Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) GegeWarrior


GegeWarrior
senior tag

Le a kalappal! Csecsén néz ki:)

REKVIESZKÁT IN PÁCSE!

(#2) Plazmacucci válasza GegeWarrior (#1) üzenetére


Plazmacucci
félisten

:K

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#3) menalcas


menalcas
őstag

Tényleg nagyon szép, bár ott a Capitolium a háttérben elég gagyi 2d-s, de hát lehet csak én vagyok szőr szál hasogató :DDD

Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.

(#4) Elijah Baley


Elijah Baley
tag

"sikerült a már eddig is tökéletes multiplatform támogatást tovább korszerűsíteniük, így az Unreal Engine 3.0 jelenlegi verziója iPhone 3GS-től kezdve a legmodernebb hardverekig mindenen képes működni"

Bármilyen hardveren, amiben a GPU/célhardver támogatja Dx11-es algoritmusok végrehajtását.., gondolom Ps3-on és Xbox360-on nem nagyon fogunk már ilyet látni.., majd nextgen...

"Anizotropikus szűrés? - ez az a ritka trópusi betegséget kimutató szűrő-vizsgálat??? - úgy hallottam nagyon veszélyes azaz anizo-tropik, de állítólag már van ellene védőoltás is..."

(#5) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

Nagyon szép. :Y

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#6) HyP3b0y válasza menalcas (#3) üzenetére


HyP3b0y
senior tag

Hehe, tényleg :DDD

"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)

(#7) KKaresz45 válasza Elijah Baley (#4) üzenetére


KKaresz45
senior tag

Az engine működik minden hardveren, nem a DX11 támogatás. Ez azt jelenti, hogy az UE 3.0 megy a konzolokon is, amit kérdeztél, csak gondolom, hogy DX11 effekteket nem fog használni.

A DX11 olyan hardveren megy, ami támogatja, persze. C64-re sem fogják megcsinálni. :) Bár azon az UE sem megy, akármennyire is multiplatform. ;)

(#8) Gude


Gude
senior tag

Mutatós :U

Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-

(#9) VIC20


VIC20
őstag

Milyen erőmű kell majd ehhez?

(#10) Morden24 válasza VIC20 (#9) üzenetére


Morden24
nagyúr

8th gen konzol :D

Egyébként viccet félretéve, az UE-k általában elég színvonalasak, jól optimalizáltak, szóval szerintem nem lesz gond ezzel.

Sectumsempra - For Enemies

(#11) VIC20 válasza Morden24 (#10) üzenetére


VIC20
őstag

Hát, ha 5870-es elég hozzá, akkor rendben, egyébként felejtős.

(#12) imibogyo válasza VIC20 (#11) üzenetére


imibogyo
veterán

Én is pont ezen gondolkodtam.

Nem fogom kidobni az 5870-emet, még legalább egy évig.

Addig csak olyan játékokat adhatnak ki ami szépen fut a kártyán, legalább közepes részletességgel és 1920x1200-ban. :B

Ha nem, majd küldök pár durcis levelet a fejlesztőknek. :D

(#13) Morden24 válasza VIC20 (#11) üzenetére


Morden24
nagyúr

Nemtom, szerintem több esélye van a rendes futásnak, mint a CE3 esetében :D
A t5 meg mire kijön, lecseréled 7870-esre a kártyádat...

Sectumsempra - For Enemies

(#14) rumkola


rumkola
veterán

az NV kivonul mi?
:D :DDD

(#15) Frigo


Frigo
őstag

Hmm nem lepődnék meg ha az Epic korábbi techdemóihoz hasonlóan ez is egy készülő játékból lenne.

(#16) Angel1981


Angel1981
veterán

Nem lenne egyszerűbb mondjuk UE3.5-nek nevezni, mint " UE3.0 DX11-el"? :)

(#17) Abu85 válasza rumkola (#14) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak platformosodik. :) Nem az NV szűnik meg a VGA-piacon, hanem a VGA-piac lesz jelentéktelen. De ezt már korábban is említettem. Amit most bemutattak leghamarabb 2013-ban lesz játékokban. Ezért is futott egy GeForce GTX 580 Tri-SLI tesztgépen. Mire lesznek ilyen játékok, akkorra kész lesz a Maxwell APU, ami egymagában futtatni tudja a Windows 8-at. Ebben a Maxwellben lesz vegyítve a GPU és a Denver project alatt készülő CPU mag.
[link] - itt olvashatsz bővebben a tervekről.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18) UnSkilleD válasza menalcas (#3) üzenetére


UnSkilleD
senior tag

igen azt hívják skyboxnak :D

"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince

(#19) pschio


pschio
őstag

A képek látványvilágról a Szárnyas fejvadász jutott eszembe. Szépek de majd a játékban is jól fog kinézni?

''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''

(#20) (ÉN)közPONT válasza pschio (#19) üzenetére


(ÉN)közPONT
senior tag

Pontossan...kb mintha BluR en nézném :K

Remélhetőleg nem csak az isten gépén fog riccmentesen elfutni majd. :DDD

Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black

(#21) smkb válasza Abu85 (#17) üzenetére


smkb
őstag

Ez semmit nem vona le abból, hogy az NV pénzt rakott a legnépszerűbb liszenszelhető PC játékmotornak a DX11 részébe, ami meg ugye PC exkluzív. Azaz, ha ebbe pénzt tett, akkor biza neki még számít a PC VGA piac, állíthatsz bármit. Az meg, hogy az NV tette ezt, nyilván sugallja, hogy ez a DX11 engine az ő PC VGA platformjaikon fogja jól érezni magát, és mivel a legnagyobb számban felhasznált 3D engine, ezért sok játékban találkozhatunk majd vele...

(#22) Abu85 válasza smkb (#21) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem a PC-s VGA-piac számít nekik (az senkinek sem számít). Azzal semmire sem mennek. A platformjuk számít, ami fejlesztés alatt áll. A Maxwell már nem GPU lesz, hanem APU. Megveszed az alaplapot az APU-val rajta és csókolom. :) Azért raknak ilyen távoli projektbe pénzt, mert most lényegtelen áldozni a PC-re, úgysem tudják rábeszélni a gyártókat, hogy rakjanak VGA-t a termékekbe. Nézd az egészet az OEM-ek szemével. Többe kerül a VGA beépítése, mint amennyivel meg lehet növelni a gép árcéduláját. Mi ebben az üzlet nekik? Erre csak egy gyógyír van az NVIDIA számára a saját PC-s platform. Nem lesz IBM PC kompatibilis, de platform lesz, és futtatja majd a Windows 8-at. Utóbbi elég fontos tényező.

Azért remélem nem hisszük azt, hogy az AMD Gaming Evolved programban azért van manapság négyszer annyi játék fejlesztve, mert hirtelen az AMD olyan tökös lett. Fenéket. :N Ugyanannyit áldoznak rá, mint régen, csak az NV húzta szűkösre a büdzsét. Lehet nyakalni az AMD marketingszövegét, hogy a Gaming Evolved program az game changer, de a valóság az, hogy az NV 2009-ben 40+ TWIMTBP játékot hozott, míg 2010-ben ez a szám 10 alá csökkent. Ez világosan látszik, hogy nem az AMD miatt van. A Gaming Evolved program nem akadályozza meg az NV-t, hogy a játékokra partneri viszonyt alakítsanak ki. Egyszerűen az van, hogy a Tegrában sokkal több a pénz, és a VGA-piac a platform szempontjából úgyis lényegtelen. Majd ha a Windows 8 megjelenik, akkor vissza lehet térni a PC támogatására. A fenti hír alapján ez látszik is. Az UE3 felújított verziója 2012 végén lehet leghamarabb játékokban. Pont ideális a platform szempontjából. És igen, lényegében az a cél, hogy ne vegyél NV VGA-t. Vegyél helyette NV platformot. Minden vállalat ezt sulykolja, már aki ugye teheti. Ne válogass alkatrészeket. Ott a platform, azzal több szolgáltatást kapsz. :) A régi PC-s legózás ideje kezd leáldozni. A kulcstényező a platform lesz. És minő véletlen, hirtelen mindenki platformot fejleszt. :D

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#23) VIC20 válasza imibogyo (#12) üzenetére


VIC20
őstag

Így van!

Basszus! Ha belegondolok: az elődje nálam egy 8800GTX volt, és nem egy évig futott rajta minden maximális beállításokkal. Remélem, ez a mostani is lesz annyira időtálló.

(#24) Dark KillerX


Dark KillerX
addikt

Sztem már a BulletStorm-ot hajtott U.E is ütős!Az melyik verzió? :R

(#25) PCrevRM


PCrevRM
tag

Remélem, itt már elfelejt csillogni a rozsda, realisztikusan...

We are Outcast Consensus 1

(#26) VIC20 válasza Abu85 (#22) üzenetére


VIC20
őstag

"A Maxwell már nem GPU lesz, hanem APU. "

Éppen kérdezni akartam, hogy akkor ANYU hol van, de már jött is a válasz:

"Megveszed az alaplapot az APU-val rajta és csókolom."

Tehát APU rajta van anyun (egy motherboard-on), és csókolom?
Abu, micsoda tömény pornó ez már? :N :B ;)

(#27) h-yle


h-yle
addikt

Ezt kifelejtettétek az egész végéről:

"The coolest part of all? All this technology is in Unreal licensees hands today. When Epic updates, so does everyone else. The whole gaming industry’s been sort of reluctant about a next generation of consoles, but Epic – and the rest of the tech business – have other plans.

“If the next game consoles can’t do this, well, Apple increased their iPad [graphical performance] by nine times today,” Rein said."

Szóval tényleg a platformokban van a jövő...

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#28) ROLI22 válasza Dark KillerX (#24) üzenetére


ROLI22
csendes tag

3.5 ha jól tudom

(#29) cheatergs


cheatergs
senior tag

Lehet, hogy technikailag nagyobb a fejlődés a 3.0 és a "3.975" között, mint a 2 és a 3 között, de látványban nem látok akkora mutatványt, mint anno a 3-as motor első képein.
Mondjuk annak nem volt nehéz, mivel az első két UE-engine az én szememben szörnygenerátor volt, amilyen elnagyolt formákkal dolgoztak.

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#30) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Ideje volt már, mer unom a "sima" U3 engines gémeket és csak úgy özöllenek.:U

(#31) rumkola válasza smkb (#21) üzenetére


rumkola
veterán

Az a röhej, hogy eddig az NV volt a szemét mert sok játék az ő támogatásukkal és logójukkal jött. Most hogy az AMD csinálja ugyanezt (4-5 év késéssel), már egyből hűdejó és milyen nagyszerű dolog is ez.
:D
hagyjukmár

(#32) h-yle válasza cheatergs (#29) üzenetére


h-yle
addikt

Pedig kéne, mert az U3 a R6:Vegas és a GoW-ban debütált. Azoknál ez nem kicsit néz ki jobban. :)

U2 az UT 2003-ban az U2.5 pedig az UT 2004-ben debütált, és az U2 azóta is használatban van.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#33) Morden24 válasza rumkola (#31) üzenetére


Morden24
nagyúr

Mindkettő kurva gusztustalan, ha egyben azt jelenti, hogy a másik gyártó kártyáin szarabbul megy ezért a játék.
De még ez is csak egy dolog, mert optimalizáció oké, fasza.
Viszont az tényleg kőkemény, amikor kivesznek egy komplett támogatást egy motorból/játékból, ld. Assassin's Creed-nél a dx10.1 mód.

Sectumsempra - For Enemies

(#34) Abu85 válasza rumkola (#31) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A támogatás teljesen normális, egy gyártó küldhet programozókat a csapatba, hogy ellenőrizze mennyire fut jól a program a hardvereken, és probléma esetén javaslatot tegyen az optimalizációra. Az a gusztustalan, ha az egyik gyártó kérésére a másik gyártó fejlesztőit nem engedik dolgozni, esetleg teljesen szabványos kódok bekapcsolását feltételes elágazáshoz kötjük. Nem kevés TWIMTBP játékot lehet mondani, ahol történt ilyen. Te tudsz olyan Gaming Evolved játékot mondani, ahol az NV bármilyen hátrányt szenvedett, vagy bármilyen szabványos effekt tiltásra került, mert NV kártya volt a gépben?

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#35) Abu85 válasza Morden24 (#33) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Assassin's Creed esetében hibás volt a kód. A botrány abból fakadt, hogy a marketinges nem tudta normálisan elmagyarázni, hogy mi volt a hiba. Azt mondta, hogy a DX10-hez képest a DX10.1-es renderben két fázis párhuzamosan dolgozik, így kevesebb munkát végez, ezért kiveszik a támogatást, mert hibás a kód. Erre reagált a programozó társadalom, hogy ez hazugság, mert pont az a lényege a DX10.1-nek, hogy párhuzamos legyen a végrehajtás a Multisample Access mellett. Ekkor került az UBI és az NV megbélyegzésre. Valójában az egész egy félreértés volt, és ezt az UBI is beismerte, hogy jobb lett volna, ha programozó magyarázza el a dolgot, de így történt. Valójában azért vették ki a kódot, mert a párhuzamos feldolgozás nem volt megfelelően időzítve, így keletkezhetett rossz eredmény. Ritka dolog volt, de benne volt a hiba. A javítás is egyszerű lett volna, de inkább kivették a támogatást, mert DX10-ben jó volt a kód, és ez a döntés volt a legolcsóbb. Semmi köze nem volt ehhez az NV-nek, csak rosszul lett az egész tálalva.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#36) Morden24 válasza Abu85 (#35) üzenetére


Morden24
nagyúr

Értem.
Ezt eddig nem tudtam, akkor köszönöm, hogy kiiktattál egy urban legendet :R

De akkor még mindig előhúzhatom a Crysis-t, mint "dx10 zászlóshajót" :)

Sectumsempra - For Enemies

(#37) Löncsi válasza Morden24 (#33) üzenetére


Löncsi
őstag

Legjobb az NFS:Shift-es megoldás. :)

If (Radeon) fps_max=20; :DDD

Persze patch javította idővel, de nagyon durván nézett ki a grafikon mikor különböző Ati/nVidia kártyákat mértek/teszteltek.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#38) mad1


mad1
veterán

Elnezegetve a kepeket,eleg sotetek nem?Jobb lett volna vmi nappali kep is hogy lathassunk is valamit.Ez a feny es tukrozodes siman elerheto mas enginekkel....

Ne szemetelj ! = Steam

(#39) Morden24 válasza mad1 (#38) üzenetére


Morden24
nagyúr

Jobb lett volna vmi nappali kep is

Szerinted lesz benne nappal? :D
Amúgy gondolom ez jobban kiemeli a fényeket és egyéb hatásokat.

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#40) F34R


F34R
nagyúr

Bexarás mennyire szép képe van :Y , remélem a közeljövőben elég sok játék fogja majd lisencelni

(#41) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

Ezt a hírt úgy is lehet értelmezni h az UE3 motoros játékok jobban fognak futni Nvidian, mint ATIn :F :(

(#42) SzlobiG válasza ProEvoFan (#41) üzenetére


SzlobiG
félisten

Pontosan.:D Bár u3 enginnek sose volt nagy igénye kérdés, hogy dx11-el változik-e.

(#43) zoltanz válasza F34R (#40) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Doom 4 (kicsit le van maradva) és a Crysis 2 sem igérkeznek rosszanak sztem, meglátjuk. :U :U

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#44) h-yle válasza mad1 (#38) üzenetére


h-yle
addikt

Ezek kézikamerás felvételek nem?

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#45) elithun


elithun
őstag

Remélem hasonlóan jó lesz, mint az eddigi UE-k. :)

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#46) rumkola válasza zoltanz (#43) üzenetére


rumkola
veterán

Rage lesz az :K

(#47) oxox


oxox
addikt

szep :)

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#48) julius666


julius666
addikt

Én baromi kritikus vagyok a grafikával kapcsolatban általában, de ez valami pofátlanul szép a képek alapján :K :K :K

(#49) sti10p


sti10p
senior tag

Így képről szép, de nem hiszem, hogy azon is javítottak volna, hogy a többi engine-hez képest törpének érezi magát a játékos benne és a karakter modelleket is aránytalanul kicsinek. Jó lenne ezen a téren is tovább lépni végre. Nekem inkább marad az Id engine a favorit...

[ Szerkesztve ]

XY

(#50) mad1 válasza h-yle (#44) üzenetére


mad1
veterán

Szerintem ezek nem...Mibol gondolod?

Ne szemetelj ! = Steam

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.