Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #4157 üzenetére

    ráadásul szerintem az általánosan kopó dolgokra (betétek, tárcsák, gumik, láncok, láckerekek stb stb) van olyan minőségi aftermarket piac, ami simán kiváltja a gyárit, és az aftermarket jellegből adódóan hasonló áron kapható különböző motorokhoz, és még válogatni is tudsz hitvány/kiváló minőségű cuccok között..

    eszembe nem jutott volna például gyári láncszettet venni, amikor cikkszámra ugyanazt megkapom bármelyik motoros boltban feleannyiért, csak nincs a zacskón honda logo...

    más: 2003-as cbr600f4i, 42ezres szerviz után szelephézagok OK, láncszett és légszűrőcsere, olajcsere illetve vezérműláncfeszítő csere. mindegyikkel 20000 km-t tettem meg, amióta megvan a motor, soha nem volt még a kötelezőn kívül egyéb kiadás a gépre. (kivéve a láncfeszítőt, és a perecet leszámítva, amivel leamortizáltam a teljes bal oldalt, na meg beütött egy defekt is)
    ha megfelelő embertől veszed, és vigyázol rá, ki lehet menni a világból ezekkel komolyabb egyösszegű nagyjavítás nélkül is, és ezt általánosságban mondom a gépjárművekre, az autóm is ilyen..

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés