Azok a modellek egy az egybe johetnek, vagy szukseg van atalakitasra az eltero Kinai/Azsiai es Europai szabvanyok, szigorubb torestesztek miatt?
k-adi:
Szerintem a Nio fele BaaS lehet a jovoje az elektromos autoknak, csak most sok autogyar meg a sajat utjat jarja.
A nagy motorkerekpar gyartok egy resze Azsiaban mar a kozos szabvanyos akkupack hive, de a Szingapuri Gogoro vagy a vele valamilyen kapcsolatban allo Europai TIER BaaS megoldasa is tetszik. Jo lenne teljes kompatibilitas
Erdekes lesz majd az e-robogok es Twizy/AMI fele negykereku jarmuvek harca is, illetve hogy az utobbiak le tudnak-e nyulni piacot a miniautoktol. A valodi e-autok piacan szerintem a Tesla "Model 2" erkezeseig nem lesz arharc.
Izgalmas jovo elott alunk, atalakulhat komolyan a kozlekedes, de nem biztos hogy a klasszikus szemelyauto kategoria kerul ki gyoztesen. A lightos elektromos biciklik, robogok, quadro/triciklik elott fenyes jovo all a helyi kozlekedesben.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.