Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10) Jose73 válasza MikiLóS (#1) üzenetére


Jose73
tag

Emlékszem a TRAINER-es időkre, aztán később felnőttem, és megértettem, hogy egy játék a legnagyobb élményt csalás nélkül jelenti.

Speciel a Dead Rising sorozatot sosem kedveltem igazán, mindegyik részbe belekezdtem, de néhány óra után meguntam. Komolytalan zombi-hentnek tartom őket - de egyik sem FOS természetesen, csak nem jön be a világuk hangulata, és így nincs értelme több időt benne töltenem.
Dead Island anno szerelem volt első látásra, kitoltam PC-n, PS3-on, aztán Definitve Edititon -t megint PC-n, PS4-en. Épp tavaly nyomtam végig a kampányokat újra - hát olykor visszahúz a szívem. :) Szóval nagy kedvenc, Ha PS5-re tolnának még egy Super Definitve Edition-t, azt is megvenném. :D
Aztán a Techland folytatás helyett megcsinálta a Dying Lightot - szerelem második vérig. :D
Kijátszottam azt is PC-n PS4-es, most nemrég PS5-ön is végigtoltam a The Following kiegészítővel együtt. Legközelebb akkor kezdek bele, ha PS5-re kihoznak valami grafikai feljavítást. :)

Persze szeretek más játékokat is, leginkább sci-fi témában (Mass Effect Dead Space; TLoU, etc) és szerintem a Crysis sem volt rossz, a maga idejében egy jó hangulatú lövölde volt .(szerencsére semmit nem tudtam előzetesen a játékról, ezért az idegen faj megjelenése nekem egy hatalmas csavar volt, kb lúdbőröztem, annyira izgultam :) )

Írod, hogy "DEAD RISING4 évek múlva is ETALON lesz, ez? megjelenést követő másnap már unalom, franc sem fog vele játszani. max egy szűk réteg."
de valójában pont fordítva van: a Dead Rising 4-ből nagyon keveset adtak el (nincs róla pontos adat - CAPCOM is szégyelli - de 1.5-2 millió mehetett el belőle), szóval elég nagy bukás lett, azóta be is zárt a fejlesztő stúdió, és a tervezett 5. részt is lelőtték.
Ezzel szemben Dying Light 13 milliós eladással büszkélkedhet, és kb félmillió játékos nyüstöli minden áldott nap még ma is a játékot - ezért is tartja még mindig életben a stúdió - és ezért készítik a második részt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.