Ha kész leszel a többi játékkal, valószínűleg arra a következtetésre fogunk jutni, hogy alacsonyabb felbontáshoz már kevés az i3-2100, de Full HD környékére tökéletesen elég.
A GTA IV egy hulladék az optimalizációt tekintve, felbontástól függetlenül azonos értékeket produkál nálam is.
Amire még kíváncsi lennék, hogy pl a GTA IV alatt, BC2 alatt hány %-ra terhelődnek az egyes processzor szálak? Feladatkezelővel tudod monitorozni, dobhatnál printscreen-t játék közbeni állapotról, hozzá egy GPU-z-s printscreen-t is, hogy a GPU hány %-on jár. Ez azért jó, mert így megtekinthető, melyik alkatrész limitál. Az ideális az, hogy a GPU 100% körüli terhelésen megy, miközben a processzor nem éri el a 100%-ot. A GTA esetében mondjuk biztos CPU limit van, i7-870-el is az van Full HD-ben GTX 460-al..
Mondjuk az eddig eredményekből kiindulva nincs CPU limited, ami király!
Én is i3-2100-at fogok venni egy fapados MSI H61M-E33-as alaplappal. Egyébként Windows alatt hogy érzed, megfelelően gyors? Sok böngésző ablak + Vörd + mappák + zenehallgatás közben is? Mondjuk biztos.
Ja és köszönjük szépen!
A GTA valószínűleg nincs felpeccselve teljesen, az aniso-nak a Graphics között kéne lennie. Ha nem engedi a látótávot feljebb húzni, az azt jelenti, hogy elfogyott a videomemória. Nálam engedte.
[ Szerkesztve ]