Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#79) darthdenes


darthdenes
tag

Frankó bringát építettél, gratula érte.
Viszont az hozzászólásoknál felmerült minőség kérdéshez szeretnék hozzászólni.
Véleményem szerint több bringát kell tartani, ez a hosszú életű bicikli első alaptörvénye. Belépő szint az adott város lopásfertőzöttségét is figyelembe véve lehet Csepel Landrider. A matrica helyett érdemes inkább a felhasznált alkatrészeket figyelni. Ugyan ez Gepida néven már pár ezerrel több és a tolvajok is jobban szeretik.
Én 10ezer km tekertem bele az alap shimano menetes 7s sorral és kmc láncával. A váltás még mindig jó volt, de a lánc már kicsit kiélt volt ezért jobbnak láttam a cserét. De 1-2 ezer tuti volt még benne.
Minden tavasszal vastagon befújom brigéciollal a bringát és elteketek egy autós mosóba ahol lemosom.
Utána olyan mintha új lenne. Hazatekerek és újra zsírzom az összes csapágyat kónuszt, golyót cserélek.
Így 3 év téli nyári használat utan is frankó a bringa, de sajnos be kellett látni, hogy a tél hihetetlen módon pusztítja a kerót. Az elmúlt télen, amikor esett a hó vagy sózták az utakat egy öreg Csepel túrát hasznaltam aminek 635 kerekei nagyon nagyon tudnak suhanni. Tavasszal a saját bringámon tapasztaltam, hogy a sózós idő kihagyásának köszönhetően szinte alig romlott a keró állapota!
Saját bringa építés azért is nagyszerű dolog mert a saját igényeid alapján választhatod meg az alkatrészeket. Én pl a váltás (shimano sora) fék (1forgós 600) teljesítményét bőven elégnek talátam alföldre. Viszont a hajtás(ultegra), agyakra (105) többet költöttem. Nagyon szépen forog egy 105agy egy noném vagy alap shimanóhoz képest. Így amikor tekerek olyan érzésem van mintha húznának egy kötélel :)
Részemről ennyit szerettem volna hozzá tenni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.