Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Eri79


Eri79
újonc

Sziasztok! segítséget szeretnék kérni a Tabommal kapcsolatban.
2013. Augusztusában vettem, és kb egy hónapja már egyáltalán nem lehet feltölteni, a töltőkábele hibátlan,
és bármely más töltővel próbáltam nem jött össze.
Esetleg az akksi romolhatott el? Próbáltam a Prestigio szervizet hívni de nem veszik fel a telefont, írtam e-mailt és az a válasz jött, hívjam fel őket vagy töltsem ki a rengeteg oldalas dokumentumot, és fénymásoljak, és küldjem be mindennel együtt.... és arra gondoltam, először tanácsot kérnék...Tudtok javasolni vmit, mit tegyek? üdv.! Eri79

(#2) Gyb001 válasza Eri79 (#1) üzenetére


Gyb001
senior tag

Garanciális?
Ha igen akkor vidd oda ahol vetted.
Ha nem akkor próbáld meg levenni a hátlapot vedd ki az aksit. Majd rakd vissza.
Ha nem segít vidd el egy telefonos boltba,

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station

(#3) Eri79 válasza Gyb001 (#2) üzenetére


Eri79
újonc

Nagyon köszönöm a segítséget, próbálkozni fogok! :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.