Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
félisten

Messziről, hunyorítva, ebben a színben egész camaro kinézete van.

(#2) Ezekiell válasza D1Rect (#1) üzenetére


Ezekiell
veterán

Fordítva ezt bezzeg senki nem fogja mondani... :D

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#3) LurkerSheik


LurkerSheik
senior tag

Meg egy kis golf8 pl hatulrol.
Egyebkent pofas.

Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

(#4) sfefe válasza LurkerSheik (#3) üzenetére


sfefe
őstag

Ja elölről király de hátulról tiszta Volkswagen..
Belül meg Peugeot kapcsolók, bár már Francia.. :)

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#5) bigrock válasza Ezekiell (#2) üzenetére


bigrock
addikt

.nav etezénik oramac zsége nebnízs a nebbe ,avtíroynuh ,lőrizsseM :D

(#6) Ezekiell válasza bigrock (#5) üzenetére


Ezekiell
veterán

:W :R :))

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#7) Frozen


Frozen
őstag

23 ban kiadni egy olyan autot ami 48km tud elektromosan kész vicc. Legalább 200km hatótáv tisztan elektromosan + egy 1,5 -1,6 dizel vagy benzi melle hosszabb utra. Így megálná a helyét a piacon na de 48km..
Az insignia B. Ver:1 volt az utlsó eredeti opel gm alkatrészekkel szerelve.
( a facelift v2 már peugeot belenyúlással van rancfelvarva nem is olyan minöseg több forumon olvasom hullanak szét 100e alatt..
Az astra és a corsa meg már egy ideje peugeot alapra megy. Emlékszem milyen jó kis kocsi volt a corsa meg keveset evet jól nézet ki stb ez a peugeo altal csinalt takolmany nagyon gaz mikor beultem az uj corsaba full kenyelmetlen volt az egezs mint egy polskiban ulnek kb ( csak megneztem mit hozott a valtas nekem nem jon be)
Szerencsere a v1 insigniaból bevettem es semmi gondom vele azóta sem. Ezutan meg nezek valami masik markat mert sajnos ez a marka mar nem az a marka amit omadok es ismerek tobb mint 10 eve.

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#8) SkiDev


SkiDev
senior tag

Tetszetős külsőre nagyon, főleg az eleje. Én akárhogy nézem a hátulját, valamiért az Alfa ugrik be. :D

#5 bigrock: :DDD

Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256

(#9) Somatom válasza bigrock (#5) üzenetére


Somatom
veterán

Hülyeeee. :C

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#10) djszido válasza bigrock (#5) üzenetére


djszido
tag

˙uɐʌ ǝʇǝzéuᴉʞ oɹɐɯɐɔ zséƃǝ uǝquízs ɐ uǝqqǝ 'ɐʌʇíɹoʎunɥ 'lőɹᴉzssǝW

(#11) Robitrix válasza Frozen (#7) üzenetére


Robitrix
senior tag

Ezek hibridek kifejezetten a városi autózásra van az elektromos részük nem a hatótávra. Viszont nagy előnyük, hogy mikor jár a robbanó motor tölti az aksit. illetve van amit lehet kivülről konnektorról tölteni van ami csak fékezéskor tárol vissza energiát. A kb. 58 km azért az átlagos napi autozáshoz elég a városban. persze akkor sincsen gond ha ki kell menni a várostól 150 km-re akkor megy a robbanó motorral és közben tölti az aksit is. Aztán mikor leér a célterületre mondjuk egy másik városba ott megint megy elektromosan. Ezeknél a hibrideknél nem az 500 km a cél elektromosan.

(#12) Robitrix válasza SkiDev (#8) üzenetére


Robitrix
senior tag

Szerintem a legtöbb autóról beugorhat bármelyik másik. Meglehetősen egy kaptafára készülnek. kezdenek az autók olyanok lenni, mint a telefonok. gyakorlatban a kialakult a jelen funkciókhoz optimális forma. Ezért 20 telefonból 19 egyforma. Az autók is jó ideje egységesülnek. Az nem igazán eltérés, hogy hol megy a diszléc, milyen a kilincs vagy lámpa formája vagy hol milyen szögben domborodik a karosszéria vagy milyen a hütőrács. Apró részlet dessign eltérések. Már igen régen nem tudnak forradalmian változtatni az általános autó külsején, mert beállt a forma a funkcióhoz. ettől persze néha terveznek egy izgalmas jövőbe mutató sportkocsit. Ami persze nem biztos, hogy praktikus a napi használatban. De a szériaautók, amiket sokszázmillió számban gyártanak évente a futószalagok meglehetősen egy kaptafára készülnek. Gyakorlatilag más az embléma a hütőrácson... na és......

(#13) viewdetails válasza Robitrix (#11) üzenetére


viewdetails
addikt

+1

Illetve azt már az új hibrid Golf is tudja, hogy GPS alapján lakott területre érve be majd ki kapcsolja az elektromos hajtást, gondolom ez itt is hasonlóan lesz.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#14) Frozen válasza Robitrix (#11) üzenetére


Frozen
őstag

58 km max budapestre elég vagy egy kis falu méretű városba, vannak nagyvárosok ahol ez az 28 km édes kevés (mert a másik 28 km kell a vissza utra)

A 200km pont elég lenne arra ,hogy az emberek munkába illetve rövidebb utazásoknál elektromosan használják az autót.
Jelnleg a diselnek és a benzinesnek is a hideg rövid távú közlekedés a gyilkosa és itt nem tudják teljesíteni a környezeti normákat.. Ilyen 58km abszólut nem szabadna kocsit kaiadni vagy gyártani föleg nem 2023 ban....

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#15) #53246592 válasza Frozen (#14) üzenetére


#53246592
törölt tag

Az 58km-es plugin hibrid már most az elejétől rendelhető lesz, nem 2023-ban jön. Azért meglehetősen sok embernek - kinek bőven, kinek éppenhogy - elég lenne az "átlagos" napi autózáshoz 58km. Akinek meg nem annak van még bőven választási lehetősége a piacon, nem kell ezt venni.
Nekem inkább az a bajom, hogy csak azért megvenni és cipelni a benzines hajtáslánchoz szükséges részeket, mert néha kellhet, az nem kicsit fölösleges pénzkidobásnak meg környzeti ártalomnak látszik. A hidegen nem optimálisan működő motor is baj, amit biztosan lehet valamennyire orvosolni, csak megéri-e.

[ Szerkesztve ]

(#16) AxBattler


AxBattler
félisten

Tetszik a modell, kíváncsi leszek a kombira... meg jöhetne egy shooting brake-jellegű sportos változat is, de a motoroknál két dolog furcsa:
- sima benzinesnél az 1.2 turbó kicsit haloványnak tűnik ekkora kasztnira, bár a Civic is elvan 1 literessel;
- hibridből miért csak plug-in változat jön, sima feltöltődős miért nem? Micsinájjak', ha nincs, vagy foglalt a közelben a töltő?

Mondjuk az Ampera sem volt rossz az Opel-től, szóval biztos meg tudják oldani...

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#17) Frozen válasza #53246592 (#15) üzenetére


Frozen
őstag

Az a baj ez az 58 km papírforma... ez kb a valóságban kb jó 45-50km -re,, ha rendesen padlózgatod és nem az agyon butitott gyorsítással közlekedsz kb 10-13km távolságra még egy bp városban is nagyon kevés. Ez mellett érdemes megemlíteni azt is ,hogy az akku kopik így lehet 1-2 év múlva már ennyi sem fog tudni. Én nem adnék érte pénzt ilyen állapotban.

pont a hibrideket és a plugin kategoriákat kellene úgy csinálni hogy legyen 150-200km hatótáv és legyen mellé egy motor ami mondjuk autópályán visszatölt és hajt is közbben.

Van választható kategoria érdekes én eddig még sehol nem találtam normális autot. Egy családi kombi elektromosban nincs, csak a babakocsi karosszériás autók.Aminél nagyobb egy picit a váz az is nagyon kevés km tud megtenni nem tudok egy töltéssel lemenni egy Budapest-München távot ugy hogy a gyors 1-2 percces stopon kívül ne kelljen kávézni vagy enni.
Plugin /hybrid hát valahogy ebben a kategoriában sem láttam kiemelkedő teljesítményt ez a 20-50km hatótáv kész vicc kategoria , ezen felül még a belerakott motor is gyenge aztán csak nyekeg az autopályán egy komolyabb emelkedőn na meg a németeknél a 180 nál ha jól tudom le is korlátoznak ,mert nincs benne kraft.
Szóval ha te tudsz valami jót ami megfelelne nekem akkor mond már el légyszíves mert én nem látom azt a nagy választékot amit írsz.

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#18) SkiDev válasza Robitrix (#12) üzenetére


SkiDev
senior tag

Lehet, hogy sokan nem értenének egyet, de nekem alig van olyan új autó, ami nem tetszene külsőleg. :D Azért a telefonok sokkal egyhangúbbak, mint a kocsik, mert kis felületen sokat nem tudnak variálni. Az Ioniq 5 sem unalmas például. :)

[ Szerkesztve ]

Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256

(#19) Ezekiell válasza Frozen (#17) üzenetére


Ezekiell
veterán

nem tudok egy töltéssel lemenni egy Budapest-München távot ugy hogy a gyors 1-2 percces stopon kívül ne kelljen kávézni vagy enni.

1: milyen sűrűs teszel ilyen távot meg?
2: egészségedre, ha így szeretsz vezetni, kár h bőven nem normális (normális mint átlag), nem is neked fognak autót gyártani

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#20) Frozen válasza Ezekiell (#19) üzenetére


Frozen
őstag

minden hétvége (most korona alatt nem ,de ugye ez nincs mindig ! ),van amikor nyáron nyaralni spanyolba megyek vagy olaszokhoz le délre. több ezer km mit kellene csinálnom? 300-400km megállni tölteni? :W

Miért szted az a normális ,hogy 5 órás úton megállsz kávézni meg étermezni enni? Szerintem ez a nem normális.... van aki nem kávézik és nem mindenki akar mondjuk egy reggeli után ha elindul 2 óra múlva megállni enni.... föleg nem ott ücsörögni az autóban és várni mikor töltödik már fel (föleg ha ahova mész ételel várnak...). Mert egy autópálya parkolóban nagyon mást nem fogsz tudni csinálni+ az idődet viszi el és még büdös is van.Ha beülsz enni ugyan ugy ülsz mint a kocsiba ha megállsz 5 percre akkor az idő alatt sem tölt annyit a kocsi...

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#21) Noukoum válasza Frozen (#20) üzenetére


Noukoum
veterán

Hány km-t vezettél covid előtt egy évben?

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#22) Frozen válasza Noukoum (#21) üzenetére


Frozen
őstag

hu hallod nem számolom de olyan 200-250e körül. (mivel ez a munkám is :D )

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#23) #53246592 válasza Frozen (#17) üzenetére


#53246592
törölt tag

Ezen igényekre nem tudok jót. Vagyis igen: jelenleg a jó öreg robbanómotoros technológia való neked, ott válogass. Még jónéhány évig.

Az autópályán visszatölteni az akkumulátort? Lehetnek érvek emellett, de ellenérv annál több.

(#24) 8th válasza Ezekiell (#19) üzenetére


8th
addikt

Szerintem sem normális ettől függetlenül rengetegen vagyunk akik nagyobb távokat megyünk és nem csak évente 1-2x. Nekünk még nagyon sokáig nem lesz opció az elektromos autó. Nem a hatótávval van a gond hanem a töltési idővel. Ha percek alatt fel lehetne tölteni senkit sem érdekelne, hogy kétszáz kilométerenként meg kell állni töltögetni. Viszont fél órákat vagy még többet pingvinezni a töltő mellett sokunknak egyszerűen nem fér bele.

(#25) Ezekiell válasza Frozen (#20) üzenetére


Ezekiell
veterán

Hát akkor te ne nézelődj elektromos autókat, ha 250k kilométert vezetsz egy évben, meg minden hétvégén Müchenbe jársz. Biciklit se nézel erre, ugyanúgy nem erre van kitalálva - hát az EV se.

Ez olyan, mintha elmennél techno rajongóként egy black metál koncertre, és elkezdenéd fikázni, hogy szar a zene. Hát ja pasztmek, nem is te vagy a célközönség :D

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#26) dabadab válasza AxBattler (#16) üzenetére


dabadab
titán

hibridből miért csak plug-in változat jön, sima feltöltődős miért nem? Micsinájjak', ha nincs, vagy foglalt a közelben a töltő?

Nem töltesz, ennyi és akkor pont ott vagy, mintha nem plugin lenne :)

DRM is theft

(#27) Noukoum válasza Frozen (#22) üzenetére


Noukoum
veterán

Akkor gondolom tudod hogy ez nagyon magas számnak számít a magyar autóvezetők között. A magyar átlag covid előtt 16000km volt per év. Tehát tudsz kalkulálni ebben éves szinten hány hasonló nagy utazás lehet. Nem sok. Aki nem vezet rendszeresen hosszútávokat annak kelleni fog 150-200km-enként a megálló. Reggelire meg nálunk az vált be hogy indulás előtt nincs, mert az életben nem indultunk el soha. Így az első nagy megállónál mindenki megreggelizik és addig tölt az autó. Jelzem, benzinesnél szoktunk rá és ott nem kellett tankolni. Mégis megálltunk.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#28) Ezekiell válasza dabadab (#26) üzenetére


Ezekiell
veterán

Úúúú, azok aztán a címeres barmok, akik nem töltik a PHEV-t "konnektorból"... Azoknak mégis minek az olyan? :W

[ Szerkesztve ]

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#29) #53246592 válasza Ezekiell (#28) üzenetére


#53246592
törölt tag

Mer' ződ. Mármint a rendszám.

(#30) Füleske válasza AxBattler (#16) üzenetére


Füleske
addikt

"hibridből miért csak plug-in változat jön, sima feltöltődős miért nem?"
Mert olyan motorokat ők (Stellantis) nem gyártanak.

(#31) Bathorypeter


Bathorypeter
tag

nekem csak a felni tetszik,ennek a kocsinak semmi egyénisége.Minden részlete felfedezhető egy másik márkában.Amúgy meg amióta "Francia" lett az Opel,azóta nem is izgat egyik se.

(#32) Somatom válasza Bathorypeter (#31) üzenetére


Somatom
veterán

Inkább azt a villanymantát kéne sorozatgyártani.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#33) Bathorypeter válasza Somatom (#32) üzenetére


Bathorypeter
tag

azt sajna nem fogják.Annak legalább van stilusa.

(#34) k-adi


k-adi
nagyúr

erre mondják azt, hogy alakul, alakul, de még nem az igazi... majd pár év múlva

(#35) GreenGoblin válasza Bathorypeter (#31) üzenetére


GreenGoblin
tag

Szerintem pont az ellentéte amit írsz. Végre egy opel ami stílusos és jól néz ki. De az ára tuti nem lesz baráti az borítékolható.

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#36) Bathorypeter válasza GreenGoblin (#35) üzenetére


Bathorypeter
tag

Stílusos?Ha ránézek oldalról hátulról semmi egyedit nem làtok benne.Felfedezhetőek más típusok benne.Semmi egyediség.Utálom az olasz autókat,de azoknak szokott stílusa lenni

(#37) Lewis4421 válasza Frozen (#14) üzenetére


Lewis4421
csendes tag

En egy 2012 C250 cdi bluefficiency Mercedesszel jarok munkaba (100ezres kozseg, UK) 8km oda , 8 vissza. A diesel koszoni szepen megvan varosban , es semmi baja, sot, szerintem arra lett tervezve ez a motor java reszt, hisz nemetben a Taxi E classok ugyan ezzel a motorral vannak szerelve. A kipufogobol semmilyen fekete vagy akarmilyen fust nem szokott latszani. viszont van 204 paci 500NM nyomatekkal, es varosban ha normalisan megyek akkor 6,5-7l fogyaszt. Tele tankkal(59l) palyan 150km/h-al el megy 1400km. Ilyen adatok utan nem udom ki az a hulye aki elektromos kocsit vesz, de oszinten. Es hagyjuk a kornyezet meg bla bla. Szoktam jarni londonban es nem erzem semmivel rosszabbnak a levegot mint pl a tengerparton. persze ha kozel allsz regi benzin es diesel kocsik hatuljahoz es epp rad pufolnek akkor erzed, de csak azert mert epp melleted van. Ez az en velemenyem...

Az élet epikuroszi értelmezése elutasítja a halhatatlanságot és misztikumot; van a lélek, de ugyanúgy mint a test, halandó. Nincs halál utáni élet, így nem kell félni a haláltól sem, mivel „a halál nem jelent semmit számunkra; ami felbomlik, érzékelése megszűnik, és amit nem érzünk, semmit nem jelen

(#38) Frozen válasza Lewis4421 (#37) üzenetére


Frozen
őstag

Ez rendben van de 8km alatt a motor és az olaj nem melegszik rendesen fel , és olyan lerakodások ,kopások keletkeznek ami nagyon sok. A taxi azért más mert nagyon ritka amikor 5-10 percet áll vagy kicsit többet a lényeg az üzemi hőfok nem fog lehűlni ennyi idő alatt.Télen meg járatják ,hogy ne fázzanak benne :D

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#39) 8th válasza Lewis4421 (#37) üzenetére


8th
addikt

C250 cdi bluefficiency Mercedesszel jarok munkaba 8km oda , 8 vissza. A diesel koszoni szepen megvan varosban , es semmi baja, sot, szerintem arra lett tervezve ez a motor java reszt, hisz nemetben a Taxi E classok ugyan ezzel a motorral vannak szerelve.

Biztosan meghálálja majd az a jó hatásfokú dízelmotor, hogy folyamatosan hideg motorral max. 70°C-ig melegedett olajjal nyekteted. Azt is nagyjából csak a leállítás pillanatára éri el addig végig hidegen fut.

"A kipufogobol semmilyen fekete vagy akarmilyen fust nem szokott latszani. + Es hagyjuk a kornyezet meg bla bla."

Rendben, az autód elégtelen kipufogógáz utánkezelését most nagyvonalúan hagyjuk.

(#40) Somatom válasza 8th (#39) üzenetére


Somatom
veterán

Pont az ilyen felhasználásnál látnám értelmét egy röfiből is tölthető hibridnek. Nekem is bőven elég lenne, ha csak 30-50Km -t tudna városban, de ne csak a benzin/dízel tudja tölteni, mert úgy semmi értelmét sem látom. Bónusz feature az lehetne, ha az elektromos kapacitást a hajtás helyett, a dízel előmelegítésére is felhasználhatnám.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#41) Frozen válasza Somatom (#40) üzenetére


Frozen
őstag

De srácok azt felejtitek el,hogy mi van ha valaki nem tudja otthon tölteni? Pl panelban él csak egy példa volt. Az így is kevés kilométerből még az is lejön hogy elmész a töltő állomásra... Ezen kívül az ilyen pici akkut rengetegszer fogod tölteni és ki fog készülni elég gyorsan. Na meg sürün is kell feldugni a töltöre kész vicc .

Somatom
ezzel egyet értek meg még megtoldhatnák egy 100-150km rel azt a hatótávot és egy egész jó kis kocsi lenne sokaknak. Komolyan hihetetlen hogy még sok hibrid vagy plugin 100km megtételére sem képes 2021ben aki ezeket legyártótta és kidobta piacra mindet kirugtam volna. ezeknek azautoknak eg yköztes megoldás lenne a jó , hogy héten jársz munkába hétvégén meg mondjuk amig vásárolsz ,vagy kirándulsz bedugod valahova tölteni ez igy lenne a legjobb. De ugy hogy naponta töltögetni kell vagy még el sem tudsz vele menni ahova akarsz az ugy szar.

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#42) Somatom válasza Frozen (#41) üzenetére


Somatom
veterán

Otthon (Bp) alig mozgok az autóval, nekem elég lenne egy 50 -es hatótáv. Főleg vásárlásokat intézek, ott meg szokott lenni töltő (már ha épp nem foglalt és működik). Sajnálom erre használni a dízelbatárt. Sztem ez nem egyedi használati mód (lásd fentebb, napi 2x8Km). Viszont, minden hónapban van egy gyors németországi túrám utasokkal, sok csomaggal, úgyhogy a teljesen villanyautó felejtős.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#43) Noukoum válasza Frozen (#41) üzenetére


Noukoum
veterán

Technológiai oka van annak hogy nem tudnak 100-150kmt. Ahhoz kéne autótól függően legalább 25-50 kWh bruttó akkumulátor. Utóbbi már egy normál tisztán elektromos mérete, értelem szerűen teljesen értelmetlen dolog belerakni egy hagyományos autóba ekkora telepet. Az akkumulátorban van puffer, nem fog a töltögetéstől tönkremenni hiszen nyilván egy nap max 1 töltésnyit megy vele elektromosan a tulaj. A gond max a degradáció hiszen az alapból pici hatótávból megérzi az ember ha 10 év múlva már kevesebbet tud elektromosan. És ezekben az autókban senki sem fog akkumulátort cserélni, csak többet fog menni a felhasználó füstösen akár a városban is.
A plugin-hybrid nem jó azoknak akik nem tudnak fix helyen tölteni, de igazából keresni kell azt az embert akinek igazán jó lenne. Co2 kvóta miatt mégis rengeteget gyártanak belőle sajnos. Az viszont biztos hogy nem a plugin technológia szar azért mert te nem tudod fix helyen tölteni. Max neked van jobb vagy számodra élhetőbb megoldás.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#44) Füleske válasza Noukoum (#43) üzenetére


Füleske
addikt

Milyen technológiai oka van? (Polestar1 (2017))
Szerintem inkább az az oka hogy annyiért, amennyibe kerülne, már nem sokan vennék meg. A CO2 kvóta eléréséhez viszonylag sok autót kell eladni, tehát ez az 50-60 km WLTP körüli érték az ideális jelenleg, ezt szerintem kiszámolhatták. Majd ha szigorúbb lesz a kvóta akkor hatalmas fejlesztésként megjelennek a 100 km körüliek. (0 gramm CO2, tehát papíron ugyanaz a kibocsátás, mint a tisztán elektromosoknak)

(#45) Frozen válasza Noukoum (#43) üzenetére


Frozen
őstag

szerintem semilyen texchnologiai háttere nincs egy picit nagyobb akkupack kell belle ennyi a történet ennek a helyet akár az alvázban is ki lehet épiteni egy gyártásnál és sem helyet semmi mást nem bukik vele az ember oké valamennyi többlet súly de azért annyival nem,hogy gáz legyen...

Somatom
ok te most ezt így nézed ,de könyörgök ne magunkra gondoljunk már csak meg ne a 10-20 ezres kis városokra vagy ép budapestre menj ki külföldre nézd meg pl madrid mekkora vagy berlin stb rengeteg nagyváros van és ha már csinálnak valamit annak legyen értelme. Persze tök jó annak aki ép a sarokra jár kenyérért de a többiek le vannak ejtve?
Nézd 2.0 diselem van sokat járok rengeteget megyek de pl van hogy csak a sarkokra vagy a közelbe megyek boltba ide az elektromos rész jól jönne. Pl 45 km járok sétálni meg ha ulyan a kedvem akkor csatangolni ez még rövid táv. Ha lenne elektromos kocsi mint a családi kombim mondjuk 150-200km tiszta elektromos hajtással és mellette lenne egy 2.0 vagy egy 1.6 disel motor azt mondom teljesen rendben van és azt venném meg.

De most 3 opcio van
- hagyományos belső égés
- tiszta elektromos valami röhelyes kilométerrel...
-hybrid /plugin valami vicc mennyiségű elekromos önerővel + mellé van egy harmat gyenge motor ami egy nagyobb emelkedőnél pl 100 al tud csak felmenni vagy annyival sem...

komolyan miért nem lehet egy rendes kompromiszumot kötni ,gyártani és eladni?

Segitek minden a pénzről szól és azért semmi köze akörnyezeti rizsához amit előadnak. Ezért kerül egy kevesebb alkatrészekből álló autó kb a régihez képest 3-4x árba...

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#46) Noukoum válasza Füleske (#44) üzenetére


Noukoum
veterán

Milyen technológiai oka van? Nézd már meg mennyibe kerül az az autó, mennyit adtak el belőle. 34 kWh!!! akkumulátorból tud össze hozni 80-100km hatótávot… Hiába 2017, ha nem lehetett kapni. Már akkor is életképtelen volt.
Szóval az az oka hogy a technológia miatt életképtelen. Mint amit én írtam. Hatalmas fejlesztésként beleraknak egy akkora akkumulátort mint a tisztán elektromos vetélytársakba, csak mert itt sokak nem tudják elfogadni hogy a belsőégésű motorok már nem az autókba valók. Nem, nem fognak. A pluginok pont arra jók hogy teljesítsék a co2 kvótát ezt jól írtad. Se többre, se kevesebbre.

Frozen: Ja egy picit nagyobb, picit nehezebb, picit drágább akkumulátor kell bele. Csak tudod a hatótáv nem egyenesen arányosan nő az akkumulátor kapacitásának növekedésével. Mert azzal nő a súly is, amivel nő a fogyasztás.

ennek a helyet akár az alvázban is ki lehet épiteni egy gyártásnál és sem helyet semmi mást nem bukik vele az ember oké valamennyi többlet súly de azért annyival nem,hogy gáz legyen...

Nem lesz gáz, csak rohadt nagy autókat kellene csinálni rohadt nagy akkumulátorokkal. Amik rohadt drágák lennének.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#47) Frozen válasza Noukoum (#46) üzenetére


Frozen
őstag

Nem lesz gáz, csak rohadt nagy autókat kellene csinálni rohadt nagy akkumulátorokkal. Amik rohadt drágák lennének.

hagyjuk ezt jó?
A tisztán elektromos kocsikba sincs olyan nagy akkupack nehogy már komolyan 150-200km hatótávhoz keljen több tonna plusz súly stb...

Elmondom neked simán több száz kilókat tudnak fargatni a kocsiból anyaghasználatból stb... Rossz szemszögből nézed meg az a baj amit fent írtam a pénzről szól minden és ez az autó is csak egy alsó rétegnek jó akik pl a sarki boltba járnak kenyérért vagy az 1 km lévő munkahelyére másra nem.
Tudod mit én nagyon szivesen adnék +5000-10e eurot azért hogy legyen tisztán elektromosan 200 km hatótávom.
Na ha a motor bene meg az elektronika nehogy azt mond hogy ennyi pénzből az a plusz akkupack nem jön ki persze hogy nem jön ki mert ők egyből a fél kocsi árát akarnák ahsznba bocsátani

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#48) Füleske válasza Noukoum (#46) üzenetére


Füleske
addikt

Te :"Nézd már meg mennyibe kerül az az autó, mennyit adtak el belőle."
Én:"Szerintem inkább az az oka hogy annyiért, amennyibe kerülne, már nem sokan vennék meg."
Szerintem nincs közöttünk ellentmondás, viszont ez nem technológiai ok. Nem azért életképtelen, mert nem tudják megcsinálni, hanem az ára miatt.

(#49) 8th válasza Noukoum (#46) üzenetére


8th
addikt

"csak mert itt sokak nem tudják elfogadni hogy a belsőégésű motorok már nem az autókba valók."

Hanem mibe? ;]

(#50) Somatom válasza 8th (#49) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem rossz kérdés. Inkább azt kéne kérdezni, hogy akkor mi való az autókba? Mert önmagában a villanyhajtás jelenleg még biztos nem.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.