Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Renault EDC-ről nem ír senki? :D

(#52) Carlytoo válasza industrial (#48) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Egyébként én is nagyon örülnék egy embernek, aki be merné vállalni, hogy szétszedi meg összerakja velem a váltót. Minden alkatrész megrendelnék én. Ha esetleg lenne hozzá kedved és időd, akkor jelezz nekem privátban.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#53) speter33 válasza #90088192 (#33) üzenetére


speter33
aktív tag

"P-bol kivetel kozben azert rant, mert terheles alatt van. A helyes eljaras, amikor meg akarod allitani az autot, eloszor uzemi fek 0-ra lassit, majd a rogzito fek behuz, uzemi fek felenged, es P-be tesz."

De ezt úgy hogy közben D-ben van?

(#54) Eastman válasza speter33 (#53) üzenetére


Eastman
őstag

Valszeg N-ben.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#55) #90088192 válasza speter33 (#53) üzenetére


#90088192
törölt tag

Amikor P-bol kiveszed akkor szokott rántani, mert feszül.

Vagy nem erre gondoltál?

(#56) speter33 válasza Eastman (#54) üzenetére


speter33
aktív tag

Oké, így stimm :)

Agyturbina Általában elég nehezen veszem ki P-ből.
Csak arra voltam kíváncsi hogy megállásnál N, vagy D-ben van-e.
Mert én 0-ra lassítás után rakom P-be, és úgy rögzítem a féket.
De akkor most megállás, N, rögzítőfék, utána P :)

(#57) #90088192 válasza speter33 (#56) üzenetére


#90088192
törölt tag

Pontosan, mert amíg állsz a féken, a futóműben marad egy kis energia, ha úgy teszed be P be az pont fogja feszíteni, amikor leszáll az ember az üzemi fék pedálról.

Ezért kell 0ra lassít, rögzítő fék be, N be be üzemi fék ki, és Pbe be. :K

(#58) bitpork válasza #90088192 (#57) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Üzemi fék meg rögzítőfékezel itt, csak összezavarod az egyszeri embert- fékpedál meg kézifék oszt jóvan.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#59) #90088192 válasza bitpork (#58) üzenetére


#90088192
törölt tag

És mi van veled Mercis, ott nem egy kis pedál volt ami a rögzítő féket működteti, azt nem hívhatjuk kézi félnek, max ha 4 csülköd van. :C

(#60) Luck Dragon válasza #90088192 (#59) üzenetére

Audis , nem Mercis.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#61) #90088192 válasza Luck Dragon (#60) üzenetére


#90088192
törölt tag

Mármint szabad költői képpel élve, Mi van a Mercédesz tulajdonossal?
Tudom Lalikiraly aki Merciben utazik (kepzavar?), igaz azokban meg már nincs a kis pedál. :DDD

(#62) Luck Dragon válasza #90088192 (#61) üzenetére

De miért pont Merci ?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#63) #90088192 válasza Luck Dragon (#62) üzenetére


#90088192
törölt tag

A régi Merciben úgy volt a rögzítő fék megoldva, egy kis pedál a kuplung mellett. :K
W202 jó példa. :R

(#64) Luck Dragon válasza #90088192 (#63) üzenetére

Jah! Mint most a Nissan Leafben :DDD

Amúgy te miért nem alszol ? :DDD

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#65) #90088192 válasza Luck Dragon (#64) üzenetére


#90088192
törölt tag

Az ördög nem alszik. :DDD

(#66) Luck Dragon válasza #90088192 (#65) üzenetére

Ez igaz :DD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#67) LamerGyuri válasza #90088192 (#65) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Ti mit toltok itt? Adjatok már belőle nekem is :K :DDD

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#68) #90088192 válasza LamerGyuri (#67) üzenetére


#90088192
törölt tag

8 óra idő eltolódás! Már mint részemről.

Kérsz belőle? :DDD

(#69) #90088192 válasza Luck Dragon (#66) üzenetére


#90088192
törölt tag

Köszönöm :R

(#70) Luck Dragon válasza #90088192 (#68) üzenetére

Időt hogy lehet tolni :F :P

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#71) #90088192 válasza Luck Dragon (#70) üzenetére


#90088192
törölt tag

Azt kérdezte mit tolunk, én fázist, ami idő eltolást jelent. :C

(#72) Eastman válasza Luck Dragon (#70) üzenetére


Eastman
őstag

[Így.] ;)

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#73) Luck Dragon válasza #90088192 (#71) üzenetére

De néha azért megfelelő “kondival” alakítasz rajta remélem . :DDD

Eastman :R

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#74) #90088192 válasza Luck Dragon (#73) üzenetére


#90088192
törölt tag

Én a tekercsre esküszöm, főleg a mákos ami idő dilatáciot okozhat. :K

(#75) Luck Dragon válasza #90088192 (#74) üzenetére

Hát jó :)

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76) bitpork válasza #90088192 (#59) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Audiban is még 2006ban is volt alsó csülökfék de akkor is az a neve h kézifék :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#77) Luck Dragon válasza bitpork (#76) üzenetére

Nem tudod kivel állsz le vitatkozni :DDD :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#78) #90088192 válasza bitpork (#76) üzenetére


#90088192
törölt tag

Nekem kötelező volt jármű szerkezet tan. :DDD

(#79) #90088192 válasza Luck Dragon (#77) üzenetére


#90088192
törölt tag

Még szerencse, lehet még kocsonyasodna az a sok csülök (no offens) :DDD

(#80) Luck Dragon válasza #90088192 (#79) üzenetére

“(no offens) ” —> itt rontottad el :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#81) norbx


norbx
aktív tag

A Citroen C4 ek automata váltója vállalható? mcp6 a neve asszem.2015-től mondjuk kb amit vennék.

(#82) addamka válasza norbx (#81) üzenetére


addamka
őstag

Az nem igazi automata, kézi váltó aminél a kuplungot meg a váltót hidraulikus cucc mozgatja. Volt olyan C4em, én szerettem, de nem vált olyan simán, mint egy automata.
Ugyan úgy kell kuplungozni + kettős tömegűt cserélni.
2015 körül szerintem nem MCP néven ment már, volt még talán egy reinkarnációja.

Ha zavar, szerintem a 2.0 HDi-hez már a 6os Aisin automatát adták C4-ben is.

[ Szerkesztve ]

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#83) Kalandor válasza speter33 (#56) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Mert én 0-ra lassítás után rakom P-be, és úgy rögzítem a féket.
De akkor most megállás, N, rögzítőfék, utána P
DSG-ben felesleges N-be tenni: üzemi fék, rögzítő fék, P. Csak az a lényeg hogy az autót a rögzítőfék fogja, ne a váltó.

[ Szerkesztve ]

(#84) norbx válasza addamka (#82) üzenetére


norbx
aktív tag

igen EAT6 néven fut.Ez elvileg Aisin? Gondolom az akkor fokozatmentes ha japán váltó.

(#85) bitpork válasza Kalandor (#83) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A DSG nél leválasztja automatikusan a fokozatot ha megállsz a féket nyomva? Ott nincs kúszás?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#86) addamka válasza norbx (#84) üzenetére


addamka
őstag

Az eat6 elvileg egy sima aisin automata, valószínű a c4-esbe a max 300Nm-t bíró változat van. Jó választás lehet, komfortosabb, mint az mcp6-hoz hasonló robotizált váltók.

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#87) norbx válasza bitpork (#85) üzenetére


norbx
aktív tag

kuszás van de ha féket nyomsz akkor leválaszt szerintem.Abból gondolom hogy a 8 as passatnál hiába léptem le a fékről addig nem indult el míg gázt nem adtam de ezt jelezte is cipő ikonnal.Persze csak akkor volt így ha az auto hold be volt kapcsolva

(#88) bitpork válasza norbx (#87) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mert ugye az auto hold az a rögzítőféket kaccsolja - én is így tom. Ezért fura hogy nem kellene Nbe kirakni. Mert ha hibrid és váltóműben van a villanymotor ahogy Hansban akkor kúszik ha nincs rajta a motor akkor is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.