Hirdetés
- Szólánc.
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Milyen mosógépet vegyek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
ASUS O!Play és moServices összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
jolti
senior tag
Sziasztok!
Meglepő módon én én is vásárlás előtt álok! Laikus vagyok.Vissza olvastam, vagy 200-300 hozzászólást, de ott inkább a firm wire volt a téma. ( Amitől már előre fosok, hogy azt hogy kell csinálni! )
Két illetve három player között vacillálok. Az R1 vagy R3 és Ac Ryen mini között. Minőségbeli különbség van-e az Asus és a Ac között? Mert az a pár ezer forint már nem jelent akkora gondot, ha jobb minőséget kapok érte.
A másik. Ha két Asus között lesz a választás, akkor az R3 felé hajlok. Ha a számítógépembe vennék egy pl. ilyet: [link] akkor az R3-al össze tudnám kötni' és átküldeni rá a filmeket akár egyből lejátszásra, akár csak a player mobil winyójára? ( Amit még szintén most veszek. Silicon Power Armor A50 500GB ez tetszik külsőre is és nem mindegy hogy mi díszeleg' a tv mellett, vagy a Western Digital Elements SE portable 500GB a jobb, megbízhatóbb? Természetesen inkább a minősg fontos, mint a kinézet, de ha minőség egyforma kb. akkor a kinézet dönt. Vagy, ha tudtok jobbat ezen az áron esetleg...?)
A torrentezés is jó lenne, de nem olyan fontos.
Köszönöm a segítséget. -
jolti
senior tag
válasz sellerbuyer #972 üzenetére
Köszi a mindenre kiterjedő válaszodat!