Még csak hegyvidék sem kell mindig. Simán elég 1-2 fékezés autópályán és máris meghullámosodik a tárcsa. Gyári tárcsával, betéttel is. Típusokat nem akarok mondani, mert nem ez a lényeg. (hanem hogy gyárilag valami el van méretezve)
A gyári minőség is a béka segge alatt van. Ezt látjuk az utángyártott márkáknál is ! Amíg az illesztési hézagok meg puha műszerfal és a csingilingi fícsörök számítanak, az autót meg lecseréljük 100-200K km. környékén (és nem baj, ha már előtte is rossz.... , mert szeretjük úgy is ), akkor erre hajtogatnak nekünk típusokat. Aki tartósat készít, az magával cseszik ki, mert sokkal drágább előállítani.
Lalikiraly : Én, saját autómhoz Textart szoktam. Nem volt ilyen gondom soha.
Pár hete egy TT-be pl. ATE betétet kellett gariznunk, mert úgy csikorgott, hogy ki akartál ugrani az autóból. Első körben egy ugyan olyan ATE-ra cseréltük, ami eddig hibátlan.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg