Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
És akkor erre hivatkozva nem kellene lecsökkenteni pl az orvosok számát is? Csináljunk egy call centert ahol kikérdeznek és megmondják mit csinálj
Az élet, közrend és értékvédelem terén a kevés emberre nem az a megoldás, hogy centralizálsz, hanem bért fejlesztesz és munkahelyet teremtesz - ha kell akkor tanulmányi szerződéssel. Szerintem.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
dabadab
titán
"24 órás callcentert, ha normálisan akarod csinálni, munkahelyenként 5 emberrel lehet elvinni. tehát ha az országban minden megyébe + Pestre akarsz mentős callcentert, az több, mint 100 ember."
Azt már sikerült megérteni, hogy a jelenlegi mentős callcenterek megmaradnak és pont ugyanazt fogják csinálni, mint eddig?
DRM is theft
-
Rive
veterán
24 órás callcentert, ha normálisan akarod csinálni, munkahelyenként 5 emberrel lehet elvinni. tehát ha az országban minden megyébe + Pestre akarsz mentős callcentert, az több, mint 100 ember. egy összevont callcenter kevesebb emberrel is kijön. azt pedig, hogy releváns dolgokat kérdezzen és gyorsan, megfelelő képzéssel kell elérni.
Tipikus managgee téveszme. Mivel az egészet a spórolás vágya szüli, lényegében borítékolni lehet, hogy ebből a 'megfelelő képzés' ugyanúgy hiányozni fog, mint a ténylegesen hozzáértők által kiépített háttér (beleértve folyamatok). Ennek megfelelően a gyakorlatban ebből szinte mindig olyasmi keletkezik, mint ami itt a topikban már #16 alatt részletezve lett.
A gyakorlat ellenére persze - a dolog téveszme jellegének tökéletesen megfelelően - szinte lehetetlen az érintett managgee lelkületű fertőzötteket bármiről is meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest