Már egy ideje
De ha olvasod a cikket, akkor ott is leírtam
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Már egy ideje
De ha olvasod a cikket, akkor ott is leírtam
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Ezen valahogy átsiklottam sry
¯\_(ツ)_/¯
Nagy eséllyel meg fogod kapni őket, a feldolgozás/összekészítés folyamatánál csak azt látják, hogy ki van fizetve stb.
A számla kinyomtatásánál sem fog megbukni a folyamat, simán azt gondolhatják, hogy visszáru/garis csere és ezért nullás a tételek értéke.
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Élek a gyanúperrel
Még mindig processing. Az 5 munkanap lejárt.
Holnap már változást kell látnom, de legkésőbb hétfőn.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Nincs változás... Processing.
Ha kedd reggelig nincs változás, akkor e helyi kínai büfé segedelmével írok egy szomorú levelet a kint élő kollegáknak
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Nincs változás... Írtam levelet.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Akkor viszont, ha valaki foglalkozni fog a leveleddel, akkor feltűnik nekik az érdekes ár. Rosszabb esetben azt gondolják majd, hogy megtörted a rendszerüket, és úgy ügyeskedtél.
¯\_(ツ)_/¯
Nem kell azt gondolniuk, ugyanis a hiba valós és fotókkal igazolható. Másrészt, valószinúleg nem én vagyok az egyetlen a nagy világon aki észrevette és lecsapott erre a hibára. Hiszen javították az árakat.
Pontosan tudják ők, ki mit vett és mennyiért. Jelenleg ami itt történik az várakoztatás. Nem 2 forintokról van itt szó. Szerintem jelenleg megy a vita a tagok és a vezetők és a dolgozók közt.
Nem kell ide összeesküvés elmélet Hibáztak és nem igazán sietnek a kijavítására. Erről van itt szó.
Nem nekem lett volna feladatom írni nekik. 10 napjuk volt bocsánatot kérni a hibájukért és közös nevezőre jutni. Nem tették, így viszont jogom van érdeklődni. Annak tudatában hogy:
"Step 4: We send you order complete info and tracking number if applicable. If you did not receive shipping infomation in 5 working days, please contact us." Ők ezt írják a megrendelés listázásánál.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
És hozzátenném, hogy kínában szombat is munkanap. Így a 10 nap valójában nem 10 hanem több.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Fejlemény: [link]
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Megint fejlemény: [link]
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Várom a javaslatokat a témával kapcsolatban.
Amit én most mint "vevő" megteszek, az nem más, mint utánanézek a kinti jogoknak és a hazai jogoknak. Minek kell megfelelnem és mennyire kell együttműködnöm velük.
Aki ebben segítségemre tud lenni, annak köszönettel is fogok tartozni
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Sajna ez bukott ügy.
Simán törlik a regisztrációdat stb, ha tovább reklamálsz.
Kína és a jogorvoslat kb mint Makó és Jeruzsálem.
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
Annyira nem Makó és még kevésbé Jeruzsálem.
Van megoldás, úgy néz ki.
A magyar NFH összeköttetésben áll a kínai fogyasztóvédelmi szövetséggel, lásd cikk. Akiknél jogorvoslattal lehet élni.
A mai napon felvettem a kapcsolatot a CCA-val és egy kedvesnek tűnő kollegájukkal skypeolok holnap reggel
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Drukkolok, én viszont idáig 3x voltam kint Shenzenben, tudom, hogy működnek odakint a dolgok. Viszont várom a csodát Hátha..
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
Ugyan már, 1 éve volt kb. hasonló, vmi webshop elírta az árat és 20ezerért adtak volna egy akkoriban fél millába kerülő elitebookot. Akkor is mindenki rá volt izgulva, hogy hú ezt odakell ennyiért adni, mert ilyen olyan törvények, blabla. Nem kell, nem is adta, ugyan úgy te sem fogod megkapni, hibáztak, kész. Sőt még rendesek is, mert akciósan adnák oda a készüléket.
Persze, lehet rendszerhibára hivatkozni, lehet arra, hogy igen, tényleg volt ennyiért XY termék, de elfogyott, van helyette XY termék, persze árában.
Annyi fajta lehetséges indok van, hogy ne kelljen teljesíteni a követelést, hogy ihaj.
Sőt, a ptk definiálja az értékaránytalanság fogalmát is, legvégsőbb esetben el lehet bújni mögé. A vételi jog meg nem mindenható.
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
Egyenlőre a webshop vár a válaszomra. Nem tettek kitérő választ és a hibát elismerték.
Az NFH szerint a CCA tud segíteni az ügyben. Ha ez így van akkor én állok elébe. Időm van, pénzem nem bánja.
Így vagy úgy de vége lesz az ügynek.
Ha másra nem is lesz jó a cikk, akkor legalább arra, hogy okuljunk belőle. Avagy ha másra nem, legalább arra, hogy már tudjuk, létezik a CCA és élhetünk vele.
A cikk elsősorban ezért jött létre. Ha akartam volna maradhatott volna mindez titokban is.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Most itt tartunk http://www.315.gov.cn/....
Egy ottani sráccal próbálok jelenleg dűlőre jutni. Már értik az ügy alapjait... Csak a nyelvi korlátok azok amik most utunkban állnak.
Kedvencem a körbeírás című gyermek pszihodráma... Ugyanis ha valamit nem értenek meg angolul akkor lehet nekik szépen körbeírni meg lefordíttatni kínaira, hátha megértik a kettőből
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Az van hogy nincs semmi... A héten kicsit még kérdezősködök...
Aztán meglátom mi lészen az üzlet vége
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Kérdezősködtem... Kicsit el vagyok keseredve...
Egy ismerősöm most jött haza két év után kínából... Megpróbálok vele kapcsolatot létesíteni a hétvégén.
Ha sikerül, akkor akár előbbre is juthatok, ugyanis a kérdéses cég még nem tiltott le az oldalról és a megrendelés is aktív.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Mi lett a történet vége?
A történet vége, hogy addig húzták barátaink, míg egyszercsak kifutó széria lett a kérdéses típus.
Mostanra már sajnos a kínai "fogyasztóvédelem" sem hajlandó foglalkozni vele, na nem mintha akartak volna...
Elég egyoldalúan értelmezik ott a törvényeket.
Így ezzel a konklúzióval kb zárom is mindjárt a bejegyzést
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"