Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) MALK


MALK
tag

nokia 1020 erre vártam. remélem megérte.

(#2) jonnyjoker01 válasza MALK (#1) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Tuti, hogy jó választás lesz neked!

Üdv. Johnny

(#3) Nigér


Nigér
őstag

A BlackBerry Z10 kártyásan majd' egy húszassal olcsóbb lett...
Nem rossz.

(#4) vegyszer válasza MALK (#1) üzenetére


vegyszer
addikt

A válasz mindig az, hogy nem. Mert mindig lesz új, és újabb... Nem rossz mütyür egyébként. (bár én megrögzött android hívő vagyok, aki nem fotóz mobillal rendszeresen, így egyértelműen NEM én vagyok a célközönség. Persze ettől még lehet jó, sőt!)

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#5) MALK válasza vegyszer (#4) üzenetére


MALK
tag

Androidról váltanék.
Desire HD már a végét járja ha hasznalom ha nem 1 nap wifi vagyvan vagy nincs. képernyőn fekete halott csikik :S
kell vanalmi lassan.
Iphone 5s is megfordult a fejemben de minden drága legalább is ár értékben :S

androidbol talan egy note2 vagy egy ONE de az ujabb androdi verziokkal sem vagyok kibekulve
ezert kacsinagatok mas OS fele
WP vagy iOS?

(#6) MALK


MALK
tag

jozan ész azt diktalja várj még 2014 q1 végéig :S :)

(#7) lexter00 válasza MALK (#5) üzenetére


lexter00
őstag

Miért nem vagy kibékülve az újabb Android verzióval?Pedig minden téren jobb mint az elődei.

(#8) vegyszer válasza MALK (#5) üzenetére


vegyszer
addikt

Nézd, én "csak" egy kínai négymagos telót tudok megfizetni. 130$ nem a világ vége. De ugye ehhez nincs szolgálói szerviz háttér, stb. Viszont a közösségi támogatás sok esetben jobb, mint a gyári. A telót mindig szerettem mókolni, így nekem nagyon tetszik.

Itthon ennyi pénzért egy galaxy mini 2 sem jön ki... És a dual sim is jól jött.

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#9) Soulfly842 válasza MALK (#5) üzenetére


Soulfly842
addikt

HTC One ellen szól, hogy szervizet szereti, mellette, hogy viszont a telekom/HTC most fél éves ingyenes készülékbiztosítást ad hozzá.

Az Idol egyébként sláger termék lesz, ahogy meg írtátok is korábban a Lumia 1020 meg réteg-telefon, réteg-igénnyel.

[ Szerkesztve ]

(#10) alfaromeo33


alfaromeo33
aktív tag

A Samsung ismét remekel :DD ekkora gyötrelmes hulladékot szerintem külón oktatni kellett h legyártsák. Pocket Neo :DD :DD kb egy 4éves hardver, még a samsungtól is váratlanul ocsmány dobozba csavarozva. 20k :C :Y
Aműgy a jelen árlistán van 1-2 poén!
Huawei Y200 ugyanannyi mint Y300 Dominoval 29900
S4 még mindig 210rugó prepaid csomiban :DD :DD viccccccccc
De a fő fő viccc szintén samuék modellje: galaxy ace 3as 75rugo domival. Igaz kb 50el ér kevesebbet

[ Szerkesztve ]

Negyed mérföldről negyed mérföldre élünk! "Alfa nélkül lehet élni, de minek?"

(#11) alfaromeo33 válasza alfaromeo33 (#10) üzenetére


alfaromeo33
aktív tag

Bocs! Rosszul emlékeztem! Ace 3 "csak" 65rugó. Annál már csak 40el ér kevesebbet

Negyed mérföldről negyed mérföldre élünk! "Alfa nélkül lehet élni, de minek?"

(#12) talamasca


talamasca
senior tag

Ezek ám az ügyfelet tisztelő ajánlatok...
1020 1 éves rablánccal kemény két ezer forinttal olcsóbb, mint kártyásan.
Gratulálok Telekom!

“Black as midnight on a moonless night.”

(#13) hemaka válasza talamasca (#12) üzenetére


hemaka
nagyúr

Midenhol ilyen nevetseges kulonbsegek, nem a trenel. :)

Anno emlekszem egesz olcson lehetett venni elofizuban telefont. Most meg inkabb mar sporol az ember es megveszi fuggetlen vagy kartyas csomagban(ha amugyis van valamilyen olcsobb elofizus csomagja az adott szolgaltatonal)

[ Szerkesztve ]

(#14) talamasca válasza hemaka (#13) üzenetére


talamasca
senior tag

Welcome in Magyarisztán! ;)

“Black as midnight on a moonless night.”

(#15) margithid válasza alfaromeo33 (#10) üzenetére


margithid
veterán

Az a baj meg fogják venni a pocket neo-t is, mivel samsung...
Pedig egy Y300, vagy egy lumia 520 mennyivel jobb telefon kicsivel drágábban.
Nem is beszélve a voda smart miniről, igaz az másik szolgáltató...

(#16) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

A Sony Xperia Z1 miért maradt ki a listából? Az is nemrég jelent meg a kínálatban. Z1

(#17) #13260800


#13260800
törölt tag

Vicc. Teljesen felesleges hűségidőt aláírni. Telefont olcsóbban venni független (szinte).

(#18) pit stop


pit stop
addikt

Z10 egész jó árban kezd lenni :K

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#19) alfaromeo33 válasza pepe091 (#16) üzenetére


alfaromeo33
aktív tag

Hát biztos előbb venném meg a Z1-et 190ért domival mint az S4 210ert.

Negyed mérföldről negyed mérföldre élünk! "Alfa nélkül lehet élni, de minek?"

(#20) kovsol


kovsol
titán

Nokia Lumia 1020

egy éves előfizetéssel 192 990 Ft
két éves előfizetéssel 191 940 Ft
kártyás csomagban 194 990 Ft

Fantasztikus kedvezmény az előfizetőknek.

May the Force be with you!

(#21) Csapoati válasza kovsol (#20) üzenetére


Csapoati
nagyúr

A rohej az, hogy Mozaik XXL-lel is 130...

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#22) kovsol válasza Csapoati (#21) üzenetére


kovsol
titán

Független telefon + céges előfizetés. Szerintem max így érdemes jelenleg hazánkban telefonálni. :(

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#23) Semm1


Semm1
tag

Én is és a családban más is nemrég akart telefont venni szolgáltatónál...Hát, mégsem jött össze, az Xperia SP-t néztem mikor sokáig akcióban volt elég jó áron, csak még nem válthattam az elő hűségnyilatkozat miatt. Persze azóta megint drága lett a telefon, meg már én is vettem függetlenül egy jobb telefont a mostani előfizetéses árhoz képest csak +15000-ért, de így legalább nem kell kínlódnom ha új telefont akarok vagy csomagot váltanék...Az meg (lehet) csak én nem értem, de aki már évek óta előfizető egy szolgáltatónál, az mi a francért nem válthat hamarabb telefont, mint aki új előfizető. Pedig lehetne, hogy pl 3-5 év után már 1,5 év után lehetne, 5-7 év után meg 1 év után...Értem én hogy aláírt valaki egy 2 éves hűségnyilatkozatot, de aki már sok-sok éve Hűséges előfizető és maradna is, annak csak aranytárskártyás pár forint jár havonta? Szóval kell a francnak 2 év rabság, így legalább veszek és váltok mikor én akarok. Az árakról meg annyit, hogy nem fogok havi 8-11000 azért fizetni, hogy egy csúcstelefont egyszeri alkalommal 30-40000-ért olcsóbban elhozzak.
Anyámnak még talán szerencséje lesz, a Telenornál nézte a Huawei Ascend Y300-at, és még pont akciós lesz mikor válthat, ha még lesz belőle.

(#24) fi:zi'k válasza pit stop (#18) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Én nagyobb vágásra számítottam.

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#25) ted_mosby


ted_mosby
senior tag

Remélem lesz ez még olcsóbb is. :))

Sony Xperia Z1 Compact Felhasználó | "Az előre nem látott lehetőséget azonnal használd ki, s az előre nem látott nehézségekre rögtön tettel felelj." ~ Carl Von Clausevitz

(#26) FragMaster válasza pepe091 (#16) üzenetére


FragMaster
addikt

Azért mert még csak rendelhető, fizikailag nem jelent meg a kínálatban.

"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml

(#27) pepe091 válasza FragMaster (#26) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Akkor biztosan egész véletlenül van ez a szöveg a Z1-nél: "Azonnal átveheti! Raktáron 7 Telekom üzletben " :U
Katt.

(#28) FragMaster válasza pepe091 (#27) üzenetére


FragMaster
addikt

Könnyen meglehet, mert a hamarosan kapható készülékek közt is ott van "Megrendelhető" felirattal [link]
Szerk.: a cikkben felsorolt telefonok amúgy már pár napja, talán hétfő-kedd óta elérhetőek, simán lehet az is, hogy azóta átvehető lett a z1 csak a felvázolt állapotnak még nem volt része.

[ Szerkesztve ]

"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml

(#29) stargazerhu válasza Nigér (#3) üzenetére


stargazerhu
aktív tag

Főleg, ha teljesen csődbe mennek és nem lesz mondjuk rá majd semmilyen támogatás ;)

(#30) gyurkikrisz


gyurkikrisz
őstag

Csak egy 10-essel drágább a Lumia 625 mint a Telenornál vagy függetlenül... +10 000 Forintêrt kapok még a Telekomtól a telóra egy jókis szolgáltatófüggést. Vicc. Inkább veszem függetlenül, úgy még ha kedvem szottyan más kártyát is tehetek bele...

A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500

(#31) pit stop válasza stargazerhu (#29) üzenetére


pit stop
addikt

Most sincsenek csődben - de ha másképp van, linkeld kérlek, hogy behozzam a lemaradásom :U
Teljesen csődbe menést meg felszámolásnak hívják úgy magyarosan

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#33) moleculez


moleculez
veterán

Ooo ez az elofizu dolog Magyarországon, valami horror. Civilizált helyeken, kicsit korrektebb az egesz.
Igaz mas a fizetesi hajlandosag, az eletszinvonal, de nehezen mennek at nalam ezek az arak...
37 £-t fizetek a telo torlesztovel ( L925) egyutt. Korlatlan perc es sms (nem csak halozaton belul) es 1gb net. Na ez meg mindig olcsobb mint ahogy magyarorszagon jonne ki-ha lenne ilyen csomag lakossagiban- [es a fizu nem 80x ezer forint, nincs az hogy a fizetesed 1/8-az elofizu]

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#34) kbyte1024


kbyte1024
addikt

Tiszta horror:K mondjuk a magenta szolgaltatonal vagyok ,de csak mert a paromnak ceges elofizuja van :))
De ezek az àrak....botrány.

Csak a halott látja a háború végét. - Platón

(#35) atosan válasza moleculez (#33) üzenetére


atosan
addikt

Nem kell nyugatra menni, a környező országokban is jobbak a szolgáltatói feltételek. Tizen évek óta másodperc alapú számlálás kártyásoknak is, stb.
Sajnos itt szivatják a legjobban az embereket :(

Maine coon

(#36) tixem


tixem
addikt

820 ára továbbra is nevetséges :U Telenornál sokkal jobb bolt

Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

(#37) St3ven


St3ven
addikt

Szerintetek érdemes várni, míg kijön a Samsung Galaxy Pocket Neo S Ace Mini 4, vagy vegyem meg most a Samsung újdonságát? ;]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#38) atosan válasza St3ven (#37) üzenetére


atosan
addikt

Mindenképp megéri várni :)

Maine coon

(#39) Rusi


Rusi
senior tag

Nem akarom a szolgáltatókat védeni, csak mivel van rálátásom a dolgokra, így tudom, hogy sajnos nem érdemes mondjuk Ausztriával összehasonlítani az itteni árakat. Most ne is térjünk ki a kismillió adóra és egyéb "kormányzati sáp"-ra, amiket leszednek a szolgáltatókról. Viszont az, amikor az emberek jelentős része 1-1,5-2 hónap késéssel fizeti a számláit (és itt nem 50 meg 120 ezer, hanem akár 3-5 ezres tételekről van szó), általában a kikapcsolás előtti legutolsó felszólításkor, ráadásul némelyikük még fel is van háborodva, hogy miért büntetjük visszakapcsolási díjjal azt, hogy ő elmaradt néhány számlával (vajon ezt a közértben is megjátszaná a kenyérrel?). No és amikor naponta jönnek a dílerek (vagy az általuk beküldött homeless és/vagy értelmi fogyatékos és más arcok), hogy "nullásban" kivigyék a telókat (nem a Galaxy Y-t), akkor azért gondolkozzunk egy kicsit. Vajon ez Ausztriában is így van?

[ Szerkesztve ]

Mobilaréna (2010-2017)

(#40) Silentfrog válasza kovsol (#20) üzenetére


Silentfrog
veterán

Én tényleg nem értem....
Miért érdemes aláírni 2 évet egy helyett?
Gondolom az előfizus díjcsomagok többet tudnak valamivel/percdíj,másodperc alapú számlázás ilyenek / de az egy év és a két év hűségidő között mi a különbség?

(#41) lexter00 válasza Rusi (#39) üzenetére


lexter00
őstag

És még így is tele van a Vatera és társai az előfizetésekhez ingyen adott (20-30 ezres) telefonokkal.
Én sose reklamáltam a magas árak miatt inkább más forrásból kerestem telefont és a számomra megfelelő előfizetést használom.

Most pl kb 3ezer ft egy Huawei ascend y300 az egyik szolgáltatónál előfizetésre és az szerintem az emberek nagy részének tökéletes,nem is értem hogy az itt fórumozók 90%-a miért akarnak mindenáron pisibe-kakiba kihozni egy Note3 vagy más hasonló kaliberü telefont egy y300 miért nem jó?

[ Szerkesztve ]

(#42) Rusi válasza lexter00 (#41) üzenetére


Rusi
senior tag

No igen, ez meg a sokadik dolog, hogy elég sok esetben az emberek a valós igényeikhez képest 5x jobb mobilt szeretnének, persze legfeljebb feleannyiért, mint amit ők adnának érte. Mellesleg az is érdekes felfogás, ha valakinek van egy full alap előfizuja (mondjuk 2 ezer forint körüli havidíjjal) és totál le van döbbenve, hogy nem kaphat 0 forintért S4-et... Természetesen nagyobb tarifára véletlenül sem akar váltani és a hideg kirázza a mobilinternet szótól (mert otthon van WiFi), de S4 0 forintért az "jár" neki. Eleve kezdjük ott, hogy aki irtózik a mobilnettől (jó esetben még külön le is tiltatja), az mire akar egy Galaxy Mini 2-nél komolyabb okostelefont? Mondom ezt úgy, hogy anyámnak épp az említett telefonja van és nincs mobilnet a kártyáján (flottás előfizetés és azóta is nyüstölöm, hogy tetessen rá valami kis alapcsomagot). Egyébként szereti a telefont és elégedett vele, de mindig pislog, amikor mutatok neki valamit a sajátomon/tesztkütyün és persze megjegyzem, hogy ehhez mobilnet is kell.

Mobilaréna (2010-2017)

(#43) nemlehet válasza Rusi (#39) üzenetére


nemlehet
őstag

Mondjuk ehhez az hozzátartozik, hogy az emberek úgy viselkednek a szolgáltatókkal ahogy az velük. Nem véletlenül terjedt a "g*ci szolgáltató" hozzáállás mert igen csak rászolgáltak.
Nekem több mint 10 éve van mobilom és volt pár elég extra kalandom, pedig alap kártyás vagyok mióta az eszemet tudom. Kb 2 hónapja szenvedek azzal, hogy a szolgáltató szerint van 40.000 Ft tartozásom egy olyan előfizetésből amit nem kötöttem meg, lévén kártyás vagyok és tök elég nekem. Ezt is csak onnan tudom, hogy a mobilnetemet nem aktiválták újra (netezzmobilon 500, havonta vonják kártyáról) a tartozás miatt. Se csekket nem kaptam se semmit előtte. Be kellett mennem megkérdezni, hogy miért nem aktiválják újra a netem. Akkor közölték, hogy 40k tartozás itt akarom fizetni vagy csekken. Amikor kértem, hogy mutassák meg a szerződést az aláírásommal ment a "hát ezt nem lehet" meg "most nem tudjuk" meg a többi kertelés...
Másik szintén nem túl lelkesítő eset amikor megszüntették a díjcsomagom kb 4 éve és szó nélkül átraktak egy olyanba amiben konkrétan 3x annyiba került minden kivéve az MMS-t (amit annyit használok). Csak néztem hova tűnik állandóan a pénzem... Egy értesítés nem lett volna rossz...
Pedig jó ügyfél vagyok, nem volt soha tartozásom és régen mindig tőlük vettem a készülékeimet is (3310,3410, 3100, 6500 Slide még a régi nokiákból). Nem panaszkodni akarok, csak mondjuk én se biztos, hogy olyan lelkesen fizetnék mindent és lelkiismeretesen mosolyogva fogadnám, ha a szolgáltató piszkál.

Mellesleg elhiszem, hogy 2-3k előfizura nem lehet 0 Ft-ért elhozni egy S4-et, de azért az igen csak vérlázító, hogy itthon 12k meg 20k előfizuval is ki kell csengetni a független ár közel 70-80%-át. Esetleg ha jó napod van csak a felét. A direkt átbaszásokról meg nem is beszélek amikor drágább előfizuval, hűséggel mint függetlenül. Ha a szolgáltató szemétkedik, az emberek is fognak. Ha az emberek szemétkednek a szolgáltató is fog. Ez egy öngerjesztő folyamat. Valakinek lépni kellene az emberi állapotokért és szerintem ennek a szolgáltatóknak kellene lenniük. Ha nem kell ügyeskedni a normális áron vásárláshoz, akkor nem fognak ügyeskedni az emberek (persze nem azonnal lesz ez így de meglepően hamar).

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#44) Rusi válasza nemlehet (#43) üzenetére


Rusi
senior tag

Nos, mondjuk a szolgáltató és előfizető kapcsolata talán elég nagy részben ott kezdődik, hogy amit használok, azt pontosan fizetem. Ha valaki akár alkalmilag, akár rendszeresen 1-2 hónapokkal csúszva fizetget, az nehogymár felháborodjon, hogy ezt a szolgáltató "bünteti" (itt most az előfizetés korlátozására és a visszakapcsolási díjra gondolok). Vagy esetleg addig majd "IMF hitelből" fog működni minden, meg persze az embereket is abból fizetik, nem? (tudom, ez persze kicsit túlzó példa, de a lényeg érthető).
Amúgy én a büdös életben nem hallottam olyanról, hogy valakinek egy szolgáltatást azért nem kapcsolnak be, mert tartozása van. Ilyen egyszerűen nincs, egy szolgáltatás megrendelésének semmi köze ahhoz, hogy valaki feketelistán van vagy bármi hasonló. Tudom, mert 2 éve a pult másik oldalát is ismerem. Főleg kártyásoknál, ahol egyszerűen annyi van, hogy ha nem tudja levonni az összeget a kártyáról, akkor felfüggszetésre kerül, aztán ha feltöltöd, akkor levonja és visszateszi a rendszer, ez automatikus (ha közben eltelik 30 nap és másodjára sem tudja leszedni a pénzt, akkor törli a szolgáltatást, de az utána bármikor visszaaktiválható).
Ha a rendszer szerint tartozásod van, akkor a telefonos ügyfélszolgálaton vagy központi (tehát NEM partner) üzletben érdeklődj utána, hogy pontosan miről van szó. Amennyiben korábban elhagytad/ellopták az irataid, nagy valószínűséggel azzal éltek vissza. Ha ezt lejelentetted a rendőrségen, akkor az ott kapott jegyzőkönyvvel menj be egy központi (tehát NEM partner) üzletbe és ezzel jelezheted, hogy visszaélés történt és vegyenek le a feketelistáról (ennek a folyamatára már nincs rálátásom, de annyi biztos, hogy ez nem egy öt perces és 3 egérkattintásos dolog).
Ha egy tarifacsomag (akár előfizetéses, akár kártyás) teljesen megszűnik (tehát nem csak az értékesítését fejezik be, hanem abszolút törlik a csomagot), akkor a szolgáltató köteles értesíteni az érintett ügyfeleket valamilyen formában (SMS, levél, telefonhívás), ezt törvény is előírja. Épp most történik egy ilyen eset a Telenornál, november közepén(!) több ősrégi előfizetéses, kártyás és mobilnet csomag megszűnik. Már volt bent olyan ügyfél, aki kapott levelet a mobilnet csomagjának megszűnéséről.
Miért gondolod, hogy a szolgáltatónak az a "heppje", hogy téged piszkáljon lépten-nyomon? Én Telekom előfizető vagyok már bő 3,5 éve. Ez idő alatt minden számlát időben fizettem, a Telekom pedig soha semmivel nem "piszkált", kb. háromszor beszéltem a telefonos ügyfélszolgálattal informálódás céljából, és ennyi a kapcsolatunk. Ő szolgáltat, én használom és fizetem (időben) az általa nyújtott szolgáltatást, ennyi.
Abban részben igazad van, hogy sokszor a 10 ezer vagy afeletti csomagokkal is elég drágák a készülékek, viszont itt visszakanyarodhatunk a korábbi hozzászólásomban említett dílerekre, akik kb. ötösével vinnék az S4-eket "nullásban" (és igen, jönnek folyamatosan, napjában többen is) . Amúgy azért lehet kifogni elég jó akciókat, pl. Nokia Lumia 625 nyolcezres előfizuval 3 ezer forint vagy LG L7 II / Samsun S Advance ötezres csomaggal 6 ezer forint, és direkt nem fapad és nem prémium kategóriás telefonokat mondtam.

[ Szerkesztve ]

Mobilaréna (2010-2017)

(#45) nemlehet válasza Rusi (#44) üzenetére


nemlehet
őstag

Hm, hát nem akarok belemenni egy közel értelmetlen ping-pong-ba, de azért ragálok azokra amit írtál.

Alapjaiban nem támadni akarom a szolgáltatókat, mert tudom, hogy mint profitorientált vállalkozások nem azért vannak, hogy én jól érezzem magam. Mégis azért itthon elég sok olyan eset és kondíció van ami egy nyugati országban nem nagyon fordulhat elő.

Aki késéssel fizetget teljesen jogosan van piszkálva, de ugyan akkor azért kapásból tudok 5-6 ember mondani akinek pl nem válaszoltak a TÖRVÉNYILEG meghatározott időn belül a panaszára, nem úgy és nem akkor aktiválták a szolgáltatásit ahogy annak lennie kellett volna, vagy szépen elhallgattak 1-2 részletet a szerződéssel kapcsolatban. (Persze tudom apróbetű, de azért ember legyen a talpán aki mindig minden szerződést elolvas, megért 1-2 perc alatt és levonja belőle a megfelelő következtetéseket. Nem véletlenül van olyan bonyolultan és összetetten fogalmazva illetve hivatkozva elérhető, de aláíráskor nem kéznél lévő szabályzatokra és dokumentumokra). Érdekes módon ha az ember hibázik akkor azonnal a sarkán vannak, ha a szolgáltató akkor meg így jártál. Csoda, hogy az emberek zokon vesznek akár teljesen jogos dolgokat is?

Jó, lehet rosszul fogalmaztam. Nem újraaktiválják, hanem" nem függesztik fel". A lényeg az, hogy kártyás csomag mellé rendelhető, minden hónap elején szépen levonják az 1600 Ft-ot. Ha nincs elég egyenleg akkor felfüggesztik. Eleve tudtommal előfizetés mellé nem lehet ezt kérni, ezért is volt furcsa. Az irataimat egyébként nem lopták el és soha el sem vesztettem semmi ilyesmit amivel előfizetést lehet kötni. Az egész eset nagyon furcsa számomra. Az meg had ne érdekeljen már mint végfelhasználót, hogy ez központi vagy partner üzlet éppen. Ha ki van írva b*szott nagy betűkkel, hogy Telenor akkor tudják az ilyesmit megoldani ne csak hebegjenek habogjanak. Mindegy azóta már sikerült elintézni, hogy minden a régi kerékvágásban menjen, de érdekes módon először ugye mindenképpen ki kellett volna fizetni amit majd visszaadnak, majd jött a részben kell befizetni, ami eljárási díjjá módosult amiből a végére lett a 2 kattintás és minden ok.....

Igen, lehet, hogy ez a törvény, hogy értesítést kell küldeni, nekem is ezt mondták, hogy biztos csak elkevertem, meg hogy biztos nem volt elég hely a telefonomban azért nem kaptam meg. Egyik sem valószínű (bár 0.01% esélyt adok neki). Egyszerűen megszűnt a díjcsomag ők meg átraktak valamibe ami a "hivatalos megfelelője". Most nem fogok pár ezer forint miatt perelni, meg feljelentgetni amit ők is nagyon jól tudnak. Éppen ezért olyan jövedelmező ez, hiszen 10k embernél bejátszva már jelentős összeg lesz belőle. Kicsit összeesküvés elméletnek hangzik, de az állam is csinált ilyet régen többször is. Random vállalkozások számláját inkasszálták majd évekig tartó huzavona után visszautalták a pénzt. Persze ez az infláció miatt kevesebbet ért+az állam addig is használhatta.

Nem heppje a szolgáltatónak az én piszkálásom, de ettől még van akit gyakran betalálnak ilyesmivel. Pl engem, pedig egy feltöltőkártyás csomagon nem lehet nem rendesen fizetni. Attól, hogy neked még nem volt tűz az otthonodban nem is létezik ilyesmi? Ugye hogy ugye....

Hát az, hogy pár tucat ember dílerkedik had ne érdekeljen engem. Ahogy a szolgáltató sem azért van, hogy nekem jó legyen, én sem azért, hogy neki az legyen. NEM fogom elfogadni, hogy ÉN azért szívok mert MÁSOK visszaélnének a dolgokkal és A CÉG félti a profitját. Teljesen jogos, hogy nem tetszik, hogy ugyan annyi pénzért én kevesebbet kapok mint egy osztrák vagy egy angol. Persze értem én hogy miért, csak őszintén szólva lesz*rom. Oldja meg! Elég szigorúak a magyar szabályok, személyivel meg kutyafülével lehet csak bármit is venni. Nem hiszem el, hogy nem lehet megoldani a dílerkedés problémáját.
Az időleges jó ajánlatokról meg írtam, hogy van ilyen ezt elismerem. (bár lehet nem volt elég egyértelmű). Csak az a baj, hogy lehet nekem pont nem ez kéne, nem tetszik, tiltja a vallásom (ala a mit tudom én milyen Rabbi kijelentette, hogy csak a Nexus 4 módosított rendszerrel elég kóser) stb. Nyugaton érdekes módon majdnem minden készülék elérhető szerződésesen emberi áron (jelképes összegért 2-3-10k forintért) nem horribilis előfizetéssel. Itthon is így kéne lenni, akkor egy szavam nem lenne.

Egy szó mint száz, bár részint érthető miért van ez így egyszerűen nem mondhatod azt, hogy korrekt ami itthon megy.....

[ Szerkesztve ]

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#46) Dave1984


Dave1984
őstag

Folyamatos havi,percdíj emelés is az előfizetők miatt van ugye?Kaptak adókat,amit rajtunk hajtanak be!Majd én is továbbküldöm a Vodának az SZJA egy részét fizessék már!És halkan jegyzem meg,h. ha hűséged van,akkor se tudsz könnyen szabadulni!De az ügyfél az mosolyogva fizessen:@

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#47) Rusi válasza nemlehet (#45) üzenetére


Rusi
senior tag

Természetesen ahogy előzőleg is írtam, nem védeni és isteníteni akarom a szolgáltatókat, ők (benne én) is tudnak/tudok hibázni, és valóban vannak esetek, amikor a szolgáltatónál történnek kisebb-nagyobb kellemetlenségek, hibák, amikről nem az ügyfél tehet. Azért írtam a központi üzlet dolgot, mert vannak esetek, amikor egy partnerüzlet egyszerűen nem tud intézkedni, nincs meg a jogosultságuk hozzá. Nyilván ezt a betérő ügyfél nem fogja tudni, de erről viszont nem az adott üzletben dolgozók tehetnek, egyszerűen nekünk is meg van kötve a kezünk, pedig szívesen segítenénk/segítenék, de vannak esetek, amikor nem tudok mit tenni.
A Netezz mobilon 500 MB csomag (djuice) előfizetés mellé is kérhető, szintén havi 1600-ért, ott persze nem függesztik fel, mivel minden hónapban kiszámlázzák neked.
A szolgáltató-ügyfél rossz viszonyra kicsit még kitérve azért elég sok esetben az a tapasztalatom, hogy elsőnek az ügyfél kavar (pl. nem fizet időben számlát), aztán még neki áll feljebb, ha valami gond van. A kivételeknek ezúttal is tisztelet és persze igyekszünk megtenni a lehetőségekhez képest mindent, hogy egyik irányból se legyenek gondok. Viszont vannak tényleg olyan illetők, akiknek csak az arca nagy, de az baromira.

A díler kérdés nem olyan egyszerű ám, mint ahogy te elképzeled. Az "oldja meg!" felfogás kicsit egyszerű, arról nem is beszélve, hogy a szolgáltatók folyamatosan dolgoznak azon, hogy ezeket az eseteket kivédjék. Ezért vannak többek között az előlegek, ami persze egy tisztességes ügyfélnél vagy bosszúság vagy nem (nyilván 5 ezer forinton nem nagyon akad fenn senki, de ha pl. 80 ezret le kell rakni, akkor azért az nem mindenkinek megy farzsebből). Eközben az értékesítőkön is nagy a felelősség, mert ők sem kapnak buksisimogatást, ha valaki 20 ezerből kivisz egy S4-et és aztán többé nem is látjuk a telefont (sokszor még a hálózatra sem jelentkezik fel, egyből megy a határon túlra), a szolgáltató meg bebukott egy 150 ezres telót, meg kb. félmillió forint előfizetési díjat (20 ezres havidíj 24 hónapon át) és nem beszélve az egyéb járulékos és közvetett költségekről. Az meg ugye nem járható út, hogy pl. "pofára" kérjünk be előleget, mert aztán jön az ombudsman és igen csúnyán fog ránk nézni diszkrimináció címszóval. Ezért aztán fizetnie kell a dílernek és a makulátlan szándékkal érkező ügyfélnek is. Hidd el, folyamatosan dolgoznak azon, hogy kiszűrjék a dílereket, de ez kicsit bonyolultabb és összetettebb dolog, mint sokan gondolják.

Mobilaréna (2010-2017)

(#48) Rusi válasza Dave1984 (#46) üzenetére


Rusi
senior tag

Ehhez én is csak annyit tudok mondani, hogy már megkaptam e hónapban az e-mailt a Telekomtól, hogy novembertől 2 forinttal emelik a percdíjaimat, ami a változatlan havidíj mellett azt jelenti, hogy a lebeszélhetőségem csökken. Nekem egyébként addigra le is jár a hűségem, de egyelőre nem tervezek váltani. És én is ugyanúgy mérges vagyok, hogy a telefonálás (sok mással együtt) évek óta csak emelkedik, ahelyett hogy csökkenne (lassan roamingban olcsóbb lesz telefonálni).

[ Szerkesztve ]

Mobilaréna (2010-2017)

(#49) egoistus válasza Rusi (#48) üzenetére


egoistus
tag

Ha már így benne vagy arra mondj valamit hogy ha amiket felsoroltál (nem fizetés,nem időben fizetés,készülék lopás, stb) a gond, akkor miért engem büntetnek,aki két számot 11-12 éve folyószámláról fizetem, igaz 3-4ezres csomagok de soha nem volt tartozásom stb.
A 3. szolgáltatóm a telekom, mindig a készülékárak miatt váltottam ami nem ritkán már a középkategóriás telefonnál is elérheti a 15-20 ezret is.

A díjazzuk a hűséged mert már x éve vagy előfizetőnk meg párszáz forint kedvezményt jelent nekik, az első szolgáltatóm a pannon volt konkrétan 4 év előfizu után 0.-forint kedvezményt adtak :W (volna)

asse tom mi van sokszor, hát még most

(#50) pit stop válasza Dave1984 (#46) üzenetére


pit stop
addikt

Nettó percdíjakat érdemes megnézni eu szinten hivatalosan megvannak - az esetek többségében nem a szolgáltató emel kénye-kedvére.
Ha pedig onnan nézzük, hogy téged miben érint: a szolgáltató is kvázi szerződéses viszonyban van állammal - a törvényeket szakmailag egyeztetni kéne, időt hagyni bevezetésére s hasonlók; de ez mostanság nem jellemző, csak a rendkívüli szabályozás (ami hadi s egyéb állapotban megszokott).
Semmi sem fekete s fehér, ahogy azt Rusi leírta :R

[ Szerkesztve ]

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.