Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) fatpingvin


fatpingvin
őstag

egész pofás cuccnak tűnik, bár az ára erősen zsebbe harap.

egyébiránt a Dell visszatérhetne ahhoz a jó gyakorlatához hogy nem csak a microsoftos bitsalátával lehet venni az eszközt, persze licensz felárért...

A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

(#2) #06658560 válasza fatpingvin (#1) üzenetére


#06658560
törölt tag

Tavaly néztem, akkor láttam Linuxot is.

(#3) opr válasza fatpingvin (#1) üzenetére


opr
veterán

A Dell szinte minden üzleti, vagy a feletti kategóriás gépét veheted win nélkül, esetleg előre telepített linuxal elméletileg. Az, hogy ebből mennyi jut el Magyarországra, az már egy másik kérdés.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4) moleculez


moleculez
veterán

Nagyon jó cuccnak ígérkezik :K , szerintem inkább ezt venném, mint a Surfacet. (Ha nem lenne iPadom :DDD )

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#5) hallador válasza opr (#3) üzenetére


hallador
addikt

Inkább csak a Developor edition támogatott, ami kb 4 - 5 modell, semmi több. A Dell az, aki kifejezetten szeret egyedi Wifi firmwareket gyártatni, ami nem kompatibilis, csak a Windows-okkal.
Igen az valid, hogy a business modellek, az az a Latitude 5000 felett általában mennek a Linuxok. De azért nem a Dell, és pláne nem a Lenovo-t venném elő, ha Linux kompatibilitásról van szó.
Magyarországon a Developer edition nem kapható. Legközelebb Ausztriában, mint minden jobb cucc. pl google pixel stb.

[ Szerkesztve ]

The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

(#6) opr válasza hallador (#5) üzenetére


opr
veterán