Vállalati felelősségvállalás
A Telenor csoport tagjaként a Pannon a nemzetközileg megfogalmazott vállalati felelősségvállalási (CR) stratégiát ülteti át a magyarországi környezetre. A Pannon célja az, hogy megértse a társadalom globális természetű és helyben jelentkező kihívásait, és választ adjon rájuk. Telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó felelősségteljes vállalat lévén úgy érezzük, hogy szakértelmünkkel, innovatív technológiai megoldásainkkal és magatartásunkkal hozzá tudunk járulni a hátrányos helyzetben élők fejlődéséhez, csökkenteni tudjuk hatásunkat a klímaváltozásra, és elő tudjuk mozdítani az információtechnológia biztonságos használatát.
E három stratégiai cél elérése érdekében bizalmi kapcsolatot kívánunk kiépíteni a cselekvési körök érintett feleivel.
* Szeretnénk, hogy ügyfeleink bízhassanak abban, hogy napi munkánkat felelős módon végezzük.
* Szeretnénk, hogy a magas társadalmi és környezetvédelmi elvárásokkal rendelkező befektetők a Telenor csoport részvényeit válasszák, amihez a Pannon mint az egyik legnagyobb leányvállalat tevékenyen hozzá tud járulni.
* Szeretnénk, hogy a Pannon gazdasági és CR-tevékenységére magánemberként tekintő feleink megértsék és elismerjék felelős üzleti magatartásunkat.
* Szeretnénk, hogy dolgozóink büszkék legyenek arra, ahogyan munkánkat végezzük, és felelős magatartásukkal ők is azonosuljanak módszereinkkel.
* Szeretnénk, hogy a Pannon gazdasági és CR-tevékenységére szakértőként tekintő feleink együttműködő partnert lássanak bennünk céljaik elérésében.
Céljaink elérése érdekében alapvető fontosságú, hogy a Telenor csoport és egyben a Pannon értékeit kövessük:
* Egyszerűsítsünk!---------------------Ne nézzük,hogy p2p-t használ mindenképpen lassítsunk!
* Tartsuk be ígéreteinket!-----------------Magyarán igérjünk mindent ne adjunk semmit!
* Ébresszünk gondolatokat!-------------------_Háááááááááááááát ez sikerült anyátokat!
* Tiszteljük környezetünket!-------------------------Ne válaszoljunk a hozzánk érkrző levelekre és akkor nem kell a fákat kivágni!
A Pannon számára a vállalati felelősségvállalás a vállalat teljes vertikumát átható, minden tevékenységi területen megnyilvánuló gondolkodásmód, amit két csoportra osztunk. A CR egyrészt a menedzsment folyamatokat hatja át: a felelős és etikus magatartás beépül mind az üzleti lépések előkészítésébe, mind a mindennapi munkavégzésbe. A vállalat társadalmi felelősségvállalásról alkotott képének megfelelően minden egyes dolgozó felelősséggel tartozik a közösen vállalt célok eléréséért. A Pannon dolgozóinak felelős vállalati magatartása mellett, és ahhoz szorosan kapcsolódva, a vállalat hozzájárul külső célcsoportjainak környezetvédelmi és társadalmi tevékenységéhez (contribute), szoros együttműködésben a tevékenységek érdekelt feleivel.
A Pannon a fenntartható fejlődés jegyében fontosnak tartja, hogy tevékenységének gazdasági, környezeti és társadalmi teljesítményét évről évre úgy optimalizálja, hogy az a belső és külső érintett feleinek életét pozitívan befolyásolja.
Elérhetőségeink
Cím
Pannon GSM Távközlési Zrt.
2040 Budaörs, Baross u. 165.
Telefon
06-20-930-4000
Fax
06-20-930-4100
Email
Számlás előfizetők
Kártyás előfizetők
Pénzügyi befektetőknek
Ügyfélszolgálat
1220
Pannon Infovonal
06-20-200-0000
[ Szerkesztve ]
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.