Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz freeknight #150692 üzenetére
Talán mintha a Sajószentpéter felé lévő Tescoban láttam volna nemrég, én ott nézném meg.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz freeknight #150868 üzenetére
Projektoros lámpában ha jó helyen van a led, akkor nincs gond.
rbalint88: Nem a kosszal van gond, hanem azt nem szeretném, hogy a szövet beszívja a vizet amit a cipővel bevisz az ember.
Miért nem lehet tisztítani, mi a gond? Gumiból van, kidobom a mosóba és rámegyek a magasnyomásúval.Switch Tax
-
Szada85
aktív tag
válasz freeknight #150928 üzenetére
Érdekes egyébként, a német Golf GTi csoportban pedig többen csalódottságukat fejezték ki a FL-es GTi-k LED-jéröl, hogy szerintük a Xenonnal jobban lehet látni. Nekem sok tapasztalatom nincs vele egyelöre, de a Vectráéhoz képest nekem erösebbnek, jobbnak tünik, bár van köztük tizenpár év, így nem csoda.
@all:
Köszönöm a kedves szavakat, egyelöre még barátkozok az újdonsággal, meg a funkciókkal, kicsit ürhajónak érzem a relatíve egyszerü, mechanikus, szívómotoros batár után.
Focvisnak ezúton is köszönöm mégegyszer a tanácsokat, tippeket! -
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #151759 üzenetére
Nem feltétlenül bírja az E15-öt hiába 2001 utáni autó. Nekem benne van a kezelésiben, hogy max 10% etanol tartalmú benzin tankolható az autóba.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz freeknight #151759 üzenetére
Az E85 még a mai autók többségébe se tankolható, korábban is szépen megette a gumi alkatrészeket, aztán lett nagy szomorkodás, hogy mégse olyan olcsó így vele járni. Teljesen nyugodtan csak a FlexFuel jelzésű autókba tankolható, de pl. a VW sem nagyon árul effélét itt (mintha egy időben lett volna). Amúgy nem csak nálunk nem vált be, sok más országban is rájöttek, hogy ez annyira nem poén.
BTW a 2019-es Toyota Corolla kézikönyvébe konkrétan ki van emelve, hogy sem E50, sem E85 nem tankolható bele, a maximum az E10.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #151759 üzenetére
A gariidon belul. Aztan mar nem az o bajuk h 5 evente minden gumit cserelni kell az uzemanyag rendszerben.
-
tboldi
nagyúr
válasz freeknight #151759 üzenetére
Különösebben nem félek, elvileg bírja a Jazz, de amíg minden E5 volt, akkor is a 100-ast tankoltam mindig, egyszerűen az vált be.
A gumialkatrészek felzabálását és a korróziót szokták felhozni - nem tudom, mi igaz ebből, nem értek ilyen szinten a kémiához.Amúgy olyan sorozatgyártású motort még nem láttam, ami tudná állítani a kompressziót.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #151767 üzenetére
Es mindenkinek olyan autoja van?
(#151769) freeknight: Mondjuk pont a katonasag nem erdekes, haboruban nem sokat kozlekednek a jarmuvek, mielott kilovik oket. A kopas azokat a motorokat erinti, amelyeket az inditas utan nem sokkal 100% terhelesnek teszik ki, nincs ido bemelegiteni, tehat pl. repulok.
Etanol kapcsan a korroziot az okozza, hogy enyhen savas, valamint barmilyen koncentracioban elegyedik a vizzel, tehat nem csak a tank aljan gyulik ossze.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #151771 üzenetére
Elegge atjott, ertem mit akarsz, csak szerintem tevedsz. Az, hogy fel lett ra keszitve azert nem annyira megnyugtato. A karosszeria rozsdasodas ellen is fel vannak keszitve az autok, aztan van amelyiket megis megeszi a rozsda. Na egy ilyen dolog ez is. Bejon az uzemanyagba egy olyan komponens, ami alapvetoen problema forras es bar letezik ra megoldas, a hosszutavu sikeres megoldas mar ketseges.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #151766 üzenetére
E15-öt írtál, arra reagáltam. Az E10 az mehet simán. Egyedül arra kell figyelni, hogy hamarabb megromlik, nem áll el olyan sokáig. Bár ez az autósok kb 99%-át nem érinti.
2 hónapot simán kibír az E10 is, az E5 több mint 3 hónapot az E0 meg 6 hónapon túl is oké.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz freeknight #151769 üzenetére
Most nem esküszöm meg, de vagy 1 éve olvastam egy tanulmányról, amit a US Army megrendelésére készítettek, és a benzin E85-el illetve E100-al való helyettesítéséről szól, egy olyan katasztrófahelyzet esetén, amikor a benzin nem hozzáférhető.
Az US ARMY nem nagyon használ benzint tudomásom szerint, bioüzemanyagot (biodiesel-t) igen, abból a legnagyobb felhasználók közé tartozik. Nem lehet, hogy arról szólt a vizsgálat?
Műanyag részekkel nem értem miért okozna problémát az etanol, nem lehet, hogy a metanollal kevered?
Gumit írtam, nem műanyagot. De egyébként a műanyagok mindegyik sem rajong az etanolért. Nézd át mondjuk ezt a prezentációt...
De a Google sok mást is kidob az ethanol fuel damage keresőszavakra.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #151771 üzenetére
Pedig erősen korrodál azért nem engedik a gyártók. Etanol és a korrózió: [link]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz freeknight #151776 üzenetére
Miután az etanol nem annyira a motort öli, hanem az üzemanyagrendszert, és nem 2 év után, hanem az anyaghasználattól függően inkább öt-tíz, ez annyira nem megnyugtató...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #151776 üzenetére
Najo, de nem mindegy mennyi, mindig van egy fordulopont, ahol a hozzaadott anyag hatasai kiutkoznek. Pl. kelloen kis koncentracioban(<11mg/m3) meg a cian is belelegezheto, mandula illatu amugy, pedig tudjuk h halalos.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz freeknight #151782 üzenetére
Megfelelő gumikeverék és műanyagtípusok alkalmazásával nem probléma akár az E100 továbbítása sem, csak azért a mindennek (is ) ellenálló anyagból készült munkadarabok drágábbak. Ilyen téren ugye anno gondolom az autógyárak végigvették, hogy milyen szóbajöhető nyeranyagok vannak, és kiválasztották azt, ami E10-el még elvan legalább 5 évig, és a legolcsóbb alternativa...
Brazilia azért jó példa amúgy, mert ott is jött egy állami ukáz, hogy na, most etanolt fogunk égetni a járművekbe, és kész. A gyártók meg bevállalták, cserébe a piaci jelenlétért. Európába a CO2 meg a NOx kibocsátás a vörös posztó, illetve a különféle kötelező biztonsági elemekre való rákényszerítés és így tovább...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #151782 üzenetére
Lehet ott mas regiokodban vannak eleve. Azsiaba, kozel-keletre is mas anyagokat hasznalnak az eltero kornyezeti viszonyok miatt(pl. joval nagyobb meleg, viszont nagyon ritkan van 0 fok alatt). De pl. a nemet autok ebben hiresen szarok, kozel-keleten jo ha kihuznak 5 evet, a gondos gazdak csak telen hasznaljak ezeket.
-
Biqci
aktív tag
válasz freeknight #151776 üzenetére
Ööö, szerintem nem 5%-ot emelnek, hanem sokkal többet. Ugyanis most 5% az etanol tartalom "E5" és ez lesz "E10", ami dupla annyi etanolt jelent. Szerintem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dj79
senior tag
válasz freeknight #152094 üzenetére
Fene tudja, az itteni kúton őjemvé feliratos tankert szoktak a fiúk csapra verni.
Saját tapasztalat: a maxxmotion gázolajat kifejezetten kedvelte télen a hdi motor (nem túlfogyasztásra gondoltam ) -
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #152094 üzenetére
Szerintem max eddig, esetleg Győr. [link]
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #152781 üzenetére
Én ezért adtam el még garisan az autókat, márkaszervizbe voltak hordva, ráadásul nepper vitt el a legutóbbi 4 autómból 3-at
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #152781 üzenetére
Volt múltkorában használt garanciás cikk, ott a tárcsa kopó volt (így fedezet nélküli), a lendkerék rejtett hiba. Persze így, hogy a hiba el lett mondva, mindegy is, bár remélem, voltak fültanúk. Mondjuk ilyen jelenség akku és mechatronika nagyságrendben lehet egy s más, de ha utóbbi, akkor is I.J.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz freeknight #153774 üzenetére
én az A2-ket figyelgetem asszonynak, nyáron volt 650-ért is csücsi 1.4 benzin, most 800 alatt csak hulla van. és a kínálat teteje is felment 1M-ról 1,4M-ig azok is 2001-2004 autók... azért nem vettünk még autót neki, mert egyelőre 3 villamosmegállónyira dolgozik, plusz a belvárosban a parkolás+üzemanyag jelentene havi minimum +50e kiadást, de az az igazi visszatartó erő, hogy időben sem járna jobban vele.
remélem, ha melóhelyet vált és messzebbre kell járnia, akkor kap céges autót.Magnum_: igen, a gyomorgörcs részét nem tudom elengedni én se. meg a pusztulat beltéri műanyagokat, ami rosszul esik 5-6-mégtöbb millióért. auris hsd, golf gte, v60 d6 jöhetne szóba újabb használtban, de még a relatív olcsó autónál is idegbe' vagyok a sok gyökér miatt.
azokat nem értem, akik megveszik szalonból az új autót, hogy aztán ne használják. de ezt szó szerint értsd, nem keveseket megy vele, hanem buszozik. és nem egy ilyenről tudok[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #153778 üzenetére
Szerintem nem lesz valsag.
Ha lesz, a megfiztheto ingosagokat (pl autok 4M-ig) es ingatlanokat (pl lakasok 50M-ig) fogja legkesobb es legkevesbe erinteni, ami nem jovore lesz.I humbly and respectfully decline™
-
Nerd
aktív tag
válasz freeknight #153786 üzenetére
en nagyon orulnek neki, ha a nemet autoipar problemaja megrazna kis orszagunkat, de nalunk meg "epitik" a bmw gyarat... Ameddig van mibol visszacsorgatni a nemet multiknak, hogy itt ingyen dolgoztassanak addig itt nem lesz semmi... EUs penzek megvagasa sem annyira durva mint amit a clickbait cikkek irnak.
Trump valasztasra keszul, o nagyon jo fiu lesz jovore...
brexit meg +1 evig lesz huzva, mivel ugy fognak kilepni, ha minden jol megy, hogy kilepnek es minden marad meg 1 kib@szott evig amig a targyalasok mennek... amugy is ez 2016 ota huzodik, nagyon kar barmifele komolyabb instant hatast varni a brexittol...
rendorsegi premiumba en nem latnek bele semmi ilyet.
A lenyeg nem kell ugy elni mintha nem lenne holnap, bonusz tanacs: tilts le minden hatasvadasz hirportalt, sokkal boldogabb ember leszel ...
bocs nekem is ki kellett irni magambol amugy sem szoktam ide irni csak readonly vagyok
-
Peter.70
addikt
válasz freeknight #153786 üzenetére
Ráadásként meg kell nézni a tőzsdéket, hogy mióta emelkednek. Egy tetemes korrekció nagyon érik már
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #153786 üzenetére
Nerd-hez csatlakozva (orulok, hogy irt, plane, ha csak read only) a rendvedelmi pulykapenzhez: br500k sok? Miniszteriumi alkalmazottak mennyit szoktak kapni? MNB dolgozok mennyit szoktak kapni? Csak ket pelda... allami szektor az is. De abban egyetertek Veled, hogy ezek a jutalmak nem a munkaero megbecsulese, de az egy esetleges valsagtol fuggetlen.
Miert van az, hogy az ugyeszek jobban keresnek, mint a birok (tudom, jan.1.-tol a birok fizeteset felemelik az ugyeszek szintjere)?Az autoipar valoban roppanni fog, nekem is van kozeli ismerosom, aki beszallitonal dolgozik magas pozicioban, ettol fuggetlenul az idei eve volt a legjovedelmezobb
De fenntartom, amit irtam, hogy egy esetleges valsag nem azonnal fogja erinteni a mi szintunket (lakas-auto-stb), a nagyon draga ingatlan es ingosagok piacan lesz hatassal eloszor - ha lesz.
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz freeknight #153793 üzenetére
Szvsz félreerted; nem hazugozott le.
BTW pár privát gondolat ehhez a brutál OFF témához.
- A legtöbb zsetont 2012-2013-ban kerestem, a válság alján.- Egy kicsi válság ráférne a népekre, túl gyorsan megfeledkeztek a 10 évvel ezelőtti tapasztalatokról - úgy zúg a hitelkihelyezés Mo-n, mint még soha.
- Az építő-szakiparosok hihetetlenül elpofátlanodtak; ők egy gondolattal nagyobb cumit érdemelnek. (g.ci voltam...)
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz freeknight #153793 üzenetére
Ez itt nagyon Off, de
“ Félelmetes belegondolni, mennyi csokos hitel van most, csak most nem kocsikra, hanem házakra, jelzálog fedezettel. ”
A legtöbb fix kamatozasu (nekünk is az első 5 évben, és ugye HUF alapú...) -
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #153793 üzenetére
Mivel hazugoztalak le?????
Mielott vadaskodsz, fuss neki ujra a Neked irt hsz-emnek.I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #153793 üzenetére
Nem hazugozott le, csak túl komolyan építesz fél lábon álló dolgokból. A magyar ember valamiért imád mindent negatívan látni. Annyi fix, hogy most nem érdemes sok hitelt felvenni (én is lebeszéltem ismerőseimet napelemről, legalábbis a hiteles megvalósításáról mert az több szempontból rizikós), de azontúl a fű zöld lesz, a nap melegen süt, tavasszal pedig jönnek a nagycsöcsű csajok és a BMW-k is keresztben fognak kanyarodni, ahogy minden tavasszal.
-
veterán
válasz freeknight #153799 üzenetére
1/b. pont: utána egy évig 0 Ft bevételem volt, ez sajnos kompenzálta az előtte lévő 2 kiemelkedően jót. 😭😂
3.-hoz idei évi példák:
- Leszerződünk az építőipari vállalkozóval, aztán nem jön elvégezni a feladatot.
- Megbeszélünk egy 2 millás vállalási árát, kezet rázunk; majd írásban bead egy 3 millás árajánlatot. Utána nem veszi fel a telefont.
Nem a saját pénzemet költöm, de többször előfordul, hogy olyan árajánlatot kapok, hogy nem rendelem meg az adott munkát. Inkább "ráér" az.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #153797 üzenetére
Milyen autó? Rosszabb nem lesz, mint ami benne van, legalábbis utántöltés szempontjából Cserére 100-200 ezer km és 10 év amire emlékszem. Mikor a Golfot csináltam, 2 liter plusz öblítéssel is bőven elég volt, abba Dex II D ATF ment.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #154299 üzenetére
Amikor elkezdtem komolyabban bringázni akkor tanultam meg a hatékonyan pakolni. Nagyon nem mindegy hogy 1000 km-en át hány kg-ot cipelsz...
Persze gyerekkel más a helyzet nyilván, ezt csak azért írom, hogy nem feltétlen kell gyerek a sok cucchoz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz freeknight #154299 üzenetére
En tovabbra is csak a babakocsira reagaltam...
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #154299 üzenetére
Elsején a sógornőmet vittem budaörsre, 3 napra ment valahova és tele volt a cuccával a csomagtartó + jobb oldalon a hátsó ülést is le kellett hajtani, hogy minden beférjen
Kickass: ja 1990- ben szüleimmel+ testvéremmel mentünk olaszba 10 napra trabival és kaját is vittünk, csak éppen trabival, nem kispolákkal , pont 30 éve[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #154939 üzenetére
Egy mérés nem mérés
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #154939 üzenetére
Ezt 80km-ből sikerült megállapítani?
Én eddig 1500km mentem e10-el. BC szerint 7.3 volt eddig 12ekm átlagom e5-el, az elmúlt 1500km meg 8 liter, de még ez sem szent írás.
Mivel felé fűtő értéke van az etanolnak, mint a benzinnek, jobban nem fogyaszthat vele az autó, ha most pont úgy jött ki, akkor e5-el még jobb lett volna.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Gaben92
őstag
válasz freeknight #154939 üzenetére
Nekem meg 0,7L-el jobb a fogyasztásom E5-el mint E10-el. Ugyanazon a ~636km-es úton mérve viszont eltérő körülmények között. 80km tapasztalata alapján azért ilyet ne jelentsünk már ki. Menj egy-egy kört ugyanazon az útvonalon mindkettővel ami legalább 500km (de inkább egy teljes tank) és majd nézd meg akkor.
Másik topikból bemásolom ide (csak, hogy legyen hosszú távú tapasztalat is).
Alany: CT 200h (1.8 HSD)
Utvonal: Tampere - Toholampi oda vissza (636km, kulterulet de nem autopalya)
Sebesseg: nagyreszt 80 tempomat, nehol csak 60, nagyon keves 100,Eredmenyek:
95 E10, Michelin Primacy 4 16", stabil +18 fok, nyar, napos ido, klima kikapcsolva: 5,6L/100km98 E5, Michelin X-Ice North 4 (szöges) 16", stabil -2 fok, tel, havas/jeges ut, esö, klima +24-en vegig: 4,9L/100km
Meg merem kockáztatni, hogy nyáron E5-el ezt az utat simán lehoztam volna 5,6-ból.
Teljesség igénye miatt: A fogyasztási adatok úgy születtek, hogy mindkét esetben ugyanarról a benzinkútról indultam, és hazafelé ugyanott álltam meg tankolni. A 98 E5-ös út már akkor volt mikor már 7 hónapja csak azzal jártam, szóval nem a "hirtelen meglepődés" okozta.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #156110 üzenetére
Úgy értettem, ha mi elfogynánk akik normálisan vezetnek akkor a maradéknak már tök mindegy ki hogyan parkol, minket nem zavar, elvégre mi elfogytunk.
Persze, mint legtöbb esetben mindig az a kisebbség a leghangosabb, akinek pont nem kéne, ebben igazad van. A mai világ elég hülyén működik e téren.Csodálatos mindenesetre, nálunk a legzsúfoltabb napokon is az Aldi parkoló háromnegyede üres, meg úgy nagyjából a parkolók fele mindenhol, mint minden kevésbé forgalmas 10-15ezer fős kisvárosban. És itt is pontosan ugyanúgy odaállnak a tiltott helyre, mintha Budapest legtömöttebb helyén lennél. Ez hungarikum.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #156566 üzenetére
Mondjuk belvárosban annyira nem volt jó már ez sem. F150 nem ide való a méretei miatt, pedig igen, belül van benne hely bőven.
A sima ranger (limited) sokkal kisebbnek tűnik ehhez képest egyébként.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #156959 üzenetére
Ha üzemanyag körrel foglalkoznak, szerintem jobban örülnének az alacsonyabb szintnek. Kivéve, ha motortérben van a szűrő, akkor tök mindegy Elvi síkon autó alatti esetén sem lenne gond, max bele kell fújni egyet, hogy megszűnjön a folytonos benzinoszlop. Gondolom nem a tankban lévő szűrőről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #157595 üzenetére
Igy tiszta sor. Tehat neki azt kell bizonyitani, hogy ki volt azna mas, aki vezette.
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #157950 üzenetére
Fizetés előtt lehúzza a pénztáros és levonja a kedvezményt a végösszegből.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #162117 üzenetére
Ezert nem fogom eladni a bmw-t (pedig itt lenne az ideje, mert bar en is ezt gondolom, hogy zarcsokkentes lesz, de en viszont nem vagyok hajlando bukni akkorat az enyemen, hogy mas tul jol jarjon vele.)
I humbly and respectfully decline™
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #162117 üzenetére
A tömeges eladás most is megy, viszont nem tudnak behozni autókat olcsón, így az árak is csak picit indultak meg lefele. Legalábbis abban az ársávban amit én követek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #167140 üzenetére
Klíma gáz miatt szokott lenni egy matrica a zárhídon, hogy milyen kell bele. 4-5 évente érdemes cserélni a gázt, egyben van kezelve a kenőanyaggal, gyakorlatilag ez a kompresszor olajcseréje is
Tisztítás: szakember által precízen használt spray a megfelelő helyre fújva jó dolog, de ha jut máshova, kockázatos. Ózon esetén nem sok hibalehetőség van
-
MasterMark
titán
válasz freeknight #167140 üzenetére
A klíma büdössége nem függ attól, hogy milyen és mennyi gáz van benne. Az két külön kör, nincs összefüggésben ilyen szempontból.
Nem csak klímagáz, hanem olaj is kell bele, ami keni a kompresszort. Be szokott lenni írva a motortérbe, hogy milyen kell.
Switch Tax
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #167140 üzenetére
Talan altalanosan ket fajta gaz van hasznalatban. En a ceedet voltam toltetni, a srac katalogusbol nezte ki hogy mennyi kell bele. Hozta a masinat, leszivta, ujradusitotta a kenoanyaggal, aztan ment vissza, gyari mennyisegre teletoltotte. Erdekes, hogy alig hianyzott belole, pedig mar akkor kb 7-8 eves volt.
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #167145 üzenetére
Egy hosszabbito meg egy ozon generator. Egy nap alatt vissza tud jonni a befektetese a "szakinak". A gep teljesitmenyetol fuggoen x percig jar belso keringetes mellett. Utana szelloztetes. Ennyi. 8 altalanos sem kell hozza. :)
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #167149 üzenetére
Olyan 20-25e kozott fogsz otthagyni kompletten.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen