fogja
A cikkből csak a mikor maradt ki. Egyszercsak? Nincs határidő? Mert akkor kár volt a cikkért.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
fogja
A cikkből csak a mikor maradt ki. Egyszercsak? Nincs határidő? Mert akkor kár volt a cikkért.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Időponttól függetlenül örülök ennek a lépésnek. Kíváncsi leszek a tényleges élményre!
plus ça change, plus c'est la même chose
Az időpont nélküli igéretek általában üres szavak.
evDirect villanyautós töltőhálózat
(#4) cskamacska
Engem meg az érdekelne, hogy mikor kerül ez valami értelmes játékba is egyszer, ha egyáltalán.
TrueAudio megjelenésekor már reménykedtem, hogy talán a millénium hardveres HRTF versenye esetleg újra fellobban, erre használta 2 gyengébb Square-Enix cím(Thief, Murdered) megy egy random elfeledett indie(Lichdom), azokban is hol volt, hol bugzott.
És akkor most jön a AudioMegváltás 2.0, de ez is inkább VR-re, meg ahogy Abu az AMD promó perceiben kifejti, ezt is vissza kell butítani skálázni kell, ha nincs valakinek vadonatúj RX kártyája(de legyen!), hiába van vadonatúj Ryzen alatta.
Ez így ebben a formában még az nVidia PhisiX-nél is halványabb(de minimum egyenértékű) marketing bullshit, ott legalább számítási teljesítmény-nácik voltak, nem mondták azt, hogy a Batman szemét csak a legújabb Geforce megvételével repked. De az is csak egy ideig, mert..
AMD has retired AMD TrueAudio Technology support with Radeon Software Crimson Edition 16.40 or later drivers and have introduced a new way for developers to support AMD TrueAudio Technology like features with AMD TrueAudio Next. For more information on TrueAudio Next please visit http://gpuopen.com/gaming-product/true-audio-next/
Szóval még annak a 3 nyaffadt címnek is lőttek.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Nem kell a felhasználói oldalról skálázni. A fejlesztő állítja be, hogy milyen hardveren mit enged. Procival lesz a legrosszabb az eredmény, de futni fog. Polaris vagy újabb GPU-val érhető el a legjobb eredmény. A többi hardveren valahova a két véglet közé lesz paraméterezve.
Az egész lényege, hogy ez az API szabványos. Minden gyártó hardveren fut, csak megfelelő beállításokat kell megadni a motorban. Ez lényegesen jobb az eredeti TrueAudio rendszernél, mert az csak Radeonon futott, és meg procira se volt kihelyezhető, ha nem volt meg a megfelelő GPU. Ez a Sony-nak jó, de a PC-be valami szabványos megoldás kell. A zárt rendszerek elbuknak, ahogy a TrueAudio és a PhysX. Utóbbit is leszedik a jövőben a CUDA-ról, csak az a verzió meg nincs kész. Viszont az aktuális verzióra már régóta nincs új játék. Idővel kiszedik a driverből is, mert csak felesleges kód, amit alig pár tucat játék hasznosít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.