Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
félisten

Páros lábbal rúgnám ki az ügyintézőt, mert nem csak nem végzi a munkáját, de szándékosan ki is baszik az ügyféllel.

(#2) Carlytoo válasza D1Rect (#1) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Milyen dolgát kellett volna elvégeznie? Az esetek kb 40%-ban lövésük nincs, hogy miért jöttek.

Hozzáteszem én soha nem tennék ilyet. Mondjuk én nem is foglalkozom ilyen emberekkel projektmenedzserként.

[ Szerkesztve ]

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#3) INGJOKE válasza Carlytoo (#2) üzenetére


INGJOKE
veterán

A volt kolléganőm amikor még az önkormányzatnál dolgoztam addig kérdezgette az ügyfelet míg ki nem találta mi a f***ért jött. Egy idő után már fél szavakból értette a fogyatékosokat is. Szerencsére a pénzügyre csak pénzt felvenni, vagy befizetni jöttek. :DD

(#4) Carlytoo válasza INGJOKE (#3) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Igen. Olyat itt is szoktak. Nehéz sok esetben.

General: Módosítottam a bejegyzést, mielőtt valaki jó indulattal betalál. :DDD

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#5) D1Rect válasza Carlytoo (#2) üzenetére


D1Rect
félisten

Az a dolga, hogy ügyintézzen.
Ez nem ügyintézés, hanem a szerencsétlen állampolgárral való kibaszás/hatalmaskodás.

(#6) Carlytoo válasza D1Rect (#5) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

A morális konklúziója: igazad van.

A másik oldalról: Igenis tudjuk, hogy miért megyünk. Ez egy alapvető dolog.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#7) D1Rect válasza Carlytoo (#6) üzenetére


D1Rect
félisten

Te meg én tudjuk.
Feltételezem, hogy nem mai csirke volt aki a "tanácsba" kereste a papírt.
Lehet sose volt sakk világbajnok, az idő meg nem frissítette szellemileg, de valami gondja van szerencsétlennek.
Ki fogja megoldani a baját, ha nem az akit azért fizetünk?

(#8) Carlytoo válasza D1Rect (#7) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Erre is van egy jó megoldás. Felírják neki egy papírkára, hogy mit kérjen konkrétan. Problem solved. Sokszor megtörténik ez. Persze ez sem az ügyfél hibája, tehát ráhúzni nem lehet. Annyit viszont ő is el tud mondani, ha úgy érzi, hogy nem fogja tudni megfelelően kommunikálni a hivatal felé a kérését, hogy írják fel neki.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#9) Gargouille


Gargouille
őstag

Ez aztán cinizmus a javából. Viccesnek azért nem nevezném, mert - ahogy a gyerekeimnek is tanítom - a vicc az amin mindketten nevettek, ahol csak az egyik nevet azt nem viccnek hívják.

Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.

(#10) galoslac


galoslac
tag

Olyan sok szép szakma van, ahol nem kell emberekkel foglalkozni.
Hullamosó, állati tetem begyűjtő, sírásó....

Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

(#11) Agostino válasza INGJOKE (#3) üzenetére


Agostino
addikt

szerencsére ezeket a dolgokat kellő rutinnal le lehet szűrni. nálam amikor még a munkaügyben dolgoztam és voltam az eligazítós emberke csak annyit kellett kérdezzek, hogy pénzről van szó? igen. itt a sorszáma. sosem ment mellé.

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#12) kemotox


kemotox
addikt

Ciki, hogy a rákérdezés, mint lehetőség fel sem merül. Kommunikáció lvl 9000.

(#13) galoslac válasza kemotox (#12) üzenetére


galoslac
tag

Úgy talán túllépne a csinovnyik szinten.

Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

(#14) Met válasza galoslac (#10) üzenetére


Met
nagyúr

Az elsőben pont kell ;]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#15) #90088192 válasza Gargouille (#9) üzenetére


#90088192
törölt tag

Ez az egész, ügyfél dolog, addig tűnik ilyen lehetetlennek, míg meg nem tapasztalod, hogy is lehetne másképp csinálni.
Amikor elcsodálkozol, hogy meg akarnak érteni, és segíteni akarnak, akkor azért leülsz egyből és elkezded őket sajnálni, aki a túloldalon van. Mindegy miért van a másik oldalon, lehet csak a Mekiben kiszolgál, lehet, hogy éppen a kormány hivatalban dolgozik, de kölcsönös tisztelet alakul ki.

Egy másik országban enélkül gyakorlatilag kb 0-ra redukálódsz. Nehez elmagyarázni, ha a saját anyanyelven kommunikáló emberekkel ez történik, mi lehet egy olyannal aki nagyon tori a magyart?

Sajnos aláztatót/segítőkészséget nem tanítják egyik meetingem sem úgy latszik...... :(

(#16) galoslac válasza Met (#14) üzenetére


galoslac
tag

Ott már nem kérnek papírt. :D

Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

(#17) cappa72


cappa72
nagyúr

[...] Igen, az eladott járművet is be kell jelenteni az ocsmányirodában, illetve a biztosítónál...
Az eredeti adásvételit vidd az okmányirodába (másolat csak akkor jó, ha a vevő már bejelentette)

Én megszívtam, 2x kellett bemenni, mert a remek ocsmányiroda honlapján a másolatot is elegendőnek írták, a köcsög (igen, sajnos van ilyen) ügyintéző pedig bunkón viselkedett, és nem fogadta el.
Másnap a normális ügyintéző pedig elmondta, hogy mivel az eladó már bejelentette, ezért elfogadható a másolat.
(Szóval gratulálunk a remek ügyintézői felkészítésnek és a remek internetes tájékoztatásnak. Tudom, a törvény nem ismerete nem mentesít a törvény alól, de miért kell minden jogszabályt ismernem egy korrekt ügyintézéshet, ha egyszer nem ez a szakmám, nem vagyok jogász... )

szerk.: a suttyó ügyintéző is elmondhatta volna, amit másnap a másik, de inkább az IT-ra fogta a dolgot, hogy azok nem frissítették a leírást...

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#18) Carlytoo


Carlytoo
aktív tag

Egyébként abszolút egyet tudok érteni veletek. Lehetetlenül működik a bürokrácia. Az sem segít, hogy a korábbi rendszeren szocializálódott, vagy ezen példát követve áll neki dolgozni az ügyintéző. Ez nagyon sok helyen látszik.

Én ezek az eszmék mentén dolgozom és dolgoztam mindig is: Segítőkészség, flexibilitás, megoldás orientált hozzáállás, nincs lehetetlen, elégedettség. Ez okán SOHA nem volt rám még csak szóbeli panasz sem az elmúlt 9 évben. Sajnos többet nem tudok felmutatni, mert azóta dolgozom és egy munkahelyen.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#19) Met válasza Carlytoo (#18) üzenetére


Met
nagyúr

SOHA nem volt rám még csak szóbeli panasz sem az elmúlt 9 évben
Hmm, hol is dolgozol? ;]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#20) Carlytoo válasza Met (#19) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Munkanélkülin vagyok. :K :K :K :K

Ilyenkor jön az, hogy: Sajnálom, remélem találsz hamar állást. Én is. :)

[ Szerkesztve ]

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#21) lolller válasza Carlytoo (#18) üzenetére


lolller
tag

Hát azért szerintem egy minimumszint elvárható, hogy eltudja valaki mondani miért érkezett.
Érdekes mikor bedőlt a deviza akkor lehetett fröcsögni, hogy "akkó' kellett vóna gondókodni." pedig ezek ugyan azok az emberek akiknek most a védelmébe keltek.

Persze, értem. Erős volt kicsit. De mikor meg mondjuk vizsgáljuk a szociális támogatásokat, hogy kihez kerül a "segély" akkor megint véres szájjal megy a fröcsögés, hogy ilyen alja embereknek minek úgy is eldrogozza, meg ami még eszünkbe jut és meg sem érdemlik, mert tenni sem akarnak az életükért. Ilyenkor nem érzitek kicsit visszásnak ezt az egészet?

Ilyenkor meg szegény ember... Plusz azért naponta nem egy ilyen van. Hosszú évek alatt azért a sok ilyen elgyötri az embert eléggé. Persze most lehet mondani "minek ment oda", csak ezzel az a baj, hogy társadalmilag ilyen hülyék az emberek (bocs, de ez van.), ha mindenki így gondolkodna akkor Nektek értelmesebb embereknek se segítene senki, mert nem lenne olyan épeszű ember aki ezt bevállalja.

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#22) lolller válasza lolller (#21) üzenetére


lolller
tag

Amit elfelejtettem, aki meg nekiáll foglalkozni ezzel annak meg mondjuk elmegy a napjából emberenként 2 órája erre, mert az első óra semmi másból sem áll, csak míg kihámozza a problémát emberünkből aki félszavakkal válaszol meg "mittudomén" aztán mire nagy nehezen tovább áll jön a következő delikvens, akinek meg mondjuk megvan a dolga 2 perc alatt. Erre jön: "ezévártam2órát?". Na szóval azért...

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#23) D1Rect válasza lolller (#21) üzenetére


D1Rect
félisten

A "tanácsba" az összes dolgozót mi fizetjük.
Úgyhogy mint kenyéradója megkövetelem, hogy legjobb képessége szerint végezze a munkáját.

Ha valaki rossz szerződést köt, az IJ.

Tökéletesen ellene vagyok annak, hogy valakinek azért járjon juttatás, mert szegény, vagy mert képes szaporodni, de annak is hogy puszta létezés jogán (alapjövedelem).

(#24) lolller válasza D1Rect (#23) üzenetére


lolller
tag

Te akkor ilyen mindenki kapja be nekem semmi se jó típusú ember vagy.

Érdekes, Én bármit akarok elintézni a "tanácsba" kormányhivatalban soha semmi rosszat nem tapasztaltam senkivel. Mondjuk Nálam evidens, hogy napszaknak megfelelően köszönök és embermódjára prezentálom a problémám és nem utolsó sorban nem egy biodroidnak nézem másikat. Meg is hálálja a dolog magát... Ugyan ezért azon sem szívom fel magam, ha a pénztáros kislány mosoly nélkül adja vissza az aprómat.

Ez az "én adómból fizetnek!" duma meg eléggé jellemzi a személyiséged hogyan állhatsz ezekhez... Érdekes, a Te adódból lopnak milliárdokat, azért még sem ugrálsz ilyen hangosan, pedig tehetnéd...

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#25) D1Rect válasza lolller (#24) üzenetére


D1Rect
félisten

Én is elintézek mindent, nem is rólam van szó, hanem a szerencsétlenről aki annyit nem tud értelmesen elmondani, hogy miért van ott.
Kötelessége lenne segíteni neki.

Minden 4 évben felszólalok az ellen, hogy lopják a pénzem. Eddig minimális sikerrel.
Egyszer sikerült, hogy "ezektől csak jobb lehet", tévedtünk. :DDD

(#26) lolller válasza lolller (#24) üzenetére


lolller
tag

Szóval, ha ennyi népnevelés nem fér bele az erkölcsödbe, hogy legalább rávilágítsanak a delikvensnél arra, hogy mi a probléma azzal, hogy el sem tudja mondani mi a nyavaja baja van akkor tulajdonképpen nem értem, hogyan várod el, hogy emberek eljussanak oda, hogy ne kelljen segélyből élni, meg egy normális egzisztenciát elérjenek saját maguktól. Utána meg írod a Bill Gates how to sikeres ember blogposztokat mikor ilyen alapvetően problémákat sem képes az emberiség 80% önerőből elérni akkor, hogy várjátok el, hogy majd nem lesz szükség semmiféle szociális vagy egyéb támogatásra?

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#27) lolller válasza D1Rect (#25) üzenetére


lolller
tag

Ha abban egyeznénk meg, hogy már pedig szükség van arra, hogy valaki nevelje kicsit az embereket akkor szerintem már jók vagyunk, abban is egyetértünk, hogy azért nem minden eszközzel, mert hülyét csinálni valakiből nem szép, de ez az állapot is már tarthatatlan...

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#28) D1Rect válasza lolller (#27) üzenetére


D1Rect
félisten

Nyilván sikeres lesz a népnevelés olyannál, akinek 30 év alatt nem esett le, hogy nem tanács van már.
Alapból adom, hogy neveljük az embereket és mindenki a saját szarjáért felel.

De a hivatali ügyintézésnek mindenkinek elérhetőnek kellene lennie, akkor is, ha nincs a helyzet magaslatán.

(#29) lomposfarkas válasza D1Rect (#28) üzenetére


lomposfarkas
tag

"30 év alatt nem esett le, hogy nem tanács van már"
Én mindig azt szoktam mondani: átmegyek a szovjetbe :)

(#30) Carlytoo válasza D1Rect (#23) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Aki rossz szerződést kötött az így járt? Engem ugyan nem érint és a családomat sem, de nem lehet mindenki kockázatelemző. Ilyen alapon mindenki át lett baszva, mint a szerencsétlen a hivatalban. Nem vagy kenyéradója egyetlen önkormányzati ügyintézőnek. Ez tévedés. Adót fizetsz, de azt nem tudod mire használják fel. Ha nincs közigazgatás és államapparátus, akkor lényegében nincs modern értelemben vett állam sem. Én sem megyek oda és verem az asztalodat és senkiét, hogy márpedig én fizető ügyfél, vagy megrendelő vagyok és azonnal teljesítsd az akaratom. Eleve ez rossz hozzáállás.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#31) D1Rect válasza Carlytoo (#30) üzenetére


D1Rect
félisten

Ebben az 1 hozzászólásban legalább 6 db "WTF???" van.

Igen, ha valaki szerződést köt, akkor járjon utána, ha nem érti.

Igen, a hivatali ügyintéző dolga segíteni az ügyfelet.

Igen, a befizetett adóból fizetik őket.

Nem, az állami költségvetés nem egy rejtett dolog amihez semmi közöd onnantól, hogy kizsarolták belőled a pénzed.

Nem tudom mikor nem végeztem el valamit neked megfelelően, hogy reklamálnál.

De, ez a helyes hozzáállás.

(#32) tserrof77


tserrof77
senior tag

Kicsit hasonló, a Számtekboltosok topikjába is beírhatnám...

Fószer (40-50 közötti, már mait a maszk és a ruha látni enged).

- Egy föstéket kérek.
- JÓ NAPOT kívánok! Milyen nyomtatóba szeretné?
- Mindegy, aggyon valamilyent, ha nem jó, majd visszahozom...

:W :W :W

Itt finoman elmagyaráztam neki, (illetve próbáltam) hogy pontos márka, típus kell, vagy minta. Különben bukó. A vége az lett, hogy én meg bunkó vagyok, hogy nem szolgálom ki.. :((( :(((

Szerk.. Be is írtam.. okulásul :DDD

[ Szerkesztve ]

Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)

(#33) DeFranco


DeFranco
nagyúr

felesleges volt szerintem ezt a bejegyzést megírni. az előzőeket is olvastam azokon jót szórakoztam helyenként, de az itt leírt esetben az ügyintéző egyszerűen szakmaiatlanul járt el.

tök mindegy, hogy milyen az ügyfél, a megfelelő szakmai színvonalon történő szolgáltatás ettől még kötelező, egyrészt azért mert ezért kapja a fizetését (tök mindegy kinek a zsebéből) másrészt magával szemben, harmadrészt mert ha mindenki csak kétméteres sugárban lenne szakszerű, tiszta és tisztességes, elég hamar pandémiás jelleget öltene a fejlett társadalom szindróma.

ugyanakkor az valid kérdés, hogy kinek meddig van joga mások (akár közvetett vagy társadalmi) kárára hülyének lenni.

(#34) Eastman válasza DeFranco (#33) üzenetére


Eastman
őstag

Rá kell ébrednetek, hogy ez itt nem Amerika. Gyanítom, hogy nem is lesz az. De legalább ötven évnek el kell telnie a módszerváltás után bármilyen komolyabb változáshoz. ;)

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#35) DeFranco válasza Eastman (#34) üzenetére


DeFranco
nagyúr

a hozzaszolasom melyik resze tartalmazott amerikat?

(#36) Eastman válasza DeFranco (#35) üzenetére


Eastman
őstag

tök mindegy, hogy milyen az ügyfél, a megfelelő szakmai színvonalon történő szolgáltatás ettől még kötelező, egyrészt azért mert ezért kapja a fizetését

Ez. :D

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#37) bazsi83vp


bazsi83vp
senior tag

Szerintem mindkét oldalnak kellene változni.
Tényleg kellemetlen lehet, ha valaki azt sem tudja, hogy mit akar és azzal nem csak a nemzeti operátor, hanem a többi sorára várakozó idejét is elbassza.
A másik fele, hogy ha hiba van (tipikusan félretájékoztatás, nem véletlen olvasom el előtte a jogszabályt), az ember közszolgája lapít mint szar a fűben.

[ Szerkesztve ]

(#38) DeFranco válasza Eastman (#36) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én mint a hozzászólás tartalmi szerzője azt hiszem kompetens vagyok abban a kérdésben hogy az idézett rész és annak negáltja sem tartalmazott amerikát. sem északit sem délit.

[ Szerkesztve ]

(#39) Eastman válasza DeFranco (#38) üzenetére


Eastman
őstag

Igazad van.

Nem a vita kedvéért írom, de amit elvársz, az az amerikai filmekben látható. Én (már) üfsz-tól (tapasztalataim alapján) nem is várok ilyesmit.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#40) cappa72 válasza DeFranco (#38) üzenetére


cappa72
nagyúr

és annak negáltja
Itt erőteljes mosolyra húzódott az alapvetően komor pofám. :C

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#41) Carlytoo válasza D1Rect (#31) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Igen, ha valaki szerződést köt, akkor járjon utána, ha nem érti.

Eleve olyat kérsz most, amit nem vársz el az előző hozzászólásaidban. Ott sem járnak utána. " A banki ügyintéző dolga, hogy MINDENT elmagyarázzon." Nem tudsz kalkulálni az inflációval, a banki deficittel. Csak körülbelüli értékek vannak és a svájci frankos devizahitelesek problémáját bőven túlszárnyalták.

Igen, a hivatali ügyintéző dolga segíteni az ügyfelet.

Nem is állítottam az ellenkezőjét. írtam korábban is, hogy számomra sem volt ez így elfogadható, de próbáltam szemléltetni a másik közeget is.

Igen, a befizetett adóból fizetik őket.

Az össz. nemzeti bevételből, aminek az adó egy része. Ők is fizetnek adót. Az hova megy? Visszatermelik maguknak?

Nem tudom mikor nem végeztem el valamit neked megfelelően, hogy reklamálnál.

Nem a konkrét személyednek szólt, mivel nem tudom, hogy milyen területen tevékenykedsz. Példa. Nehéz a dolog, mert látszik, hogy nem dolgoztál ilyen területen.

Konkrét példa: Párom grafikusként tevékenykedik az Ikeában. Minap a kolléganőjével üvöltözött egy barom ,mert ő meg lett váratva. Valóban többet várt a kelleténél, mivel a kolléganő elszaladt enni. Sok volt a várakozó és ezért valakik között szünetet kell tartani, mivel nem droidokról beszélünk, hanem hús-vér emberekről. Üvöltözött, hogy hozott egy valag pénzt. Neki pénze van és igenis ne várassa meg senki. Ő itt akarja elkölteni, amiből őket kifizetik. Igaza van? Igen és nem. Hozzáállás kérdése. Igaza van, mert a vásárlók termelik ki a fizetésüket. Többet várt a beígértnél. Igen. Kiszolgálták egyből és azonnal? Nem. A másik oldalt most nem fogom ecsetelgetni, mert egyértelmű, hogy ott mi volt az ok. Ha én egy olyan ember vagyok, aki a vásárló álláspontját fogom rendíthetetlenül, akkor hiába érvelsz ellenem ,hogy MÁRPEDIG Ő IS EMBER, akkor is azt fogom írni, hogy AZ A DOLGA, HOGY KISZOLGÁLJA A VEVŐT, MERT Ő TERMELI KI A BÉRÉT. Egypólusú nézőpont. Jónak jó, de semmi értelme.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#42) CaNNa3IS válasza Carlytoo (#41) üzenetére


CaNNa3IS
senior tag

Húúhúú te most projectmanager vagy vagy ügyintéző vagy munkanélküli ?

Stay up Stay humble Ride hard Get stoked

(#43) Carlytoo válasza CaNNa3IS (#42) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Igen. :)

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#44) CaNNa3IS válasza Carlytoo (#43) üzenetére


CaNNa3IS
senior tag

Stay up Stay humble Ride hard Get stoked

(#45) nevemfel


nevemfel
senior tag

Ahogy olvasom, ez egy sikertörténet. Ügyfél kért, ügyintéző gyorsan reagált, ügyfél elégedetten távozott.

Bárcsak minden ilyen flottul működne!

[ Szerkesztve ]

Forget your troubles, c'mon get happy

(#46) PC-rev-RM


PC-rev-RM
tag

"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

(#47) D1Rect válasza Carlytoo (#41) üzenetére


D1Rect
félisten

Ott a félreértés, hogy egyenlőségjelet teszel a bank ügyfelszolgálata és a hivatal közé.
Előbbi egy önkéntes tranzakció (hitelfelvétel), utóbbi nem.

Az üres papír "viccet" egy banki ügyintéző se merné megcsinálni, mert ha kiderül páros lábbal rúgnák ki (nagyon helyesen).

(#48) Carlytoo válasza D1Rect (#47) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Nem az ügyintézésben egyenlő a kettő. Leginkább tartalmilag pont az ellentéte. Az előbbinél valóban szerepet játszik az önkéntesség, de pont ugyanannyira, mint a hivatalnál. Kinek van kedve hitelt felvenni? A hivatal esetében pedig szociális juttatást igényelni? Mind a kettőt a kényszer szüli. A megközelítés és a körülmények persze mások. Egyébként fentebb már megírták. Valaki humorosabban kezeli, valaki vérig sértődik. Ez pont ugyanígy van a kollegialitásnál is. Én pl. állandóan ugratom, meg beszólogatok (nem sértő módon) a kollégáknak. A kb 25-ből eddig egyszer vette fel valaki és vérig sértődött. Így járt. :)

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#49) D1Rect válasza Carlytoo (#48) üzenetére


D1Rect
félisten

Haha, kibasztunk egy szerencsétlen öreggel, aki a dolgát intézné.
Haha, kurva vicces, szakadok.

(#50) waccamár válasza tserrof77 (#32) üzenetére


waccamár
senior tag

Vaaaaagy akár azt is mondhattad volna neki, hogy

uram valóban visszahozhatja ha nem jó, de ha csak úgy adok egy egyet akkor nagy eséllyel tényleg vissza kell hoznia. Nem lenne jobb, ha megpróbálnánk kideríteni milyen nyomtatóba kell? Így biztos, hogy egyből működni fog és ön foglalkozhat jobb dolgokkal, mint a festékvásárlás...

vagy valami ilyesmi. Persze bele lehet menni technikai dolgokba, elmagyarázni hogy pontos márka meg típus stb. kell de egy olyannál aki láthatóan abszolút nincs képben nem célravezető... ahogy konkrétan te is írod, hogy a végén még neki állt feljebb....

(#51) Carlytoo válasza D1Rect (#49) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Ebben most nem fogunk dűlőre jutni. :N

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#52) Somatom


Somatom
veterán

Ügyfél kontra ügyintéző:
Bp. 8. ker. okmányiroda, lakcím project.
-Jó napot kívánok! Szeretnék kijelentkezni a lakásomból.
-Eladta?
-Nem.
-Ha máshová költözött, akkor ott kell bejelentenie.
-Lakóhelyem nem ingatlan.
-Ha van a tulajdonában lakás, akkor nem tudjuk területi szinten bejelenteni.
-Tesséééék??? Miért nem?
-Gondoljon bele uram! Akkor hova küldik önnek a hivatalos értesítéseket?
-Gondoljon bele az, aki kitalálta a jogszabályt! Nekem az a dolgom, hogy záros határidőn belül bejelentsem a lakcímem változását. Itt vagyok, hogy bejelentsem azt, hogy kiköltöztem a lakásomból. A többi a maga dolga, hát tegye!!!
Komoly meccs lett belőle. Irodavezető, stb. Csak, mert az ügyintéző egy .....

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#53) Narxis válasza D1Rect (#23) üzenetére


Narxis
nagyúr

"Ha valaki rossz szerződést köt, az IJ."

Pont azon megy a rugozás, hogy nem tájékoztatták megfelelően az ügyfelet a hitel kockázatairól, kicsit sarkítva de akár a posztban leírt módszer szerint is történhetett a hitel megadása.

Thanos was right.

(#54) D1Rect válasza Narxis (#53) üzenetére


D1Rect
félisten

Elképzelhető ilyen, de nem gondolom, hogy több százezer ügyfél esetében minden alkalommal ez történt.
Mindenki megértette, hogy Ft esetén a kamat X Chf esetén ennek töredéke.

(#55) Narxis válasza D1Rect (#54) üzenetére


Narxis
nagyúr

Miért lenne érdeke a banknak megértetni vagy az ügyintézőnek ha érdeke a hitelezés? Legfeljebb elárverezik a házat ha nem sikerül a törlesztés, na bumm.

Thanos was right.

(#56) waccamár válasza Somatom (#52) üzenetére


waccamár
senior tag

Gondoljon bele uram! Akkor hova küldik önnek a hivatalos értesítéseket?
Mondjuk Ügyfélkapunk keresztül nekem jöhetne minden, teljesen felesleges postázni 2020-ban.

De nincs igaza az ügyfélnek (stílusban biztos nincs)? Gondolj bele.
Van egy problémája. Ki akar jelentkezni a lakásából.
Ezt egy helyen teheti meg, nálad. Te tudod megoldani a problémáját.
Nem hiszem hogy ilyen esetben az ügyfél dolga lenne tudni, hogy hol kinél mikor mit lehet elintézni.
Még ha lenne valami egyértelmű felület ezekre a hivatalos ügyekre, de mind tré, használhatatlan ezer éves semmire nem jó.

Egyébként az egész hivatali ügyintézés borzalmas UX szempontból.

Itt nem a bunkó ügyfeleket védem, a hivatali ügyintézés mikéntjéről az ügyintéző nem tehet, nem rajta kell csattannia. Találkoztam már abszolút kedves és segítőkész ügyintézővel állami hivatalos ügyekben és olyannal is akinek az élet is fájt és a segítőkészség legkisebb jelét sem mutatta. Pedig kedves, rendes, intelligens ember vagyok, nem a bunkó kötekedős fajta.

A hivatali ügyintéző általában azt nem érti meg, hogy attól hogy ő érti, tudja, napi szinten foglalkozik ezekkel az ügyekkel, attól az ügyfél nem, nem is fog többet, és feleslegesen túlbonyolított.

Mi új lakásba április körül jelentkeztünk be, borzalmas volt az egész procedúra.

Nem lehet Ügyfélkapun keresztül, CSAK személyesen.
Nem lehet itthon kinyomtatnom egy papírt és kitölteni, BE KELLETT MENNI a madafakin formanyomtatványért a covid közepén csak azért, hogy azt kitöltsem. MIÉRT kellett ennek egy formanyomtatvány? Miért nem lett volna jó, hogy kinyomtatom otthon?

A nyomtatvány persze feleslegesen bonyolult volt, az le volt írva a hátulján, hogy mi a teendő ha hajléktalan vagyok és blablabla, de az nem, hogy egy normál lakcímbejelentésnél hogy hol és mit kell kitölteni.

Nem egyértelmű megfogalmazások, felesleges mezők. Várandós feleségem a kocsiban várt, próbáltam volna az ő bejelentését is intézni. Letöltöttem egy meghatalmazást előtte a a Kormányablak oldaláról. Nem fogadták el erre, mert az az volt, hogy a nevében és nem helyette járjak el vagy micsoda... Persze más meghatalmazás nem volt fent. Szóval be kellett rángatnom 6 hónapos terhesen covid közepén egy aláírásra. Nonszensz.

De a legnonszenszebb, amin aztán erősen mindfuckoltam az az, hogy miután végre a gatekeeper ellenőrizte a formanyomtatványomat, bemehettem az ügyintézőhöz... AKI AZ ÖSSZES ADATOT AMIT LEÍRTAM A FORMANYOMTATVÁNYRA KÉZZEL ÚJRA BEVITT A RENDSZERBE!!! Ennyi volt a feladata.

MIÉÉÉÉÉÉÉÉRT????? Miért kell ez a felesleges tortúra? Miért nem tudtam ezt neten elintézni? Vagy miért nem ültettek egyből az ügyintéző elé aki pontosan elmondja a folyamatot. Miért kellett erre egy CSAK helyben átvehető formanyomtatvány?

---

Földhivatali bejelentés: sorszám, hívnak. Egyik ablaknál kifizettem a díjat. Majd megint várok :D Másik ablakhoz hívnak: szó szerint egy előre kinyomtatott matricát ragasztott a leadott pakkomra és kész. Rám sem nézett, beszélgetett a kolleganőjével, 10 másodperc sem volt.

MIÉRT? Miért kell erre nekem időt rászánni?

Miért kell 1 ember ahhoz, hogy fizessek, majd egy másik, aki matricázik?

Miért nem lehet már végre ezeket a folyamatokat egyszerűsíteni, korszerűsíteni?

Szerintem egyszerű a válasz: ki lehetne utána rúgni 25.000 matricaragasztó és papírról adatrögzítő embert, amit semelyik kormány nem fog bevállalni.

(#57) D1Rect válasza Narxis (#55) üzenetére


D1Rect
félisten

Senkit nem rángattak oda és kényszerítettek a hitelfelvételre.
A szerződő félnek kellene tájékozódni.

(#58) Somatom válasza D1Rect (#57) üzenetére


Somatom
veterán

Pontosan. Majd nyavajognak a bankok, ha senkinek se kell a drága hitelük. Jöttek a fintechek, azt most nyavajognak a bankok, hogy senkinek se kell a drága valutájuk.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.