Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) huan


huan
őstag

Megbeszélhetjük, kinek melyik alkalmazás jön be, vagy melyik nem.

(#2) huan


huan
őstag

Aki az iCsekk mobil fizetés-t használja,minden esetben érkezik jelzés új számla érkezéséről? (nekem nem,csak ha újratelepítem,de akkor a kártyaadatokat is be kell írni újból) :F

(#3) mycso válasza huan (#2) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Jó, hogy van ilyen téma, bár látom eléggé inaktív...
Nekem az a problémám, hogy a papír alapú csekkeket, amiket QR kódos azonosítás után tudnék fizetni, nem lesz a kezembe róluk semmilyen bizonylat.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ők megerősíteni nem tudtak abban, hogy a program által kreált táblázatocska elegendő lenne hivatalos igazolásnak (bár én is így gondoltam).
Ők azt mondták, hogy a bankszáma kivonatomon szerepelni fog a szolgáltató, a számla, stb. ...

Viszont most néztem, azon csak egy "ECSEKK befizetés" tétel szerepel, tehát semmi nem derül ki belőle.

pl.: december elején befizettem a kötelező (GFB) biztosításomat és semmi bizonylatom nem volt róla (mondjuk a biztosítóm sem küldött róla semmit).
Tehát ez valahogy nem jó, nem tud valaki erre megoldást?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#4) huan válasza mycso (#3) üzenetére


huan
őstag

Állítólag a bankszámlakivonaton szereplő tranzakcióazonosító elegendő bizonyíték.

(#5) Npeter25


Npeter25
tag

Ha pdf-ben kapom meg a számlát akkor a benne lévő QR kódot hogyan lehet bescennelni?

(#6) daginyomigec


daginyomigec
csendes tag

Sziasztok! Szétesek már idegileg :W :W :W Segítsetek, kérlek!

Ezt írja az ájcsekk már min. 10. hónapja (egyéként a simplepéj is nem csinálja a dolgot).

Nem tudok egyikkel sem befizetni qr kódos csekket. Előtte csodálatosan működtek. Bár előbb az icsekk, rá kb. fél évre rá a simple is "bekrepált"

Szépen elindul mindkettő, de ennyi. Ezt Android 10-en kezdték és a 11-en folytatják...

Letöröltem mindkettőt aztán újratettem először egyiket; újra regeltem semmi. Aztán feltettem a másikat; újra regeltem semmi.

Fizetésnél, szépen beírok minden adatot, elindítom a fizetést és a bankom applikációjában, a tranzakció jóváhagyást követően, jön a hibaüzenet! :Y :Y

Mi okozhatja?

:R Köszi :R Gergő

(#7) concret_hp válasza daginyomigec (#6) üzenetére


concret_hp
addikt

ma nekem is folyamatban levő fizetésként maradt egy csekk... igaz korábban csak 1x fizettem vele.

vagy fullba vagy sehogy :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.