Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen nagy testű robogót?! (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) aDM|RaL^


aDM|RaL^
őstag

Akarok egy nagytestű robogót a Honda Dio ZX-em helyett. Mik a tapasztalatok? Milyet ajánlotok?

Személy szerint pár Gilera(runner), Aprilia, Suzuki Katana R , Yamaha nemtommianeve, meg pár új MZ teccik.

mielőtt valaki megkérdezné miért ide írok a válaszom a következő: azért mert ezen a fórumon vagyok honos, és utálom az autós-motoros fórumokat:)

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#2) aDM|RaL^


aDM|RaL^
őstag

up, senki se robogózik?

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#3) Gambit válasza aDM|RaL^ (#2) üzenetére


Gambit
őstag

Először is sürgősen javíttasd a címet, majd utána beszélünk! (Milyen...)

[Szerkesztve]

''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

(#4) B.Kox válasza aDM|RaL^ (#1) üzenetére


B.Kox
tag

SZVSZ Gilera Runner 180 -ast.;]

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#5) TexT-BoY válasza aDM|RaL^ (#1) üzenetére


TexT-BoY
addikt

lol hol at LY?;]

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#6) YOZ válasza aDM|RaL^ (#1) üzenetére


YOZ
tag

Hali. nekem van egy nagytestü robogóm ha érdekel. Suzuki burgmann AN400 2003.02. havi de 2002-es kasztni. ha érdekel itt az e-mail yooo@vipmail.hu :DD

(#7) B.Kox válasza YOZ (#6) üzenetére


B.Kox
tag

Sztem azé' nem bálna-robogóra gondolt.:DDD

OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben

(#8) TitiRii válasza aDM|RaL^ (#1) üzenetére


TitiRii
senior tag

tökéletes
robogobol
csakis gilera runnert
messze veri minden ccm ben a verseny társait
mind futomü mind teljesitmény megbizhatóság kényelem minöség terén
az összes teszt ujság öt hozza ki mai napig a legjobbnak
és személyes tapasztalatom is ez
2. aprila sr vagy leonardo
a japok csak utána jönnek
amit semmi féle képp
az a keeway, cpi és társai
nem véletlen anyi ujonann mint hazsnáltan egy 5-10 éves robi...
mellesleg
külföldröl vedd
jobb álapot és olcsobb
250ccm ig nincs semmilyen korlátozás
és idén még reg ado mentes mind

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#9) HaroWerks


HaroWerks
senior tag

Vegyél ilyet: Honda VTR1000SP-2
Ja, hogy robogó kell :D

(#10) TitiRii válasza B.Kox (#4) üzenetére


TitiRii
senior tag

ugy ugy
vagy 200wrx :P inkább
de 50 esekből az uj pure jet system nagyon kavar
és takarékos is

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#11) gyufa


gyufa
tag

csakis gilera runner-t. köztudott, hogy az a robogók királya

(#12) YOZ válasza B.Kox (#7) üzenetére


YOZ
tag

Hát de nagytestű :DD Kényelmes elég jól megy. Ilyen chopperes. Olyan mint a gold wing kicsiben:)) Ja meg ami az órábana van annyit megy is lazán. 160 km/h

[Szerkesztve]

(#13) difit válasza YOZ (#12) üzenetére


difit
tag

Sztem ha már ennyi pénzed van akkor inkább ne robcsit vegyél, de ha elkötelezett vagy akkor téélleg runner!
az a ''kis''sz*r (180cc) majdnem odavágta a 125-ös yamaha Rd-met....nemsok híjja volt, szerintem nem sok robogó lett volna erre képes, jah és ez a robogó szerintem kivételesen szép is!

„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)

(#14) aDM|RaL^ válasza TexT-BoY (#5) üzenetére


aDM|RaL^
őstag

:X na akkor most leszögezem, hogy alapban lengyel vagyok és nemklellene helyesen tudnom írni. a másik meg hogy hozzászoktam a netes írásmódhoz tehát szinte mindent rövidítek, OFFOLÁST KÉREM MELLŐZZÜK.

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#15) aDM|RaL^ válasza YOZ (#6) üzenetére


aDM|RaL^
őstag

ohh, az tul nagy, inkabb vmi sportosra gondoltam.

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#16) aDM|RaL^ válasza TitiRii (#8) üzenetére


aDM|RaL^
őstag

köszi a tanácsot, asszem akkor gilera runnerre fog esni a választásom:)

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#17) aDM|RaL^


aDM|RaL^
őstag

egyébként mindenképpen 50es kellene... (csak kismotor jogsim van)

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#18) Bagoly válasza difit (#13) üzenetére


Bagoly
senior tag

Az a ''kis szar'' szerintem simán odavág egy yamaha rd 125-öt.........egy 125-ös utcai mocinak esélye nincs egy ilyennel szemben....ezek majdnem úgy gyorsulnak, mint egy hatszázas sportmotor...szóval ott a 125ccm csak pislog.

''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''

(#19) aDM|RaL^ válasza Bagoly (#18) üzenetére


aDM|RaL^
őstag

:D

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#20) difit válasza Bagoly (#18) üzenetére


difit
tag

elnézést....ne keverjük össze a kettő és négy ütemet!
az Rd az 25 LE, és azért egy 180-as robcsi nincs egy 600-as szintjén....ha valakinek van pesten runnerje, azt szívesen kihívom egy kis racing-re, azt lássuk ki a jobb! ;]

„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)

(#21) difit


difit
tag

Helyesbítenék: amelyik runnerrel én gyorsultam az 200-as volt, mert az 4ütemű volt, de szerintem a 180-as se jobb [L]http://www9.online.rtlklub.hu/cikkek/31/5735.shtml[/L]
és még annyi, hogy az RD az egy motor ez meg ''csak'' egy robogó, és míg a Yamahán a blokk miatt a súlypont előrébb, ennél háttrébb helyezkedik el, ezáltal nem lehet akkora gyorsulást elérni, mert egykerékre áll a gép!
Amugy meg megnézem hogy a 180-as mikor van 4 alatt 100-on, mert egy 600-as sportgép kb annyit tud!

„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)

(#22) Bagoly válasza difit (#20) üzenetére


Bagoly
senior tag

Elnézést nem kevertük össze...a 180-as kétütemű lazán....ismétlem lazán odaver egy ősrégi RD-t, ugyanis az a 25 LE, inkább csak 17
[L]http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=18428[/L]
Szemben a Runner valós 21 LE-vel.
[L]http://www.psi.pwp.blueyonder.co.uk/runner.htm[/L]
....és akkor még nem is beszéltünk az autómata váltó gyorsításkor fellépő előnyéről.
A 200-as négyütemű pedig tudomásom szerint nagyon hajaz menetteljesítményeiben a 180-as 2 takt-ra.
Én elhiszem, hogy szereted a motorodat, de azt le ne írd már, hogy egy özönvíz elötti kétütemű 125-ös blokk odaver egy mai kétütemű 180-asat! :C


[Szerkesztve]

''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''

(#23) Bagoly


Bagoly
senior tag

Csak hogy ne csak az én számból hangozzék el:
''De akármennyire jók is a négyüteműek, a Runnerek sztárja továbbra is a 180-as kétütemű marad. Több mint 120 km/h a végsebessége és olyan jól gyorsít, hogy még nagymotorok is csak nehezen tudják követni a városi forgalomban, és futóműve a végsebességig stabil. ''
[L]http://www.vetrimpex.hu/piaggio/testmr.htm[/L]

''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''

(#24) difit


difit
tag

szerintem az a 17 LE az kicsit hamis!
íme itt a gyári adat! [L]http://www.rd500ypvs.co.uk/RD_125_back.JPG[/L]
az enyém amugy padon a keréken mérve adott ki 25paripát (egy hitelesített padon)
jah és még vmi: ''Végsebesség 123 km/h, Gyorsulás 0-100 km/h 9,1 s, Tesztfogyasrtás 5,0 I/100 km (95-ös).''
RD: végseb: 135km/h (mért adat)
gyorsulás: 7.7sec 0-100km/h ( a linket nemtalálom, de megkeresem!)
fogyasztás: 4.5 - 5.5 l/100km (ugyancsak mért)
és még hozzátenném, hogy a moci nemrég volt teljes generálozás alatt...(60e km után nem is csoda)

[szerk] : jah és a szerző szerintem egy kicsit túlzott ezzel a : ''hogy még nagymotorok is csak nehezen tudják követni a városi forgalomban'' kifejezéssel!
szerintem nagymotor alatt az ilyen kis 125ösöket értette, mert papíron már ezek is nagymocik.....azért egy 600-as az más világ....ne is hasonlítgassuk!

[Szerkesztve]

„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)

(#25) TitiRii


TitiRii
senior tag

na ehez enyit:
nekem a legerösebb 125 ösöm egy rotax blokos aprilia tuareg volt(ugyan ez a blok van az af1 ben is)
közel 35 lo jött ki belőle a sportkipufal a nagyobb power szelep membránnal
terhelésalatt ezt 11.000 nél adta le és maximálisna 13.000 pörgöt terhelve
fogyasztása : power alatt 5 -6 liter(6000 rpm alatt de ugy mz ts is megszégyenitett csörgöt a lánc stb)
power felet városban 8 liter alattam 10 is meg votl(sportos vezetés)
krosz pályán (9000 alá nem esett az rpm) 13 liter felett!!!!
15 literes votl a tankja és azt korsz pályán 2 ora alatt eltüntette.

runer:180 2t valóban jó
de azóta már kijött a 200 wrx
miért is jó ez?
4t alacsony fogyasztás jobb nyomaték görbe hoszabb életartam
a wrx alapból 21 lo
ami egy alig 100 kilos vacak mozgatásához több mint ideális
kis kuplung tuningal 0-100 ig keréken is képes menni, tapasztalat. egy ilyenel szemben egy 125 ös gépnek semilyen tekintetben nicsn esélye
gyursulásban kizárva, végre is csak a komolyabbak verik oda mint a mito vagy af1
és ügye a runer mindehez nem 10 litereket cupant be. akinek volt komolyabb poweres gépe tugya miről beszélek :(
teljesitmény nem lesz semmiből....
a runer amiért még jó:
iszonyat nagy a hasonlóság az 50 es és a 200 as model között is
azt neked irni olvasni tudo rendör nem külömbözteti meg(meg ha van jogsi bizti buko nem kötözködnek, ha nem ugy mész mint egy állat)

600 as sport gépéekhez
most egy 600 as gilerám van, nem megy sokkal többet végre, 160 körül van, bár enduroal nem is kell több hisz élet vezsély ugy csámborog
a nyomaték az ami eszméletlenül érezhető, ez a gyorsuláson is látcik:
5 sec a 100 km/h amit 2 váltásal elérek(gyári adat, majd jol megdöntöm a kisebb kerék szélesebb gumi sport kipuf,gyertya légszürő kombomal, nem bezsélve ha kap más átételt is :D)
itt robogó labdába nem rug
viszont 100 nál megtorpan
és a maradék 2 sebeség lényegében a fogyasztás csökentésére van benne
hisz a 150 km/h eléréséhez 0 rol már közel 15 sec kell neki
az rc gyári super bike kivételének(nordwest) amiben ugyan ez a blok van, csak más átételekkel furtomüvel(alacsonyabb áramvonalas) valamivel jobb a gyorsulása ésa végtempoja is magasabb, álítolag képes elérni a 200 at is(ami egy 1 hengeres 4t motortol amit eredetielg enduroba terveztek valjuk be nem rosz)

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#26) TitiRii válasza Bagoly (#22) üzenetére


TitiRii
senior tag

öö
erre nem egy példát mutatnék neked
ugyanis
90 elötti 125 blokok még nem voltak fojtva, mert nem vol KW ban korlátozva az a1 jogsi
ami mindenhol a világon 125 ig terjed
igy találkozott az ember 25-30 vagy söt 35 loerös széria motorokkal(ettöl többet már nem igen lehetett kisajtolni belölük még a verseny verziokban sem akárki akármit mond)
cserébe alacsony életartam, szerviz igényes,és magas ,nagyon magas fogyasztású blokok születtek
90 töl szinte egyik 125 se erösebb 20 on loeröktől mivel még a környezet védelmi dolgok is rájöttek, katalizátor meg emiszios normák
ezért van az hogy a csunyábik 89 es honda 125 nsr megeszi a sokkal szebb 91 es 125 ös nsrt reggelire, és ezért szokták a az utobiba az elöbbi blokját belemüteni(ami sajnos váz áalakitásal oldható csak meg)
vannak elönyei is, hisz rémálom mikor egy 1/8 ad literes a családi 1.0 suzukinak a 3* át is produkálja fogyasztásban(a 2 t 250 esekröl ne is bezséljünk pláne a v2 vagy 3-4 hengeresekről amik nem ritkán képesek a 15.000 fölötti rpm ekre)
nem tul gazdaságos, hisz sok alatrészt emészt fel a nagyon rövid életartam, és ez idő alati szonyat környezetszenyezést hajtanak végre
és közel sem gazdaságos az üzemeltetésük
öszse hasonlítás képp: egy 400 as 4t sport gép nagyábol azt nyujtya amit egy 125-250 2 t tud
csak 4-5 literes fogyival és sokkal nagyobb életartammal
egy 600 as már bőven tulszárnyalja
amik e felett vannak azok már rakéták :D
tehát a régi nem feltétlen egyenlő a gyengébb teljesítményel
sőt
müszaki szinvonalban esetleg de nem feltétlen
bár a mai közvetlen befecskendezéses 2t motorokat nem lehet felülmulni ilyen téren(egy 4t motor ''tisztasága és takarékosága'' egy 2t motor erejével egyszerüségével és dinamizmusával)
akit bővebben érdekel az a vespa háza tájékán nézelögyön(pure jet néven fut, apriliánál di tech nek hivják

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen nagy testű robogót?! (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.