Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#401) tam@s válasza kory24 (#400) üzenetére


tam@s
tag

MIDI = Game port. Az a sárga. Csak rá van integrálva, a kivezetés külön van hozzá.
Régi kormányok, és szintetizátorok mennek rá.

[ Szerkesztve ]

(#402) kory24 válasza tam@s (#401) üzenetére


kory24
őstag

Az a sárga luk? :)

(#403) tam@s válasza kory24 (#402) üzenetére


tam@s
tag

Nem. A sárga luk az SPDIF.
Ez az alaplapra van integrálva, és a hozzá adott hátlapi kivezetésen van a sárga trapéz. A kivezetésen van továbbá 2 USB is. Na, ehhez nincs driver Vista alá. Annyit ír ki, hogy nem támogatott game port. XP simán felismerte, nem is volt hozzá driver, így azzal nem tudtam kisérletezni.

(#404) Rómeó


Rómeó
tag

Sziasztok! a következő ősszeállítás vásárlása előtt állok, lap:p4p800 se,proc:2400/512/533/NW,Ram:2*512/pc3200infenion,Vga:leadtek6600gt/128. A kérdésem az lenne.hogy szerencsés -e ez az konfig? kezdő vagyok a témában,de több oldal elolvasása után, laikusan arra a megállapitásra jutottam,hogy ez így nemigen fog DC-ben működni. :F egy hozzáértő szaki tanácsára lennék kiváncsi. :R Üdv.

Megbízhatóságom:http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=R%F3me%F3 *** Eladó cuccaim:http://hardverapro.hu/tag/romeo_3 *** TeL:06ötven1049766

(#405) Rómeó


Rómeó
tag

a ramot elírtam, ez lenne:2*512/pc3200kingston, a visszább emlitett QVL táblázatban ezt nem találtam,attól szerintem megy benn :F Üdv :R

Megbízhatóságom:http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=R%F3me%F3 *** Eladó cuccaim:http://hardverapro.hu/tag/romeo_3 *** TeL:06ötven1049766

(#406) kory24 válasza Rómeó (#404) üzenetére


kory24
őstag

Szerintem nem rossz konfig.
Bár mihez képest..... :)

Nekem is hasonló van.

Miéer ne menne dualban?

Nekem is 2 Kingston 512-es van, de semmilyen dokksit nem néztem :)

(#407) Rómeó válasza kory24 (#406) üzenetére


Rómeó
tag