b.
félisten

most nem tudom miről beszélünk. Freesync 2 és HDR rel megy sok játék egy RTX 2060 nal.Az adaptive sync spektruma csak FS2 esetén 44-144 ennél a monitornál a HDR pedig aktív bekapcsolt FS2 esetén is és működik is pl FC5...
És nincs hiba, tökéletesen működik..

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#71) dkess válasza b. (#70) üzenetére


dkess
őstag

Igen, jogos - elnéztem a monitorodat. Azonban az Általad is linkelt Samsung oldal szerint ezen monitor Freesync -et nem támogat, míg Freesync 2 -őt igen. Valószínűleg a "sima" Freesync -et is támogatja, ha nVidia kártyával is megy a dolog ...

Másik oldalról a "sima" Freesync is támogat HDR -t - ettől ez még lehet Freesync.

Abu85

Az AMD pont a HDR funkciót tartotta fontosnak kiemelni az új szabványa során - ez volt az oka történetesen, hogy át is nevezte tavaly nyáron (ez volt gyakorlatilag az első mondata is az Általad linkelt saját írásodnak). Az, hogy egyénileg kinek mi fontos - HDR/kis késleltetés/tone mapping hiánya a megjelenítőn (a hozzá kapcsolódó funkciókkal) az lehet részletkérdés.

Az előző kommentemben nem is azt írtam, hogy a HDR lényeges vagy sem. Azt írtam, hogy a monitornak kötelezően támogatni kell a HDR -t is, ha Freesync 2 HDR plecsnit akarnak rá rakni ("sima" Freesync -nél ez csak opcionális). Ugyanakkor azt is, hogy magának a felhasználónak nem kötelessége a HDR -t magát használni ...

Egyik kérdésem az volt, hogy a közeljövőben várható-e, hogy nVidia kértyák is támogatni fogják a Freesync 2 HDR -t vagy adott esetben egy ezzel technikai értelemben ekvivalens általános szabványt? Tudom írtál egy évvel ezelőtt, hogy dolgoznak ilyenen, de egyfelől azóta eltelt egy év - másfelől voltak időközben fejlemények, pl. nVidia kártyákon is megy a Freesync.

A másik kérdéssel kapcsolatban. Igen, megy 4K esetén a 120 Hz Freesync -el is. A kérdés az volt, hogy e frekvencia felett menni fog-e mondjuk a Freesync 2 HDR?

A kérdést meg is lehet fordítani - a monitorgyártók nem törték össze magukat, hogy DSC -t használjanak (mivel ez veszteséges eljárás - így valóban lehet inkább videók/TV -k esetében lenne létjogosultsága inkább, mint monitorokon) Freesync -el vagy anélkül. Monitorok esetében simán a DSC nélküli DP korlátok érvényesek jelenlegi Gsync/Freesync monitorok esetén (4K és 60 Hz feletti monitorok esetén). Valószínűsítem, hogy az E3 -n bejelentett Asus monitor e téren hozhat változást.

(#72) #72042496 válasza dkess (#71) üzenetére


#72042496
törölt tag

Az nVidia a VESA AdaptiveSync-et támogatja, és a pletykák szerint támogatni fogja a HDMI VRR-t is. Az utóbbival megy a HDR, az előbbivel nem tudom.

FreeSync2-t szerintem kizárt, hogy támogassanak, az egy AMD-féle AdaptiveSync implementáció.

[ Szerkesztve ]

(#73) Abu85 válasza b. (#70) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Olyan nincs, hogy FreeSync 2 és HDR.
FreeSync és HDR, illetve FreeSync 2 HDR van. A FreeSync 2 valójában nem egy VRR szabvány, hanem egy HDR technológia.
A HDR-t be tudod kapcsolni FreeSync VRR mellett, csak a FreeSync 2 HDR-hez kell olyan hardver és program, ami támogatja az AGS 5.1.1-et, vagy a Vulkan API-nak a VK_AMD_display_native_hdr kiterjesztését. Másképp a FreeSync 2 HDR nem hívható elő.

(#71) dkess: A FreeSync 2 HDR-t biztos nem fogják támogatni. Ez nem csak olyan dolog, mint a FreeSync, hogy van mögötte egy VESA szabvány, és elég arra dolgozni. Egyrészt ez az egész az AMD technológiája, ráadásul szabadalmazott, tehát ha az NV támogatni akarja, akkor tejelni kell, még akkor is, ha nem a FreeSync 2 HDR szoftverkörnyezetét használják, mert magát az ötletet levédte az AMD. Valószínű, hogy emiatt vannak várakozó állásponton mindenki, mert ha erre lesz egy szabvány, akkor az AMD bedobja a szabadalmat a közösbe, és akkor úgy már jön rá egy szoftverkörnyezet az API-kon belül, amire elég implementációt írni, és kész is, mindenki boldog. De ha az NV saját maga fog hozzá egy hasonlóhoz, akkor egyrészt kell hozzá a szabadalom, másrészt írniuk kell pár zárt API kiegészítést, ahogy az AMD írt, és akkor azt a programoknak megint külön támogatniuk kellene, ahogy a FreeSync 2 HDR-hez is direkt, program oldali támogatás kell. Tehát mondjuk visszafelé abszolút nem működne, semmit sem jelent, hogy vannak FreeSync 2 HDR-es játékok, mert azokat az NV sem tudná támogatni a saját megoldásával. Szóval itt a szabvány hozhat valódi áttörést. Ezzel meg az a gond, hogy a szabványosítás szokás szerint lassú folyamat. :(

A FreeSync 2 HDR a monitor felé a kábelen nem nagyobb terhelés más HDR-nél. DSC-vel simán mehet egy kábelen.

Azért olyan sok hardver sem volt elérhető, hogy nagyon össze akarják törni magukat rajta. :) Most, hogy ezek az új GPU-k terjednek, már más a helyzet.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#74) b. válasza Abu85 (#73) üzenetére


b.
félisten

lehet , hogy hülye vagyok,de sajnos nem értelek. Nálam hogy megy akkor a freesync 2 vel HDR módban a játék? Nem freesync 1 hanem 2, teljes VRR tartomány ( 144 Hz ig)

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#75) Abu85 válasza b. (#74) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mert nem érted, hogy nincs olyan, hogy FreeSync 2. FreeSync 2 HDR van, de az egy HDR technológia, semmi köze a VRR-hez. Nálad a sima VRR megy külön HDR-rel, de a FreeSync 2 HDR-t nem tudod bekapcsolni, mert a hardvered nem támogatja azokat a kiegészítéseket, és kiterjesztéseket, amiket írtam. Ha ezeket mondjuk egy Radeonra sem telepíted, akkor ott sem fog működni a FreeSync 2 HDR. De ettől VRR-ed HDR-rel még lesz, csak a lényegtől esel el, vagyis a direkt tone mapping támogatástól.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#76) b. válasza Abu85 (#75) üzenetére


b.
félisten

tehát van VRR és van HDR , nekem ez a lényeg :)

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#77) Abu85 válasza b. (#76) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igen, ez van sima FreeSync mellett, és ez nem egyenlő a FreeSync 2 HDR-rel, mert neked még van egy monitoron belüli tone mapping fázisod. FreeSync 2 HDR mellett, a támogatást élvező programokban ettől mentesülsz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#78) b. válasza Abu85 (#77) üzenetére


b.
félisten

Most azért elmondom neked, hogy a radeon 5700 kártyával se látok különbséget a 2 HDR kép között, Holnap beledobom a Radeont és csinálok neked képeket, már ha látni fogod a saját monitorodon, és megköszönöm ha felhomályosítasz mit kellene látnom különbségként ezzel a bizonyos tone mappinggel, mert én nem látok eltérést a két kép között.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#79) Abu85 válasza b. (#78) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez a kép ebből a szempontból eléggé jól meg van csinálva. Az történik, hogy FreeSync 2 HDR mellett, ha a játék támogatja, akkor a program meg tudja azt csinálni, hogy lekéri a monitor adatait, és arra megcsinálja a tone mappingot, majd az így keletkező képet a monitor direkt megjeleníti. Ennek két előnye van, azt látod, amit a fejlesztő akart, illetve gyorsabban történik a megjelenítés is.
Normál HDR mellett a játék ugyanúgy megcsinálja a tone mappingot, de a monitor nem ad neki adatokat ehhez, illetve szabványos API-ban sincs arra lehetőség, hogy lekérd, tehát az így keletkező képet a monitor még átküldi a saját tone mapping fázisán, és csak utána jeleníti meg. Ennek az a hátránya, hogy kétszer számolsz tone mappingot, ami egyrészt lassabb, másrészt a fejlesztő nem tudja garantálni, hogy a monitor azt jeleníti meg, amit ő elgondolt.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#80) b. válasza Abu85 (#79) üzenetére


b.
félisten

tehát ha nem látok különbséget akkor valószínűleg jó az adat , maximum lassabb , vagy nem támogatja a program.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#81) Tetsuo válasza dkess (#50) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

Ja, erre gondoltam. Ha ez úgynevezett "visually lossless", akkor az .mp3 meg "audibly lossless". ;)

(#82) MeszesKPT


MeszesKPT
őstag

Ez az első monitor amin komolyan elgondolkodom, hogy lecseréljem a meglevő kijelzőmet. Az ár borsos, de +3", +60 Hz és +VRR azért igen csábító.

Egyedül azt nem értem, hogy HDMI-ből miért nem lehetett 2.1-est rakni rá? Ha jövőre a PS5 esetleg teljes VRR támogatással fog jönni, akkor meg leszek lőve ezzel a monitorral.

(#83) FlashLed


FlashLed
senior tag

Sziasztok.

Nekem csak egy kerdesme lenen, de lusta vagyok utana olvasni. Minez a g-sync freesync mizeria? Azt tudom, hogy amd es nvidia de miert mindneki a g syncet isteniti? Mi a kulonbseg? Bocsi az ekezetek miatt, telo...

The Mechanic

(#84) #72042496 válasza FlashLed (#83) üzenetére


#72042496
törölt tag

(#85) Tetsuo válasza FlashLed (#83) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

Azért a G-Sync a kívánt technó, mert az passzol az nVidia karikhoz, amit a legtöbben preferálnak pl. játékokhoz.
Nekem jó lesz az AMD kártya is, így ahhoz szuper lesz a Freesync (2)-es monitor.

[ Szerkesztve ]

(#86) FlashLed válasza #72042496 (#84) üzenetére


FlashLed
senior tag

Köszi az infót, most már értem az egészet.

The Mechanic

(#87) Predatorr válasza Abu85 (#19) üzenetére


Predatorr
őstag

2080-nal a gépemben nem különösebben érdekel a FS2, mire meg az AMD-nek lesz normális VGA-ja, talán megeszi a rozsda a monitoromat. :D

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#88) GSP


GSP
aktív tag

Brutalis ár, őrület... :F

~~~ Ha szereted az életet, ne vesztegesd az időt, mert az idő maga az élet. ~~~

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.