melyik játékokból vannak a képek?
bulletstormot felismertem a többi érdekelne.
Ryzen + Vega (?)
melyik játékokból vannak a képek?
bulletstormot felismertem a többi érdekelne.
Ryzen + Vega (?)
Bad Company 2, Borderlands
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A Boderlands nincs a képeken,csak a forrás oldalon levő videóban...
Át lehetett volna tenni azt is,ha már fordított cikk.
http://www.eurogamer.net/videos/jimenez-mlaa-xbox-360-showcase?size=hd
[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Az első kép miből van?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Csak a képeket vettem át, mert a cikk saját. A forrás esetében szót sem ejtenek a GPAA-ról, GBAA-ról, az Inteles MLAA-ról stb.
A korrigálást köszi, nem igazán játszok a Boderlands-zel, csak hasonlít a játék világára a kép, akkor talán a Bulletstorm lesz a vizes is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"A szűrés elvégzését többnyire a végső képkockára kell korlátozni"
Értem a problémát, de ez az utólagos elsimítás a képről elég sok mindent eltüntetett/elmosott, nem csak az éleket
Egy driveres megoldás esetében túlzottan sok variáció nem bevethető. Szvsz, az AMD és az NV örül, hogy ez is működik. Majd a fejlesztő épít AA-t a játékába, ez nem a gyártók dolga.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Enslaved
Gamer for Life
mindenki azzal dolgozzon ami van... az Intel CPU-val számol élsimítást
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
Tényleg elég problémás megoldások. Személy szerint az amd megoldása szimpatikusabb, az fsaa majdhogynem vízfesték szerű képet eredményez, annyira eltaknyolt, elmosott lesz tőle a kép.
Viszont eddig legjobbnak talán az NV SRAA-ja tűnik. 16x-os sraa-val már tényleg szép és éles képet ad, nem egy ilyen eltaknyolt gány valamit. Ezzel az eljárással mi van?
Az motorba beépíthető. A Battlefield 3 használja is majd, bár nem úgy, ahogy a hírben le van írva. Szimplán az MLAA-t irányítja vele.
A driveres megoldások nem csodaalgoritmusok. Szimplán működnek, amelyik játékban nincs lehetőség AA-ra, ott ez is jó. Más lehetőség úgy sincs. Aztán a fejlesztők majd beépítik a motorokba a teljes megoldásokat.
(#9) vinibali: Most mé? Ez is egy opció. Legalább csinálnak valami hasznosat is a játékosok számára. Ha nem lenne ez az algoritmus most nem lenne AA a Shift 2-ben. Ettől függetlenül persze reméljük, hogy a legtöbb fejlesztő valami jobb minőségű megoldást választ.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
biztos vagyok, ha olvasott lesz a cikk és kommentelt a fórumja kapom majd a savat
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
Lehet hogy nem egy képet néztünk, de nekem az MLAA sokkal jobb képminőséget sugallt...
-Anti-
Gyakorlatilag ugyanezt írta. Az FSAA, ami feltételezem FXAA akart lenni nem tetszett neki annyira.
Ellenben megjegyezte, hogy az SRAA tetszik neki, csak hát az driverben nem alkalmazható.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Mi a helyzet a Super Sampling élsimítással? Nem barátja a deferred render motoroknak vagy csak a nagy erőforrásigénye miatt nem szeretik?
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
Kifekszenek tőle a kártyák. Főleg az AMD autoLOD-os megoldásától. Persze akinek van HD 6990-je megengedhet egy 4x-et. Az én HD 5850-esemen maximum a 2x-ig jutok el értékelhető fps mellett. És akkor én a piac kis részébe tartozom, aki megengedhette magának anno ezt a drága kártyát. Világos, hogy így nem opció, szimplán egy villogtatható extra, de nem valós megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Pontosan. Elírás volt az "s", nem vettem észre. Nekem is az mlaa tetszik jobban a driveres megoldások közül.
Mondjuk SSAA-ból egy 2x-es az azért elég jó minőséget produkál, az előbb felsorolt megoldások közül szerintem egy-kettőt megesz vacsorára, csak kár ez a nagy étvágy mellé.
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
A sima AA-hoz képest ezek kevésbé erőforrás igényes eljárások?
A Need For Speed Shift 2,höz hol érhetőek el azok a patch-ek amikről a cikkben szó van?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Elveszünk is a sok 4 betűs rövidítések között....
Egyébként én annak örülnék jobban, ha a zöldek készítenének elsőként egy olyan eljárást, ami valóban kevés erőforrást emészt fel, és lényegesen jobb képminőséget eredményez!
Azt hiszem jó úton járnak.... csak még elég hosszú és rögös ez az út...
-Anti-
Ezek undorítóan mosottak, ez nem élsimítás, hanem textúra mosás. Talán még az MLAA elmegy, de ez az FXAA...
[ Szerkesztve ]
(#25) MCBASSTION válasza superecneB (#19) üzenetére
igen, lényegesen és sokkal jobb minőséget adnak
windows7sins.org
hátőőő ezek mind szépek és jók, csak a cikkben nincs az kihangsúlyozva, hogy ezek csupán kényszermegoldások. A lényeg az, hogy egy játékmotorba mostmár bele kell építeni egy ilyen anti-aliasing megoldást. Az pedig, hogy melyik algoritmust választják az teljesen fejlesztőtől fog függeni. A driveres megoldások, mint eddig is csak arra jók, hogy valamilyen élsimítást kínáljanak igazából egyik sem megoldás. Egyszer volt egy cikk itt a PH-n amiben jól össze voltak ezek az eljárások hasonlítva, és a következő a helyzet az SRAA azért nem jó, mivel a "kerítéses" részek (a képen jól látható a kerítésen) eléggé rosszul néznek ki. Az FXAA azért nem jó mivel túlságosan elmosódott lesz a kép, még a Quality beállítás mellett is. Az MLAA pedig túl sok erőforrást zabál állítólag. Valahol olvastam egy kevert megoldásról is, ami azt takarja, hogy MLAA-val kijelölik, hogy hol kell FXAA-t alkalmazni. Elvileg ezek a kevert megoldások lesznek a legjobbak. A GPAA meg átlós vonalaknál gyengélkedik. A GBAA-ról nem tudok sokat, de valszeg ha továbbfejlesztették, akkor ki is javították az átlós vonalakat, plusz a átlátszó felületek támogatása sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
windows7sins.org
Ez lehet, hogy trollkodásnak fog hangzani, de erre megoldást kínál a D3D10+. A hardcore gémereknek úgyis van ilyen vasa, a többiek meg nyeljék le a békát, hogy deferred motor = szebb látvány, de nincs AA. Ha AA is kell, lehet venni új grafikus kártyát. Persze ezt egyetlen kiadó/fejlesztő sem hajlandó meglépni, mert nem mernek kockázatot vállalni.
A Borderlandsben tényleg látszik az AA hiánya, de csak ha megállok bámészkodni. Az akció hevében fel sem tűnik nekem, hogy nincs.
Valóban szemmel látható a különbség. De nem túl szép. Csak a különbség érzékelhető.
[ Szerkesztve ]
(#29) superecneB válasza MCBASSTION (#25) üzenetére
És ez driveresen történő változtatás, tehát esetleg régebbi nem csúcs kártyák is profitálhatnak belőle, vagy szükség van hozzá egy új utasítás készletre?