Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Abu85 válasza huskydog17 (#10) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem. A Steam Audio igazából az Impulsonic, csak őket a Valve megvette és gyakorlatilag a Phonont átnevezték Steam Audióra. Persze a Phonon név is megmaradt, csak magán a ray tracing motoron. Ezt okkal vette meg a Valve, mert eléggé komoly rendszer, amit az Impulsonic összerakott, csak esetlenek voltak az eladásában, de a Steam platformnak amúgy is szüksége volt egy hasonló megoldásra, így tulajdonképpen azt csinálták, hogy nyílt forráskódúvá tették az egészet, így pedig már az értékesítéssel kapcsolatos gondok nem számítanak, mert ingyen van az egész. [link]

Azóta ugye már a 2.0-s verziónál tartanak, aminél egy csomó hasznos, és szintén nyílt forráskódú rendszerrel kiegészítették az egészet, például Intel Embree, AMD Radeon Rays és TrueAudio Next API.

Ez azért fontos igazából a Valve-nak, mert a Microsoft XAudio 2 eléggé korlátozza a terjeszkedési lehetőségeiket, így gyakorlatilag felépítenek mellé egy nyílt forráskódú alternatívát, még akkor is, ha nem minden komponense származik házon belülről. Nekik igazából ez mindegy, nem véletlen, hogy Intel és AMD komponensekre is építenek. Ezt végeredményben úgy próbálnak meg eladni, hogy már most lényegesen többet tud, mint a Microsoft rendszere, illetve még platformfüggetlen is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.