Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Szatyor95


Szatyor95
aktív tag

Erre megy ki az egész. Nem véletlen, hogy nem említik, hisz akkor nem lehetne lehúzni az embereket így. Jól hangzik a 0% THM, meg hogy csak annyit fizetsz, amennyit kértél, de döntő többségében ott lesz a kiskapu. Nekem is ott volt az OTP-nél. Megállapodtunk, hogy minden tranzakciónál kapom az értesítő SMS-t, és a kódot a megerősítéshez. Mindezt havi 54 Ft-ért. Hónap végén jött a meglepi, SMS költségek: 540 Ft. Bementem, kérdeztem, és jött a hoppá. A szerződésben 54 Ft/alkalom van. Hát ez hogy lehet? Jaa, hogy a két ügyintézőnél mást jelent a havi szó. Értem én... :((( Bánom, hogy nem olvastam át a szerződés mind a 10 oldalát, hanem hittem az ügyintézőnek. Mi ebből a tanulság? Ahol szerződés van, ott szépen le kell telepedni, és át kell olvasni szóról szóra. Ez mindkettőnk számára egy tanulság azt hiszem.

Nyugodj békében Integra!

(#2) rdt89


rdt89
addikt

Nekem annyira nem nagy költség de szintén az OTP(előző hozzászólásra reagálva félig). Rosszul rögzítették a pin kódomat, és mikor jeleztem, hogy nem tudom használni a kártyámat -500 ft-ért(már annyit szarakodtak a nagy okos ügyintézők is, hogy már az az 500 ft se érdekelt annyit szívtam miatta, gratulálok gördüékeny és gyors bank csak 3 hét volt ez a procedúra), hogy cserélték a pint, szóval azért is fizetni kellett, hogy a saját szarságukat javították, de mikor rákérdeztem, olyan hablatyságok közepébe csöppentem, hogy a lényeg az volt, mivel alá van írva a szerződés, meg használni akarom a saját pénzemet akkor a pin kód csere pénzköteles. Szóval bármely hitelező cég vagy bank kivétel nélkül alattomos, sunyi, csaló szerződések összessége!

[ Szerkesztve ]

(#3) Vakegérke válasza Szatyor95 (#1) üzenetére


Vakegérke
veterán

"Ahol szerződés van, ott szépen le kell telepedni, és át kell olvasni szóról szóra."

Ennyi a titok.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#4) Doze válasza Vakegérke (#3) üzenetére


Doze
aktív tag

Csak valahogy mindig elfelejtem hogy nálunk nem ÚGY működnek a dolgok... nem tudnak tájékoztatni korrekt módon

(#5) mickemoto válasza Doze (#4) üzenetére


mickemoto
őstag

Anno engem is átvert a K&H-ban az ügyintéző számla nyitáskor, de én miután rájöttem be is mentem és kiosztottam rendesen.Nem is tudott mondani semmit hogy miért hazudott egyenesen a szemembe csak égett mint a rongy.Szintén valami olyasmi volt hogy én ugyan egy minimális költségű számlát szerettem volna de amit aztán rámsózott valahogy mégiscsak többe került, derült ki utólag.

(#6) Met


Met
nagyúr

Biztosítást igényel? gépileg odanyomtatva az X az igen mellé...

Nekem ebből úgy tűnik hogy nincs más választásod, csak fel kell tenni a kérdést nekik kötelezően és mivel a többség úgy sem olvassa át be is ikszelik.
Arra lennék kíváncsi hogy mi van akkor ha azt mondod hogy nem kell a biztosítás, elővesz egy nem előre beikszelt lapot?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#7) Doze válasza Met (#6) üzenetére


Doze
aktív tag

vagy elzavar hogy nincs hitel.... ahogy a Budapest Bank is tette, mert rám már nem tudta sózni a kártyáját...

[ Szerkesztve ]

(#8) sonar válasza Vakegérke (#3) üzenetére


sonar
addikt

Már ha megértesz minden pontot...

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

(#9) Szatyor95 válasza Vakegérke (#3) üzenetére


Szatyor95
aktív tag

Ez tény. Csak sajnos velem együtt sok olyan van, aki megbízik a pult mögött ülő embertársában, hisz mindennek a bizalom az alapja. Meg ugyebár bevett szokás, hogy beszélgetünk az ügyféllel, mindenhez jó arcot vágunk... Ezek is azt sejtetik az emberrel, hogy minden rendben lesz, elmondták mit kapsz a pénzedért. Csak aztán jön a vita és a csalódottság, mikor kiderül, hogy ez mind csak hazugság, az igazság ott van elrejtve a szerződés apró betűs, kacifántosan megfogalmazott részében, amiről senki sem szólt. Tény, manapság ezt is nevezik naivságnak, de azért eléggé elszomorítónak tartom, hogy a saját embertársamban nem bízhatok, aki ráadásul nem egy smucig csaló, hanem szimplán egy alkalmazott, akinek ez a feladata.

Nyugodj békében Integra!

(#10) Met válasza Szatyor95 (#9) üzenetére


Met
nagyúr

Szimplán egy alkalmazott, akinek ez a feladata hogy NE mondjon semmi olyat amire nem kérdeznek rá hogy az hogy is van pontosan. Neki azaz érdeke hogy megkössék a hitelt mert az után kap jutalékot.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#11) Szatyor95 válasza Met (#10) üzenetére


Szatyor95
aktív tag

Elvileg pont ezt akartam írni, gyakorlatilag nem tudom mit lehet belőle kihozni. Esti fáradtság megteszi a hatását. :D

Nyugodj békében Integra!

(#12) ALLAT001


ALLAT001
senior tag

KP rulz. :U

(#13) juliabrilke


juliabrilke
addikt

1.) Szerződés minden pontját átolvasni, sajnos szabály. Eddig minden egyes alkalommal találtunk legalább 1-2 hibát, amit nem jól vagy nekünk hátrányosan töltöttek ki.

2.) Ügyintéző hölgy nem érted van, főleg ha százalékot kap minden ügyfélkötés után.

Egyébként szerintem sokszor azért 10+ oldal a szerződés, hogy ne olvassa végig minden egyes sorát az ügyfél.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.