Igyekeztem a formát normálisan rendezni, de mint máskor is, munkából nem nagyon tudok már módosítani rajta. Remélem a történet azért tetszeni fog.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
Igyekeztem a formát normálisan rendezni, de mint máskor is, munkából nem nagyon tudok már módosítani rajta. Remélem a történet azért tetszeni fog.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
Jó kis írás, élveztem.
Az a "Susuki" nem Suzuki véletlen?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Úgy érzem, jobban tartottál tőle, mint amennyire kellett volna. Persze az új dolgoknál nagyon sokszor így van az ember, valószínűleg én is izgulnék hasonló helyzetben. De a fő, hogy élvezted, a gyomrodnak meg ejnyebejnye.
meghazudtol
Suzuki
gerinc
ilyesmik
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Köszi, javítva. Ha van még csak bátran
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
Grat!
Ugye tudod hogy én is Esztergom mellett lakom!?
Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...
Nem, de akkor tuti láttad már a képeken szereplő hangtalan kis gépet, mert a pilóta mániája a motort lekapcsolva siklani
De kár hogy a fentről készült képeket nem tudom mellékelni az írásba
Az a 7-10 méter az nagyon húzós a képeken
[ Szerkesztve ]
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
Hát láttam már jó sok repülőt ott az biztos. Egészen kiskoromtól errefelé lakok.
Biztos jó lehet. Mellékeld ide, ha oda nem megy
Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...
Ja nem az a gáz. Tesómmal nem futok össze és nála vannak a képek ha nem deletelte őket, azzal hogy "unalmas" tájkép
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
Ja, ok
Tiszta a kép
Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...
gratu, nagyon élvezetes stílusban írtad meg, öröm volt olvasni!
egy-két dolog amit hozzátennék a dolog elméleti részéhez:
hivatalosan a Sinus amivel repültél Ultralight kategória, nem extralight
a farokkerekes megoldás még ma is sok gépen használatos, és ha belegondolsz tény hogy nehezebb leszálláskor, mivel ezekkel hárompontos leszállást illik csinálni (tehát minden futó egyszerre fogjon talajt) de felszálláskor jobb, mivel nemtudod túlhúzni mint az orrkerekest így nincs az hogy törik a gép ha leér a farka...orraállni meg Cessnával is lehet, ami ugye orrkerekes...mondjuk ezt énsem hittem el amíg nem láttam fotón, de csak összehozta a pilóta
ami a hegygerincnél történt, az lejtőszél volt, ehhez nem kell a levegőnek "forró"nak lennie, elég ha a gerincre merőleges szél fúj, és az emeli a repcsit, bár sajnos a magassága nem tart sokkal tovább mint a domb maga, így igazán emelkedni nem lehet benne
a termikben pedig különösen hasznos ha az ember kinéz a plexin...a pilótának kell is, az utasnak meg erősen ajánlott mivel ha folyton a műszereket bámulod akkor a forgás közben tényleg hamar rájön az emberre a "vuk"hatnék
ennyi...remélem nem veszed úgy h beledumáltam a cikkedbe
tényleg nagyon jó írás!
sok jó leszállást!
Brian
Köszönöm Brian89 a kiigazítást. Persze én inkább a variaszárny repcsik( F-14, F-111 ), terén vagyok inkább otthon. Ezekhez a kicsikhez nem nagyon értek.
Extra és ultra között mi a különbség?
Neked is sok jó leszállást!
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
naigen, az az An-2 elég érdekes gép. még régen egyszer keresztanyám vitt el hivatalból árvíznézésre egy négyülésessel onnan (merhogy egomi gyerek lennék én is).
míg vártunk a gépre végignéztük, ahogy megpróbálják beindítani az antonov motorját, az fél percig köhöh-prüsszög-párhengernemmegy hangot ad, majd feladja a küzdelmet. a pilóta - mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne - kiszáll, elsétál egy célszerszámért majd pár perc bütykölés után újra megkísérli az indítást. ezúttal sikerül neki, de én ennél a pontnál már a harmadik üdvözlégynél tartottam, nehogy az legyen a mi célgépünk.
véletlenül egyébként nekem is van egy hasonló Malévos-Egomban hobbizós pilóta ismerősöm, de annak máshogy néz ki a karja.
Nagyon jó írás! Kirázott a hideg olvasás közben... a sasos rész meg becsukta a kaput, az nagyon tetszett.
Földön futó vagyok én is, de mindíg a levegőbe vágyom, de eddig sajnos nagyon kevés sikerrel.
MOD: Nagyon gyönyörű ez a gép.
[ Szerkesztve ]
Én nem hiszek abban hogy a repülést meg lehet unni. Szerintem minden ember szeret szállni, igaz "mások" "másképp" szállnak, de az legyen az ő bajuk
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
különbség nincs, csak ez a kategória neve létezik kismillió külön gépkategória, hajtómű illetve felszállótömeg szerint, ennek persze annyi az értelme hogy ha valami újra jogosítást akarsz csinálni(azontúl hogy persze tényleg kell az új géppel repülni, de általában sokkal több van előírva mint amennyi tényleg kell ahhoz hogy elvezesd) akkor legomboljanak rólad jó sok lóvét...sajna ez 1 marha drága sport, bár én vitorlázom ami talán a legolcsóbb része
Teszt Egy rövid út repülővel