Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

Tetszetős, hogy nem hentelős játékmenete van. :Y :K

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2) batai15 válasza Sub-ZeRo (#1) üzenetére


batai15
félisten

Hát majd remegő lábakkal viszem végig..

(#3) Sub-ZeRo válasza batai15 (#2) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Én már mem játszok ilyen horror játékokkal, mert tuti be kokszolnék éjszaka. :DDD Elég volt a penumbra 1-2. része. :D

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#4) Wlac válasza Sub-ZeRo (#3) üzenetére


Wlac
Ármester

Pedig egy Oculus Rifttel megspékelve... :P

Az Isolation amúgy bejön, bár életemben nem játszottam Alien játékkal. Illetve de, mintha ezer éve még a Pentium 1-es korszakban lett volna valami FPS, ahol facehuggerek ugráltak nekem. Nem vagyok nagy horror fan, de ha egy játéknak lesz olyan atmoszférája, amely képes rávenni arra, hogy mégis tovább csináljam, akkor az valószínűleg ez lesz. Az Alien filmek közül bejött az első kettő, illetve bírom az elhagyott-űrhajós témát is. Ha a hangulatra mennek rá, és nem a jump scare-ekre, akkor nyert ügyem van. Feltéve, ha normálisan megcsinálják. Bár személyesen nem próbáltam ki, de az előző Aliens játék beszámolói alapján érdemes alaposan körbenyálazni a teszteket az elkövetkezendőkben, mielőtt valaki a vásárlásra adja a fejét.

[ Szerkesztve ]

“The wha-"

(#5) Sub-ZeRo válasza Wlac (#4) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Azt kipróbálnám viszont. :K

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#6) joi29


joi29
őstag

Bújócska az élijenne: ipiapacs te vagy a fogó. :DDD

(#7) iMaverick válasza Sub-ZeRo (#1) üzenetére


iMaverick
addikt

Részemről maradok a hentelős változatoknál. Ezt majd skip-pelem. :DDD

"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)

(#8) Sub-ZeRo válasza iMaverick (#7) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Nekem már ezek a szkriptelt hentelős játékok nem igazán jönnek be. :/

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#9) atike


atike
nagyúr

Állat jó a hangulata, az atmoszféra nagyon el van találva... A megvalósításra sem lehet panasz.

De alienek elől bujkálni és kukucskálni...? :U Finoman szólva sem hiteles. Az a gyök kettővel lépegető, nézelődő alien egy "kicsit" érdekes... :U

(#10) copass


copass
veterán

dead space óta nehéz bármit is hozni a space horror műfajban.
éljen bújócska meg pfff!:D

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#11) iMaverick válasza Sub-ZeRo (#8) üzenetére


iMaverick
addikt

Nem a scriptekkel van a baj, hanem hogy olyan az AI, amilyen. Pl. azon majdnem elsírtam magam, amikor az AVP-ben (ebben a legutolsóban) szabály szerűen körülugráltak az Alien-ek, amikor a marine-nal nyomultam. Egyből az jutott az eszembe, hogy biztosan kutyás volt a programozó, mert ilyet csak kutyától láttam.

A Colonial Marines-ben sem voltam elájulva az Alien-ek teljesítményétől... Persze ami volt az a nagy 4GB-s patch... Az lehet javított rajt, mert én még az "alap" verziót toltam.

"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)

(#12) exec79


exec79
tag

SEGA Shen Mue óta nem igazán tudott nagyot villantani nálam, nem mintha minden játékukat kipróbáltam volna.

(#13) Wlac válasza atike (#9) üzenetére


Wlac
Ármester

Szerintem teljesen rendben volt. Nem tudta, hogy hol a csaj, gondolom abban sem volt biztos, hogy keresnie kell valakit ott. Meglesz a bujkálásnak a feelingje...

Ja, és akkor már elsütöm az ősrégi viccet: Alien május elseje :U

“The wha-"

(#14) khron78


khron78
őstag

Azért volt pár jó Sega cím a Shenmue óta is.
Ami hirtelen eszembe jut: Virtua Tennis 4, Sonic Rush, Sonic Generations, Condemned, Conduit, Madworld..
Ha a rossz játékokat kellene leírni, abból többet találnék, az igaz.
Ennek nagyon olyan szaga van, mintha a gearbox csapat által sikeresen elk.rt verziót csinálnák meg úgy, ahogy eredetileg kellett volna. Kár, hogy Wii U-ra nem jön.

(#15) gyáliSanyi


gyáliSanyi
őstag

A gépfegyver önbizalmat adott a többi címnél. :D
Na de így áldozat szerepében, bujkálva nem játszanék vele fél órát sem.

Live poor, die ritch.

(#16) Iron Fire válasza Wlac (#13) üzenetére


Iron Fire
újonc

Az alienek a falon keresztül is érzékelik az aurát... tehát valóban röhejes ez a megvalósítás.

Az alap koncepció jó, mert ritka az ilyen játék. De a környezet megválasztása "alienes téma" rossz.

Ha Slenderman vagy egy random kitalált szörny elől kellett volna bújkálni meg menekülni sokkal jobb lett volna.

http://www.youtube.com/watch?v=o5Vjaktu5NE

(#17) Wlac válasza Iron Fire (#16) üzenetére


Wlac
Ármester

Mondjuk az auraérzékelés nekem új dolog, így tényleg érdekes.

“The wha-"

(#18) batai15


batai15
félisten

Nem hő,vagy szag alapján tájékozódtak?

(#19) atike válasza Wlac (#17) üzenetére


atike
nagyúr

"Szembetűnő látószervvel nem rendelkezik, de ettől még jól lát. Hosszúkás fejében különleges, emberi ésszel egyenlőre felfoghatatlan érzékszervek rejtőznek, melyekkel érzi a hőmérséklet változásait, a vibrációt, a hangokat, a szagokat, a mozgást. Mindent felfog maga körül, 360 fokos érzékeléssel. Szenzorai sokkal jobbak a legélesebb szemnél és fülnél. Fel tudja mérni a préda szervezetének működését, bioelektromos és agyhullámait, vérének összetételét, a test hőmérsékletét, súlyát, izomtömegét, szívósságát, erejét, érzelmeit és érzéseit. A fejében elől, hátul és két oldalt elhelyezkedő audioérzékelők kvadrofonikus hallást, valamint hiperpontos ultrahangos tájékozódást és távolságmeghatározást tesznek lehetővé."

forrás

(#20) Baboka válasza atike (#19) üzenetére


Baboka
tag

akkor olyanok mint az új kinect :DDD viccet félretéve egy fiktív dologról vitatkozni szerintem badarság. úgy alakítják őket majd, ahogy a játék megkívánja. én nagy fanja vagyok az alien sorozatnak a 2. rész mozgásérzékelős jelenetei nagyon ott vannak, úgyhogy várom :)

(#21) atike válasza Baboka (#20) üzenetére


atike
nagyúr

Nincs itt vita. Én is várom... Csak az a "egy-kupac-doboz-mögött-bújkálok-mert-a-túloldalon-egy-alien-keres-engem" dolog az egy kicsit nem alienes... :) Ennyi. De ettől függetlenül nagyon jó a feeling... :D

(#22) cyberkind


cyberkind
félisten

Kár hogy csak 1 Alien lesz, és az elől kell majd bujkálni meg menekülni, egyébként jó irányba haladnak, öröm látni hogy az Outlast hatott rájuk, és eldobják az akciót. :K

Penumbra összes része meg gyenge, egyedül az irányítás rémít meg, más nem. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#23) Wlac válasza cyberkind (#22) üzenetére


Wlac
Ármester

Biztos vagyok benne, hogy a játék vége felé már nem csak egy alien lesz a nyomunkban.
Fentebb írta amúgy valaki, hogy kár, hogy nem jön Wii U-ra a játék. Szerintem is szomorú. Ugyan nincs Wii U-m, viszont adná magát, hogy a kontroller kijelzőjén jelenjen meg a radar. Esetleg PS 4-en ugyanezt el lehetne játszani a Vitával.

“The wha-"

(#24) Silenzio válasza atike (#9) üzenetére


Silenzio
addikt

Ha nem ilyen lenne, nem lehetne belőle túlélőhorrort csinálni. Amúgy a szörny észrevette, akár a filmben. Ha visszaemlékezel a filmre, rengeteg lassan settenkedős Alien-momentum volt. Egy forgatókönyv mindig agyonstilizált és a végletekig önkényes, pl. miért függeszkedik 3 percig a plafonról mielőtt elkapná Brettet, miért lassú szatírmozdulatokkal, stilizált "álló brével" közelít Lamberthez, hogy aztán feldugja neki a ...-t a nadrágujjon keresztül? A játékokban felmerül az "ezt most így miért?" józan paraszti észt igénybe vevő kérdése, ami a filmekben ritkábban, mert azok baromi önkényesek és nem interaktívak.

Miért is viselkedik így az alien? Mert az alkotók (Dan O'Bannon, Walter Hill és Ridley Scott a felelősök) bevallottan szexuális szimbolikával akarták megfogni a nézőket, ezért kellett Giger, aki az idegent tervezte, ezért kellett a kukipuncis arcmászó, ezért így születnek a lények, hogy a szexet az erőszakkal párosítsák össze. Ettől minden nő összecsinálta magát a moziban kortól és kulturális háttértől függetlenül, mert ebben a filmben az ember, és minden ember táplálék és szexuális tárgy is volt. Gyakorlatilag felhozták a kertjeinkben a talpunk alatt, a rovarvilágban minden nap zajló parazitás biohorrort a mi szintünkre: táplálkozás és szaporodás, ennyi az élet.
És ma is működik, kb. ez tette kultfilmmé és ezért lett a bolondja a köztudottan iszonyat perverz James Cameron is. Viszont fel van kötve a gatyó: hogy lehet ebből túlélőhorrort csinálni? Hát így, hogy elkennek bizonyos témákat. Ennyire a játékos is lehet megengedő. Elsőre nekem is furcsa volt, de sztem ettől még nem gagyi.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#25) Bad Pritt válasza Silenzio (#24) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Egyetértek, annyit még hozzátennék, hogy egyértelműen látszik ebből a néhány mozgóképből, hogy az eredeti Alien filmet veszi alapul a Creative Assembly, kvázi eldob mindent, ami nem tartozik hozzá. Ezt meg is értem, ember legyen a talpán, aki megmondja nekik, mi a kánon része és mi nem, mit vegyenek figyelembe és mit ne. Az első Alien film nagypapatempójú szörnyéhez képest, aminek 5 perc kellett, hogy kimásszon a búvóhelyéről a mentőkabinban, ez egy kifejezetten jómozgású atléta idegen.
A másik meg, hogy az első Aliens vs. Predator képregények után minden jöttmentnek jogot adtak arra, hogy írjon pár Alien vagy AvP történetet, onnantól származnak ezek a "radarszemű, mindent látó, mindent halló, tb-számot leolvasó" idegenek, szóval fenntartásokkal kezelném ezeket az infókat, bármennyire is hivatalos a forrás hozzájuk.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#26) batai15 válasza Silenzio (#24) üzenetére


batai15
félisten

Jogos nálad a pont !

(#27) khron78


khron78
őstag

Az Alien így kicsit azért életszerűbb, mintha a hajó másik végéből tudná/kiszagolná hol vannak az emberek. Aztán, gondolom nem is folyamatosan arra koncentrál, hogy éppen kire kell vadászni.

(#28) atike válasza Silenzio (#24) üzenetére


atike
nagyúr

Egyetértek. Nem használtam a "gagyi" szót... Nekem valahogy úgy lett volna szerencsés, ha mondjuk kinéz balról, ott figyel az alien, visszabújik, kinéz jobbról, ott figyel az alien, visszabújik, ismét kinéz balról - sehol senki... és valahonnan a semmiből ott terem, ráugrik, kinyírja, ilyesmi... :D

(#29) pmheros válasza atike (#9) üzenetére


pmheros
senior tag

"De alienek elől bujkálni és kukucskálni...? :U Finoman szólva sem hiteles."

A Bolygó neve Halálból
A.Ripley: -Ez a kislány tovább életben maradt mindenféle fegyver és kiképzés nélkül.
A mondat Rebecca Newt Jorden -ről szól, aki látta meghalni a családját (is), de ő maga bujkálva túlélt mindent (addig).

[ Szerkesztve ]

nem vagyok tökéletes

(#30) Buster17


Buster17
addikt

Nekem tetszik, nem sülhet el rosszul.

(#31) Bad Pritt válasza Buster17 (#30) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Amilyen hányattatott sorsa van az Alien franchise-nak minden médiában filmektől kezdve játékokon át könyvekig és képregényekig, én ezt már nem merem kijelenteni ilyen határozottan sajna. :(

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#32) Buster17 válasza Bad Pritt (#31) üzenetére


Buster17
addikt

hát én az előzőekre még sose mondtam ilyen. biztos nem véletlen :))

(#33) Csabulator


Csabulator
tag

Eszméletlen durva! Sajnos az idegeim nem bírják az ilyen feszültséget, így lehet kihagyom a játékot. Ennek ellenére nagyon is tetszett. :)

"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"

(#34) Bazzzs


Bazzzs
senior tag

Az AvP2 óta nem játszottam alienes játékkal, egy se hozta a videók és a tesztek alapján azt a szintet. Most úgy látom, van rá esély, hogy megtörjön a jég :Y

Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596

(#35) xtremez


xtremez
aktív tag

Remélem nagyon parás lesz! :DD

Milyen motor fut alatta ? :F

(#36) cyberkind válasza xtremez (#35) üzenetére


cyberkind
félisten

Ilyen: In-house engine

Paranormal Cocktivity

(#37) xtremez válasza cyberkind (#36) üzenetére


xtremez
aktív tag

Nagyszerű :R

(#38) Silenzio válasza Bad Pritt (#25) üzenetére


Silenzio
addikt

Bonyolult kérdés, annyi szent. Az biztos, hogy az első filmben azért volt olyan lassú az idegen, mert az a suspense-re épített, körmöt rágva ki kellett várni, mikor ugrik, mikor támad. A második film már csak a sztori első felében alkalmazta ezt, kb. addig, míg fel nem tűnt az első csótányfajzat.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#39) bigyo108


bigyo108
aktív tag

Abszolút korrektnek tűnik, ha lehet hinni a videónak .
Annak idején a Condemned elég kevés emberhez jutott el, valószínűleg a marketing miatt .
A rengeteg újítás gyakorlatilag felrázta a játékost , még az is meglepődik, akihez manapság jut el a játék .

Most a marketinget az ALIEN elviszi a hátán .... csak el ne ba***ák....akkor nagyon nagy lesz .

A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)

(#40) Archer


Archer
őstag

Tetszik is meg nem is. A kivitelezés szerintem nagyon is rendben van viszont én nem szeretnék bújócskázni egész játék alatt egy aliennel. Adjanak egy Pulse Rifle-t három tárral, azzal el leszek a fél játék alatt csak legyen lehetőség visszavágni a dögöknek. Meg lehet ezt jól is csinálni, ahogy anno 99-ben az AVP 1-nek is sikerült, azt ha kipótolnák a mai követelményekkel, a rajongók számára biztos siker lenne.
Ettől függetlenül szorítok a játéknak, sokan szeretik ezt a stílust, igazán ráférne már a sorozatra a siker, meg, hogy ne állandóan fércmunkákat adjanak ki.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#41) bigyo108 válasza Archer (#40) üzenetére


bigyo108
aktív tag

Survival módban majd kiélheted magad ..... :)

A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)

(#42) Synthwave


Synthwave
HÁZIGAZDA

8 éves korom óta (20 éve) vagyok Alien (Giger)-fan. Megvolt az összes film pártucatszor, rengeteg képregény, néhány regény, ill. pár játék is - amikből a legutolsó jó '99-ben jött ki; az első AvP. A mai napig osztós, főleg multiplayer-ben, mindenféle folytatásai még csak a közelébe sem érnek.

Ez viszont egy másfajta megközelítés, pulse rifle helyett van szemeteskuka, amibe a kiomló belsőségeid kényelmesen aláhullhatnak vala.

Érdekesnek tűnik, remélem hozza majd azt az IGAZI (kultuszteremtő) sci-fi-horror atmoszférát, ami az első két filmet jellemezte, a környezet pedig nem lesz teljesen statikus és nem fogják elszúrni bagatell gyökérségekkel vagy idióta bug-okkal (vagy mindenféle szájbarágós help-pel meg 6 órás játékidővel az intro-tól a credits-ig...). Esetleg feltűnhetne néha valami fegyverként is használható tárgy.

Ha ez ígyen leszesz, bizton mondom néktek leend, megvétetik, majd Bravia-engine által térbekarcolt 300-as pulzussal kaksimogyoróhullajtás lágy nesze töri meg nyitott ablakom alatt az éjszaka csöndjét. :DDD

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.