Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #90088192


#90088192
törölt tag

Köszönöm a leírást, valami új megintcsak. :R

(#2) Diabolis válasza #90088192 (#1) üzenetére


Diabolis
tag

A poén az, hogy régi :D Én már negyedik éve tolom, de előtte is létezett.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#3) #90088192 válasza Diabolis (#2) üzenetére


#90088192
törölt tag

Az én tudásom a D&D -ig terjedt. Vagyis akár 20 éves is lehetne, akkor is új.

Érdekes, bár tudom nem fogom kipróbálni az biztos. :DDD

(#4) Argos


Argos
őstag
LOGOUT blog

Hűű! Ez hatalmas buli lehet. "Csöppet" irigykedek.

Annak idején, cimborákkal rengeteget M.A.G.U.S.-oztunk, Star Wars-oztunk.
Mekkora banzájok voltak éjszakába nyúlóan, sőt akár másnap reggelig. :)
Mai napig vannak szállóigéink azokból az időkből, remek történeteket meséltek a KM-ek, hatalmasakat röhögtünk, agyaltunk, küzdöttünk és a végén a jól megérdemelt mulatság se maradt el. :))
Azt sajnálom kissé, hogy mikor rátaláltam a Shadowrun világára, könyvekben először - épp nemrég olvastam újra A hatalom titkai trilógiát -, majd a szerepjátékra, addigra már szétszéledt a banda...

Asszem' mindjárt elő is kotrom a régi karakterlapjaim, többek közt az elsőt, Reghys-t a Halál-káosz jellemű törpe gladiátorom. ;]

...elmúlik...

(#5) UnA


UnA
Korrektor

LARP ---> először azt hittem HAARP lesz :)

(#6) Argos válasza UnA (#5) üzenetére


Argos
őstag
LOGOUT blog

Ilyennel még nem volt szerencsém jáccodni, de biztos szép a grafikája! ;)

...elmúlik...

(#7) Diabolis válasza Argos (#4) üzenetére


Diabolis
tag

Én Km-ként kivettem a mágiát a Shadowrunból. Maga a világ piszokul tetszett, de a mágia megölte.
Egyébként gondolkodunk egy cyberpunk/steampunk világon. Már van pár ötletem, hogyan hozom össze a kettőt.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#8) Argos válasza Diabolis (#7) üzenetére


Argos
őstag
LOGOUT blog

Az tetszett többek közt ezekben a P&P játékokban, hogy az alap szabálykönyvek, kvázi útmutatónak tekinthetőek. Szóval, közös megegyezés alapján, úgy alakíthattad a világot/storyt/ellenfeleket, ahogy tetszik.

Nekem a Shadowrun, a tótumfaktum.
Szőröstül /Sasquatch/, bőröstül /Ork/, mágiástól /Sam/, hack-eléstől /Svindler/, mindenestül.
Egyébként, abban van valami, hogy a cyber/steam-világba "belerondít" kissé a mágiahasználat, de nálam speciel pont ez volt az a dolog, ami miatt megfogott az egész miliő.
Kölyökkorom óta olvastam a ~középkori, meg sci-fi fantasy regényeket, és bármennyire is különböznek stílusukban, mind szerettem.
Aztán megtalált a Shadowrun... és kész. Meg voltam véve kilóra.

„A mágia ereje és a mágikus lények visszatértek a földre. Az ősi fajok ismét megjelentek. Tündék, orkok, varázslók és félelmetes sárkányok keresik a helyüket egy olyan világban, ahol az emberek a gépekkel összeolvadva halálos városi ragadozókká válnak.” :R

...elmúlik...

(#9) Diabolis válasza Argos (#8) üzenetére


Diabolis
tag

A regényekben ez nekem is tetszett. Lofwyr például kedvenc volt :D A különböző sámánok, adeptusok szintén.
De a szabályzatban szerintem túl erős lett a mágia. Inkább kivettem, és kész. Teszem hozzá, a dekás is így járt.
Amit most tervezek világot, abban például nem lesz mágia, azt ugyanis élőben előadni elég necces :D Helyette összerántom a steam és a cyber punkot, teljesen egyedi szabályrendszerrel, airsoft alapokon. Az is érdekes keveréknek ígérkezik. Mindezt posztapo mentes csomagolásban, de nagy cégek és hatalmak árnyékában :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#10) Diabolis válasza Argos (#8) üzenetére


Diabolis
tag

Egyébként semmi nem tart vissza, hogy jövőre gyere :D
Minden évben csinálunk olyan frakciót, ahová a kezdőket tereljük. Ők segítenek a ruhakészítésben, a safety fegyverek elkészítésében és a játékban is. Idén ez a Vault volt, tavaly a város, előtte az erőmű.
Mondjuk azt bírni kell, hogy két napig se fűtés, se folyóvíz, áram is csak amikor megy az aggregátor. Kicsit túlélőtúra :D
A játék pedig nem áll meg. 48 óra és kész. Vagy 24. De az végig.
Aludni akarsz? Tedd meg. De ha reggel egy ghoul szájszagára ébredsz, az nem kellemes :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#11) KISDUCK


KISDUCK
addikt

Ezeken a játékokon lövitek is egymást airsofttal vagy csak bemondájtok hogy fejlövés és halott vagy?

(#12) Diabolis válasza KISDUCK (#11) üzenetére


Diabolis
tag

Nem, csak dísznek visszük. Be sem kell mondani, ha belépek egy szobába, kezemben a replikával, azonnal mindenki megadja a fejlövést.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#13) KISDUCK válasza Diabolis (#12) üzenetére


KISDUCK
addikt

Valami részletesebbet írnál a játékmenetről hogy a harcok hogy működnek pl.: szabadtéren? A késelést még értem az "easy" és azt még régen airsoftnál használtam én is, de a szabadtéri harcot ezen kívül nem tudom elképzelni.
Beltéren akkor ha fegyverrel mész be akkor már az tamadásnak számít, ha elrakott vagy logó fegyverrel akkor pedig semleges szándékúnak? De ha már a fegyverrel mész be akkor a szobában lévő karaktereknek van esélyük valahogy védekezni?
Meg láttam írtad hogy 24-48 óra is lehet a játék akár alvás nelkül, azért már húzósnak hangzik, mennyire nehéz akkor szerepben maradni?

(#14) Argos válasza Diabolis (#9) üzenetére


Argos
őstag
LOGOUT blog

A nyugati sárkányok getsyk...
Mondjuk a többi is. :P

IRL valóban nem lehet egyszerű implementálni a mágiát és a dekázást. (Hacsak, nem hozod be oda a "Beléptél a szobába.; Ezt látod.; Mit csinálsz?; Dobj K10-el!"-t )
Mindazonáltal, ez így számomra már nem lenne Shadowrun. Pont az adja meg a sava borsát, hogy a tech vegyül, illetve feszül egymásnak az ősi tudásokkal.

#10 Diabolis:
Persze, bedobok 1-2 Nuka-Cola-t és reggel ghoul szájszagra ébredek. Hmmm.. Sounds goood... :P
Ám, a 0-24 még OK, de hogy a 35.-ik órában már haluznék rendesen, az is biztos.
(Ha, nem is aktív karakterként, de mint nézők / NPC-k lehetnek jelen?)

#12 Diabolis
Ez most szarkazmus volt, avagy tényleg le van egyszerűsítve ennyire?

...elmúlik...

(#15) Diabolis


Diabolis
tag

Mivel azt hittem szarkasztikus a kérdés, így olyan választ adtam.
A harc nagyrészt a szabványos airsoft szabályzaton alapul. A fő változás, hogy ezen a játékon az as replikák erejét 350 fps-ben maximalizáltuk (egy dobozból kivett karabély általában 380-400 között van). Így az airsoftosok nagyrészt pisztolyt és shotgunt használtak. A LARP-osok körében elterjedt a NERF, így nekik is kellett esélyt adni egy harcban.
A fejlövés lehetőleg kerülendő, de nem tilos. Épületben tilos a sorozat. És egyéb szabályok, amiket a MASZ tartalmaz.
Említendő még a közelharc : un LARP-safety fegyverek használhatóak. Pl szivacs vagy foam kard, bézbózütő, bármi, ami nem okoz sérülést. Ezeket a játék előtt ellenőrizzük.
Ezekre azért nem tértem ki a leírásban, mert ez a játék alapvetően szerepjáték központú volt.
Hogy mi számít támadásnak, szintén szerepjáték kérdése. A kocsmába nem mehetsz be fegyverrel, kivéve ha megkened a kidobókat. Egy épületben mászkálva, lootot keresve viszont bármikor belefuthatsz valakibe, aki fegyvert szegez rád. Hogy ezt minek veszed, a karakteredre van bízva.

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#16) Diabolis válasza Argos (#14) üzenetére


Diabolis
tag

Alhatsz közben, csak legyél óvatos :D Vagy dolgozzál csapatban, és állítsatok őrséget :D Az sem véd a támadástól, de legalább lesz esélyetek :D
Idén volt rest-zone, ahol nyugodtan alhattál (pl sofőrök), de oda nem vihetsz be játéktárgyat (lőszer, kupak, stb). Szóval valamit valamiért.
A mi 24-48 óránk nem is sok, a stalker pl egy hetes :D
Ha jössz, gyere. NPC nincs, mindenki játszik. Az idő nagy részében a szervezők is. Vannak karakterek akik többet tudnak mint mások, de őket a szervezők kérik fel. Ilyenek pl a frakcióvezetők és a kocsmáros. A kocsmáros fontos :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#17) Hintalow


Hintalow
senior tag

Hmm, annó próbált elcsalogatni haverom fantay larp-ra, de inkább kihagytam, ez nem az én világom. :N
Viszont már lassan 20 éve rendületlenül toljuk a D&D-t (3E->4E->5E) a cyberpunkot, és esetenként WH40K-t.
Az van, hogy nekem kellenek a szabálykönyvek meg a matek, anélkül nem az igazi :DDD

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#18) Diabolis válasza Hintalow (#17) üzenetére


Diabolis
tag

Csak más. Jó a papír verzió is, de élőben eljátszani sokkal másabb. Mondjuk buta szupermutánsnak lenni48 órán át nagyon fárasztó (idézet) :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#19) Hintalow válasza Diabolis (#18) üzenetére


Hintalow
senior tag

Persze, ott a szinészkedés vonal jóval erősebb :K
Meg időbeosztás szempontjából is kinek hogy jön össze, nekünk jobban fekszik a havonta 1x - 2x 5-6 óra összeülés (úgy is közel lakik mindenki) mint az évi egyszeri 2-3 nap tömbösítve :D

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#20) Diabolis válasza Hintalow (#19) üzenetére


Diabolis
tag

Hogy örülne az asszony ha csak évi egy alkalom lenne :DD :DD :DD
Én a fizikai részét is szeretem. Bár most éppen a dokinál ülök, szerintem összeszedtem egy tüdőgyulladást, de az a saját marhaságom volt. De amikor szervezőként 2-3-4 napot vagy egy ilyen helyen, az már szinte nomád. Ha nem lenne évi pár ilyen napom, meg is halnék ebben a nagy civilizációban :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.