Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
footy
addikt
a kovetkezo 2-3 evre maradna az auto. Az aurisnal a tengelytav azert zavar, mert reboarderes a gyerekules es ha menetiranynak hattal ul/alszik a gyerek akkor az anyosulest az insigniaban szinte teljesen elore kell huzni, igy viszont meg az asszonynak(162cm) sem kenyelmes hosszu tavon.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
IS-t csak benzinnel gondoltam én is.
A Superb lehet még protipp számomra. A helyi DasWelt kereskedés értékesítési vezetője jó barátom, és tudna olyat mutatni/szerezni a típusból, ami igazoltan rendben van. Persze van egy kis felára baráti kedvezménnyel is, de ott nem kellene nagyon félni. Annyi a bajom a Superb-bel, hogy egy rohadt nagy limuzin, és nekem egyből egy taxi/sofőrautó jut eszembe arról a szériáról. Viszont tényleg nem lehet rossz. Egész mást adhat, mint egy 159, de meg tudnám szokni. Vezetni jó ezeket? Jó a futómű? Jól mozgatja a kasznit ez a motor?Még a Mazda 6 van eszemben, de a rohadás miatt mindig elvetem.
-
Ádám16
addikt
Az IS baromira tetszik, de “prémium” márka, prémium árú alkatrészekkel, ha mégis megnyekkenne valami. Azt is olvastam, hogy szűk, de nekem és a nejemnek -mint írtam, egy mx5 után- ezzel nem lenne gond.
Inkább az a bajom vele, amit írtál. Óriási átverés a Sport szót használni rá. Egy E92 (csak egy példa) keresztbe lenyeli minden tekintetben, ha vezetési élményről van szó, cserébe Az IS még sokat is fogyaszt. Akkor már lenne hibrid belőle.
A Superb MK2 után Passatot kaptál, majd egy új gen. Superbet, ami pedig a hűtővizet eszi, jól emlékszek?
Nekem a Superb egy tipik dízel autó, mással nem is venném szerintem. Hosszúutazós, jólfogyasztós, alulról nyomatékos motor illik a karakteréhez. Beletettem a kalapba.
Eddig így állok:
1. 159: míg nem ültem bele, nem vezettem, marad vakon szerelem. Szerintem vezetni is ezt lesz a legjobb.
2-3.: Laguna III, PUG508 (a kettő közül az ár miatt inkább az előbbit venném, de dizájnra az utóbbi szebb szerintem)
4: Superb: brutál nagy hely, de ha nem bézs belsővel rendelkezik, nekem túl hűvös, már-már antiautós a beltere. Minden más téren jó lehet.
5. C5: az asszony miatt hátrakerült, a másik két francia jobban bejön neki, s mivel nálam ugyanazon a szinten mozognak, nem ragaszkodok hozzá.Átnyálazom a típusokat, és jelentkezek még kérdésekkel.
-
Bdanyy
addikt
jobb felszereltségnél más a superbnél az anyaghasználat? 1-es octavianál még elnézem hogy a facelift után is sok helyen kopogós a műanyag, de ebből a szempontól a 3-as (nem túl jól felszerelve) nem nagy előrelépés. Mondjuk még mindig jobb, mint ahol kárpit sincs az ajtókon.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
parandroid
félisten
Nyilván, csak annak kell tudatosulnia, hogy ez is egy szolgáltatás, ami beépül az árba. Ha a piacon található legolcsóbb példányt nézzük ki, akkor ott szó sem lesz ilyesmiről. Persze ha a hirdetésben leírja, a helyszínen meg kiderül, hogy eu csináld magad cucc, akkor ott kell hagyni a csába az egész kócerájt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
inf3rno
nagyúr
Az mondjuk engem is érdekelne, hogy mi számít kopó alkatrésznek. Mert úgy ránézésre minden kopik vagy fogy a használattól, esetleg szétrohad a rozsdától. Talán esetleg az lehet kopó-fogyó, ami a többi alkatrésznél gyorsabban teszi mindezt?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
bernel
tag
Megnéztem egyet próbaképpen, és látom, 1 óra van a megtekintésre. Amikor te vettél, akkor nem volt más érdeklődő megnézni a kocsit? Vagy tolongani kellett a motortérhez?
-
gzbotii
nagyúr
-
oliwire
őstag
Csatlakoznék a 1.2 TSI véleményekre, hogy nagyon kellemes dinamikával bír. Családban van egy Toledo, ezzel a motorral, és nagyon jó vele közlekedni. Nekem 1.6 MK2 Focus van, annál pörgősebb, jobban szedi a lábát. Fogyasztásban is sokkal jobb. 240.000 Km van már benne, új kora óta családban van, főként hosszabb távokra van használva, de semmi problémája nincsen. Céges autó, ha vissza kellene majd adni, mert cserélve lenne, valószínű meg is vásárolnám
-
gzbotii
nagyúr
Nekem most ház-projekt miatt még két évig nem nagyon jön szóba - utána jó lenne valami 6-7 éves benzinest venni. Szinte csak közvetlen befecskendezős benzinesek vannak, ami elég szomorú.
oliwire, Paxker315: köszönöm nektek is az észrevételt
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
Ehhez kapcsolódóan:
Mostanában elgondolkodtam egy oil catch can beszerelésén. Na, nem mintha olyan sok trutymóra számítanék egy közel tökéletes állapotú L13A1-től, de nem lenne drága az egész, csak 10-15k Ft, úgyhogy why not?
szerk.: Magyarul, angolul és németül nem találok GD Jazzes tapasztalatokat a témában, viszont japánul annál többet, a Google Translate most nagy segítségemre van.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Doki16
addikt
Igen tudom, inkább B6,5-nek kellett volna hívni. De legalább változott a műszerfal és a motorok. Na meg azért a jobb CR motorok ennél mutatkoztak be. Az már más kérdés, hogy rakták még a B6-ba is. Mondjuk nekem a B6 soha nem tetszett. De akkor is jelenleg a B8 ami jó vétel, mert tényleg újabb sokkal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Senhi
aktív tag
GPS szerinti 150-160 meg teljesen rendben van, en szoktam vele ennyivel menni, bar fogyasztas itt mar megugrik.
Viszont azzal szamolni kell, hogy mar 130-nal is megjon a hangja (foleg az ut minosegere erzekeny nagyon) igy erdemes halk gumit venni ra vagy felcsavarni a hangerot . -
Doki16
addikt
Nem erőltetnem, tudni fogja azt is, de ott már jobban hallod a motor zaját is. Azért az 1.8 (99lóerő) nem arra van kitalálva, hogy folyamatosan 150-160-at menjen. Amúgy tud többet is. [link]
Én stabil 130-al mentem vele, az volt a kényelmesebb és jól fogyasztó. Nem ugrik már onnan olyan jól.(#189352)footy: Még kevesebbel is számolhatsz ha két személlyel mész normál tempó mellett. Akkor nekem 6 litert tudott. De ha nagy átlagot nézek egy Dunaújváros-Budaörs távra akkor nem egyszer kijött a 4,5 is. De ez nem nagy táv. Ezért szoktam azt mondani, hogy a 6-7 liter a pályás fogyasztás olyan 130-nál. Persze van még sok befolyásoló tényező, de kb ennyi. Amit te írtál könnyedén kifog jönni 7 literből. De akkor már inkább egy V60 D6 vagy egy GTE ha fontos a pályázás. Az a két típus röhögve megy 160-at.
(#189354)Qru: Menni fog annyit tartósan, de ott már exponenciálisan nőni fog sajnos a fogyi. Viszont ha 1.6 vagy HSD akkor nem is kérdés, hogy a hibrid a sokkal jobb választás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
nagyúr
Az durva. Golfon 60.000km alatt második* rend tárcsa van fent, pedig utálom az utolsó métereken intenzíven fékezni, inkább folyamatosan, ahol csak lehet számolni vele, motorfék.
*igazából 4, de ebből 2 szett szerelői bal
fagaságból két hónap alatt[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Ádám16
addikt
Az Insignia belterét szerintem jól leírta a srác: nem túl finom műbőrrel van leöntve minden, szerintem a küllem is lehetne jobb (előválasztó kar, kormány eléggé meh). Amúgy külsőre vagány, szép kupészerű a tetővonal, az fincsi.
Én rámennék egy Mazda 6-ra. Jó futómű, ár, motorok, dizájn, és nem is egy Passat szintű rideg cégautó.
Ha pedig belefér, és a feltűnés nem zavaró (bár azt írta a srác, hogy az Insignia is már túl sportos), akkor egy IS nálam etalon. De az árban máshol is van azért értelmesen felszerelve. -
diegho
nagyúr
Dízelből csakis Euro6-ot néznék. Ahogy tudom az 1.5TDCI sem problémás motor, tehát akár az is mehet.
A dízel ötlete ott jött, hogy 1. olcsóbb, 2. nagyjából 2 litert, tehát ~750ft-ot spórolok vele 100km-enként fogyasztásban, ha veszek egy alacsonyabb futású, problémamentes dízelt és eladom még mielőtt problémás futáshoz érne, akkor a fogyasztással tegyük fel 5 év alatt 6-700k között spórolhatok vele. -
félisten
-
oliwire
őstag
Ez eléggé jó teszt, a "TSI motor az ördögtől való" féle hozzáállást kicsit másképp látja az ember ezután. Csak több törődés kell neki és motorkódok alapján külön kell venni őket.
Az annyira nem létfontosságú, a Fordomba én szereltem bele utólag, mert a tompított nagyon gyakran kiégett benne, és városban-országúton is használtam, hogy jobban lássanak. A DRL azért kellett a Focusba, hogy lássanak ugyanúgy, de ne kelljen a tompítottat használni, amúgy a normális látási körülmények között. Ezekre a 8gen Accordra akkor ránézek, mert azokat is szépnek tartom, és sportosabb kinézetűek.
-
vzsryl
nagyúr
Én szívesen elfelejtem, sok járgányt felsoroltam, meg akár javasolhattok mást is. fogalmam sincs, hogy a Superb most miért jött ennyire előtérbe.
(#190194) focvis: Köszi!
Most vettem csak észre, hogy írtál. A Golffal (meg a Passattal is) az a helyzet, hogy nem tetszik egyáltalán.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Nincs feltétlen szükségem dinamikus autóra, de ha dinamikus, akkor nem zavar a többlet fogyasztás, mert akkor ad valamit cserébe.Továbbra sem kell takarékos, de az biztos, hogy városban sokat lesz használva rövidtávokra, aztán hétvégente meg lesz kergetve.
Az i40-ről senkinek semmi véleménye? 4M alatt már lehet kapni full extrásat, kis futásteljesítménnyel.
(#190206) nandow: Nagyon tetszik az Accord, de sajnos túl elavult technikát ad túl drágán. Az árából majdnem egy generációval újabb közép-kategóriás autót lehet venni, ami már a "jó ha van" részből is tud valamennyit, vagy mindet. Így a 2020-as évek elején már valami modernebbre vágyom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Az új Insignia nem fér bele a keretbe, a régivel kapcsolatban meg elég sok problémát olvasok, és most nem a tömegére gondolok.
A Mondeonak a hajtáslánca oké, de egy modern autóban az már szinte másodlagos. A többi része az autónak mennyire megbízható? Ha néhány havonta megkotlik benne valami kis dolog, akkor attól kétoldalú agyf@faszt kapok. Nem érek rá arra, hogy folyton kisebb hülyeségek miatt szervizeljem az autót.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Picike vagyok (170cm), még ha terpeszkedek is, akkor is szinte bármilyen kocsiban elfér mögöttem bárki.
(#190253) Doki16 : Mert a Lexus sokkal jobban tetszik. Írta már Itt más is, hogy olyan autót érdemes venni, amire szívesen nézek vissza a parkolóba. Az Auris sem csúnya, de a CT jobban néz ki, főleg az fl-es, homokórás.
(#190251) aero. : Erősen gondolkozom azon is, de a tompika első rész, és a műszerfal még nem át az ingerküszöbömön. Kár, hogy a legújabb kuvik aranyárban megy használtan is, mert az nagyon bejön, de csak 1.5T-vel.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
A tankönyvek szerint a dízelek fogyasztáselőnye leginkább a városban jön ki. Hát én az 1.6 TDI-t nem tudom 7 liter fölé vinni sehogy. Jó, én leginkább vidéki városozok, de azért Budapesten is járok, és nyilván láttam már dugót is...
A másik dolog meg az, hogy elvileg a dízel tartósabb (több km-t megy el). Legalábbis régen így volt, manapság már nem tudom, annyi minden megváltozott. A kisköbcentis dízelekre szerintem ez már nem feltétlenül igaz, de a nagyokra igen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA® driverek topikja
- Gaming notebook topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Elektromos cigaretta 🔞
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest