Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) dragonfx


dragonfx
veterán

mert neki jól esik ;)
Ebben az országban mindneki azt csinál amit akar, mivel demokrácia van.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2) Gh0sT válasza dragonfx (#1) üzenetére


Gh0sT
addikt

Így van, ez egy szabad ország! Mindenkinek joga van annyira primitivnek lennie, amennyire csak akar.

Nálunk melóhelyen a hideg idő beköszöntével az lesz majd a sláger, hogy a sok suttyó a tetőtéri dohányzó ajtajában fog rágyújtani, nehogy megfázzanak. Mondanom sem kell, hogy a légáramlat valósággal beszívja az épületbe a cigaretta füstöt.

Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.

(#3) Remington


Remington
őstag

én is rá szoktam gyújtani reggel a buszmegállóba, de ha jön a busz inkább eldekkelem minthogy pánikrohamszerűen szívjam:)

https://hardverapro.hu/tag/remington#aprohirdetesei

(#4) tkazmer


tkazmer
addikt

Hogy azután is szívhassa a füstöt, miután felszállt a buszra....
Én ilyenkor mindig arrébbmegyek, v megfulladok, ugyanis a dohányfüstöt nagyon nem bírom, a minimum az, h köhögni kezdek tőle....

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#6) sghc_toma


sghc_toma
senior tag

hasonlóan kellemes, mikor koliban felkelek reggel, hóttkómásan elbaktatok a wc-ig, kinyitom az ajtót, és dől a pofámba a cigifüst... egyszer lássam meg azt a parasztot, amelyik éppen cigizve jön ki onnan..

in asm we trust

(#7) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Én is dohányzom, de ilyet még nem csináltam, általában félrehúzódom, ha rápöffentek, és próbálok senkit sem zavarni.

De ha már itt tartunk, a buszsofőr miért engedheti meg magának, hogy végigfüstölje az utat?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#8) Balinov válasza Motion_Blur (#7) üzenetére


Balinov
félisten

no,ez egy baromi jó kérdés. október elején kocsim szerelőnél volt 2+ hétig.így buszra kényszerültem. szitu,1ik győri buszvégállomás a pláza mellett ,ami van. kisbusz,2 babakocsis kismama,sofőr nagykegyesen kinyitja a középső ajtót,2 nő felszáll,míg várakozott a busz az indulásig,sáfjör 2 staubot elnyomott,de nyitott sofőrfülke ajtajánál. buszon olyan szag volt,mint egy kocsmába,1ik kismama szólt,hogy izé,nemkéne...mire a söfőr: nem kötelező ezzel a busszal menni.namondom,fasza..

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#9) szucsi


szucsi
őstag

amennyire emlékszem, a rágyújtás a megállóban bennem mindig a véletlenre gyakorolt nyomás, szinkronicitás illetve a feje tetejére állt kauzalitás gondolatkörét mozdította, hasonlóan a ''most ment el, lesétálok egy megállót'' jelenséghez.

Mi történik ugyanis: egy bláz elszívása uszkve 3-4p. Az ember nem szívesen gyújt, ha tudja hogy nem tudja végigszívni. Vesztes gyújtásnak tekinthető, ha a fél blázt, vagy többet kell eldobni. Próbálja tehát dohányosunk bejósolni minden létező módon, hogy vajon érdemes-e kipiszkálnia a zsebéből a pakkot, öngyújtóért kotorászni, stb. Ha jól megnézzük, a döntési folyamat plusz a kotorászás nameg maga a gyújtás, maga elvesz egy fél-háromnegyed cigarettányi időt, tehát maga a mérlegelés, a döntés ténye és az előkészületek részben felelősek a bekövetkező extinctio praecoxért.

Maga a döntés nagyban függ a környezeti ingerek hozzáférhetőségétől, egyértelműségétől, a dohányos helyismeretétől, és kockázatvállaló magatartásától. Egy hosszú, jól belátható egyenesben lévő megállóban inkább gyújt, mint ahol egy sarokra fordul ki a busz, a hosszú üres egyenesek inkább a buszok nagy sebességével (kiereszti ugye a lovakat a sofőr) tudnak meglepni. Tehát könnyebb a döntést meghozni, ha látszik a busz. A másik tényező az elméleti járatgyakoriság, és ezzel egy képletben az előző busz távozásának ideje a megállóból. Ha az utóbbinak szemtanúi voltunk, a megállótábla hasznos lehet, legalább egy sacc/kb jóslatra. Ha nem láttuk a távozó buszt, következtethetünk abból, hogy az adott közterület forgalmasságához viszonyítva mennyire zsúfolt a megálló. Ez egy elég durva heurisztika, azonnal bukik, amikor kora délután kiözönlenek a gyerekek az iskolákból, iletve, amikor egy szomszédos megállóból ömlenek át az átszállók. Aki ismeri a környéket, az utóbbi faktorokat kivonhatja a megálló zsúfoltságából.

Nem gyújt tehát a tudatos dohányos, ha látszik, hogy jön a busz, vagy ha aránytalanul sokan állnak a megállóban.

Idáig a dolog racionális része, de a valóság, amire már korábban is utaltam korántsem ennyire szép és algoritmizálható. A fenti döntési folyamat egy tapasztalt bkv-s bagósnak pár másodperc, vagy még annyi sem.

Itten van a valóságos eseménymátrix:

1) eset: Döntés:gyújt / Esemény: azonnal jön a busz / Folyomány: mohó slukkolás az ajtóban, háromnegyed dekk eldob.

2) eset: Döntés: nem gyújt / Esemény: nem jön a busz/ Folyomány: gyújt / Folyomány folyománya --> ld: 1) eset

A dolog tehát démoni, sok dohányos fejében pont ezért kauzális séma alakult ki: Mivel a rágyújtás azonnali buszjövéshez vezet, ha azt akarom, hogy azonnal jöjjön a busz, rágyújtok. Ily módon a dohányos szükségszerű pechét át tudja fordítani úgy, hogy túljár a véletlen eszén, és valójában irányítja általa a helyzetet.

A ''sétálok inkább egy megállót'' nevű szerencsejáték gyakorlatilag ugyanígy működik. Aki csinálta már, biztos rájött, hogy ilyenkor nem pechje van, hanem egyszerűen ATTÓL jön a busz, hogy már annyira elhagyta a megállót hogy visszaszaladni ne tudjon, de még nincs olyan közel a következőhöz, hogy előre érdemes legyen futni.

üdv

(#10) fasyrt válasza Motion_Blur (#7) üzenetére


fasyrt
őstag

Ált. sem a sofőrok, sem a dohányosok pártját nem fogom, de ebben az esetben én tőkéletesen megértem, ha egy sofőr rágyújt. Elvégre a fél életét egy dízelfüst-szagú, zörgő, hangos, nem ergonómikus (célzás a régi Ikarusokra) bádogdobozban éli le fél életét. Cserébe kap éhbért, ''sniffeghet'' a busszal a ''buxák'' után, bosszantja a közlekedés (ugye tudva a mo-i morált...).
Szerintem némi toleranciával megoldható a dolog. A buszos magára zárja a kabinját, és 99+os mukinak nem pöfékel az orra alá (meg a csecsemőnek sem, etc...), az utazóközönség meg nem basztatja állandóan mindenért a sofőrt. Mert ugye nem a diszpécsert hivogatjuk, ha gebasz van (tisztelet a kevés kivételnek), hanem ''beszól''. Beszól, ha lassan megy, beszól, ha gyorsan megy, beszól, ha nem tetszik neki valami.

Akassza ki a 100 darab lógóját, vegye elő a zsebrádióját, gyújtson rá... Hányszor van az a csúcsban, hogy beér a busz a végállomásra, de már egyből is indul vissza? Aki napi 1 dobozzal elszív, az szálljon alá, és gondolja el, hogy mit csinálna. :)

u.i.: nem dohányzom, rühellem a cigarettát. Néha a buszosokat is. ;]

(#11) Solad


Solad
őstag

''pszichoszociális orgazmuscunami''
ez meger egy :R -t :D

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#12) #64791808


#64791808
törölt tag

Az egyik a buszos történet. A lakótelepi jelenséghez adnék még egy adalékot, ami engem irtózatosan dühít, és kiütöm a paraszt szájából a bagót, ha meglátom.

Nem dohányzom, és nagyon dohányzásellenes vagyok, de tiszteletben tartom azt, hogy valaki dohányzik. Ha ő így döntött, rendben. Na és ő tiszteleben tartja azt, hogy más meg nem szívja? Lehetne erre mondani, hogy a dohányosok nagy része igen. Való igaz, találkoztam én is ilyennel, de elvétve. A többség úgy van vele, mint a magyar általában mindennel, ha nem tetszik, dögölj meg.

Nos, reggel kilépek a lakás ajtaján, és a folyosón megcsapja az orromat a bagószag. Hányni tudnék tőle, de visszatartom. Miért? Mert egy lakótárs nem bírja ki azt a 30 másodpercet (1.-n lakom), amíg leér az utcára. Neki pont az a 30 másodperc kell, amíg egy picitkét rápöffent a folyosón. Nincs ott füst, de szellőztetés hiányában pont elég ahhoz, hogy büdös legyen. Tudom, neki már nincs szaglása mert a dohány tönkre tette, és az sem érdekel, hogy a saját egészségét hogyan károsítja. Ha én pofánhúgyozom, mert nekem meg olyan szokásom van, azt szabad?

(#13) szucsi válasza #64791808 (#12) üzenetére


szucsi
őstag

nálunk az alattunk lakó szív reggel szarás közben szimfit

gondold el reggel kijövök a fürdőszobába, és a szellőzőn dől be a szar+szimfi kombó, azt sem tudom melyik csípi jobban a szememet. :W :W

ezt már csak azt utja überelni, ha a másodikon lakó vénasszony mindeközben hagymát pirít, és a fürdőszobába szellőztet. na olyankor öklendezni szoktam :O

[Szerkesztve]

(#14) #64791808 válasza szucsi (#13) üzenetére


#64791808
törölt tag

jééézus....

hasonló cipő: nálam a szagelszívó közös. mikor egyszerre jön a cigarettaszag meg a főzés, hát az hányinger.Ilyenkor csutkára teszem az elszívót és légfrissítő.

Szóval változatlanul tartom azt a véleményemet, hogy gyorsan meg kellene halni 3 milliárd embernek, és akkor lenen élettér. Magyarországon elég lenne 6 millió ember (halála).

(#15) SLYM


SLYM
veterán

le kell szokni és gyúrni kell. :D

(#16) tildy válasza #64791808 (#14) üzenetére


tildy
nagyúr

Panel , és egyéb közös lakóházak ''előnye''.
Na ezért sem akarok sajátnak valami kis tömeglakást... Inkább várok, és majd kertes ház. De ezt nem.

Cerebellum: van élettér. csa városon kívűl. Bár az se piskóta, mikro a szomszéd a hátsó kertjébe szivattyúzza a szennyvízet..

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#17) SLYM


SLYM
veterán

jaj most jut csak eszembe. és az milyen amikor megyek a volán busszal és a csóka rágyújt a buszon? a sofőr nem egy utas.

(#18) Hypp válasza szucsi (#9) üzenetére


Hypp
tag

Egy elmeny volt olvasni ezt a postot :DDD Hogy mennyire igaz minden betuje...

Bite my shiny metal ass!

(#20) Totyi válasza SLYM (#17) üzenetére


Totyi
őstag

És az milyen amikor a hévről még le sem száll;de már a kezében van a bagó.Az ajtó még messze van a kinyitástól;még javában zakatol a hév;de már rágyújt...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.