Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #60502 üzenetére
semmiben ne terj el a gyari dolgoktol lehetoleg. se gumiban se fenyszoroban.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bigdady #60512 üzenetére
Sajnos a kepekbol semmit nem lehet latni.
Ket cso szokott felmenni a tankhoz, mindegyiken bilincs. Tanktulfolyo szokott lenni. Ha leveszed a tankot egyertelmu melyik hova megy. Nincs letfontossagu szerepuk, nem vakuumcsovek. Ami fontos, az mind le van biztositva. Nem tudod elkurni. Szoval nezz ala a tanknak, es rakd vissza, ha a tulfolyo csove, vagy ha vmi szellozocso.
Alul meg vezesd el normalisan, a yamahak manualja egeszen pontosan meghatarozza, hogyan kell az osszes vezezeket elvezetni. Jo munkat.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Vajon a 749s jobb, mint a sima 999? Megiscsak nitrites villa. Vagy ha egy arban van a 05 zx 10 el, akkor ne inkabb azt vegyem? Vagy gyujtsek meg egy kicsit melle es vegyem az olajzabalos sc59 es hondat? Vagy ennyiert inkabb rc8, hisz annak feke is van legalabb. De akkor mar a sima factory rsv is jo csomag. Viszont ebben az arban ott a k5 gsxr 1000 is. Nem beszelve ha kicsit mellerakok az rc8 nak, mar crossplane r1 is lehet belole.
Uramisten, most mi legyen?
Shoeit vegyek vagy hjc t melle... Vagy vallaljak be egy arait? Hisz tele a piac hamis rx7 el olcson. Mi van ha atvernek?Gondoltam enis hozzaszolok az eddigi temakhoz.. Sikerult?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #60692 üzenetére
T3 ban van hasonulas, jatsz+jak
azaz jatsszak.
szakmai artalom bocs.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
elolvastam a regenyt amit ez a felkegyelmu irt, es a motorvalasztasi metodus nagyon hasonlatos...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #60723 üzenetére
fel oraig rohogtunk rajta.
bar nem allt sorban eszert, de valamennyi penz jutott neki
az ilyentol kell motort venni, foleg hogy nincs nala egy honapja semExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ha nem csak a magyarorszagi motor kulturara hagyatkozol, es felmesz neha kulfoldi oldalakra, ott azert szembe jonnek rendesen a visszahivasok mindenfele marka es modellnel. itthon ezt kb titkoljak, pontosan miert, azt nem tudom, nem akar penzt belefeccolni senki, masreszt a behulyitett vallasos markafanok ezt nem tudjak feldolgozni. es ha kiderulne, hogy visszahivas van - ami egyebkent teljesen rendben van - akkor a reakcio kb az, amit most irtal.
mivel a legtobb ember egyszer akar kolteni a motorjara - akkor, amikor megvasarolja - ezert letfontossagu, hogy soha ne menjen tonkre. itt kezdodik az onigazolasok sorozata, es a szemtakaras. ez olyan, mint amikor a fogyasztast hasonlitjuk ossze az autoknal. mindenki egy kbaszott vetitogep lesz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
nagyon sokan vannak, akiknek lelki torest okoz.
amiert en egyreszt a magyar szaksajtot hibaztatom, masreszt a fillerbaszast, a maradek pedig az emberek jozan paraszti eszenek hianya. mivel nem kell mindenkinek motorszerelonek lennie, ezert a hetkoznapi laikus embereket kisebb reszben hibaztatnam, de a markabuzulas valoban egy hatalmas jelenseg, ami mintha magyarorszagon sokkal erosebb lenne. szoval a mitoszok itt megvannak.vegyuk sorra a jelenseg hattereben szerepet jatszo folyamatokat:
a szaksajtoban rendszeresen lejottek olyan cikkek, amiben 100-200-250 e km es futasteljesitmenyu blokkokat szednek szet, es minden hibatlan bennuk. ilyenkor a hetkoznapi ember azonnal vette elo a cerkat, teljesen belebuzult, hiszen ami neki kell, az a sok loero, orok eletu motor, keves fogyasztas. a jozan parasztinak itt kellett volna kepbe jonnie.
most tippelek, ami a magyarorszagi motorkereskedo es szaksajto viszonyat illeti, de valoszinu, h ha lehoznak egy palyazott sportgep 25 000 es szetszereleset, hat kabe senki nem venne meg a tipust. es soha nem ad a kereskedo egy darab motort sem az ujsagnak. ha nem ir szepet rola ugye.ezeket a hatalmas futasteljesitmenyeket mindig ugy tudjak biztositani, hogy turaznak a motorokkal.
tehat meleg olajjal egyhuzamban, viszonylag kis, de allando terhelessel, km szamhoz keves hideginditassal jarnak az ilyen motorokkal. pl a yamaha wr 250 es tesztet egy futar csinalta, aki egyhuzamban volt, hogy 700 km -t tett meg. igy tekerte bele a kiskobosbe a tobb, mint 200e km-t. max 130al ment.
tehat ha egy sportgepet ugyanilyen terhelesnek tennenk ki (ahogy azt meg is tette nehany hulye) nem lenne szokatlan a 100ekm feletti futasteljesitmeny.itt a terhelesen van a nagyobb hangsuly, nem a markan.
a tipikusan sok gyerekbetegseggel kuzdo tl 1000s is elvanszorgott 120e kmt, es nagy v2 es letere csak a henger dugo sinylette meg. megjegyzem, normalis hasznalatnal ez 50e km nel cseres a nagy v2 eseknel.
nem a marka miatt. hanem ez a dolog ilyen.tehat a hasznalat modja rendkivul fontos szamunkra.
ha egy orokeletu tesztpeldannyal vegfordulat kozeleben mennenk le egy versenypalyara es ott korozgetnenk, majd vegfordulaton mennenk haza sokszor belenyalogatva a 270 be, (most egy gixer eletutjat vazolom) az is kikonyokolne mint a szar. 60 e utan nyomna keket. ezt kellene az embereknek felfogniuk
aztan ezek az eltitkolt visszahivasok. magyarorszagon egyszeruen ezek nem kerulhetnek ki a szaksajtoba, mert a legtobb ember fejeben az van, hogy amelyik gyartonak tobb visszahivasa van, az a szarabb. megintcsak a fillerbaszas es jozan paraszti hianyaban nem kepesek feldolgozni.
epp ezert tudnak a mitoszok elni egy olyan gepjarmurol, ami soha nem megy tonkre.
vannak kulonbsegek markak es tipusaik kozott. de olyan nincs, hogy nem kell kolteni valamire.egyszer vezetni fogok egy tablazatot, csak arrol, hogy mennyit koltok allagmegovasra, mindenfele hiba nelkul, mert az emberek altalaban ezt teljesen kivonjak a kepletbol.
akkor erezheted azt, hogy fillerbaszo hozzanemertok koze erkeztel, amikor egymasra licitelnek a vasarlas osszeget illetoen, az eddig rakoltott penz termeszetesen nulla, mert hibaja nincs, majd amikor te bekotyogod, hogy mennyiert csinaltattad meg a futomuvet, es mindenfele allagmegovasra mennyit koltottel, akkor megkerdezi, folyt az olaj a villabol, hogy szetszedted?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #60740 üzenetére
Mondjuk kb ezt akartam erzekeltetni az elobbi hszemmel. Az idezett kommentelo is hozzarakja, h egy ket eset, mintha barmi is mulna ezen. Nehogy folt essek a szent marka neven
Konkretan ok a hulyek, hogy visszahivjak, nem?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #60762 üzenetére
Ironizaltam.
Termeszetesen nem hulyek.
A kommentet olvasva az az erzesem, h ez az ember magyarazkodik a gyar vedelmeben. Semmi szukseg ilyesmire.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #60766 üzenetére
Az sc59 es esetekbol kiindulva varhatja, h a magyar hinda ir neki
Annyira nem neznem hulyenek az amcsikat, persze nekik koszonhetjuk a tukorben a targyak kozelebb vannak, mint ahogy latszanak feliratot. De ott nekik egy hatalmas fogyasztovedelmi erdekervenyesitesuk van. Ok kurtak meg a VW is a karosanyag miatt. Szoval ott kemenyen megutheti a bokajat egy gyarto. Europaban ilyesmi nincs. Epp ezert lehet trukkozni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #60778 üzenetére
Ez a diesel automotorokra vonatkozott. Ott lehetetlen teljesiteni ezeket az ertekeket. Ha ok nagy dieselt hasznalnak azt haszongepjarmukent tehetik, arra nem olyan szigoru az eloiras. A benzinest ne keverd ide.
Nezz meg egy szogegyszeru kaliforniai gs 500 ast. Canister, evaporative emission system van rajta. Eu ban semmi ilyesmi.
Ok a legnagyobb pazarlo orszag, de a szabalyozas mas.
Az mondjuk mint mindig, igsz, h a nyilvanossag ele a dolog teljes komplexitasaban sosem kerul.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
En az antimernokot csak ugy tudom elkepzelni, aki penzt sporol. Ujabb konnyebben gyarthato technologiat talal ki, ami annyira bonyolult, h kisipari modszerekkel nem lehet felujitani. Pl hengerfelulet kezeles technologia.
Lehet hogy vannak ilyen mernokok, de valahogy nem hiszek benne.
Egy blokkot letesztelnek, eloirjak, h 250 000 km t barmilyen korulmenyek kozott kibir. Onnantol kezdve terheles kerdese, mennyivel megy tobbet.
Annyi hibalehetoseg van, sztm felesleges olcso alkatreszek mellett tovabb gyengiteni barmit direkt. De ez az en velemenyem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #60791 üzenetére
Cifrabb bizony.
Pedig orulhetnel, h terheles fuggvenyeben valtoztatja a gyujtast.
De ha ennyire a koltsegeken rugozolx akkor egy otthon szerelheto szocimotor a te motorod, amihez te magad keszited el a vadonat ujonnan nem klappolo alkatreszeket. Akkor megbizhato lesz az is, a tobbletfogyasztasa nem akkora, h megerje a japan gep, es egy napkitorest is tulel.
Ellenben hatekonytalan. Minel hatekonyabb egy motor, annal bonyolultabb, es annal koltsegesebb a fenntartasa is. Az elet torvenye...Szerk
Tudod mi a fura? Szereltem regi gst is. A fekete blokkos 198x-90 es hengeren is ottvan a szekunderlevego kifuratlan nyilasa. Csak nincs kidolgozva, de kiontottek. Mar 90 ben.
Na ezt nem ertem, h azt ki.irta elo akkor.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #60795 üzenetére
Nahat. Akkor megsem.
Gondolnam, h normalis viszonylag allando uzemi homerseklet kene egy visszacsatolas nelkuli nyilthurkos befecskendezeshez. Mivel a leghuteses blokk nyaron es telen teljesen mas hofokon fog uzemelni, (vagy reggel es delben) ezert nehezebbnek gondolnam a karosanyagkibocsatas megvalositasat. Mivel nincs lambdad, ezert egy tag homerseklet tartomanyt kene megadni, vagy valahogy merned kene a hengerhomersekleted. Ilyen rendszert meg nem csinaltak. Csak vizhofok meres van. Ki kene fejleszteni, stb. Egy 125 osnel nem jelentkezett vmi miatt ennyi problema. Mert raksz bele lambdat, es atemelsz egy robogobol egy rendszert? Jozan parasztibol.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
minek kezdesz el vitatkozni, ha nem ismered a szamokat. Legalabb utananeznel mielott okoskodsz. Es akkor le tudnad aratni a baberokat.
A konyvet engedelmeddel nem irogatom ide le, szepen a kis kezeddel beirod a bongeszodbe, ne en melozzak mar helyetted, ha te akarsz itt az okos lenni :-D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #60852 üzenetére
Es mi a baj azzal a motorral, amin van egy horzsolas?
Azt miert veted el egybol?
Ha szalon allapotu hasznaltmotort akarsz venni, azert a kinalat felso szegmensebol kell valogass, joval tobbet kell fizess erte, mint az atlagert.
Sztm a hiba ott van, h annyit nem akarsz/tudsz kolteni a jarmure, amennyit a piac ker a szamodra megfelelo peldanyokert.Megertem siman azokat is, akik elhallgatjak ezeket a seruleseket, mert ha van egy horzsolas a motoron, azt kb nem lehet eladni. Az valoban buta dolog, h elhallgatja. Ilyenkor azt hiszi, nem fogja meglatni az erdeklodo?
Kepeket kerni sztm teljesen felesleges. En komolytalannak tartom azokat, akik husz kepet kernek tolem. Es nem szoktam reagalni ra en sem. A telefonban alkudozokrol nekem is meg van a velemenyem, de ha vmit el akarok adni meg azt is leszarom, ha szamomra megfelelo az osszeg.
De az kezd hiszti lenni, ami nalad van
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
nagyon konstrukcio fuggo, epp ezert nem lehet kijelenteni semmit. vagy kijelenthetunk, csak nincs ertelme. egy biztos, a cvt a leghatekonytalanabb.
ha fogaskerekhajtast hasonlitunk ossze egy lanchajtassal, jozan parasztibol ha azt veszem figyelembe, h evolvens profilu fogaskerekeknel egyetlen egy fogpar viszi at a hajtast, mig lanchajtasnal egyszerre tobb gorgonel is surlodas all fenn, a fogaskerekes tunik hatekonyabbnak. de ha ferdefogazas a kepbe jon, mar nem egyertelmu. igy minden konstrukciofuggo es kulon szamolgatni kene tipusonkent, amihez nincsen semmi adatunk, es ismeretunk. tehat ez is csak az en velemenyem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60914 üzenetére
Tegnap en is arra voltam, bar nalam 1 fokot mutatott a kocsi estefele. Hauptwil es kornyeken meg egyenesen fos ido volt.
A tobbiek svajci motor kinalat temajahoz hozzaszolva:
Svajci veteleket enis szoktam nezegetni, pont most akarunk venni egy motort baratnom batyjanak, aki ott el, es en lennek a szakerto azert en annyira nem vagyok felborulva toluk. A valasztek csak bizonyos szegmensben nagyobb. Pl meg a nalunk olcso sv 650 is ott kbszott draga. Inkabb fiatal motorbol van sok, allapotuk igen vegyes. Majd' az osszes motor dragabb, mint nalunk. Innen kene hozni oda. Eppen ezert amit a nepperek tudnak csinalni, azaz ami megeri h behozzak, es lehet szakitani, az a rengeteget futott km ek visszatekerese, mert kulsore szepek, es jol at lehet kurni a nepet.
Ami miatt viszont paradicsom hogy az ilyen kis Hauptwil meretu falukban Sankt Gallen fele boklasztam, dobbenet miket latok, ki vannak rakva a mini motorkereskedes ele motorok, pl teljes karbonidommal ellatott gsxr 750. Ebbol ketto. Igazi karbon. De hogy hogyan termelik ki ezt, arra nagyon kivancsi kennek. Hiaba svajc, ez nem magyarazza.
Amin meg rohogok, az az, h ha valami ele odairjak, h svajci az tuti h nagyonjonak kell lennie, pl svajci hasznaltautok, azonnal dob egy hatast a vevo. Holott ott is ugyanaz a szar van.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60919 üzenetére
Kisebb tavok vannak, de. Azonnal autopalyaznak. Jeg hideg motorral. Az autok rohadnak. Tobb penzuk van, ezt abbol latom, h meg a kis autokbol is a legnagyobb felszerelzsegut veszik. De a hulyek itt is ugyanugy vannak. Lupo gti, meg a crz bol is mugent latok, c2 vtr. Mitsu lancer, rally artos matricaval, subaru sti, subaru justy azaz a negykerekes swift. Mondenbol a dragabb, de ezek elrohadnak, es amik a kereskedesekben vannak. Hat olcson nem lehet jot kapni. Kriozumok jonnek szembe, r8, 911, 458, i8 at mindig latok szembe jonni. Bregenznel a louis utan meg ott rohadnak kint a kereskedes elott a charger, mustang, stb. Ilyen szempontbol mas. De amugy sok a szemet itt is. Foleg a boyracerek ugyanugy szetkurnak mindent. Szoval csoda ittsincs.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60943 üzenetére
Micsoda nepharag, palotalazadas
Akkor most fogjuk elovenni a- tudod ki vagyok en- lemezt, ahelyett, hogy konkret, tudomanyos tenyeket hasznalnank ervkent. Meregessuk a fszunkat.
(bar nem ertem mi koze a hoterheleshez egy autovillamossaginak-mindegy is)
Ebben a topicban nincs homalykodas. (torekszunk ra legalabbis) Azt lehet mashol uzni. Nem akartalak megbantani akkor, amikor a gyertyakepeket irogattad, de most mar ugyis megtortent, igy leszarhato, ezek a gyertyakepes dolgok az ezerkettes ladak korszakaban megalltak a helyuket. Manapsag az autokon elrontjak a gazcseret h aradjon fustgaz az egesterben, vagy kipufogogazt vezetnek az egesterbe, h megelozzek a detonalast a szegenyites miatt. Amig a detonalas nem all fenn, minden uzemszeru. Aztan kapj a szivedhez ha feher a gyertya.
Es egy sor eljarast nem ismerek en sem.Es most az automernok mutassa meg minden okosnak a diplomajat? Kicsit tobb penzuk van kiserletezni, fejleszteni. Majd egy forumon fogja kitalalni egy kamionos meg egy motorszerelo, hogy ezt hogy kellett volna csinalni igazabol.
Eletemben nem lattam uzemszeruen mukodo motornal hokaros dugattyut, es szelepet. Azaz amit te allitasz.
Mivel ez a szakma olyan h semmit nemnlehet kijelenti, ezert meggyozheto vagyok, de nem a fentebb emlitett ervekkel.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #60944 üzenetére
Akkor te nem leszel a baratom. Annyira sajnalom.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #60962 üzenetére
Felismertem a helyzetet, h itt igazabol mesedelutan van.
Valamit mond egy ember, amit be kell harapni mindenfele tudomanyos hatter nelkul. Igazat bizonygatva, eddigi elert sikereit sorolja, de nem a tudomanyos hatteret a jelensegnek. (nagyon-nagyonsok ilyenben volt reszem)Mintha csak egy oreg szaki muhelyebe csoppentem volna, aki mesel nekem az olajokrol, a szelephangokrol, es hogy szagrol megismeri a jo kevereku gumit, es ha visszakerdezek, h mi mitol van, kizavar, mert en nem ismerem el ot, mint alfahim, hiszen kerdezek, megkerdojelezem a tudasat.
Ilyen esetekben mindig vagy Mr Spockhoz, vagy Capt.Kirkhoz nyulok. Eddig bevalt...
Lehet inkabb a spockos kellett volnaExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Yoshida #60969 üzenetére
a tobbiek forduljanak el, a tema mar lezarodott, Stohl buci is mar jelezte a kezevel a nagy T-t.
ha a tapasztalataimra hagyatkozok egy feher gyertya sok mindent nem jelent. vagyis tul sok mindent jelent.
mivan ha lecsereled egy nagyobb hoertekure? nem lesz feher. akkor ez most nyujt barmi infot az egesterrol?ezt a szelephangokhoz tudom hasonlitani. forduljunk egy kicsit a extremebb peldakhoz, a 2T hez. letfontossagu, hogy tudd, mi folyik az egesterben, epp ezert aki versenysportol, az allandoan nezegeti a gyertya szinet. mivel itt hatvanyozott a detonalas veszelye, egyreszt a megnovelt komresszioviszony masreszt az elszegenyites miatt. azaz a 2T akkor megy jol, ha el van szegenyitve, detonalas hatarig.
termeszetesen mindenfele teoriak szuletnek, hogy a gyertya melyik reszen milyen szin utalhat az alapjarati fuvoka meretere es egyeb tudomanytalan homalykodasok.
mindebben azert hisznek emberek, mert a detonalasszamlalo draga.namarmost amit en tapasztaltam. kb 140es fofuvoka kell kb egy nyari napon a versenymotoromba. volt egy nap amikor 170 nel tartottam, mert meg mindig feher volt a gyertya. a motor mar fulladozott, teljesitmenye nagyon lecsokkent (dusuzem miatt). mindezt azert mert gyertya utan mentem. aznap egy masik olajjal mentem, Elf HTX 976 ost hasznaltam. amint lecsereltem Castrol A 747 re sotetebb lett a gyertya kisebb fuvokaval.
A nagymesterek persze megneztek a gyertyat az elf olajjal, na mit mondtak? valami nem stimmel. ez nem jo.
elhasznaltam rovid ido alatt 2 liter olajat az elfbol. nem lett hajtorudas semmi, nem ragadt meg a motor. 500 versenykm utan lehuztam a hengert, hogy megis mi tortent, a dugattyu palaston meg ott volt a molibden reteg, a hengeren a honolasnyomok tokeletesen latszodtak.
azota pont leszarom milyen szine van, azt nezem meddig tud kiforogni.szoval. mivan ha a feher gyertyat lecsereled egy nagyobb hoertekure? nem lesz feher.
amikor egy feher gyertya valamire enged kovetkeztetni, az akkor van, ha aluminiumcseppecskek vannak az elektrodan. nagyon apro. akkor mar detonalas van. addig mi baj lenne barmivel is?
volt egy elugrott vezerlesu gs 500 as. szegenykeverekes uzemmodban ment, tulmelegedett. feher gyertya.
visszaraktuk a vezerlest, minden fasza. ugyanugy feher a gyertya.visszaterve a karosanyag kibocsajtasra. hc, nox, co. mindegyik mindig van. ha elmesz egyik iranyba, dusitod, akkor ebbol novekedni fog valami, valami pedig csokkenni. ez nem ilyen egyszeru, hogy beszegenyitik mert akkor jo. nem. akkor is novekszik valami. ami nem mindegy, hogy a katalizator mit vesz ki.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
sajnos csak francia nyelven talaltam meg.
a lambda ertek 1 es az alatti, 0.95. azaz dus iranyban van! az NOx miatt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #60973 üzenetére
nekem 2T endurom van, igy mindenkepp 2T t vennek.
nalam exc 300 a vegso cel.
nagyon fugg attol, hogy milyen hasznalatra venned.
amire en hasznalom, az hogy elmegyunk tobb napos enduroturara, tokon paszulyon, patakon at, de krosszpalyara is felmereszkedunk. Erre a celra (szigoruan maganvelemeny) sztm egy dt 125 is megfelelt volna. nekem most a 200R es belpiacos verziom van, ezt tudtam olcson venni, egyebkent 125 ot akartam. teletankolva 107 kg, 34 lo. igazabol terepadottsagai jobbak, mint a nehezebb 4T-k nek, kiveve ha valami nagyonnagy hegyre megyunk fel. ott idealisabb az alacsonyfordulati nagy nyomatek. de megoldhato rutinnal.
drz400 es ttr 600 al mentunk, nem volt problema nalam. a ttr el ha eleses volt es elfolyt a karbi akkor volt rugdosas rendesen. az baromi faraszto egy lemotorozott nap utan a kukoricatabla kozepen.
koltsegek elegge km fuggok. lehet hogy egy nem kihegyezett 2T nel honolsz, dugattyut cserelsz tobbszor, de egyszer kell a hengerfejhez, szelepekhez hozzanyulni, kb ugyanott leszel.
szoval nehez megmondani melyik a koltseghatekonyabb.
ha nem elromlo hobbi endurot akarsz akkor vagy vashengeres kiskobos 125, vagy a regi leghuteses DR 350 szerusegek johetnek szoba, legalabbis szerintem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #60976 üzenetére
hat a nagyjat a kerdeseidnek nem tudom megvalaszolni, csak ha nekem is lesz.
fuvokaval vigyazzatok. miert akarjatok cserelni?
keverekolajhoz. amiket en hasznaltam versenyhez:
Castrol A747, Elf HTX976, vagy legutoljara Motul 800 at 1:30 ba kevertem. Ezekkel soha semmi baj nem volt, es sokszor jart 13 000 nel a mutato. szemely szerint ezekben bizok.
a motul 710, 700 at illetve castrol power 1, yamalube jaso fd olajokat csak a dt 200 ba rakom, de azt csak akkor utom annyira, mint az apriliat, ha krosszpalyan vagyunk, vagy ha hulyeskedes van. ilyenkor leginkabb abba is 747 et toltenek, de tul suru az olajpumpanak, azt meg nem akarom kikotni, megis egy rendszamos utcai motor, nem fogok szarakodni a kevergetessel. meglatjuk, hogy lesz, e karos kovetkezmenye, bar hozzateszem, az aprilianak kozel 14:1 a kompresszioviszonya, a yamahanak meg 6,4:1. epp ezert orokeletuek meg ha 2T-k is.a tobbinel a gyari eloirt dolgokat hasznalnam. hajtomuolajkent rakhattok bele 4T motorolajat, de ki tudja milyen lesz a kuplung tole, tehat megintcsak jobb lenne a gyari eloirt. a 10w es 15w kozott csak hidegen van különbseg, tokmindegy melyik megy bele. de hangsulyozom, inkabb gyari. en mar nem ertem a jeloleseket sem, hajtomuolajnal nem kene 30 nak lennie egyaltalan. nem onnan indul.
gyertya, megintcsak gyari eloirt hoertek.
attetelrol a cimborad erzesei dontsenek. betetet probalni kellene, megintcsak, tapasztalati uton lehet megvalaszolni a kerdest.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #60979 üzenetére
egyrészt a kuplungot keni, masreszt ep adalekot is kell tartalmaznia.
de nem mindegy milyen a viszkozitasa, milyen homersekleten, es a kuplungot mennyire engedi csuszni.
ez minden olajnal mas, epp ezert mashogy tud viselkedni nemelyik kuplung. epp ezert leginkabb a gyari ajanlast vennem mindenkepp.
vagy
kiserleteztek, hatha jo lesz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #60999 üzenetére
meg az, hogy a festekek megegyszer ugyanannyiba kerulnek, mint a makett.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest