Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10) aDM|RaL^ válasza Archer (#6) üzenetére


aDM|RaL^
őstag

Igazából az eredeti UT-nál is így volt.

Volt millió mod, pálya, akármi. De ez mutatta is azt, hogy mekkora a közösség, és mennyien szeretnek vele játszani, vagy szórakozni azzal h ilyeneket gyártsanak. Ha az ember ma felmegy, még most is van olyan szerver ami tele van. És tele idióta modokkal. De a lényeg, hogy az ember néha elvezte, hogy végtelentöltényes sniperrel két tizedmásodpercenként lövögeti a headshotokat.
Arról nem is beszélve, hogy mekkora vihogást tud kiváltani 14-18 éves emberekből amikor "bastard sword"-al próbálják irtani egymást egy totálisan random pálya közepén hulla fáradtan éjjel 11-kor, miközben anyuci ordít, hogy mindjárt levágja az áramot.

Aki pedig kompetitív akart játszani, azoknak ott voltak a normális ligák, meg szerverek ahol olyan keretek közt elég komoly verseny alakult ki, van aki 10 évig nem tudta lerakni a játékot. Szimplán azért, mert mocskosul jó, gyors, és fasza volt. A jelenség valami olyasmi volt, hogy kijött egy új UT, mindenki kipróbálta aztán fél év múlva ugyanaz a társaság már megint a régi játékkal játszott.

Komolyan, az első UT egy mestermű volt. Kevés sallang, "ronda" ablakos menü ami hatékony volt, hekkelgethetőség (amikor mindenki egymás közt cserélgette az ini fájlokat, hogy ezt-azt javítson a játékélményen) és nagyon jó közösség, például itthon is. Egy idő után mindenki ismert mindenkit, és a nagy részük aztán élőben is hosszútávon kapcsolatban maradt.

Én örülnék, ha arra lenne kihegyezve, hogy emberek majdnem egyenlő lehetőségekkel versenghessenek egymással. Erre jó lehet ez a modell. De szerintem tuti el lesz rontva, ahogy az előző pár "rész" is.

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.