Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#35) Abu85 válasza Morden24 (#33) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Assassin's Creed esetében hibás volt a kód. A botrány abból fakadt, hogy a marketinges nem tudta normálisan elmagyarázni, hogy mi volt a hiba. Azt mondta, hogy a DX10-hez képest a DX10.1-es renderben két fázis párhuzamosan dolgozik, így kevesebb munkát végez, ezért kiveszik a támogatást, mert hibás a kód. Erre reagált a programozó társadalom, hogy ez hazugság, mert pont az a lényege a DX10.1-nek, hogy párhuzamos legyen a végrehajtás a Multisample Access mellett. Ekkor került az UBI és az NV megbélyegzésre. Valójában az egész egy félreértés volt, és ezt az UBI is beismerte, hogy jobb lett volna, ha programozó magyarázza el a dolgot, de így történt. Valójában azért vették ki a kódot, mert a párhuzamos feldolgozás nem volt megfelelően időzítve, így keletkezhetett rossz eredmény. Ritka dolog volt, de benne volt a hiba. A javítás is egyszerű lett volna, de inkább kivették a támogatást, mert DX10-ben jó volt a kód, és ez a döntés volt a legolcsóbb. Semmi köze nem volt ehhez az NV-nek, csak rosszul lett az egész tálalva.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.