Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) Alpi. válasza CounterBoci (#10) üzenetére


Alpi.
addikt

Még csak hegyvidék sem kell mindig. Simán elég 1-2 fékezés autópályán és máris meghullámosodik a tárcsa. Gyári tárcsával, betéttel is. Típusokat nem akarok mondani, mert nem ez a lényeg. :) (hanem hogy gyárilag valami el van méretezve)
A gyári minőség is a béka segge alatt van. Ezt látjuk az utángyártott márkáknál is ! Amíg az illesztési hézagok meg puha műszerfal és a csingilingi fícsörök számítanak, az autót meg lecseréljük 100-200K km. környékén (és nem baj, ha már előtte is rossz.... :U, mert szeretjük úgy is ), akkor erre hajtogatnak nekünk típusokat. Aki tartósat készít, az magával cseszik ki, mert sokkal drágább előállítani.

Lalikiraly : Én, saját autómhoz Textart szoktam. Nem volt ilyen gondom soha.
Pár hete egy TT-be pl. ATE betétet kellett gariznunk, mert úgy csikorgott, hogy ki akartál ugrani az autóból. Első körben egy ugyan olyan ATE-ra cseréltük, ami eddig hibátlan. :)

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.