Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) Tithian válasza hungeek (#148) üzenetére


Tithian
őstag

Vajon lesz negyedikben is ilyen kamu tantárgyunk (erkölcstan, etka...)?

</örök nyugalom> Mottó: "Te nem vagy én, ezért ..."

(#152) bbazsy


bbazsy
őstag

Pár gondolat:

Cathfaern( megnéztem h kell írni:) ): :C, nem ennyire szélsőségesen, de vanilyen :D

Az, h egy tanár hogy osztályoz, sztem teljesen változó. Ahogy én észrevettem, nem CSAK arra megy, h mennyit tudsz, bár nyilván ez a legnyomósabb érv. Akármennyire hülyének is van nézve egy tanár, általába észreveszi, h ki mit csal, de ha azt nem is, a hazudozást, kibúvó keresést mindenképp.. Akin látszik, h küzd a jegyéért, tanul, még ha xarabb is az átlaga, általában megkapja jobbat.

Rajz / Ének: Jó, OK, h kötelező, de komolyan gimi 2. -ba mér kell nyomatni :F
Akit érdekel a téma [ vannak páran ] felveszi, többiek meg huzzanak haza..
Tesi még OK, az tényleg jó, akit érdekel, azok csinálják, akiket nem, azok meg üljenek 1ik sarokba. Nálunk tesi óra ugy volt, h 6 óra, utána lyukas, 8. tesi. Teljes osztály talán 1. és utolsó órán volt ;] Sose volt semmi, bejött odaadta labdákat, és elhúzott, párszor, mikor voltak túlkapások [ srác 7. órába vigyorogva elmegy mellette, és köszön egy nagyot ] behozta naplót, kiosztott pár igazolatlant, de annyi.

Igazolás: Csak az nem tud szerezni, aki nem akar. Remegő kézzel kisollóval körbevágott igazolást is adtunk már be semmi következmény nélkül..

Pótvizsga: Ha 1 éven keresztül akkora állat voltál, h meghúztak, akkor huzza' ma' fel valami emberi ruhát, előny...

Hmm, ennyi :))

..

(#153) bbazsy válasza Tithian (#151) üzenetére


bbazsy
őstag

Naaa, az meg a másik, amiről van véleményem :C

..

(#154) Phantom válasza Conki (#147) üzenetére


Phantom
tag

Már elhangzott a város neve :)

Amúgy, ha jól tudom, az osztályozásra vonatkozó jelenlegi szabályozás a következő:

1. Ha matematikai kerekítéssel a jobbik jegy jön ki, akkor azt kell megadni.
2. Ha matematikai kerekítéssel nem jön ki a jobbik jegy, a tanár akkor is megadhatja. (Ilyenkor jön elő a ''pofára'' osztályzás, a kis kedvenc nem kaphat rossz jegyet -- de az is elképzelhető, hogy ha év elején valaki három egyessel kezdet zsinórban, és mondjuk év végére feltornázta magár 4,3-ra (tanulással!), akkor talán meg is érdemli...)

Ennek mindenütt így kellene lennie, szóval nem biztos, hogy érdemes költözni.

Tudod, hogy nincs bocsánat...

(#155) bbazsy válasza Phantom (#154) üzenetére


bbazsy
őstag

Ez szvsz így is megy, csak senki se reklámozza.. :P

..

(#156) tildy válasza bbazsy (#152) üzenetére


tildy
nagyúr

Miért kell nyomatni?Igyis eleg lustak a gyerekek, a rajz a tesi es enek legalabb feludules a hajtasban...

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#157) neverless


neverless
tag

ha nem akarsz tanulni, ne tanulj, nem kötelező a középsuli. amúgy meg nemtom mit agonizálsz, nem jampizni akarok, de kb 4 nap alatt megtanultam 5 tantárgyat a képesítő vizsgára. te nem tod megtanulni a törit? ehh

(#158) Esmein válasza Phantom (#154) üzenetére


Esmein
nagyúr

Feleltem már 2.3-mmal 2-esért elektróból ...

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#159) asturel válasza Phantom (#145) üzenetére


asturel
őstag

kb 4-5-onknek igy jott aztmondta nalla 2.00 nal van a kettes.

(#160) Petes


Petes
tag

Csak hogy bátorítslakak ha jól számolom addig még van pár napod, nem kell 2 napnál többet szentelned az egészre nem egy hatalmas anyag csak egyszer figyelmesen elolvasgatsz pár dolgot és simán menni fog. Én az érettségire (ami ugye nagyobb anyagot ölel át) mindösszesen másfél napot tanultam össz (lehet h annyit se:) és simán meglett minden 4, 5-re és NEM én voltam a legjobb tanuló az osztályban. Messze nem. TANULJ

(#161) asturel válasza tildy (#156) üzenetére


asturel
őstag

tesi: szeretem

rajz: ugy van h egesz oran at irjuk a cuccost amit diktal mer ami konyvbe van leirva az szerinte nem yo.. (nemtom mi a francnak vetettek meg akkor velem a konyvet)

enek: az egesz annyi h elkezdunk orjongeni aztan begurul szegenyke felad kb 50 oldalt a kovetkezo orara volt mikor 150-et tanujjatok meg mondja ugyse tugyatok megtanulni meghuzom a fel osztalyt minimum..
na szerinted igy feludules?
merha igen cserelhetunk

[Szerkesztve]

(#162) asturel válasza Petes (#160) üzenetére


asturel
őstag

ya csak gondolom te nem 2 evente 1x tanulsz ahogy mi ;> hogy man akkoris megjegyzed hogyha 1x elolvastad
(ez mas a pc-nel, az legalabb erdekel is)

(#163) TitiRii válasza I_Am (#9) üzenetére


TitiRii
senior tag

hogy mi lett?
a jövönek egyszerüen nincs nemzedéke..
én már kezdek félni mijen jövö lessz itt ha ezek felnönek..

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#164) tildy válasza asturel (#162) üzenetére


tildy
nagyúr

Tudnék adni olyat neked pcből, hogy inkább kívánnád a rajzot vagy az éneket helyette;];]

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#165) Tithian válasza tildy (#156) üzenetére


Tithian
őstag

Szerintem a legjobb felüdülés, ha nincs semmilyen óra :)
Harmadikban 21 órám volt (plusz jó sok lyukas), előfordult, hogy 2-3-4 órával is kevesebbet lehttem volna egy nap iskolában, ha nincs ott az egy-két mellékes, de kötelező tantárgy.

</örök nyugalom> Mottó: "Te nem vagy én, ezért ..."

(#166) asturel válasza tildy (#164) üzenetére


asturel
őstag

elkepzelni se tudom mifele lehet az;>

(#167) asturel válasza TitiRii (#163) üzenetére


asturel
őstag

ezek? keremszepen emberek vagyunk ;> csak picit lustak talan nagyon is :D

(#168) FPéter válasza tildy (#156) üzenetére


FPéter
aktív tag

Atl függ, hogy kinek mi felüdülés! Én nem tudok rajzolni, énekelni még csak-csak, de ettől függetlenül mindig az énekórákat utáltam a legjobban az összes közül.
Most jó, hogy nincs, szakközépbe (prog.) járok :P

Most nem tudom, hogy név szerint ki mondta hogy nem, de a tesi igen is kell! Akármennyire utálom, meg akármennyire utálja is a többség, szerintem nagyon hasznos azoknak az embereknek, akik önszántukból sose mozdulnának meg. Behájasodnak, 100 métert nem tudnak futni és egyebek... Nálunk sok ilyen van (sok számtechbuzi:D) és mérget vennék rá, hogy 40 éves korukig élnének azzal az életmóddal amivel most. (napi 20 óra szgép, közben mértéktelen zabálás és semmi mozgás)

(#169) tildy válasza asturel (#166) üzenetére


tildy
nagyúr

Mutatom:
Operációs rendszerek

AO01 Milyen ütemben fejlodik a processzorok teljesítménye?
AO02 A SPECint92 benchmark-ok értelmezése
AO03 Processzorok teljesítménynövelésének forrásai
AO04 Mikroprocesszorok teljesítménynövekedésében milyen arányt képvisel az órafrekvencia, illetve a
mikroarchitektúra hatékonyságának növekedése?
AO05 Megközelítoleg milyen ütemben növekszik a processzorok órafrekvenciája és mi ennek a forrása?
AO06 Milyen követelményt támaszt az órafrekvencia-növelése a processzor busz sávszélességére?
AO07 Utasítások idoben párhuzamos feldolgozásának alapveto lehetoségei
AO08 A „prefetching” fogalma
AO09 Mely két módon lapolhatók át az utasítások végrehajtási fázisai?
AO10 Futószalag-elvu utasítás feldolgozás fogalma
AO11 Mely eljárással érheto el a legnagyobb idobeli párhuzamosság és mi ennek a korlátja?
AO12 Milyen követelményeket támaszt a futószalag-elvu utasításfeldogozás bevezetése a memória
sávszélességével, illetve az ugró utasítások feldolgozásával szemben?
AO13 A spekulatív elágazáskezelés elve
AO14 Miért jelent meg közel egy idoben a futószalag-elvu utasításfeldolgozás, a gyorsítótárak és a spekulatív
elágazáskezelés és közelítoleg mikor?
AO15 A futószalag-elvu utasításfeldolgozás bevezetése után milyen új elv bevezetésével volt tovább növelheto a
mikroarchitektúra teljesítménye?
AO16 A szuperskalár utasításkibocsájtás elve, korlátja, megjelenésének ideje?
AO17 Milyen szuk keresztmetszeteket okozott a szuperskalár utasításkibocsájtás bevezetése?
AO18 A szuperskalár kibocsájtás bevezetésével miért vált szükségessé az utasításvárakoztatás (shelving)?
AO19 Az utasításvárakoztatás (shelving) elve
AO20 A szuperskalár kibocsájtás bevezetésével miért vált szükségessé a regiszter átnevezés bevezetése?
AO21 A regiszter átnevezés elve
AO22 A szuperskalár utasításkibocsájtás kiteljesítését követoen milyen irányban volt növelheto a
mikroarchitektúra teljesítménye?
AO23 Három-operanduszú utasítások elve
AO24 SIMD (FX-SIMD és FP-SIMD) utasítások fogalma
AO25 VLIW utasítások fogalma a keskeny és széles VLIW utasítások értelmezése
AO26 Milyen következményekkel jár az ISA vonatkozásában a SIMD, illetve a VLIW utasítások bevezetése?
AO27 FX-SIMD, illetve FP-SIMD utasításokat bevezeto processzorok megjelenési ideje, példák
AO28 Gépkategóriák fejlodésének áttekintése
AO29 Az OR-ek célja, fogalma
AO30 Az OR-ek kettos értelmezése
AO31 Kötegelt feldolgozás elve
AO32 Multiprogramozás elve
AO33 Idoosztásos feldolgozás elve
AO34 Egyedi feldolgozás elve
AO35 Jellemzo üzemmódok történeti áttekintése
AO36 OR-ek osztályozásának fobb szempontjai, fontosabb OR típusok, példák
AO37 OR-ek nyelvi implementációjának áttekintése
AO38 Jellemezze az OR-ek komplexitását! Ennek konzekvenciái
AO39 OR-ek karbantartásának alapveto kérdései
AO40 Jellemezze az OR-ek jelenlegi elterjedését, piacát!
AO41 OR-ek megjelenésének fobb mozzanatai
AO42 Melyek voltak a történetileg fontosabb operációs rendszerek, ezek fobb jellemzoi
AO43 Nagygépes operációs rendszerek vázlatos áttekintése (IBM 360/370-es rendszerek OR ei)
AO44 Milyen interfészekkel írható le egy OR?
AO45 A logikai I/O-interfész koncepciója az MS/DOS esetén (készülék-leíró táblák, I/O kérések)
AO46 A logikai I/O-interfész koncepciója a Windows 2000-ben (IRP-k)
AO47 Diszken elhelyezett file-ok elérésének módja az MS/DOS esetén (directory bejegyzés, FAT-tábla)
AO48 Milyen file rendszer formátumokat támogat a Windows 2000?
AO49 A Windows 2000 elonye ill. hátránya a Windows95/98 és a Windows Millenium Edition-höz képest.
Operációs rendszerek
Megvalósítás kérdései
2003/2004. tanév I. félév nappali/esti
MO01 Procedurális számítási modellek összefoglalása
MO02 Deklaratív számítási modellek összefoglalása
MO03 A számítási modellek, számítógép-architektúrák és programozási nyelvek összefüggése
MO04 Különbözo számítási modelleken alapuló architektúrák versenye (ábra alapján)
MO05 Operációs rendszerek magjának megvalósítási modelljei
MO06 Többprocesszoros operációs rendszerek alaptípusai
MO07 A memóriakezelo alrendszer feladatai
MO08 Egyszeru memóriakezelés alaptechnikája (monoprogramozás)
MO09 Valós címzésu multiprogramozás megvalósítási módjai
MO10 Virtuális memóriakezelés koncepciója és alapveto fogalmai
MO11 Virtuális címek leképzése csak lapozást használó rendszerek esetén
MO12 Virtuális címek leképzése csak szegmentálást használó rendszerek esetén
MO13 Virtuális címek leképzése lapozást és szegmentálást használó rendszerek esetén (ábra alapján)
MO14 Virtuális címleképzés optimalizálási lehetoségei
MO15 Virtuális memóriakezelés ablaktechnikával (PAE)
MO16 A BSD Unix-ban kilapozáshoz alkalmazott óra-algoritmus ismertetése
MO17 Memórialapok és/vagy fájlok megosztása memóriába történo leképzéssel
MO18 Folyamat fogalma
MO19 Milyen fobb információkat tartalmaz egy PCB?
MO20 Folyamatok nyilvántartása az operációs rendszerekben
MO21 Folyamatok életciklusának szakaszai
MO22 Folyamatok állapotátmeneti diagramja
MO23 Folyamatmodellek típusai, megvalósítási lehetoségei
MO24 Rövidtávú, középtávú és hosszú távú ütemezés célja
MO25 Rövid távú ütemezés célfüggvényeinek ismertetése, CPU löket fogalma
MO26 Az FCFS és az SJF rövid távú ütemezési algoritmusok
MO27 A prioritásos ütemezési algoritmus
MO28 A körbenforgó (Round Robin) ütemezési algoritmus
MO29 A Multilevel Queue ütemezési algoritmus ismertetése
MO30 A Multilevel Feedback Queue ütemezési algoritmus ismertetése
MO31 Biztonsági rendszerek kiépítésekor figyelembe veendo szempontok és tényezok
MO32 Fenyegetések és típusaik példákkal
MO33 Védelmi tartomány fogalma és típusai példákkal
MO34 A hivatkozásfigyelési (SRM) koncepció és elemeinek ismertetése
MO35 Autentikáció fogalma, célja és technikái
MO36 Autorizáció fogalma, a hozzáférési mátrix ismertetése
MO37 Autorizációs technikák felsorolása, elonyeik és hátrányaik ismertetése
MO38 Biztonsági auditálás fogalma és célkituzése
MO39 A Unix fájlvédelmi politikája és mechanizmusai
MO40 A Windows 2000 autentikációs mechanizmusának alapelemei (SID, zsetonok, megszemélyesítés)
MO41 A Windows 2000 autorizációs rendszerének alapelemei (biztonsági leírók, DACL, SACL)

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#170) tildy válasza Tithian (#165) üzenetére


tildy
nagyúr

NA az lehet , hog yjó, csak utána hülye marad az ember.Főleg ha azt a szabadidőt nem értelmesen tölti el.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#171) asturel válasza FPéter (#168) üzenetére


asturel
őstag

nem aztmondtam hogy nem szeretem a rajzot csak az elméleti részét utálom más milyen meg nincs is.. 8.ba sokat rajzoltunk tokre szerettem 1 olyan ora ahol nyugodtan yol elrajzolgat az ember kozbe suttyoba ettem meg ilyenek de ez mar mellekes annyira nemtok rajzolni de szeretek szerintem ez is lenyeg (persze ha nem rajziskolaba megyek, attol meg tavol allok)
nemhiszem h annyira fontos a tesi marmint akik utaljak azok ugyse futnak levagjak az utat csalnak ilyenek gondolom ismeros, van mikor enis szinte egesznap szgep elott ulok kajalok 2 orankent ahhoz kepest szerintem mas szerint se nem vagyok hajas sot meg sovanynak mondanak inkabb..
de inkabb leszek szamtech buzi mint hogy legyek ujsag kihordo kis kocsog aki mire hazaer lefexik oszt alszik mer ugy elfarad es keresett vagy 20 forintot

(#172) asturel válasza tildy (#170) üzenetére


asturel
őstag

hadde ennek meg annyi ertelme sincs mint az eneknek meg a rajznak meg a tesinek :D (eletbe sose fogom hasznalni, mondjuk graffitizni se fogok setalni szoktam ahhoz kell a kondi ;) enekles .. ne tompujjon el a hangszal gondolom de nem naon enekeltunk :D)

[Szerkesztve]

(#173) Gabró válasza Divi (#82) üzenetére


Gabró
tag

Üdv!

Nézegettem a táblázatot. Nagyon jól néz ki, egész áttekinthető, de vannak benne tatrtalmi hibák.

A tatárjárás (bár az egyenesen jó helyen van) 30 évvel később volt.

A másik amit hirtelen észrevettem: 1790-nél szerintem te az 1791. évi X. törvényre gondoltál.

Ezekenkívül apróbb hibákat találtam, de ezek a kirívóak.

(#174) Tithian válasza tildy (#170) üzenetére


Tithian
őstag

Énekkaros voltam általánosban, ott abban a formában volt értelme az énekórának, gimiben annyi volt, hogy ültünk, néztük egymást, a tanár diktált (számon nem lett kérve), újdonságokkal nem találkoztunk (legalábis nagyon alapvetőnek és közismertnek tűnt minden).
Az erkölcstannak nem igazán értem, miért van létjogosultsága középiskolában, ebben a formában általános iskolában sem biztos, hogy célszerű lett volna oktatni.
Erkölcsökre nem nevelt (egyáltalán lehetséges lenne-e ma 16-17 éveseknél középiskolában?), némi nagyon alapszintű társadalomismeret volt benne, ezzel kifújt (már ha volt tanár egy órán...).
A kerettantervben pár tantárgy úgy tűnik, mintha csak időhúzásnak, az órarendet kitölteni lenne jó, abból kiindulva, hogy a gyerek egész nap az iskolában ül, pedig nem.

</örök nyugalom> Mottó: "Te nem vagy én, ezért ..."

(#175) asturel


asturel
őstag

huuh de parazok hogy nem megyek at vagy lekesem vagy akarmi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(#176) Biaggio válasza tildy (#169) üzenetére


Biaggio
őstag

Jó kis anyag ;) Vannak kidolgozott tételek is valahol?;]

Még szerencse, hogy nem informatikus lettem:))

(#177) asturel válasza Biaggio (#176) üzenetére


asturel
őstag

még lehetsz :D

(#178) pyrannha válasza hungeek (#133) üzenetére


pyrannha
senior tag

A helyzet nagyon ismerős. (Mármint Én nem vagyok ilyen, mert Én egy nagyon szorgalmas és jó kisfiú vagyok!:))) Lehet, hogy egy suliba járunk? :DDD

PSN ID: VDFPO

(#179) tildy válasza Biaggio (#176) üzenetére


tildy
nagyúr

Vannak:)(államvizsgán ezekből is kérdeztek:D )

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#180) bbazsy válasza tildy (#156) üzenetére


bbazsy
őstag

tesi OK !

rajz, ének szvsz semmi értelme mint írtam. aki akar megy fakt. -ra, aki meg feludulni akar a hajtásba, az hazamegy.. :C

..

(#181) asturel válasza bbazsy (#180) üzenetére


asturel
őstag

nem akarsz igazgato lenni ? ;>

(#182) PapaMaci


PapaMaci
őstag

Amikor megláttam a totyikod, gyorsan rá kellett néznem a konfigodra, mert a keresztfiam is pont 3-4-be küzdi magát a napokban töriböl. Mivel láttam, hogy nem az a gép, amit tölem kapott, igy megnyugodtam.
De ha az lett vona... Lehet, hogy most be lenne kötve rajta ez-az...

...mint az közismert...

(#183) borg315 válasza _Volkovy_ (#119) üzenetére


borg315
aktív tag

elhiszed, h átmegy? az ilyeneknek manapság össze szokott jönni minden.

(#184) faster


faster
nagyúr

Vajon mikor fog olyan topik nyílni, hogy ''Tanulás pótvizsga nélkül, hogyan?'' :)

(#185) hungeek válasza Tithian (#151) üzenetére


hungeek
senior tag

nekem igen mivel egyházi suliba járok :) Nekem az erkölcstan az hittan keretein belül folyt...

[Szerkesztve]

(#186) Tutti-amigo


Tutti-amigo
tag

Hy!

A történelem egy tipikusan olyan tárgy amihez le kell ülni és meg kell tanulni :) akármennyire is utálod. Azért szerintem ebben a buktában te is igencsak benne vagy hiszen az év alatt már fel kellett volna hívni az oszifőd figyelmét arra, hogy a tanárral nem jössz ki! Vagy csak 10-15 karcsú után kezdél ébredezni? Ha a feleleteid és az írásbeli dolgozataid jobbak mint 1-es akkor nem adhat egyest. A feleletnél semmiképp hiszen az osztálytársaid tanusíthatják, hogy többet tudtál mint 1, no persze ha figyelembe veszik kb 30 fialtal véleményét a tanárral szemben :D .Az írásbeliket meg gondolom kiadják kijavítva aztán ezzel is bizonyíthatsz. Ha ki akarsz cseszni a tanárral akkor nem adsz rá neki lehetőséget, hogy 1-est adjon! Tanulás nélkül cseszheted, vagy nagyon kezdj el imádkozni!! Én is csak akkor kezdtem el tanulni mikor megvágtak igaz már nem gimiben de azért nem kivánom neked! Te tudod hogy állsz neki de ha így ahogy a topic is mutatja akkor nagyon jól fog rajtad mutatni a McDonals-os ruci! Elnézést mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikeredtem :P

SZVSZ Tanulj! Én 12h alatt készültem fel egy féléves kémiából! :C

(#187) gyufa


gyufa
tag

vizsga tanulás nélkül, hogyan? :( sehogyan

Felejtsd el, hogy egy ilyen felfogással bármit is elérhetsz az életben
Egy senki leszel, ha nem változtatsz sürgõsen elképzeléseiden
Tudod, annyi példa van elõtted
...
nem írom tovább


hatóságilag tilos: más út vár rád
punks not dead
sex 'n' drugs 'n' rock & roll
és tanulás :)

(#188) #30814464


#30814464
törölt tag

thx mindenkitöl a hozzászoláásokat visszairkálni nem igazán tudok, töri rulz ugye
Na leültem beseggeltem már a 3/4-ét bár van 1-2 keményebb rész is..(pl francia forradalom sehogy sem megy utálom tök öszefüggéstelen a könyv)
Mcdonalds-hoz visszatérve nemhiszem;P

(#189) Loretto válasza #30814464 (#1) üzenetére


Loretto
veterán

nem hiszem el hogy erre nem tuc magadtól rájönni.most komolyan mit gondolsz, ha odamész segg hülyén akkor mire engedjenek át?van akkora tudásod hogy nem kell tanulni ne tedd.de azért a két szép szemedért nem mész át.bár itt pécsen az edzőm egy főiskolai tanár. és halott olyat hogy nagy pénzekbe fogadtak hogy ki tud egy félévet megcsinálni tanulás nélkül :DDD

Soirée...

(#190) asturel


asturel
őstag

ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM ÁTMENTEM

(#191) Speccy válasza asturel (#190) üzenetére


Speccy
senior tag

grat :D

There is hope!

(#192) #16741888 válasza Tutti-amigo (#186) üzenetére


#16741888
törölt tag

Tökéletesen igazad adnék neked ha nem jártam volna én is hasonló cipőben mint a topikindító, mondjuk engem évvégén nem húztak meg de ettől függetlenül köcsög volt nagyon a tanár.
Röviden elmondom a lényeget a törivel nem volt soha semmi balom viszont a biosszal annál inkább. 3. évégén csak azért mentem át mert genetikát vettünk és az kőkemény matek volt, ott nem döntött a szubjektivitás, és írtam egy 5öst. Ha hiszed ha nem 3évig míg tanultuk a bioszt 1szer írtam 2est a többi mind dekk lett pedig évente írtunk legalább 5-6témazárót.:(( most már röhögök rajta de ez akkor nem volt ilyen vicces. Pl. 3.dik második félévében 11db egyesem volt, tudniillik a dogákat 2 jegynek vette a köcsög volt mellette felelet 3asom meg az említett 5ös és a többi dekk. Szerinted nem tanultam a dogákra amikor 1.0ra álltam?:)) minde3n órára tanultam mint az állat, mutterom aki biosztanár:DDD kikérdezte minden rohadt biosz óra előtt az anyagot neki hibátlanul elmondtam, a tanárnak is és kaptam egy 3ast a többiek már csak röhögtek. mutteromnek megigérte 4. első félévében hogy nem fog meghúzni és hogy tanuljam azt ami a fősulin is kelleni fog, ugyanúgy meghúzott félévkor mint azelőtt. De már leszarom leérettségiztem az a lényeg:C az a köcsög meg bekaphatja.:C

(#193) asturel válasza Speccy (#191) üzenetére


asturel
őstag

ya kosz
amugy behiv minket, mondja:
mindenkinek 1es le---
nne ha nem adnam meg a kegyelem 2est.. mondom mesz.. a ....-ba mostmar bekepzelt ..... :D

(#194) Tutti-amigo válasza #16741888 (#192) üzenetére


Tutti-amigo
tag

Talán azt gondolod engem mindig csak olyan tanárok tanítottak akik csípték a face-m? Hát nem :( De mindig sikerült megoldani a dologot! Különben az én középsulis oszfőm egy ruszki származású kőkemény szabályokra izguló picsa volt és nem voltunk ám puszipajtások! De mégcsak a bukás közelébe sem voltam! :C Kell ide némi lélekjelenlét és egy csipet kommunikációs érzék! Másrészt gondolom te sem beszéltél a tanárral és gondolom nem tetted szóvá tanáron túli erőknél! De nem tudom mit járatom a számat amikor ezen már régen túl vagy! Persze azért nem irigyellek :D

(#195) Speccy válasza asturel (#193) üzenetére


Speccy
senior tag

fogadjunk, hogy nő volt :DD

There is hope!

(#196) bbazsy válasza Tutti-amigo (#194) üzenetére


bbazsy
őstag

kommunikációs érzékre csak annyit mondanék, h van egy oszt.társam, nem tanul semmit, különben értelmes.. AKKORA rizsát tud lenyomni, h fél osztály fekszik a röhögéstől, mert SEMMI fogalma sincs arról, h mit beszél, de csak mondja mondja.. így ment át, de ha azt valaki végighallgatná, akkor feküdne az tuti..

aki tud beszélni, elég sok területen megtalálja a helyét :DD

..

(#197) asturel válasza Speccy (#195) üzenetére


asturel
őstag

igen azvolt meg volt 2 csavo egyiket naon erdekelte nezett ki az ablakon masik az olimpiarol pampogott a nonek a no meg vigyorgot mint a vadalma ;> aztan bejott jopofizni 1 masik no is akinek fingja sincs a tantargyrol es bejott okoskodni :D

(#198) #30814464


#30814464
törölt tag

naszoval
nem pénteken hanem 7:35 perc mulva vizsgázom!!!!!
ugyhogy most lehet azt mondani hogy sz*rban vagyok...
nemlessz gond szerintem de a francia forradalmat még mindig nem vágom:)
rell irok h mi lett!!písz

(#199) Conki válasza #30814464 (#198) üzenetére


Conki
tag

Egy kalappal!

(#200) Elrood


Elrood
őstag

Pedig én szerettem a gimiben a történelmet.
Ma is nagyon érdekel a történelem. (20. század és a jelen történelme)

''The spice exists on only one planet in the entire universe. A desolate, dry planet with vast deserts. The planet is Arrakis, also known as DUNE.''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.