Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok!
Egy negatív élményemet osztanám meg veletek. Csinálom a nagy A jogsit. Sikerült szerintem (remélem) az ország legalja autósiskolájába befizetnem.... Nem írom egyelőre a nevet mert még nincs meg a jogsim utána fogom...
Én kis naív azt gondoltam hogy a motoros oktatás is kicsit hasonlóan működik mint az autós oktatás. Oktató+motor, kifizetett órákért cserébe nézi mit csinálsz javaslatot tesz hogyan jobban stb.
Hát itt nem ez történik, 25 ember 1 oktató... első alkalommal, 2 percben nem hazudok 2 percben elmondta hogyan működik a motor, oszt menjé hülyegyerek... olyan mint a bicikli... Nekem szerencsém van, mert én befizettem a Safety Hungary alap képzésre, nekem semmi új nem volt, tökéletesen éreztem magam már az első alkalommal is... de itt voltak emberek akik életükbe nem ültek váltós motoron...
Következő a pálya... Kértem legalább mondja el hogy kell? Képembe röhög, hát nézd meg a többieket ahogy ők csinálják, úgy kell... Oktató kb telibeszarja ki mit művel, ja hogy szart tanulok meg? Az nem érdekli... Hogy mire kell figyelni? Le van szarva.
Tegnap egy másik oktató volt, elzúg a csaj a pálya túloldalán, "ahol fát vágnak ott hullik a forgács", visszafordul beszélget tovább.
Ma éppen műszaki oktatás alatt zúgott egy csaj, gázfröccs, megpördül a motorral, konkrétan lerepül róla, elfekszik a földön... Oktató eközben műszakit magyaráz, odanéz, konstatálja hogy fekszik a csaj, majd magyarázgat tovább... Látja nézzük felkel e a csaj vagy van e valami baja, erre undorító gusztustalan módon, megjegyzést tesz hogy akkor ez most tényleg ennyire érdekes... mi a szart nézünk? "hát csak hogy fel tud e állni"
Én nagyon ritkán érzek ilyet de az ilyen patkány férget, legszívesebben csizmával megrugdosnám... és nagyon gondolkodom rajta hogy feljelentem őket a faszba ha meglesz a papírom.
Nekem ebből nem lesz bajom, mert én Safety Hungary fan lettem, és végigjárom a rendszerüket... de ez a sok szerencsétlen aki egy ilyen iskolába szerez papírt... egészen elképesztő. Értem hogy nem itt kell megtanulni motorozni, de azért az alapvető képességeket azért el kéne jól sajátítani...
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, hasznalt motor vasarlasa eseten altalaban mi a jo alkudasi strategia? 15% rol indulni aztan megegyezunk 10ben? Ha 900 ba van hirdetve egy motor azt mondom 800 es itt a penz? Ez realisztikus?
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, tudtok nekem segíteni abban hogy hol kapok olcsón K4 Gixxerre idomszettet?
Jövőre lesz 10 éves a motor de 15ezer km van csak benne és gyakorlatilag karcmentes... jövőre napi szinten fogom használni, illetve pár pályanapra is kimerészkednék, így tök jó lenne ha fel tudnék tenni rá egy utángyártott idomszettet....
Fényezőm van tehát csak a műanyag kéne.
Köszi szépen!!
-
#16741888
törölt tag
válasz Bogyó bá' #30234 üzenetére
Ugyanez volt nekem is. Nekem a gumi 03as gyártású volt... az első gumi a 9éves motoron még eredeti volt. Kékholdas srác pislogott is egy picit. Még minta is volt rajta, egyébként csak mivel az előző tulaj oldalsztenderen tárolta ezért féloldalasan szögletesre alakult a gumi...
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok,
4 eve nyuzom a K4 Gixxeremet, bar imadom de eljott a csere ideje. Baratnommel szeretnenk belevagni a 2-3-4 napos turakba es ehhez keresek valamilyen sporttura gepet.
Sajnos egyre inkabb kezdek elveszni 13 fajta tipusban gondolkodom.
Szempont lenne a ketten valo turazhatosag, az egyeduli fun faktor, es a viszonylag korrekt varosi hasznalat. Egy igazi mindenes kene 2-3 millio korul.
Mivel minden nap mast akarnek ezert gondoltam kikerem a Ti velemenyeteket is.
jeloltek, eleg szeles szortiment
Mt09 Tracert, FZ1 fejidomos, Suzi GSX1250FA, CBF1000, BMW1200S, vagy akar egy nagy enduro de ott felek a varosi hasznalattol.
Ilyesmi... szerintetek?
ugyanitt, total megkimelt 22k kmes tele extrazott patika Gixxi elado.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, Örs környékén (Kőszeg utca) keresek motortároló garázst, próba szerencse alapján rákérdezek nem e lakik itt valaki garázzsal és esetleg befogadna? Természetesen rendesen fizetnék havonta jó árat. Köszi szépen.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, ismeri valaki a típust?
Szokásos dolgokon felül mit érdemes típusspecifikusan megnézni rajta? Úgy néz ki a Gixxi utódja ez lesz
-
#16741888
törölt tag
válasz runner 125 #63560 üzenetére
Ezt ertem. Kerdes inkabb az mennyit birnak a fo elemek? 38k km normalis tulajtol szerintem nem sok. Szerintem kb 60k ig hasznalnam. elromlik fo elem azalatt az ido alatt? Honda vonalon mit ertesz? VFR?
-
#16741888
törölt tag
válasz -Mosquito- #63566 üzenetére
Hat igazabol ha ugy nezem akkor a K szerianak kb. 500k elonye van a nagy VFRhez kepest, amellett hogy a legtobb teszt egy jobb motornak hozza ki... Oke a VFR ujabb ez teny...
Eleg nagy a dilemma.Tudtok amugy megbizhato szerelot aki BMWt is vallal?
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
válasz -Mosquito- #63572 üzenetére
Nem tudom. Jo?
Kicsit messze van, de ha jo akkor leviszem nem problema, de ha lenne kozelebb akkor az nyilvan idealisabb.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, ugy nez ki sikeresen lebeszeltem magamat a K1200 vonalrol... maradok a Hondanal, eleg sok tesztet olvastam rola, nagyjabol kepben vagyok erossegek-gyengesegekrol.
VFR 1200 hatso uleserol kedeznelek titeket nem nagyon irnak errol. Van valakinek ilyen? mennyire kenyelmes a hatso ules hosszutavon?
Koszi szepen.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok. Ismeritek ezt a szervizt?
500 méterre lenne tőlem, elég kézenfekvő választás lenne, de habiztire nem mennék hozzájuk, akkor inkább marad Burka mester a Kékholdban.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok. VFR 1200 F lenne egy kerdesem hatha szelesebb korben valakinek eszebe jut valami okossag... VFRes kollegaval mar szelesebb korban csereltunk tapasztalatot.
3k fordulatnal csorgest hallok ami tart kb 3500ig...mivel ez 3k kb 40 korul van kettesben ezert eleg idegesito... tul lehetne lendulni rajta csak attol felek nehogy valami olyan dolog legyen mint vezermulanc vagy ilyesmi... van otletetek?
Koszi szepen.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, van valakinek tapasztalata kulfoldi motorbehozatalban? Konkretan arra lennek kivancsi hogy sajat laban hazahozni mennyire mukodokepes? Biztositas, kulfoldi rendszam stb. stb.
Van ra nemi esely hogy Tigris lesz a kovetkezo es nezegetve talan angliabol erne meg a legjobban behozni. hazagurulni nem problema, kerdes inkabb a papirmunkara vonatkozna.
Koszi szepen,
Balazs
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, elorebocsatom ventillalos poszt kovetkezik kesztyuvasarlas temaban. 6 szezon utan a szeretett Berik kesztyum vegelgyengulesben kimult igy szuksegesse valt egy uj kesztyu vasarlasa.
Cel egy ugyanilyen sport kesztyu vetele volt eloszor 35 korul szabtam meg a hatart majd a vegen mar 50et is hajlando lettem volna kiadni de sehol nem talaltam a meretemben.
Superzoneba indultam ahol kozoltek semmilyen L-M sport kesztyujuk nincs regota varjak szallitmanyt.Mas kerdes hogy ugy meg nem voltam bent hogy ok ne varjanak valamire.
Kovetkezett a Fokt motor ahol lett volna L M de elbaszott egy fazonja van a Bering kesztyuknek igy vegul le kellett rola mondani.
Alpinestars boltban kozoltek hogy 2Xl kesztyujuk van minimum es 2 hete varjak a szallitmanyt.
Euromotornal Alpinestars szinten nem volt Spykebol lett volna egy baromi jo csak nem a meretemben es kozoltek hogy nem is rendelnek.
Itt mar feladtam volna de beugrottam a Karasnaba mert utba esett ahol szinten nem volt LM kesztyu XL a minimum. Itt mar nem is beszeltem eladoval szimplan kijottem.Komolyan ennyire elbaszott a motor kiegeszitu piac hazankban? Ott tartunk hogy inkabb kimegyek Becsbe a Louisba ahol fel tudok 5 fajtat probalni ki tudom valasztani a szint es van a meretemben... 1 boltban es nem kell a fel varost bejarni.
Van valakinek otlete amugy hol kapok 50 rugoig fekete minosegi sportkesztyut akarhol ahol van meret es valasztek?
[ Szerkesztve ]
-
-
#16741888
törölt tag
Reggeli elmélkedés. Nekem a reggeli munkábajárós útvonalam az FZ1el a Veres Péter, Kerepesi, Hungária úton történik az út nagy részében kocsisorok között egyensúlyozva.
Kerepesin kocsisorok között utólértem egy szemlátomást kezdő dölöngélő motorost egy NCvel... mindenki volt kezdő, az ember nyilvánvalóan türelmes az ilyen sporikkal. Aztán nézegettem hátulról az embert, 30 rugós MT sisak, de a sisakbeszélő az benne van...
Az embernek ingerenciája lenne hozzá hogy elmagyarázza ameddig nem tanulsz meg dölöngélés nélkül lassan menni addig ne akarjál már zenét halgatni vagy telefonálni a sisakban hanem fókuszáljál már ember az útra meg a forgalomra mert a motor nem olyan megbocsátó mint az autó... meg úgy amúgy is bírd már ki azt a pár percet ameddig a motoron ülsz telefon nélkül és élvezd már az utat.
Persze tudom nem vagyunk egyformák, és mindenki úgy éli az életét ahogy szeretné, meg nyilván mindennek van valamilyen oka, és neki is nyilván jó oka volt erre ettől függetlenül számomra nehezen érthető a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
válasz Geresics #106217 üzenetére
Azt gondolom hogy ameddig nincs meg egy alap járműkezelési jértasság addig semmilyen eszközt ne használjon az ember ami kicsit is elvonja a figyelmét az útról. Ebbe bele tartozik a GPS használata és a sisakkommunikáció is. Újkori hóbort a GPS de motoron szerintem totálisan balesetveszélyes. (autóban is csak kevésbé) Ennek nekem ugyanúgy része a sisakbeszélő is, ne beszélgessen menet közben, hanem az utat figyelje, irreleváns hogy az utassal, a másik motorossal vagy esetleg a feleségével.
Lehet agyamra ment a Safety Hungary training de én igenis a biztonságot tartom szem előtt, koncentrációt csökkentő eszközök haszálata ameddig az ember az egyenesfutásban sem biztos, maximálisan ellenjavalt. -
#16741888
törölt tag
válasz Micsurin #106223 üzenetére
nyilván 20 éve sem ment senki soha ismeretlen célhoz. Ne tegyünk már úgy hogy a GPS az egyetlen megoldás ismeretlen hely megközelítésére A GPS egy kényelmi eszköz, de anélkül is lehet bőven létezni. Amúgy meg nem azt mondtam hogy Rossinak kell lenni, hanem azt hogy egy alap járműkezelési gyakorlat szükséges mielőtt elkezdi valaki a kényelmi extrákat használni. Nekem teljesen mindegy lehet máshogy is csak ne csodálkozzunk az évi x baleseten...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest