Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Mcray


Mcray
senior tag

Igyekeztem a formát normálisan rendezni, de mint máskor is, munkából nem nagyon tudok már módosítani rajta. Remélem a történet azért tetszeni fog.

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#2) Vakegérke


Vakegérke
veterán

Jó kis írás, élveztem. :K

Az a "Susuki" nem Suzuki véletlen?

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#3) 7


7
addikt

Úgy érzem, jobban tartottál tőle, mint amennyire kellett volna. Persze az új dolgoknál nagyon sokszor így van az ember, valószínűleg én is izgulnék hasonló helyzetben. De a fő, hogy élvezted, a gyomrodnak meg ejnyebejnye. :P

(#4) NoLF


NoLF
addikt

meghazudtol
Suzuki
gerinc

ilyesmik :)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#5) Mcray válasza NoLF (#4) üzenetére


Mcray
senior tag

Köszi, javítva. Ha van még csak bátran :R

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#6) Zolexx


Zolexx
aktív tag

Grat!

Ugye tudod hogy én is Esztergom mellett lakom!? :DD

Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...

(#7) Mcray válasza Zolexx (#6) üzenetére


Mcray
senior tag

Nem, de akkor tuti láttad már a képeken szereplő hangtalan kis gépet, mert a pilóta mániája a motort lekapcsolva siklani :))

De kár hogy a fentről készült képeket nem tudom mellékelni az írásba :( :( :(

Az a 7-10 méter az nagyon húzós a képeken :)

[ Szerkesztve ]

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#8) Zolexx válasza Mcray (#7) üzenetére


Zolexx
aktív tag

Hát láttam már jó sok repülőt ott az biztos. Egészen kiskoromtól errefelé lakok.

Biztos jó lehet. Mellékeld ide, ha oda nem megy:)

Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...

(#9) Mcray válasza Zolexx (#8) üzenetére


Mcray
senior tag

Ja nem az a gáz. Tesómmal nem futok össze és nála vannak a képek ha nem deletelte őket, azzal hogy "unalmas" tájkép

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#10) Zolexx válasza Mcray (#9) üzenetére


Zolexx
aktív tag

Ja, ok:D
Tiszta a kép:)

Az élet egy kurv@, mindenért fizetni kell. És mindig egyre többet...

(#11) Brian89


Brian89
csendes tag

gratu, nagyon élvezetes stílusban írtad meg, öröm volt olvasni!:)

egy-két dolog amit hozzátennék a dolog elméleti részéhez:
hivatalosan a Sinus amivel repültél Ultralight kategória, nem extralight:)

a farokkerekes megoldás még ma is sok gépen használatos, és ha belegondolsz tény hogy nehezebb leszálláskor, mivel ezekkel hárompontos leszállást illik csinálni (tehát minden futó egyszerre fogjon talajt) de felszálláskor jobb, mivel nemtudod túlhúzni mint az orrkerekest így nincs az hogy törik a gép ha leér a farka...orraállni meg Cessnával is lehet, ami ugye orrkerekes...mondjuk ezt énsem hittem el amíg nem láttam fotón, de csak összehozta a pilóta:)

ami a hegygerincnél történt, az lejtőszél volt, ehhez nem kell a levegőnek "forró"nak lennie, elég ha a gerincre merőleges szél fúj, és az emeli a repcsit, bár sajnos a magassága nem tart sokkal tovább mint a domb maga, így igazán emelkedni nem lehet benne:(
a termikben pedig különösen hasznos ha az ember kinéz a plexin:)...a pilótának kell is, az utasnak meg erősen ajánlott mivel ha folyton a műszereket bámulod akkor a forgás közben tényleg hamar rájön az emberre a "vuk"hatnék:)

ennyi...remélem nem veszed úgy h beledumáltam a cikkedbe:)
tényleg nagyon jó írás!

sok jó leszállást!

Brian

(#12) Solten


Solten
addikt

Szép masina... :K

Saor Alba

(#13) Mcray válasza Brian89 (#11) üzenetére


Mcray
senior tag

Köszönöm Brian89 a kiigazítást. Persze én inkább a variaszárny repcsik( F-14, F-111 ), terén vagyok inkább otthon. Ezekhez a kicsikhez nem nagyon értek.

Extra és ultra között mi a különbség?

Neked is sok jó leszállást!

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#14) lapa


lapa
veterán

naigen, az az An-2 elég érdekes gép. még régen egyszer keresztanyám vitt el hivatalból árvíznézésre egy négyülésessel onnan (merhogy egomi gyerek lennék én is).

míg vártunk a gépre végignéztük, ahogy megpróbálják beindítani az antonov motorját, az fél percig köhöh-prüsszög-párhengernemmegy hangot ad, majd feladja a küzdelmet. a pilóta - mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne - kiszáll, elsétál egy célszerszámért majd pár perc bütykölés után újra megkísérli az indítást. ezúttal sikerül neki, de én ennél a pontnál már a harmadik üdvözlégynél tartottam, nehogy az legyen a mi célgépünk.

véletlenül egyébként nekem is van egy hasonló Malévos-Egomban hobbizós pilóta ismerősöm, de annak máshogy néz ki a karja. :)

(#15) MBazsee


MBazsee
tag

Nagyon jó írás! Kirázott a hideg olvasás közben... a sasos rész meg becsukta a kaput, az nagyon tetszett. :C

Földön futó vagyok én is, de mindíg a levegőbe vágyom, de eddig sajnos nagyon kevés sikerrel. :(

MOD: Nagyon gyönyörű ez a gép.

[ Szerkesztve ]

(#16) Mcray válasza MBazsee (#15) üzenetére


Mcray
senior tag

Én nem hiszek abban hogy a repülést meg lehet unni. Szerintem minden ember szeret szállni, igaz "mások" "másképp" szállnak, de az legyen az ő bajuk :DD :DD

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#17) Brian89 válasza Mcray (#13) üzenetére


Brian89
csendes tag

különbség nincs, csak ez a kategória neve:) létezik kismillió külön gépkategória, hajtómű illetve felszállótömeg szerint, ennek persze annyi az értelme hogy ha valami újra jogosítást akarsz csinálni(azontúl hogy persze tényleg kell az új géppel repülni, de általában sokkal több van előírva mint amennyi tényleg kell ahhoz hogy elvezesd) akkor legomboljanak rólad jó sok lóvét...sajna ez 1 marha drága sport, bár én vitorlázom ami talán a legolcsóbb része:)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.