Battlefield 3 Alborz Mountains jutott a képről eszembe.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
Battlefield 3 Alborz Mountains jutott a képről eszembe.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
Izgalmas időszak.Régóta nem volt olyan dolog amiért elgondolkodtam volna a gépem fejlesztésén. Emellett meg amit tudni lehet az új windowsról az csak jó.-
[ Szerkesztve ]
"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
És tényleg Csomót szívtam azon a mapon, mert armored kill ban volt valami assisment. De természetesen meglett
Lassan jönnek az infók, de jó lenne valami mozgóképet is látni a DX12 ről.
[ Szerkesztve ]
[Unreal Engine 4: Landscape Mountains video]
jól néz ki
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
Szvsz elég sivár.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Lesz majd mit fejleszteni 1-2 éven belül
Win10 Dx12 DDR4 stb...
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
A "fényes" hegyeket leszámítva nem vagyok tőle elájulva...
https://ingatlan.com/33821564
Mert nyilván nem rontja le a YouTube egy kupac szar szintjére a minőséget.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
ez egy nagyon rossz demó, gyakorlatilag hullámos textúrák felett repülget alig van 3d ojjektum
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Nyilván lerontja, de nem ennyire. Maga az anyag egy kupac...
https://ingatlan.com/33821564
Mantle meg a DX12 nem üti ki egy mást. Meglesznek azok szépen egymás mellett.Egy idővel biztos csökkenni fog a mantle jelentősége, de egy darabig biztos még velünk lesz.
AMD az innováció terén mindig nagyot alkot,de nem ő profitál belőle.X64,DualCore,APU,Mantle.
Amúgy már várom a DX12 alatt futó Xbox One -ról átportolt játékokat.Ha lesz ilyen.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
A Mantle mellé úgyis kell csinálni DX vagy OpenGL kódot.
A DX12-vel ezt pont ki lehet pipálni a lehető legkevesebb munkával.
"AMD az innováció terén mindig nagyot alkot,de nem ő profitál belőle.X64,DualCore,APU,Mantle."
Ezzel egy ideig egyet is értenék, csak pont szerintem a Mantle kivétel erről a listáról... egyrészt jóval nagyobb érdeklődést tanúsítottak iránta a fejlesztők mint ahogy a legvadabb álmaikban képzelték, másrészt, mégha a dx12 ki is üti végül, akkor is hatalmas előnyöket adott az AMD-nek, eleve ha már csak a kiépült kapcsolatokat nézzük a fejlesztők fel (amit azért nem fognak ők egyik pillanatról a másikra elfelejteni, főleg, hogy az ms sokáig le se ejtette őket ezen a téren), na meg ne felejtsük el, hogy a dx12 is a Mantle-ből építkezik (bár ugye ebből közvetlenül nem lát pénzt az AMD)... szóval én azt mondanám, hogy ez az első eset, hogy az AMD egy újítása hamar révbe is ért és hasznot is hozott/hoz nekik.
Gyér nagyon a The Cave techdemo 128 ezerszer szebb
Next PC Upgrade: 2022
arról van már valami, hogy milyen windoze-verziók fogják megkapni a dx12-t? a 10 biztos, de a 7 és a 8/8.1?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Na akkor már csak DX12 VGA kell Bár tuti nem hozz látványban sokkal többet a 11-hez képest.
[ Szerkesztve ]
Én nem értek hozzá de a DX emelés sosem a grafikai szint emeléséről szólt. Lást pl a Vanishing of Ethan Carter game-et ami most jelent még és dx9-es és egész tetszetős grafikailag.
Next PC Upgrade: 2022
Ha van DX11-es kártyád, akkor már van DX12 kártyád is.
Amúgy valóban nem a grafikai szint emelésről szólt sosem, hanem teljesen új alapokra helyezik az API-t.
Aminek persze lehet olyan hozadéka, hogy a felszabaduló erőforrásokat jobb grafikai eredmény elérésére fordítják majd.
Kíváncsi leszek én is, hogy milyen oprendszerek kapják majd meg. Szerintem 7 már nem, de a 8/8.1 meg fogja kapni.
hát miről? megszüntetünk egy bottlenecket, és a felszabaduló erőforrásokat jól nem használjuk majd semmire?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Mert effektíve nem volt a DX11 óta fejlődés. Win8 és ezzel a DX11.1 kukázása nagyon nem jött jól AMD-nek, mert mire a GCN előnye megmutatkozhatna, addigra a lassan cammogó nVidia is eléri a Tier 3-as DX12 szintet.. 2016-ig.
BiP: Szvsz ha a Win8 meg is kapja a DX12-t, akkor is csak a 8.1 mint "utolsó Service Pack".
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Igen vannak régi játékok amik most is szépek.
(#19) BiP Van olyan karim ,de ez most azt jelenti hogy később nem is lesz DX12-val címkézett vga
Ezt én is el tudom képzelni, hogy Win8-ra nem lesz hivatalosan, 8.1-et fog követelni. Ezzel tovább ösztönzik az embereket, hogy upgrade-eljenek 8.1-re.
Tényleg, volt arról pletyka, hogy a Store-ból átteszik a 8.1 update-et WindowsUpdate-re. Erről van valami infó?
(#22) kpal: ??
Szerintem egy ekkora marketingfogást nem fognak kihagyni, csak még nincs DX12, ezért _most_ még nem tudnak így cimkézni.
De ha kijön, hidd el, fognak.
Mindössze annyi a lényeg, hogy a mostani DX11 kártyák is fogják támogatni a DX12-t. (Tier1 szinten)
Csodalkozom, hogy az Intel a Haswell (Gen 7.5) eseteben demozza ezt, hiszen ok csak ket generaciot tamogatnak. Az aktualisat es az eggyel korabbit. Egy ev mulva mar Skylake is lesz (Gen 9), Broadwell pedig par honap mulva jon (Gen 8), szoval szamomra meglepo, hogy a most aktualis generaciohoz DX12 tamogatast csinalnak majd.
2016. januarjatol a Windows 8 nem tamogatott OS, addig van ido frissiteni 8.1-re. Gyakorlatilag tuti, hogy uj funkciok mar nem jonnek ra.
Ennél a kártyánál már be is írták a tulajdonságok közé a DX12-t.
SAPPHIRE R9 285 2GB GDDR5 ITX COMPACT Edition (UEFI)
Annyi támogatás is jó .
Eddig úgy néz ki minden GCN gpu támogatja.
A cikk címe helyesen: "A Microsoft minden fejlesztőnek elérhetővé tette a DirectX 12-t, akit arra érdemesnek gondol." Ez jelenleg csakis néhány játékstúdióra korlátozódik. Ismét pontos cikk született.
Az MS mondta, hogy a Windows Insider tagoknak az alábbi oldalon való jelentkezés után ([link]) elérhetővé teszik a DX12-t. Tehát jelentkezni kell és idővel meglesz a hozzáférés. Ha előnybe akarsz kerülni a hozzáférés szempontjából, akkor jelezd az UE4 licencedet és a GitHub nevedet. Ennyi infót kaptam.
Azt nem tudom, hogy ezután szelektálnak-e. A levél nem írja, hogy ezt tennék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Azért kíváncsi leszek mikor lépik meg azt, hogy egy játék teljes mértékben alkalmazza is majd.
A Mantle mellett a mostani támogatás kb. harmada marad meg. Tehát a 80 stúdió közül úgy 20-30. Nagyon egyszerű egyébként ez a helyzet. Ma a Mantle az egyetlen elérhető low-level API, ami lényegében kész. Tehát ezen a legcélszerűbb tanulni, mert mentes az alfa állapotú szoftverek betegségeitől. A legtöbb stúdió nem is titkolja, hogy a DX12-re akarnak vele felkészülni.
Egy fejlesztői réteg viszont megmarad mellette, mert a Mantle előnye, hogy az AMD kezében van. Kérnek valamit, az AMD kifejleszti, beépítik és használhatják, mindezt fél-egy év alatt. A DirectX fejlesztése nem ilyen egyszerű, így ott egy extrém kérés beépítése fél évtizedet is igénybe vehet. De persze ez csak a top stúdióknak kritikus. A kisebb vagy független fejlesztők bőven ellesznek azzal, amit a DX12-ben kapnak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
nem, nem lehet, ugyanis a 12 nem kompatibilis a 11-el...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
DX12 ugyanmár annak már most leáldozott
Valóság engine 2015-ben 2 játékkal!
Bár ahogy nézem róla a videókat max ilyen Dear Esther féle semmi nem történik játékok lesznek.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
és ezt hogy miért? a szabvány dx12 kódot így-is úgyis meg kell írni. exkluzív mantle kódot emiatt olyanra érdemes, amit nem tudnak se szabvány dx12-vel, se driverrel lekezelni. utóbbi tekintetében az amd hagyományosabban nyíltabban áll a kérdéshez, mint az nvidia, emiatt várhatóan többet is ki tudnak belőle hozni a fejlesztők. a kérdés, hogy ennyire megérné plusz pénzt félretenni arra, hogy az amdre várhatóan amúgy is jobban passzoló kódot további exkluzívokkal vértezzék fel? felvállalna ilyet egy stúdió/kiadó, hogy ennyire kedvezzen az egyik oldalnak?
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Nem minden stúdió fogja felvállalni. Ezt senki sem titkolja. Sokan megmondták, hogy a Mantle-t csak a DX12 miatt kérik, mert a motorjukat még azelőtt át akarják írni, mielőtt az MS elérhetővé teszi a DX12-t. Teljesen elfogadható indok.
Ugyanakkor van olyan stúdió, amely akkor is a Mantle-t akarja célozni, amikor a DX12 itt lesz. Ilyen például a Frostbite Team (benne az EA stúdióival), a Firaxis, az Oxide, a Stardock stúdiók, a Nixxes (Square Enix stúdiók), a Rebellion, stb.
A miértre a válasz valószínűleg az előny, amit ezzel nyernek. Az említett stúdiók kérhetnek az AMD-től bármit és megkapják, így az arra épített effekt más, DX12-es játékban biztos nem lesz benne. Ez az MS-t is folyamatosan arra kényszeríti, hogy a DX-eket mindig felhúzza a Mantle szintjére.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Lattam a par evvel korabbi kopar sziget demot, de amit most mutatnak az
Atyaisten, ha ebbol valami tenyleg kijon, akkor a "hagyomanyos" 3D-nek vege.
[ Szerkesztve ]
OK
Ööö... Annyitól mint ami a videón van?
A lod nagyon sokat tud segíteni.
Nem!
"Amúgy már várom a DX12 alatt futó Xbox One -ról átportolt játékokat.Ha lesz ilyen."
Engem meg az érdekel, hogy a Windows 10 bejelentésnél az az Xbox One gép W10 desktoppal kép az mi volt.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
A vista és a win7 starter biztos hogy nem fog kapni dx12
Anyadeszka & kulcsdeszka szimuláló MásFélKegyElmű ZKHT.﷼
(#41) KIRA\/NOVA válasza Komplikato (#39) üzenetére
Xbone-ról nincs mit átportolni mivel az is Windows alapokon nyugszik viszont a ps4 az már az a kategória ahol portolni kell mert ott Linux az alrendszer.
Anyadeszka & kulcsdeszka szimuláló MásFélKegyElmű ZKHT.﷼
A videó nagyon szegényesre sikeredett ezt a tudást egy dx9c is lazán reprezentálja megfelelő hardveren.
Anyadeszka & kulcsdeszka szimuláló MásFélKegyElmű ZKHT.﷼
Hír A Microsoft minden fejlesztőnek elérhetővé tette a DirectX 12-t