Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Panzer Corps

Hozzászólások

(#1) Biriboyka


Biriboyka
senior tag

Nem tudom ki ismeri eme játékot, de nekem nagyon bejött. Az eredete a Panzer General-ra vezethető vissza amit szintén vagy háromszor végigjátszottam.

Aki nem ismeri eme remeket egy kis ismertető:

Az alap Panzer General a SSi terméke.
Körökre osztott II. vh-s stratégia játék melyben a németek nagy csatáit lehet végig vinni.
Teljes kampány, de akár egyetlen küldetést is lehet játszani.
Rengeteg egység létezik a játékban, és ezek folyamatosan fejlődnek. A veterán egységek tapasztaltabbak, ami jelentős fölényt jelenthet számunkra
A küldetések egymásra épülnek, de vannak elágazások a történetben, ha pl. vesztünk valahol, akkor máshol folytatjuk a küzdelmet, mintha nyertünk volna.
A terepet méhsejt alakú mezőkre osztják, és ezek határozzák meg a hatótávolságot egy turnus során. Itt a légi a földi és a tengeri haderőnek is óriási jelentősége van, a tankok nyílt terepen erősek, míg a gyalogosok meg az erdőkben, hegyekben.
A tüzérséggel messziről fogyaszthatjuk az ellent, a légiegységekkel meg lebombázhatjuk őket.
A háború elején az egységek 10-es erősségel kezdenek, ami folyamatossan csökken a csatározások során, de ha egy kört csata nélkül erősítésre fordítunk, akkor újra megerősödhetnek mert utánpótlást kapnak.

A játék második része az Alied General ami a szövetségesek nagy csatáit játszhatjuk le a saját szájízünk szerint.

A Panzer Corps ezt a vonalat erősíti csak jobb és szebb grafikával itt mindent megtaláltok róla.

szerk: nekem valami gondom van vele mivel amikor lépnék, hirtelen kilép az asztalra. Eddig pedig minden rendben volt vele.

[ Szerkesztve ]

Ha a rendőrt ellenségednek, nem kívánatos személynek tekinted gondolj arra, hogy ő az egyetlen olyan személy aki ismeretlenül is az életét áldozzná érted! by pass

(#2) Biriboyka


Biriboyka
senior tag

Senki nem játszik vele?

Ha a rendőrt ellenségednek, nem kívánatos személynek tekinted gondolj arra, hogy ő az egyetlen olyan személy aki ismeretlenül is az életét áldozzná érted! by pass

(#3) Elydan


Elydan
aktív tag

Szia,

én a hétvégén felraktam és játszottam is vele pár órát. (tutorial)

A panzgen 2 nagy kedvencem volt, ezért nagy várakozással tekintettem a Panzer Coprsra is.

Ami eddig nem tetszik:

- tankoknál eltűnt az overrun képesség??? :Y
- ha elfoglalok egy várost nem vált egyből az én színemre, csak ha más egységre váltok (tudom ez apróság)
- ha megölök egy egységet csak szimplán eltűnik, nincs semmi animáció. Még a nagy elődben is volt vmi...
- A bombázók erejét jelentősen csökkentették.

Amúgy nem rossz, de a fentiek nekem nagyon hiányzonak... :B

(#4) Biriboyka válasza Elydan (#3) üzenetére


Biriboyka
senior tag

Van igazságod abban amit mondasz, de szerintem ezek nem annyira dominánsak. Ami zavart az az, hogy át kellett neveznem a sound mappát ahhoz, hogy tudjak vele játszani. Ezt kellene a fejlesztőknek megoldani egy patch keretében, de semmi holott már többen jelezték ezt a problémát, tudnak is róla.

Ha a rendőrt ellenségednek, nem kívánatos személynek tekinted gondolj arra, hogy ő az egyetlen olyan személy aki ismeretlenül is az életét áldozzná érted! by pass

(#5) Elydan válasza Biriboyka (#4) üzenetére


Elydan
aktív tag

Nekem semmi gondom nem volt telepítéssel, ment simán. 1.0-ás verzió van fenn jelenleg és gond nélkül fut.
Tutorialt végigvittem. Adok neki még esélyt, de eléggé röghöz ragadt vagyok, és a nagy elődből hiányoznak az említett dolgok... :((
Tutorialban is vettem 2-3 bombázót, és alig értem el velük vmit. A PG2-ben a bombázók voltak az istenkirályok :DD
Te hol tartasz a játékban?

(#6) Biriboyka válasza Elydan (#5) üzenetére


Biriboyka
senior tag

Jelen pillanatban sehol, mivel nincs időm játszani semmivel sem. Amúgy már a Blitzkrieg-ben a 6. pályánál tartottam amikor összeomlott a rendszerem. :)

Ha a rendőrt ellenségednek, nem kívánatos személynek tekinted gondolj arra, hogy ő az egyetlen olyan személy aki ismeretlenül is az életét áldozzná érted! by pass

(#7) Elydan válasza Biriboyka (#6) üzenetére


Elydan
aktív tag

Előre ittam a medve bőrére. :( A tutorial szépen végigment, semmi bug. Elindítottam a blitzkrieget recseg, ropog a hang, fagy a kép... :((
1.02-es patch megoldja ezeket a problémákat?

(#8) Biriboyka válasza Elydan (#7) üzenetére


Biriboyka
senior tag

Nem próbáltam ki még a patch-et. A hanghibára az angol nyelvű fórumon találsz megoldást.

Ha a rendőrt ellenségednek, nem kívánatos személynek tekinted gondolj arra, hogy ő az egyetlen olyan személy aki ismeretlenül is az életét áldozzná érted! by pass

(#9) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Ez hatalmas nagy játék, egy modern PG1 melybe belerakták a PG2-jó tulajdonságait.

Szvsz megtalálták az ideális kompromisszumot a játékban a taktikai/stratégiai mélység és a bonyolúltság között.

nagyon jó gém!!

(#10) joysefke válasza Elydan (#5) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

2 Féle bombázó van:
taktikai és stratégiai. A taktikai bombázó egy ütéssel többet gyilkol, de nem okoz elnyomást (supression), míg a stratégiai bombázó nem vagy alig gyilkol földi egységeket, de elnyomást okoz, amit egy rákövetkező támadással tudsz kihasználni.

J.

(#11) Elydan válasza joysefke (#10) üzenetére


Elydan
aktív tag

Jó hogy mondod erre majd jobban odafigyelek. Azóta nem volt időm vele játszani. Először a hangproblémát fogom megoldani, aztán utána szólhat a kampány. :C Az azért sajnálom, hogy eltűnt az overrun képesség :O

(#12) joysefke válasza Elydan (#11) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

nem véletlenül szedték ki:
komoly multiplayer plattformot építettek, többjátékos módra is ki van hegyezve a játék, a tankok letaposás képessége pedig túl erős a többjátékos módhoz, kiszámíthatatlanná tenné a csatákat.

A stratégiai bombázó arra jó, hogy megpuhíts városokat, elnyomd a védőegységeket (az elnyomott védők nem támadnak vissza a következő ütéskor), csökkentsd a beásottságot, kárt tegyél a védő lőszerkészleteiben, illetve ha szerencséd van semlegesítődik is a város, ilyenkor egy fehér zászló jelenik meg (a semlegesítés csak a várost érinti, a védőit nem, és azt okozza, hogy két körön keresztül nem lehet egységet venni a városból).
Szóval a strat bombázó nem arra való, hogy azzal szárazföldi egységeket gyilkolássz.

Hajók ellen viszon kifejezetten hatékony, óriási károkat okoz a legnagyobb csatahajókban. A másik tulajdonsága, hogy magasan repül, tehát a légvédelem alig szedi.

Én egy nagy seregbe sem raknék több mint kettő strat bombázót.

J.

(#13) woryz


woryz
senior tag

És azt honnan látom, hogy melyik az "én" egységem, és melyik az, amit csak segítségként kaptam? A sima PG-ban más volt azszem a színe a számoknak, itt nem vettem észre semmilyen különbséget...

(#14) woryz válasza woryz (#13) üzenetére


woryz
senior tag

Megvan. :)

(#15) Pierre75


Pierre75
senior tag

Bő egy éve akadtam rá erre a remek játékra. A kezdeti bugok javításra kerültek, illetve az igénytelen gyári grafika helyett ki-ki testre szabhatta az azóta készült rajongói modokkal. Olyan finomságokat fedezhet fel az egyszeri játékos, ha időt áldoz rá, amelyek több száz óra szórakozást jelenthetnek, ha belevág egy Grand Campaign-ba, végig járva a II. vhb. harctereit.
A szerintem legjobban sikerült mod:

(#16) Pierre75 válasza Pierre75 (#15) üzenetére


Pierre75
senior tag

Eltelt az utolsó hsz óta 3 év és tegnap megjelent a 2. rész.
Kíváncsi leszek, hogy válik be a 3d, anno a PG3D-t elég hamar meguntam. Nekem a PG1 se volt nagy élmény, de a PG2-t imádtam.
A sok kis újítás remek játékot eredményezett a PC esetében. Még csak az első lengyel pályán de eddig tetszik a 2. rész is. Van pár újítás ami ésszerű: légierő már nem röpköd köröket, reptérhez kötötték.
Pár dolgot finom hangolni kell, vannak kisebb bugok. Reméljük lesz flag mod mert a hadilobogók pl elég ocsmányra sikeredtek.
Pár év és jön a Soviet Corps 2 is...

(#17) Skyhunter válasza Pierre75 (#16) üzenetére


Skyhunter
senior tag

Én is tolom, vannak változások. Hősöket lehet kapni, akiket egységek mellé rendelhetünk. A repülők valóban visszatérnek a bázisra, viszont dühítő, hogy hiába foglalok el egy reptéret pl egy gyors felderítős járművel, a mellette álló bázis/város nélkül nem tehetem át a repcsik kezdőbázisát oda. Így viszont a kisebb hatótávval rendelkező bombázók körökre kiesnek a csatából... Amit nem értek. Fejlesztés/vásárlás menüben mi az a "overstrength" fül....látom, hogy 11-től 20-ig lehetne fejleszteni az egységeket, de azokat sem tudom, akik már meglépték a tapasztalti szintet...mire való akkor ez?

szerk : készül egy nagyon hasonló játék, a Klotzen Panzer Battles. Sajnos az utolsó bejegyzésük 2019 nyara, 2020 első negyedév lenne vagy lett volna a megjelenés. (steam szerint). A korábban posztolt screenek nagyon ígéretesek, de nem tudom, elkészül-e a játék.

[ Szerkesztve ]

(#18) Pierre75 válasza Skyhunter (#17) üzenetére


Pierre75
senior tag

Hősök már a PC1-ben is voltak.
"de azokat sem tudom, akik már meglépték a tapasztalti szintet...mire való akkor ez?"
A PC1 egységszámban számolt, míg a PC2-ben Slot rendszer van, 1db 10-es szintű 21cm-es löveg foglal 6 slot-ot. Ha ezt 15-ös szintre akarod emelni, újabb slot-okat foglal, ha van szabad... Ezt a slot szerinti számolgatást hülyeségnek tartom, jobb volt az egységszámú limit.

Eltart egy jódarabig míg kiismerjük a játékot. Engem jobban zavar, hogy 10 évig készült, a fejlesztője mindig azt írta, akkor adja ki, majd ha kész. Erre már a béta idején jelezték neki, hogy az NV gpu-k 100%-os terhelésen futnak. Mégis így adta ki, és javítás azóta sincs...
É-Afrikában volt egy 88mm-es légvédelmim: 1 azaz egyetlen pontot sebzett az angol vadászon. Ennyit sebzett a 20mm-es is. A stabilitás se acélos, pár fagyásom már volt. Szóval lesz mit finomhangolniuk...
Ha ezeket javítják, szerintem nagyon jó lesz a PC2.

Klotzen Panzer
szerintem az vagy leállt vagy kivárnak. Nyár óta semmi hír róla.
Kipróbáltam a Unity of Command2-t, de nekem nagyon nem jött be: inkább volt kockajáték mint stratégia.

(#19) Pierre75 válasza Pierre75 (#18) üzenetére


Pierre75
senior tag

"88mm-es légvédelmi: 1 azaz egyetlen pontot sebzett az angol vadászon. Ennyit sebzett a 20mm-es is."
Ez az új játékmechanika része: a tűzérség, légvédelem nyomást gyakorol, nem pusztít. (Kivéve Gustav, a pusztítót.) Nem ww2 autentikus, de meg lehet szokni.
A térképek nagyrészt a PC1 map-ok másolatai.
Évi 2 dlc-t terveznek, ami ha a PC1-et másolják tovább, akkor 2,5-3 év Grand Camp, aztán jöhet a Soviet Corps 2.

(#20) Pierre75


Pierre75
senior tag

Pár napja kiadták a spanyol polgárháborús dlc-t. Nekem a témaválasztás sem tetszett, cirka 17 csatából álló hadjáratot pancsoltak össze, hogy Franco falangistái a Condor légióval leverjék a spanyol köztársaságot. A PG2-ben 1998-ban még a helyén kezelték a konfliktust, egyfajta tutorialként szolgált.
Miért nem Sztálingrád, Zitadelle hadművelet, debreceni páncélos csata kapott többfelvonásos dlc-t, melyek eldöntötték a háború sorsát? Ezeket az ütközeteket 1-1 felvonásban zavarta le a PC1 grand campaign dlc-je is, így kevés remény van rá. Ha a következő, cseh dlc-re gondolok, akkor még inkább idő-és pénzpocsékoló jellege van.
Ígérték, hogy javulni fog a gépigény: kiadás óta 50-60%-os cpu terhelés mellett 99% gpu egy körökre osztott stratégiánál... A töltési idő rövidült, de az eddig se volt vészes.
A PC1 autentikus hőseit többen hiányoltuk, de ezek visszahozatala a játékba még a jövő zenéje, bár legalább ígérik a készítők. Hiteles történelmi zászlókról pedig le is mondhatunk, ami közröhej.
Nem rossz játék, csak könnyen lehetne sokkal jobb is.

(#21) Pierre75 válasza Pierre75 (#20) üzenetére


Pierre75
senior tag

Másfél év után egy rajongó elkészítette a korhű zászlókat.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Panzer Corps
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.