Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Milyen routert vegyek? Összefoglaló
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
kivlov
aktív tag
válasz Kezdő vagyok #30769 üzenetére
Én nem vagyok egyik párti sem így csupán a saját tapasztalatom az a TPLink-kel hogy nem igazán stabil nagy terhelés mellett jelenleg egy 1043nd v1 -et váltottam le asusra, mert nem igazán van mire a Linksys sem jött be mert rengeteg nyűgje volt nálam.
Remélem már többet nem kell váltanom, mert nem igazán van mire
Bár a 1043nd v2- ön azért elgondolkoztam de nem tudtam meggyőzni magam -
MODERÁTOR
válasz Kezdő vagyok #30769 üzenetére
Ez nem tábor kérdése, szimplán arról van szó, hogy nekem nincsenek jó tapasztalataim a tp-link-el, illetőleg úgy látom, hogy itt a fórumon (és más fórumokon is) több rá a panasz mint más típusokra, ezért ha van más lehetőség, akkor nem szoktam ezt ajánlani! Persze ha valaki úgy jön ide, hogy 300-as wifi-vel 5000-ig kell router, akkor én sem tudok mit mondani, csak a tp-link 84x szériát ajánlom, de ez esetben is mindig hozzáteszem, hogy én nem támogatom a márkát, de mivel a követelmények mást nem tesznek lehetővé, így ez van! És, hogy mi velük a probléma? Kényes a kiöregedő ADSL modemekre, gyakran dobálja a PPPoE kapcsolatot, súlyosabb esetben létre sem tudja hozni azt! DIGI esetén is többeket szívat, és ezen nagy többségben nem segít az fw csere sem! WiFi esetén rendkívül válogat a kliensekben, némelyik totál ki tudja ütni, lefagy, teljesen elérhetetlen lesz! Stb... Nagyjából ennyi!