Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) KEndre


KEndre
HÁZIGAZDA

Egyetértek. Időhúzásról van szó.

Abban van némi logika, hogy a piaci szereplőknek azonos feltételek között kellene működniük, ha a magyar székhelyű médiacégeknek reklámadót kell fizetni, akkor mindegyik szereplő legyen terhelhető. Az a gond, hogy a magyar állam nem tudja megmondani, mennyi az ír cég bevétele a magyar piacról, a sacc pedig egy elég ingatag jogi norma. Marad a normatív bírság (jelen esetben is erről szól a történet), de itt is vannak normatívák. Egy bejelentkezés elmulasztása mondjuk 100-500 közötti bünti egy magyar cégnek, az FB/Google meg milliárdost kapott. Erre mondják ők: ha nem ez a norma akkor velük szemben sem lehet ezt túllépni. Persze időhúzás, most visszamegy az ügy a bíróságra, aztán meg kúria... a végén öt év múlva nemzetközi bíróságon eltörlik a bírságot.

Nincs más megoldás: uniós szinten kell rendezni az online multik adóztatását. A reklámadó meg nem eukomfort, el kell engedni!

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.