Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) parandroid válasza Somatom (#42) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ezért azok a cégek kezdik a felhasználást, akiknek naponta fix útvonaluk van a gyár, és a logisztikai hub (vagy a logisztikai hub, és az üzlet) között. Hozzánk napi 2-3 kamion érkezik a központi raktárból, ezek semmi mást nem csinálnak, mint a két helyszín között ingáznak. És mi egy viszonylag kis áruház vagyunk. Ha ezt a 2-3 fuvart ki lehet váltani elektromossal, annak már van értelme. Amúgy pont Frankfurttól (a reptértől) délre, az A5-ön van a tesztpályája a 'troli' kamionoknak, kiépített felsővezetékkel, amin az áramszedős cuccok mennek. Nyilván perverz dolog, meg nem mindenhol kivitelezhető, de annyit megért nekik, hogy eljátszanak vele. Ha csak a logisztikai központok, meg a reptér között már megoldható, miért ne? Tudom, csinálhatnák elektromos vonattal is, de egy vágányt kiépíteni minden egyes raktárig, vs egy felső vezetéket, amíg el tud jutni egy hibrid vontató, az is más költség.

Shadowbull: Ahol fel van rá készítve a rendszer, hogy a műszak végén néhány tucat elektromos targoncát rá kell dugni a hálózatra, ott ezt is megoldják.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.