Örülök neki hogy mindenki jól van Az utakon katasztrófa ami megy sajnos
Kitartás az ügyintézéshez
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
Örülök neki hogy mindenki jól van Az utakon katasztrófa ami megy sajnos
Kitartás az ügyintézéshez
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
A posztod alapján az Origo hozta a formáját és képesek voltak egy koccanásos balesethez egy megfelelően bulváros címet adni. Esetleg lehetett volna meg "hihetetlen" vagy "elképesztő" jelzőkkel még egy kicsit turbózni rajta...
Az a lényeg hogy nem történt komolyabb baj! Hogy okoskodjak is, lakott területen kívül, pláne autópályán, ha valamilyen okból nagyobbat kell lassítani, pumpálom a féket és rögtön nyomom a vészvillogót is, pont ezért, hogy felhívjam a mögöttem lévő figyelmét.
[ Szerkesztve ]
"mennyire építhető vissza jól az autó hátulja?"
Egy külső képből ezt nem lehet megmondani, de jóval kisebb ütközésnél is láttam már olyat, hogy a pótkerék beszorult a tartójába, pedig ott kívülről szinte nem is látszott sérülés az autón.
Путин, иди нахуй!
"mennyire építhető vissza jól az autó hátulja?"
A képek alapján itt nem csak a lökhárító kapott, hanem a karosszéria/alváz is, de ne legyen igazam.
A kérdésre pedig. Márkaszervizben, gyári technológiával észrevehetetlenül javítható, úgy, hogy utána a gyári állapottal megegyező lesz az esztétikai és funkcionális működése is. Persze nem kis pénzért (lásd az őzzel történt ütközésről készült bejegyzést), de mivel Te (is) voltál a vétlen fél, ezt a Seatos biztosítója fogja intézni az általad választott szervizzel.
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Nem márkaszervizbe került, hanem egy biztosítóval szerződött szervizbe. Lehet át kellene vitetni oda az autót?! Soha nem történt még velem ilyen és nem igazán tudom hogyan tovább.
Abban bízok, hogy mivel a Seat inkább a kocsink alá ment, mint neki, ezért hátha nem tört annyi minden. De az tény és való, hogy nem láttam sem a csomagteret, sem a mankókerék környékét, se azt, hogy mi van a lökhárító mögött.
Közben eszembe jutott, hogy a gyereküléseket is valószínűleg cseréltetni kellene. Vajon a biztosító ezt is fizeti?
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
"A hír egyébként - bármilyen meglepő -, de ebben a formában nem igaz, mert:"
- origo
"Mi az Isten ku..a fa..t nem lehet azt a ki....t féktávolságot tartani?!":
-> azért baz.meg, mert:
- 60-as táblánál a picsámba van minden autó, pedig nem jókedvemből fékezek, és ismerem az utat, ahol járok, előre fékezek, hogy tudják, én lassítani fogok (mert 60-as tábla jön)
- reszketek a STOP (!!!) táblánál, amikor állóra fékezek, mert rendszeresen/de ma is a ZÚJ DÁCSIJA, AA rencámmal a picsámba satuzik. STOP ember, most jövök a templomból.
A stop tábla nem azt jelenti, hogy ÁLLJ, elsőbbségadás kötelező? Állj, akkor is ha nem a Kádár János féle menet vonul át előttem.
Ezért nem lehet féktávolságot tartani.
* kérdezd meg a Juhász Jenőt, hátha van valami kontaktja, ahol a P3-at kikalapálják.
[ Szerkesztve ]
Eladó 2db új Galaxy S23 tok: https://tinyurl.com/4nuerynw
Egeszen elkepeszto mennyisegu gyoker van az utakon, idonkent raketavetoket szeretnek elolre-hatulra beepitve.
https://www.coreinfinity.tech
Mi az Isten ku..a fa..t nem lehet azt a ki....t féktávolságot tartani?!
Mintha csak magamat hallanám, én ilyen esetekben elengedem a gázt, és hagyom sebességben gurulni/lassulni az autót... esetleg néhány finom fékjelzés.
A paraszt mondjuk ettől nem lesz kevésbé paraszt, de legalább felmegy a vérnyomása.
Ahogyan elválnak az útjaink,egy erős gázfröccsel amúgy is kilő mögülem...
A fő, hogy épségben megúsztátok!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Csak az utolsó mondatra reagálva - amióta hétszemélyesünk van, és a hátsó sorban utazik az egyik gyerek (~50 centire a kocsi hátuljától), rettegek hogy valami marha belénkfut (amint a pici akkora lesz hogy normális gyerekülésben kibír másfél órát, újra 2. sorban fog mindenki ülni).
Nem véletlen hogy a pályán a követési "távolságot" úgy írják ki, hogy 2 másodperc. Gyors fejszámolással az azt jelenti, hogy ~60-70 méterre kéne autózni az előzőtől, és ez szerintem még egy szinte azonnali reakciót is feltételez (és 130km/h sebességet ugye...). Igaz, még nincs 10 éve hogy vezetek, de 20 éve utazok rendszeresen autópályákon, szerintem ennyi idő alatt nem túl sok 60 méteres távolságtartást láttam. Tegnap is előztünk egy kamionsort, szemmel láthatóan lemaradva az előzőtől, ~130-cal mentem én is a belsőben a többiek után. Természetesen a tükörben láttam magam mögött a tömör kocsisort és a közvetlen mögöttem lévő szerintem egy autónyi távolságot nem hagyott...
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Megállsz pirosnál, másik sávban még 2-3 autó átmegy.
Sebességhatárokat betartva mész, letolnak.
Parkolás bárhol, bármikor.
Nagyjából semmilyen szabálykövetés nincs már a társadalomban. Ez csak a jéghegy csúcsa.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
És ha Te nem tartasz kövtávot, akkor más Mögötted már fog? Csak akkor vannak a picsádban, ha Te tartasz? Azt nem tudják elviselni?
A STOP tábla relevanciáját sem értem a követési távolság nem-tartásával kapcsolatban.
Nekem is tele van a tököm azzal, hogy már az a kivétel, ha valaki betartja a szabályokat - kövtáv nekem is óriási vesszőparipám. Sőt, STOP táblánál már dudált le engem is helyijáratos busz itt az utcánk elején, meg személyautó már ment el mellettem, mert annyira nincs a sok majom eszköztárában, hogy meg kell állni - én meg megállok mindig; sőt, ha van vonal felfestve, akkor a vonalnál.
De mondhatom azt is, hogy a megkerülés még sokkal jobb, mintha megtolnának hátulról - mint ahogy most már a sokadik autómat törik össze STOP táblánál; volt, amelyiket kétszer is. Az egyikhez még rendőrt is kellett hívni, mert nem ismerte el. A másiknak meg egyenesen azt volt pofája mondani, hogy én gondolkodjak el, hogy mit kéne máshogy csinálnom. Ide lehetne még citálni a vasúti átjárót is, ahol sokan megsértődnek, ha lassít előttük valaki, nemhogy eszükbe jutna esetleg szétnézni. De sajnos a sort sokáig lehetne folytatni, mert katasztrófa, ami megy.
De azt nem hiszem, hogy az a válasz, ha mi is a probléma részévé válunk; sokkal inkább a megoldásnak kéne lennünk.
Elém országúton, pályán mindig befér* egy kocsi. Városban ez sajnos nemigen tartható.
*azaz be tud elém állni, ha megelőz
nem kell lassítanom
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Nem véletlen hogy a pályán a követési "távolságot" úgy írják ki, hogy 2 másodperc. Gyors fejszámolással az azt jelenti, hogy ~60-70 méterre kéne autózni az előzőtől, és ez szerintem még egy szinte azonnali reakciót is feltételez (és 130km/h sebességet ugye...).
Izé. 3.6 a szorzó, amivel jelen esetben osztani kell, ergo durván 36 méteres távolságot jelent a 2 másodperc jelen kontextusban. Btw az átlagos féktáv reakcióidő nélkül is töb mint 70 méter ekkora sebességnél, úgyhogy ezek a távolságok kalkulálnak azzal is, hogy nem nullára fog megállni az előtted levő autó, hanem neki is van féktávja...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
"Városban ez sajnos nemigen tartható."
Miért nem?
36m 130km/h-nál az 1mp-es kövtáv.
[ Szerkesztve ]
Mert két lámpa között, ha 15-20m-es követési távolságot tartasz, feltartod a sort és be is vágnak eléd... Harminc-ötvennél meg pár méteren belül amúgy is meg is tudsz állni.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Majdnem jó, 1mp jelent ~36 métert, tehát 2 mp ~72
Amúgy lehet hogy egyre gondolunk, valóban ha a reakcióidő alatt megtett utat is hozzáadjuk (amit szívesen megnéznék az átlag magyar sofőrre vontakoztatva, mert java részénél tippre másodperces nagyságrendű), akkor egy lassító autót 2 mp követési távolsággal még talán ki tudsz védeni, de ha ő is egy álló járműbe csapódik már (pl. mint nemrég a porviharos baleset) akkor esélytelen, lényegében szinte 130-cal rongyolsz bele mire észreveszed, ergo tulajdonképp kevés a 2mp követési távolság a pályán
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
A porvihar nyilván nem digitális, azaz lassítok, mert látom, hogy majd csökken a belátható út. Ma például szembe jöttek itt, az első autós vészvillogóval figyelmeztette a mögötte érkezőket a lezárásról. Bár nyilván a legtöbben már tudtak róla.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
"Mi az Isten ku..a fa..t nem lehet azt a ki....t féktávolságot tartani?!":
-> azért baz.meg, mert:
- 60-as táblánál a picsámba van minden autó, pedig nem jókedvemből fékezek, és ismerem az utat, ahol járok, előre fékezek, hogy tudják, én lassítani fogok (mert 60-as tábla jön)
Én ezért utáltam meg a távolságtartó tempomatot. Legkisebb távolság kb 40m a gépkönyv szerint, na ez a magyar autósnak "mi a fas..é nem mész közelebb? hát akkor én beférek utánfutóval is" érzést váltja ki, és mindenki miatt szívtam
Képtelenek felfogni egyesek, hogy azért van ott az a távolság, hogy legyen terem reagálni, nem akarok a seggében menni senkinek....
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
bejegyzés Megjegyzés az M7-es baleset mellé